Gå til innhold

Bryllup i februar eller oktober?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis det var disse datoene du kunne velge, enten midten av feb eller midten av okt, hvilken måned hadde du valgt og hvorfor?

Anonymkode: 4512c...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Oktober! Hvis det er regntungt og mørkt kan man gjøre det koselig med masse levende lys, og dersom det er fint vær er det jo ofte skikkelig fint ute! Og med fargene på blomsterog dekorasjoner som passer på høsten… 😍 

Vi skal gifte oss i august og synes nesten det er kjipt at det ikke er på høsten, fordi jeg hadde elsker en litt tyngre fargepalett med burgunder, sennepsgul, dyp grønn osv.. Ja, jeg er en fargenerd😬😬

Anbefaler podkasten «bryllupsnakk» hvor de snakker om vinterbryllup og vårbryllup (to ulike episoder). Kanskje  du får noen ideer du faller for?

Anonymkode: 92dc6...e09

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oktober 🍁

Anonymkode: c1844...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oktober 🍂🧡

Anonymkode: 838d0...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg i oktober. Var perfekt. Det var duskregn og glatte blader på bakken, men det gjorde ikke noe. 

I februar kan man ha et vakkert vinterbryllup, eller slaps og sølebryllup. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Februar dersom det er på et sted som er "garantert" snø. Oktober ellers.

Har vært i "vinterbryllup" i februar i Trøndelag, og det var ikke spesielt idyllisk med sur vind, litt regn og ingen antydning til snø. Brudeparet hadde heldigvis ikke gjort så mye ut av at det skulle være et vinterbryllup, og lagt mer i seremonien og etterfesten. Veldig fint og minneverdig bryllup, så om du ikke bryr deg så mye om uteomgivelsene så spiller det ikke så stor rolle når på året det er.

Anonymkode: 69c2d...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vinterbryllup i februar. 

Anonymkode: 668a9...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oktober. Jeg elsker høsten.

Men februar er ikke en dårlig mnd det heller, det er da året er mørkest og kjipest så det å gjøre den ekstra hyggelig med koselige minner fra bryllupet og kanskje gjøre en feiring til en vane er jo bare fint.

Det er jo valentines i februar også så det er en mnd det ligger litt i korta å være romantisk. Ingenting annet er der å tar fokus og man har rukket å komme over jul og nyttårsstresset.

Anonymkode: ac636...d7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert med ordentlig vinterbryllup, men jeg hadde nok også som andre her valgt oktober, og håpt på en vakker høstdag med nydelige farger 🍁🍂🍃🍄🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Almapalma

Jeg tenker automatisk oktober, ofte fremdeles litt varmt og fint, med flotte høstfarger. Men, ett av de fineste bryllupene jeg har vært i var sent i januar, skikkelig vinterbryllup med fakler og kanefart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hipp som happ. 

Anonymkode: 46402...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må bli oktober om jeg fikk velge! Februar er tung,snørik og kald. Kanskje blir veger stengt,snøvær som hindrer gjester å komme,biler som fryser osv. Altfor mange momenter som kan lage problemer. 

Anonymkode: bc961...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oktober. Jeg elsker høsten, og tenk hvor koselig man kan gjøre det med pynt og sånt.

Anonymkode: 23d8b...d18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ville nok valgt oktober, da jeg elsker høst. Men ser også for meg at februar kan være fint og, med mye snø f.eks 😊

Anonymkode: 7da74...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oktober, februar er så kald og sur. Verste mnd som er 😄 Men det er bare min mening da.

Lykke til ❤️

Anonymkode: 0794d...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi giftet oss i midten av oktober, og det var fantastisk. Vi hadde vielsen utendørs foran en stor blomsterbue i høstfarger og fikk sånn deilig svalt lys gjennom et lett skylag/litt sol. Lokasjonen var en herregård med mange flotte og store trær, ja det var helt magisk. Innendørs hadde vi pyntet bordene med blomster i høstfarger, masse levende lys og lyslenker i taket. 
anbefales ❣️

Anonymkode: 6e610...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Definitivt oktober. 

Anonymkode: 0d166...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Oktober. Har selv vært i et bryllup i februar og det er det værste bryllupet jeg har vært i. Var flott fest, lokale, pynt, mat og alt det der, men det var grisekaldt ute! Dette var rett ved Oslo og vi var nede i 18- grader. Først reise hjemmefra i sånn kulde til kirken, deretter til festlokale, og så hjem igjen. Det var både snø, is og holkeføre. Brudeparet valgte denne mnd fordi de skulle reise på bryllupsreise til Thailand dagen etter bryllupet og det er på den tiden det er finest og reise dit. Så jeg skjønner dem veldig godt men, ikke fult så trivelig for oss gjestene. 

Anonymkode: e77e1...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...