Anonymbruker*** Skrevet 26. juli 2024 #61 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rullestolen er jo ikke istedet for å gå, rullestolen er jo istedet for å kjøre bil gjerne? Sitte er sitte. Også er godt poeng. Det tenkte jeg ikke på som evig fotgjenger, men man kan jo selvfølgelig ikke kjøre heller med gips. Men likevel er det latskap å bruke elektrisk rullestol når man har benbrudd? 🤔 Åpenbart handler dette bare om stigma rundt bruk av tekniske hjelpemidler. At fordommene var såpass vanlige som de virker til å være i tråden her er faktisk nyheter for meg, selv for noen som har mye med hjelpemidler å gjøre i jobbsammenheng. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #62 Del Skrevet 26. juli 2024 Anonymbruker*** skrev (2 minutter siden): Også er godt poeng. Det tenkte jeg ikke på som evig fotgjenger, men man kan jo selvfølgelig ikke kjøre heller med gips. Men likevel er det latskap å bruke elektrisk rullestol når man har benbrudd? 🤔 Åpenbart handler dette bare om stigma rundt bruk av tekniske hjelpemidler. At fordommene var såpass vanlige som de virker til å være i tråden her er faktisk nyheter for meg, selv for noen som har mye med hjelpemidler å gjøre i jobbsammenheng. Det er ikke fordommer mot tekniske hjelpemiddel. Hjelpemiddelene er fine for de som trenger de og hjelper de mye. En ung oppegående person med en brukket fot har ikke bruk for en elektrisk rullestol. Det synger oppmerksomhetssyk lang vei. Anonymkode: 545aa...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #63 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke fordommer mot tekniske hjelpemiddel. Hjelpemiddelene er fine for de som trenger de og hjelper de mye. En ung oppegående person med en brukket fot har ikke bruk for en elektrisk rullestol. Det synger oppmerksomhetssyk lang vei. Anonymkode: 545aa...c9d Så du tenker at da skal man hoppe på krykker i noe under en km til buss, ta buss til sentrum for å handle/treffe folk/lege etc? Hoppe rundt der på en fot? Du tenker det er normalt og innafor? Du tenker at mennedker som har brukket foten orker det? Eller kan det tenkes at for å opprettholde grei hverdag kan det være en genialt hjelpemiddel når man har fått denne muligheten? Alternativet er jo å streve seg ut og slite med krukkene der man må, men ellers står man jo over ting. Folk flest som brekker foten går jo ofte glipp av temmelig masse fordi alt blir stress. Det er en grunn for at man da har rett på å få dekket taxi til lege feks. Fordi man har en medisinsk årsak for å ikke kunne komme seg dit selv. I et normalt tilfelle ville de fleste av oss tatt bilen til butikken for å handle, eller bilen til å besøke venninna vår.... her brukes en elektrisk rullestol for å komme seg dit. Anonymkode: 13116...2e0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 26. juli 2024 #64 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er ikke fordommer mot tekniske hjelpemiddel. Hjelpemiddelene er fine for de som trenger de og hjelper de mye. En ung oppegående person med en brukket fot har ikke bruk for en elektrisk rullestol. Det synger oppmerksomhetssyk lang vei. Anonymkode: 545aa...c9d Om jeg en dag mot for modning brekker foten (vær så snill, nei takk) hadde jeg takket gladelig ja til en elektrisk rullestol heller enn å sette bort hunden, bestille oda 3 ganger uka og være sykemeldt fra jobb hele gips perioden. I realiteten er det slik det hadde blitt. Bundet til nabolaget om ikke hjemmet, især ved brudd hvor man overhode ikke kan belaste. Det folk i tråden nok ikke skjønner er at den elektriske rullestolen for noen med brukket fot ikke i hovedsak erstatter krykkenes funksjon. Det den i hovedsak gjør er å muliggjøre bevegelse over avstander brukeren aldri ville begitt seg ut på med krykker uansett. Noen andre her poengterte at hun sjeldent eller aldri ser folk med gips og krykker på bussen. Nettopp fordi de aller, aller fleste med gips og krykker er lite mobile. Om personen da får henda i en elektrisk rullestol, hvorfor i alle dager ikke komme seg ut og lufte seg litt? NAV kan naturligvis ikke drive å dele ut elektriske rullestoler for noen som bare har begrenset bevegelighet i noen uker, men om tilstanden var permanent hadde de jo absolutt vært kandidat for rullestol. Endret 26. juli 2024 av Anonymbruker*** 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #65 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så du tenker at da skal man hoppe på krykker i noe under en km til buss, ta buss til sentrum for å handle/treffe folk/lege etc? Hoppe rundt der på en fot? Du tenker det er normalt og innafor? Du tenker at mennedker som har brukket foten orker det? Eller kan det tenkes at for å opprettholde grei hverdag kan det være en genialt hjelpemiddel når man har fått denne muligheten? Alternativet er jo å streve seg ut og slite med krukkene der man må, men ellers står man jo over ting. Folk flest som brekker foten går jo ofte glipp av temmelig masse fordi alt blir stress. Det er en grunn for at man da har rett på å få dekket taxi til lege feks. Fordi man har en medisinsk årsak for å ikke kunne komme seg dit selv. I et normalt tilfelle ville de fleste av oss tatt bilen til butikken for å handle, eller bilen til å besøke venninna vår.... her brukes en elektrisk rullestol for å komme seg dit. Anonymkode: 13116...2e0 Anonymbruker*** skrev (1 minutt siden): Om jeg en dag mot for modning brekker foten (vær så snill, nei takk) hadde jeg takket gladelig ja til en elektrisk rullestol heller enn å sette bort hunden, bestille oda 3 ganger uka og være sykemeldt fra jobb hele gips perioden. I realiteten er det slik det hadde blitt. Bundet til nabolaget om ikke hjemmet, især ved brudd hvor man overhode ikke kan belaste. Det folk i tråden nok ikke skjønner er at den elektriske rullestolen for noen med brukket fot ikke i hovedsak erstatter krykkenes funksjon. Det den i hovedsak gjør er å muliggjøre bevegelse over avstander brukeren aldri ville begitt seg ut på med krykker uansett. Noen andre her poengterte at hun sjeldent eller aldri ser folk med gips og krykker på bussen. Nettopp fordi de aller, aller fleste med gips og krykker lite mobile. Om personen da får henda i elektrisk rullestol, hvorfor i alle dager ikke komme seg ut og lufte seg litt? NAV kan naturligvis ikke drive å dele ut elektriske rullestoler for noen som bare har begrenset bevegelighet i noen uker, men om tilstanden var permanent hadde de jo absolutt vært kandidat for rullestol. Helt enig med dere. Folk som ser ned på dette, det vitner mer om deres manglende egenskap til å sette seg i andres situasjon. Anonymkode: 4774c...c6e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #66 Del Skrevet 26. juli 2024 Dere som dømmer hardt bruken av denne rullestolen, alternativet er jo å gå glipp av mest mulig og sitte inne alene stortsett. Dere vet at de fleste med brukket ben blir bare gående hjemme? Dømmer Dere mennesker som bruker tørketrommel? Hva med funksjonsfriske mennesker som prioriterer å ha vaskehjelp? De kan jo vaske selv, men prioriterer å ha vaskehjelp. Dømmer dere funksjonsfriske mennesker som får levert takeaway på døra? De kan jo hente selv. Og hvorfor ikke bare lage maten selv! Dømmer dere friske og oppegående mennesker som velger å få matvarer levert fra Oda? Dømmer dere mennesker som leverer bilen inn til vask? Hva tenker dere at folk ikke gidder å gå hjem fra byen? Taxi er jo bare tull. Man har jo godt av å bevege seg. Skal vi bare satse på at fjordland går konkurs? Er jo bare latsabber som ikke kan evne å lage sin egen mat. Elektrisk plenklipper folkens!!! Hallo!? Hva slags slappfiser er det som ikke klarer å klippe plene sin manuelt, for å ikke snakke om robotgressklipper!! Det er idiotisk det. Ser vel i hvert fall ned på dem som har robotstøvsuger! Enhver kan klare å støvsuge!? Generelt er jo mennesker helt bak mål for å ha bil. Man kan jo gå og ta buss over alt. Hvis det er forventet at man med brukket for skal klare seg med krykker og buss, så burde jo enhver som ikke har brukket for i det minste klare det. Kan jo ikke ha bil da! Det å bruke penger på PT må man i hvert fall ikke finne på. Det er jo bare å komme seg på trening på egenhånd. Og har man brukket foten så bør man ikke ha dusjstol å kunne sitte på i dusjen. Man har jo bare godt av å stå mens man vasker håret. Spennende er det også å se hvor lenge du kan stå på foten. Man skal jo ikke bli for komfortabel... Fjernkontroll til TVen er også idioti! Herregud! Hvor lat må du være for å ikke kunne som et frisk menneske reise deg for å nå TVen? Eller alt annet man har Fjernkontroll eller fjernstyring av. Nei vettu hva. Noen som har bil og kjører den til butikken eller jobb bør holde seg for god til å dømme noen som i samme tilfeller bruker en elektrisk rullestol. Fordi dem kan ikke gå! Samme angår Enhver som ikke orker å reise seg for å nå TVen eller noe av det andre som nevnes her. Anonymkode: 13116...2e0 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 26. juli 2024 #67 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det som er galt er vel strengt tatt at han synes det er flaut at hun bruker rullestol akkurat nå mens hun har brukket foten. Anonymkode: 13116...2e0 Hva om hun vil ut, er skikkelig sliten, og det ikke finnes steder å sette seg ned? Hva om hun må på butikken? Tregt å bære og pakke alt på krykker? "Uvanlig", kanskje, men synes ikke "flaut" er rette ordet, for da har du på bakgrunn av ingenting konkludert med at hun ikke trenger hjelpen og er enten svak eller vil gjøre seg stakkarslig. Endret 26. juli 2024 av katties 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #68 Del Skrevet 26. juli 2024 Har akkurat hatt brudd selv og gått på krykker, jeg kom meg da vitterlig rundt overalt selv om jeg hadde krykker. Man er ikke stuck inne av den grunn, det er faktisk derfor man har de krykkene. Jeg tok bussen for det meste, syklet også faktisk med et ben og krykkene på sykkelen. Var på trening med krykker. Jeg er eldre enn venninnen din, kunne virkelig aldri falt meg inn å skaffe meg en elektrisk rullestol pga et brudd. Så det er litt rart ja. Anonymkode: 31f39...0f2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #69 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har akkurat hatt brudd selv og gått på krykker, jeg kom meg da vitterlig rundt overalt selv om jeg hadde krykker. Man er ikke stuck inne av den grunn, det er faktisk derfor man har de krykkene. Jeg tok bussen for det meste, syklet også faktisk med et ben og krykkene på sykkelen. Var på trening med krykker. Jeg er eldre enn venninnen din, kunne virkelig aldri falt meg inn å skaffe meg en elektrisk rullestol pga et brudd. Så det er litt rart ja. Anonymkode: 31f39...0f2 Dette er nok helt sprøtt, men hør.. kanskje, bare kanskje hadde dere et forskjellig utgangspunkt, forskjellig steder og avstander å dra til? Dette blir jo som om jeg skulle sagt til deg at oi syklet du? Så dumt, jeg kunne kjøre bil med gipsen min jeg. Anonymkode: 4774c...c6e 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 26. juli 2024 #70 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nesten trist å se hvor trangsynt du er. Anonymkode: 4774c...c6e Ja huff, tenke seg at jeg prioriterer helsa mi. Så trangsynt. Anonymbruker*** skrev (1 time siden): Da har vi kanskje kommet til sakens kjerne. Du ser ned på alle som ikke er godt trent... Ja, hvorfor skal jeg ikke det? Det er latskap å ikke prioritere helsa si. 70 prosent av den voksne befolkningen i Norge er feite. Synes ikke du det er flaut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 26. juli 2024 #71 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Så du tenker at da skal man hoppe på krykker i noe under en km til buss, ta buss til sentrum for å handle/treffe folk/lege etc? Hoppe rundt der på en fot? Du tenker det er normalt og innafor? Du tenker at mennedker som har brukket foten orker det? Eller kan det tenkes at for å opprettholde grei hverdag kan det være en genialt hjelpemiddel når man har fått denne muligheten? Alternativet er jo å streve seg ut og slite med krukkene der man må, men ellers står man jo over ting. Folk flest som brekker foten går jo ofte glipp av temmelig masse fordi alt blir stress. Det er en grunn for at man da har rett på å få dekket taxi til lege feks. Fordi man har en medisinsk årsak for å ikke kunne komme seg dit selv. I et normalt tilfelle ville de fleste av oss tatt bilen til butikken for å handle, eller bilen til å besøke venninna vår.... her brukes en elektrisk rullestol for å komme seg dit. Anonymkode: 13116...2e0 Anonymbruker*** skrev (41 minutter siden): Om jeg en dag mot for modning brekker foten (vær så snill, nei takk) hadde jeg takket gladelig ja til en elektrisk rullestol heller enn å sette bort hunden, bestille oda 3 ganger uka og være sykemeldt fra jobb hele gips perioden. I realiteten er det slik det hadde blitt. Bundet til nabolaget om ikke hjemmet, især ved brudd hvor man overhode ikke kan belaste. Det folk i tråden nok ikke skjønner er at den elektriske rullestolen for noen med brukket fot ikke i hovedsak erstatter krykkenes funksjon. Det den i hovedsak gjør er å muliggjøre bevegelse over avstander brukeren aldri ville begitt seg ut på med krykker uansett. Noen andre her poengterte at hun sjeldent eller aldri ser folk med gips og krykker på bussen. Nettopp fordi de aller, aller fleste med gips og krykker er lite mobile. Om personen da får henda i en elektrisk rullestol, hvorfor i alle dager ikke komme seg ut og lufte seg litt? NAV kan naturligvis ikke drive å dele ut elektriske rullestoler for noen som bare har begrenset bevegelighet i noen uker, men om tilstanden var permanent hadde de jo absolutt vært kandidat for rullestol. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har akkurat hatt brudd selv og gått på krykker, jeg kom meg da vitterlig rundt overalt selv om jeg hadde krykker. Man er ikke stuck inne av den grunn, det er faktisk derfor man har de krykkene. Jeg tok bussen for det meste, syklet også faktisk med et ben og krykkene på sykkelen. Var på trening med krykker. Jeg er eldre enn venninnen din, kunne virkelig aldri falt meg inn å skaffe meg en elektrisk rullestol pga et brudd. Så det er litt rart ja. Anonymkode: 31f39...0f2 Det vitner jo bare om hvor elendig forfatning mange i utgangspunktet er i. Tankesettet dere viser her peker på at rullestolen må til, ergo fremstår dere som mennesker som tenker enkleste løsning til enhver tid. Hadde man ikke hatt det tankesettet, så hadde man også vært i en forfatning der man klarte å gå på krykker i mer enn ti minutter. Endret 26. juli 2024 av TomBombadil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 26. juli 2024 #72 Del Skrevet 26. juli 2024 TomBombadil skrev (1 time siden): Det vitner jo bare om hvor elendig forfatning mange i utgangspunktet er i. Tankesettet dere viser her peker på at rullestolen må til, ergo fremstår dere som mennesker som tenker enkleste løsning til enhver tid. Hadde man ikke hatt det tankesettet, så hadde man også vært i en forfatning der man klarte å gå på krykker i mer enn ti minutter. Jeg kan gå mer enn ti minutter på krykker (trolig også med brukket fot som ikke kan belastes også uten at jeg har prøvd) , men jeg kunne definitivt ikke gått tur med hunden, gått opp den bratte bakken til jobb hver dag, handlet mer enn to-tre ting på nærmeste butikk og mye, mye annet som en el rullestol kunne muliggjort. Og ja, en del har en form som gjør at de ikke kan gå mer enn 10 minutter med krykken. Det trenger ikke være grunnet manglende trening, men kan like gjerne henge sammen med andre skader og sykdommer. Jeg synes det er langt flauere at det finnes nordmenn med dine holdninger enn at det finnes overvektige og late nordmenn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #73 Del Skrevet 26. juli 2024 9 hours ago, Anonymbruker*** said: Jeg kan gå mer enn ti minutter på krykker (trolig også med brukket fot som ikke kan belastes også uten at jeg har prøvd) , men jeg kunne definitivt ikke gått tur med hunden, gått opp den bratte bakken til jobb hver dag, handlet mer enn to-tre ting på nærmeste butikk og mye, mye annet som en el rullestol kunne muliggjort. Og ja, en del har en form som gjør at de ikke kan gå mer enn 10 minutter med krykken. Det trenger ikke være grunnet manglende trening, men kan like gjerne henge sammen med andre skader og sykdommer. Jeg synes det er langt flauere at det finnes nordmenn med dine holdninger enn at det finnes overvektige og late nordmenn. Jeg klarte fint å gå tur med hund, handle (hørt om sekk), og gå opp bakker med krykker. Hvorfor tror folk at alt slikt er så vanskelig? Krykker er jo til for at man *skal* klare å gå. Når jeg handlet hadde jeg stor sekk og i tillegg hang jeg gjerne en pose på skulderen (gjenbrukspose) eller en av krykkene. Anonymkode: 31f39...0f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. juli 2024 #74 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 20.09): Chatter med ei venninne nå som har fått en litt merkelig kommentar fra en tindermatch, og jeg måtte høre med dere kjære eksperter hva dere tenker. Min venninne har visstnok pratet med denne mannen og dem skulle på date for noen uker siden slik jeg forsto dette. De snakket om å gå tur sammen. Hun måtte avlyse eller utsette fordi hun brakk foten da. Nå er det gått litt tid og hun er på krykker. Hun har også leid en elektrisk scooter / elektrisk rullestol, så hun kommer seg til stranda, ut på tur, tar en lunsj ute, besøk hos venner mm. Men det tar tid før hun er frisk, gipsen skal være en stund til og hun må sikkert trene opp foten igjen (tror jeg. Akkurat dette har hun ikke sagt noe om), men gipsen er ikke borte de første ukene i hvert fall. Hun er sikkert ikke frisk på månedsvis. Jeg vil tro hun må bruke krykkene selv etter at gipsen er fjernet? Uansett, poenget var at denne tindeematchen skrev til henne at de kunne treffes når hun var frisk igjen, han nektet å treffe henne mens hun hadde krykker eller elektrisk rullestol. Og ville vente til hun var frisk igjen. Hun var sikkert verdt å vente på flørter han med. Når hun spør videre så ler han det bort og sier at han skal tenke på det, og at han bare tøyser og tuller med hun. Når hun spør om han synes at hun bruker rullestol er flaut, så sier han at han synes det er flott at hun bruker den for å komme seg ut, kose seg med venner istedet for å være låst hjemme alene, men at ja han synes det er litt flaut. Samtidig slenger han på en kommentar med at det går sikkert fint altså, fordi hun virker så flott og hyggelig at "hun er sikkert verdt det". Hun tok bilde av samtalen dem mellom på messenger og spør meg om det er flaut å være med henne når hun bruker denne. Nei! Tenker jeg. Vi er i midten av 30 årene, og ikke 15 år. Hva er flaut med dette? Er dette normalt? Jeg fikk litt avsmak av denne mannen og satt ut av hans reaksjon, selv om han prøver å tulle det bort. Jeg vet ikke helt hva jeg skal råde venninna mi til nå. Jeg er usikker på mannens alder, men vi er i midten av 30 årene og basert på bilder har sett av han ,jeg vil anslå at han er noen år eldre. Han har også barn. Burde hun skjemmes? Forstår det ikke er staselig å bruke rullator, krykker, få hjelp hjemme, låne en rullestol, men jeg er stolt av venninna mi som likevel trosser ut å deltar på ting. Og fikk så ufattelig vondt nå for at denne mannen får venninna mi til å nå føle seg som en belastning eller at man skal være flau for å bli sett med henne. Hun bruker jo rullestolen fordi hun ikke kan gå eller kjøre bil. Hva tenker dere? Ville dere unngått å kunne ta et glass vin eller møte en potensiell date, fordi vedkommende har brukket foten? Anonymkode: 13116...2e0 For en idiot! "du har skadet deg, og det er litt flaut å bli sett med en med rullestol (og så må jeg jo hjelpe deg og sånn) men du ser så bra ut at det er verdt å vente til du blir frisk." Hade jeg vært henne hadde jeg sagt : "helt ok å vente for min del, har ikke hastverk og det er en del andre som vil bli kjent så. vi kan se det an om jeg fortsatt er ledig når du får ut fingern. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #75 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg klarte fint å gå tur med hund, handle (hørt om sekk), og gå opp bakker med krykker. Hvorfor tror folk at alt slikt er så vanskelig? Krykker er jo til for at man *skal* klare å gå. Når jeg handlet hadde jeg stor sekk og i tillegg hang jeg gjerne en pose på skulderen (gjenbrukspose) eller en av krykkene. Anonymkode: 31f39...0f2 Hadde du gips? Anonymkode: 4774c...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 27. juli 2024 #76 Del Skrevet 27. juli 2024 lillevill skrev (25 minutter siden): For en idiot! "du har skadet deg, og det er litt flaut å bli sett med en med rullestol (og så må jeg jo hjelpe deg og sånn) men du ser så bra ut at det er verdt å vente til du blir frisk." Hade jeg vært henne hadde jeg sagt : "helt ok å vente for min del, har ikke hastverk og det er en del andre som vil bli kjent så. vi kan se det an om jeg fortsatt er ledig når du får ut fingern. Spesielt at du skulle tøffe deg litt, uten egentlig å avvise fyren🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. juli 2024 #77 Del Skrevet 27. juli 2024 TomBombadil skrev (11 minutter siden): Spesielt at du skulle tøffe deg litt, uten egentlig å avvise fyren🙊 😂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. juli 2024 #78 Del Skrevet 27. juli 2024 Men for å være seriøs så kan jeg se for meg at en brukket fot må være perfekt asshole repellent. Folk som bare er opptatt av det ytre eller er ute etter et ligg, gidder jo ikke date da. Men de som vil bli kjent og som er omsorgsfulle derimot.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #79 Del Skrevet 27. juli 2024 Han vil bare ha sex, ikke interessert i venninnen din som person. Det er helt åpenbart. Anonymkode: c8b40...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 27. juli 2024 #80 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg klarte fint å gå tur med hund, handle (hørt om sekk), og gå opp bakker med krykker. Hvorfor tror folk at alt slikt er så vanskelig? Krykker er jo til for at man *skal* klare å gå. Når jeg handlet hadde jeg stor sekk og i tillegg hang jeg gjerne en pose på skulderen (gjenbrukspose) eller en av krykkene. Anonymkode: 31f39...0f2 Ikke faen om jeg hadde gått tur med hunden min om jeg hadde et brudd jeg ikke kunne belaste 😂 Jeg bor ikke slik at hun kan være løs hele turen og hun går ikke med løs kobbel 100% av turen heller. Jeg gikk med krykker til og fra jobb for ikke så lenge siden faktisk. Da med bare betennelse i ene foten så jeg ihvertfall kunne delbelaste. Fikk temmelig vondt i kroppen etterhvert likevel, fordi jeg tross alt gikk som en idiot siden jeg ikke kunne sette ene foten ned skikkelig. Det skjer noe med kroppen når man går helt feil. En sekk full av handlevarer på ryggen hinkene på en fot med krykker er for de spesielt interesserte å begi seg ut på. For en diskusjon dette er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå