AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #81 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg tenker dette her går mest på at han er redd andre tenker at han vil date en som er handicapet. Eller at bekjente ser det. Det er jo veldig synlig når hun kommer med en elektrisk rullestol. I tillegg er det kanskje nettopp tur han ønsker for første date. Uformelt. Man har noe å fokusere på framfor å sitte ovenfor hverandre på en middagsdate hvor en er redd det kan bli kleint. Han kan jo ikke være den eneste i verden som synes dette kan være flaut. Hvis de ellers har en god tone og han faktisk fortsatt vil møte henne når hun er frisk så ville jeg vel gitt det et forsøk. Så kan hun heller etter noen dater/om hun tror det går mot noe mer seriøst ta opp denne situasjonen. «Hva tenker du hvis jeg om et par uker utsettes for en ulykke hvor jeg må sitte i rullestol for en periode?». Og heller høre hvordan han tenker nå. Kan godt hende denne vegringen kun er nå før han kjenner henne. Anonymkode: b47b5...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå