Mannen 40 Skrevet 25. juli 2024 #41 Del Skrevet 25. juli 2024 Usexy: eget yrke sexy: politi i uniform 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 25. juli 2024 #42 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere svarer jo bare det som er "korrekt" å si. Veldig tomt, ironisk nok. Anonymkode: ada27...1e5 Så du tenker at ingen oppriktig kan synes det er sexy med en mann som er engasjert i jobben sin og har en lidenskap for det han gjør, og at det er usexy med en mann som hater jobben sin og ikke bryr seg om det han gjør? Da er det nok du som er tom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #43 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nå klarer jeg ikke å se jobb som sexy. Men skal jeg velge må det bli Usexy: vindus vasker i høye bygg. Rett og slett fordi jeg blir uvel av å se folk generelt dingle oppe i høyden. Sexy: Snekker. Menn i arbeidabukse får særdeles sexy stuss Mann Anonymkode: 03213...65a Hva med fjellsikrer? Mann dinglende/klatrende høyt over bakken i arbeidsbukse? 😉 Anonymkode: c981b...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #44 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes : Usexy: Bussjåfør Sexy: Politi Hva synes du? Anonymkode: cf260...6a7 Politi=autoritær og aktiv/handlekraftig Bussajåfør=inaktiv slave bak rattet? Anonymkode: 0f9e9...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 25. juli 2024 #45 Del Skrevet 25. juli 2024 Musikere, komponister, spilldesignere, stemmeskuespillere, kunstnere, Youtubere. Det meste innen det kreative er flott, og alt annet er lite interessant. Med det sagt, denne tråden er litt dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #46 Del Skrevet 25. juli 2024 Sexy: Akademisk smarting som kan sin filosofi og litteratur, veterinær (fordi empati er gull). Usexy: Elektriker og ingeniør (degjennim. tror de er akademikere, men faller loddrett gjennom. Anonymkode: bf98a...cec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 25. juli 2024 #47 Del Skrevet 25. juli 2024 Hvordan kan et yrke være sexy? Dere syns ikke snekkeren som er overvektig og rufsete er sexy. Dere hadde heller valgt kjekkasen som var eiendomsmegler. Jeg syns flotte damer er sexy- samma hva de jobber med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #48 Del Skrevet 26. juli 2024 Svarene blir nok fullstendig preget av hvem man er kjæreste med eller forelsket i, og så noen som surmuler fordi de ikke ble sjekket opp av "gutta fra BI". Anonymkode: 59489...0f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #49 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er mange rævva foreldre der ute. Men pedagoger og ansatte i skolen er aldri blant dem. Anonymkode: 6a21f...b6b Jo overraskende ofte Anonymkode: ada27...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #50 Del Skrevet 26. juli 2024 Sexy: Brannmann! Usexy: synes den er litt vanskeligere. Kanskje kommunal saksbehandler? Anonymkode: 4adba...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #51 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er mange rævva foreldre der ute. Men pedagoger og ansatte i skolen er aldri blant dem. Anonymkode: 6a21f...b6b Du kjenner alle pedagoger og ansatte i skolen, sånn at du kan dokumentere en sånn påstand? Aner ikke hvilken utdanning det er du har tatt, men den virker noe mangelfull... Anonymkode: 59489...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 26. juli 2024 #52 Del Skrevet 26. juli 2024 Usexy: håndverkere, teknikere og andre fagarbeidere. Sexy: svært kunnskapsrike menn i ditto yrker. F.eks professor, men ikke fagidiot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #53 Del Skrevet 26. juli 2024 Sexy: damer i uniform usexy: bibliotekar Anonymkode: 46b81...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #54 Del Skrevet 26. juli 2024 Jobb generelt er usexy.Synes de som ikke trenger å jobbe er mest sexy. Anonymkode: 8b716...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #55 Del Skrevet 26. juli 2024 Mannen min er fin, og da jeg hørte ham snakke jobb i tlf tenkte jeg at han var sexy. Kunnskap og kompetanse er sexy! Anonymkode: 379f1...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #56 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Svarene blir nok fullstendig preget av hvem man er kjæreste med eller forelsket i, og så noen som surmuler fordi de ikke ble sjekket opp av "gutta fra BI". Anonymkode: 59489...0f7 Og her har vi en BI-student som føler seg truffet, tenker jeg. Anonymkode: a1dc4...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprut Skrevet 26. juli 2024 #57 Del Skrevet 26. juli 2024 Usexy: Stripper, rikmannsfruer (grundere) med bedrift (tapsluk) sponset av daddy Sexy: Jazz-musiker, folkevalgt i MDG, Wolt/Foodora-sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #58 Del Skrevet 26. juli 2024 Mest usexy - telefonselgere, influensere, bloggere, "coacher" og lignende unyttige for samfunnet greier. Sexy - alle yrker som er nyttige, som vedkommende har god kompetanse innenfor, og som han arbeider hardt innenfor. Anonymkode: 77ef9...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #59 Del Skrevet 26. juli 2024 Menn: Usexy bussjåfør Sexy Pilot Kvinner: Usexy, ingen kvinner er sexy i alle yrker Anonymkode: a64da...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå