AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Del Skrevet 25. juli Hvis det var disse datoene du kunne velge, enten midten av feb eller midten av okt, hvilken måned hadde du valgt og hvorfor? Anonymkode: 4512c...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Del Skrevet 25. juli Oktober! Hvis det er regntungt og mørkt kan man gjøre det koselig med masse levende lys, og dersom det er fint vær er det jo ofte skikkelig fint ute! Og med fargene på blomsterog dekorasjoner som passer på høsten… 😍 Vi skal gifte oss i august og synes nesten det er kjipt at det ikke er på høsten, fordi jeg hadde elsker en litt tyngre fargepalett med burgunder, sennepsgul, dyp grønn osv.. Ja, jeg er en fargenerd😬😬 Anbefaler podkasten «bryllupsnakk» hvor de snakker om vinterbryllup og vårbryllup (to ulike episoder). Kanskje du får noen ideer du faller for? Anonymkode: 92dc6...e09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Del Skrevet 26. juli Oktober 🍁 Anonymkode: c1844...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Del Skrevet 26. juli Oktober 🍂🧡 Anonymkode: 838d0...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 26. juli #5 Del Skrevet 26. juli Jeg giftet meg i oktober. Var perfekt. Det var duskregn og glatte blader på bakken, men det gjorde ikke noe. I februar kan man ha et vakkert vinterbryllup, eller slaps og sølebryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Del Skrevet 26. juli Februar dersom det er på et sted som er "garantert" snø. Oktober ellers. Har vært i "vinterbryllup" i februar i Trøndelag, og det var ikke spesielt idyllisk med sur vind, litt regn og ingen antydning til snø. Brudeparet hadde heldigvis ikke gjort så mye ut av at det skulle være et vinterbryllup, og lagt mer i seremonien og etterfesten. Veldig fint og minneverdig bryllup, så om du ikke bryr deg så mye om uteomgivelsene så spiller det ikke så stor rolle når på året det er. Anonymkode: 69c2d...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Del Skrevet 26. juli Vinterbryllup i februar. Anonymkode: 668a9...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Del Skrevet 26. juli Oktober. Jeg elsker høsten. Men februar er ikke en dårlig mnd det heller, det er da året er mørkest og kjipest så det å gjøre den ekstra hyggelig med koselige minner fra bryllupet og kanskje gjøre en feiring til en vane er jo bare fint. Det er jo valentines i februar også så det er en mnd det ligger litt i korta å være romantisk. Ingenting annet er der å tar fokus og man har rukket å komme over jul og nyttårsstresset. Anonymkode: ac636...d7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 26. juli #9 Del Skrevet 26. juli Vakkert med ordentlig vinterbryllup, men jeg hadde nok også som andre her valgt oktober, og håpt på en vakker høstdag med nydelige farger 🍁🍂🍃🍄🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almapalma Skrevet 4. august #10 Del Skrevet 4. august Jeg tenker automatisk oktober, ofte fremdeles litt varmt og fint, med flotte høstfarger. Men, ett av de fineste bryllupene jeg har vært i var sent i januar, skikkelig vinterbryllup med fakler og kanefart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #11 Del Skrevet 4. august Hipp som happ. Anonymkode: 46402...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #12 Del Skrevet 7. august Må bli oktober om jeg fikk velge! Februar er tung,snørik og kald. Kanskje blir veger stengt,snøvær som hindrer gjester å komme,biler som fryser osv. Altfor mange momenter som kan lage problemer. Anonymkode: bc961...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #13 Del Skrevet 7. august Oktober. Jeg elsker høsten, og tenk hvor koselig man kan gjøre det med pynt og sånt. Anonymkode: 23d8b...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #14 Del Skrevet 7. august Jeg ville nok valgt oktober, da jeg elsker høst. Men ser også for meg at februar kan være fint og, med mye snø f.eks 😊 Anonymkode: 7da74...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #15 Del Skrevet 7. august Oktober, februar er så kald og sur. Verste mnd som er 😄 Men det er bare min mening da. Lykke til ❤️ Anonymkode: 0794d...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #16 Del Skrevet 14. august Vi giftet oss i midten av oktober, og det var fantastisk. Vi hadde vielsen utendørs foran en stor blomsterbue i høstfarger og fikk sånn deilig svalt lys gjennom et lett skylag/litt sol. Lokasjonen var en herregård med mange flotte og store trær, ja det var helt magisk. Innendørs hadde vi pyntet bordene med blomster i høstfarger, masse levende lys og lyslenker i taket. anbefales ❣️ Anonymkode: 6e610...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #17 Del Skrevet 15. august Definitivt oktober. Anonymkode: 0d166...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #18 Del Skrevet 15. september Oktober. Har selv vært i et bryllup i februar og det er det værste bryllupet jeg har vært i. Var flott fest, lokale, pynt, mat og alt det der, men det var grisekaldt ute! Dette var rett ved Oslo og vi var nede i 18- grader. Først reise hjemmefra i sånn kulde til kirken, deretter til festlokale, og så hjem igjen. Det var både snø, is og holkeføre. Brudeparet valgte denne mnd fordi de skulle reise på bryllupsreise til Thailand dagen etter bryllupet og det er på den tiden det er finest og reise dit. Så jeg skjønner dem veldig godt men, ikke fult så trivelig for oss gjestene. Anonymkode: e77e1...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå