AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #1 Del Skrevet 25. juli 2024 Hei, Jeg har gått ned 15 kg samtig som jeg har lagt på meg mye muskler på bare 4 måneder. Trener styrke nesten daglig samtig som proteiner har blitt mitt nye gotteri. Etter at jeg begynte med Kreatin, føler jeg at musklene i brystet, skuldre, nakken og armer omtrent har poppet ut i det siste. Tidligere var magen 12 cm større i omkrets enn brystet, Nå er det motsatt. Har trent styrke et år, men det ble virkelig fart når jeg endret kostholdet. De 10 siste årene før jeg begynte å gå ned i vekt, følte jeg at ingen damer la merke til meg. Om en fikk blikk kontakt med noen, så føltes det som en var ingenting/luft. I det siste, når en får tilfelding blikk kontakt med andre, er det plutselig mange som har begynt å smile til meg. Noen et lite øybilikk,andre lengre eller til vi har passert eller jeg ser vekk. Jeg lurer egentlig på hva som egentlig er flørting, eller hva damene egentlig tenker? Av og til når jeg står i kø i butikk, har jeg opplevd i det siste flere ganger at hun foran meg snur seg flere ganger og smiler til meg. Når en merker i sidesynet at noen ser på deg, er en rar følelse. Er overaskset hvor merkbart dette var for den som blir sett på. Noen smiler veldig overdrevent og virker helt lost. Litt som følelsen av at de ser sola for første gang i sitt liv. Med noen føles dette ubehagelig, mens med andre føles det som en blir dratt litt mot de. Opplevde dette på treningssenteret i går. Var ei søt ei som smilte veldig til meg hver gang vi hadde blikk kontakt. Følte blikket ho sitt i sidesynet ganske ofte mens jeg trente. Når ho og veninna skulle gå. Merket jeg at ho så på meg, Når jeg så opp og blikke vårt møttes når ho gikk mot meg. Smilte ho som en sol/overdrevent og skakket litt på hode. Var som en bryter ble slått på, var som alt stoppet opp og ble veldig intimt. Var som en ble sugd mot ho. Fikk den følelsen at du vet at vil ho vil gjerne ha sex med deg nå. Skal innrømme at alt dette har gitt meg veldig selvtillitt og har gitt meg mersmak av å trene mer. Men sliter litt med hvordan en skal reagere når de smiler til meg. Problemet er jo at når mye av dette skjer når en minst venter det. Anonymkode: 4e753...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. juli 2024 #2 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, Jeg har gått ned 15 kg samtig som jeg har lagt på meg mye muskler på bare 4 måneder. Trener styrke nesten daglig samtig som proteiner har blitt mitt nye gotteri. Etter at jeg begynte med Kreatin, føler jeg at musklene i brystet, skuldre, nakken og armer omtrent har poppet ut i det siste. Tidligere var magen 12 cm større i omkrets enn brystet, Nå er det motsatt. Har trent styrke et år, men det ble virkelig fart når jeg endret kostholdet. De 10 siste årene før jeg begynte å gå ned i vekt, følte jeg at ingen damer la merke til meg. Om en fikk blikk kontakt med noen, så føltes det som en var ingenting/luft. I det siste, når en får tilfelding blikk kontakt med andre, er det plutselig mange som har begynt å smile til meg. Noen et lite øybilikk,andre lengre eller til vi har passert eller jeg ser vekk. Jeg lurer egentlig på hva som egentlig er flørting, eller hva damene egentlig tenker? Av og til når jeg står i kø i butikk, har jeg opplevd i det siste flere ganger at hun foran meg snur seg flere ganger og smiler til meg. Når en merker i sidesynet at noen ser på deg, er en rar følelse. Er overaskset hvor merkbart dette var for den som blir sett på. Noen smiler veldig overdrevent og virker helt lost. Litt som følelsen av at de ser sola for første gang i sitt liv. Med noen føles dette ubehagelig, mens med andre føles det som en blir dratt litt mot de. Opplevde dette på treningssenteret i går. Var ei søt ei som smilte veldig til meg hver gang vi hadde blikk kontakt. Følte blikket ho sitt i sidesynet ganske ofte mens jeg trente. Når ho og veninna skulle gå. Merket jeg at ho så på meg, Når jeg så opp og blikke vårt møttes når ho gikk mot meg. Smilte ho som en sol/overdrevent og skakket litt på hode. Var som en bryter ble slått på, var som alt stoppet opp og ble veldig intimt. Var som en ble sugd mot ho. Fikk den følelsen at du vet at vil ho vil gjerne ha sex med deg nå. Skal innrømme at alt dette har gitt meg veldig selvtillitt og har gitt meg mersmak av å trene mer. Men sliter litt med hvordan en skal reagere når de smiler til meg. Problemet er jo at når mye av dette skjer når en minst venter det. Anonymkode: 4e753...822 Er jo bare å smile tilbake det 👏👏👏👏. Det er jo bare koselig 🤗. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #3 Del Skrevet 25. juli 2024 Det kan godt hende noen flørter med deg, ja. Men ikke begå den typiske mannlige feilen å tro at et smil automatisk skal bety "JEG VIL HA SEX MED DEG NÅ!" Det gjør det ikke. Ta det heller som et lite "jeg kunne tenke meg å bli kjent med deg" eller "du kan gjerne hilse på meg neste gang vi ses". Det kan bety en invitasjon til å prate, men bare ikke bli "creepy" med en gang og tro at nå er det bankers, dette blir det sex av. Kvinner liker ikke sånt. Bli kjent og se hva som skjer, bruk tid på å bli kjent også. Men ja, et smil kan du godt tolke positivt på at damene liker deg og det de ser. Men de vet ikke noe om deg ennå, om du er en hyggelig og sjarmerende fyr. Det må tid til for å finne ut dette gradvis. Er du for brå og for påtrengende og prater om sex med en gang, blir du faset ut straks. Anonymkode: 8120a...dd4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. juli 2024 #4 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei, Jeg har gått ned 15 kg samtig som jeg har lagt på meg mye muskler på bare 4 måneder. Trener styrke nesten daglig samtig som proteiner har blitt mitt nye gotteri. Etter at jeg begynte med Kreatin, føler jeg at musklene i brystet, skuldre, nakken og armer omtrent har poppet ut i det siste. Tidligere var magen 12 cm større i omkrets enn brystet, Nå er det motsatt. Har trent styrke et år, men det ble virkelig fart når jeg endret kostholdet. De 10 siste årene før jeg begynte å gå ned i vekt, følte jeg at ingen damer la merke til meg. Om en fikk blikk kontakt med noen, så føltes det som en var ingenting/luft. I det siste, når en får tilfelding blikk kontakt med andre, er det plutselig mange som har begynt å smile til meg. Noen et lite øybilikk,andre lengre eller til vi har passert eller jeg ser vekk. Jeg lurer egentlig på hva som egentlig er flørting, eller hva damene egentlig tenker? Av og til når jeg står i kø i butikk, har jeg opplevd i det siste flere ganger at hun foran meg snur seg flere ganger og smiler til meg. Når en merker i sidesynet at noen ser på deg, er en rar følelse. Er overaskset hvor merkbart dette var for den som blir sett på. Noen smiler veldig overdrevent og virker helt lost. Litt som følelsen av at de ser sola for første gang i sitt liv. Med noen føles dette ubehagelig, mens med andre føles det som en blir dratt litt mot de. Opplevde dette på treningssenteret i går. Var ei søt ei som smilte veldig til meg hver gang vi hadde blikk kontakt. Følte blikket ho sitt i sidesynet ganske ofte mens jeg trente. Når ho og veninna skulle gå. Merket jeg at ho så på meg, Når jeg så opp og blikke vårt møttes når ho gikk mot meg. Smilte ho som en sol/overdrevent og skakket litt på hode. Var som en bryter ble slått på, var som alt stoppet opp og ble veldig intimt. Var som en ble sugd mot ho. Fikk den følelsen at du vet at vil ho vil gjerne ha sex med deg nå. Skal innrømme at alt dette har gitt meg veldig selvtillitt og har gitt meg mersmak av å trene mer. Men sliter litt med hvordan en skal reagere når de smiler til meg. Problemet er jo at når mye av dette skjer når en minst venter det. Anonymkode: 4e753...822 Sorry, du må ikke bli altfor innbilsk selv om du har gått ned i vekt. Jeg tror dessverre ikke alle som smiler til deg eller som du får blikkontakt med flørter med deg. Men med vektnedgang, mer muskler og nyvunnet selvtillit vil du framstå som mer attraktiv, så prøv deg fram på datingmarkedet 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Del Skrevet 25. juli 2024 Grüner skrev (33 minutter siden): Sorry, du må ikke bli altfor innbilsk selv om du har gått ned i vekt. Jeg tror dessverre ikke alle som smiler til deg eller som du får blikkontakt med flørter med deg. Men med vektnedgang, mer muskler og nyvunnet selvtillit vil du framstå som mer attraktiv, så prøv deg fram på datingmarkedet 😊. Hei, beklager, men har ikke blitt innbilsk. Men det har vært en stor forskjell på å føle seg usylig i så mange år til å plutselig få så mange smil daglig. Anonymkode: 4e753...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #6 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer egentlig på hva som egentlig er flørting, eller hva damene egentlig tenker? Anonymkode: 4e753...822 Grunner til at jeg smiler til tilfeldige mennesker kan være fordi: - Den vanligste, 90% av tilfellene: jeg har en god dag og smiler til alle som møter mitt blikk. Jeg vil tro en god del av de som smiler til deg, bare gjør det fordi du utstråler mer selvtillit nå enn før. Til sammenligning får jeg omtrent ingen blikk når jeg har en svært dårlig dag og bare vil gjøre min greie i fred - smil til verden og verden smiler til deg. - de har på seg noe jeg liker, f.eks en band-trøye av et band jeg liker, en kul tatovering el. - jeg ser dem regelmessig, som på et treningssenter. - jeg tror du er noen jeg har møtt før, uten at jeg husker hvor. Evt. bare ligner på noen jeg har møtt før, og jeg er usikker på om det faktisk er denne personen. - De ligner på noen jeg liker, kan være en kollega, venn, familiemedlem jeg har god tone med. - jeg synes de ser bra ut, helt platonisk. - jeg synes de ser bra ut, på den romantiske måten. - jeg synes du ser bra ut, på den romantiske måten OG vil ha kontakt. Må ikke forveksles med samme årsak over, det er ofte ikke sånn at man ønsker kontakt, selv om man blafrer litt med øyevippene til en kjekk fyr som titter tilbake på butikken. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk den følelsen at du vet at vil ho vil gjerne ha sex med deg nå. Anonymkode: 4e753...822 Gjør deg selv en tjeneste og bare legg til grunn at tilfeldig sex aldri er intensjonen bak et blikk eller et smil fra ei tilfeldig dame. Med mindre klokka er veldig mye ute på byen, eller en fest, og selv da er de aller, aller fleste damer ikke interessert i ONS. At noen er digg nok til at man ser på dem på en seksualisert måte, betyr ikke at man faktisk vil ha sex med dem. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men sliter litt med hvordan en skal reagere når de smiler til meg. Problemet er jo at når mye av dette skjer når en minst venter det. Anonymkode: 4e753...822 1. Smil tilbake. Hvis det føles bra, ikke hvis hun glor på en måte som gjør at du blir ukomfortabel, som du nevner skjer noen ganger. Øv på å bare være en generelt trivelig fyr som smiler til randoms, da blir du neppe så perpleks når det er ei du liker. 2. Hvis du møter henne like smilende en annen gang, si hei. 3. Hvis hun sier hei tilbake og ikke bare går/fortsetter med sitt, slå av en overfladisk prat. Anonymkode: 7c4af...c42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg har en mistanke om at du er veldig "på vakt" og opptatt av at de skal legge merke til deg, og dermed får du også en slags respons. Vi damer ser mannfolk som ser bra ut hver eneste dag, ikke noe uvanlig ved det. Jeg kan smile til 80-åringen som strever med å få med seg handleposene, og til 6-åringen som er på butikken alene for å kjøpe seg iskrem. At du får et blikk og et smil, trenger ikke bety noen ting. Så overtenker du og tror dette handler om hvor fin du er. Veldig bra at du trives med egen kropp og vekt, og at du har fått ny selvtillit. Men jeg tror det er lurt ikke å overtenke. Det er masse mannfolk som er veltrente, på min arbeidsplass er det normalen. Anonymkode: 85116...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Del Skrevet 26. juli 2024 WOW, Imponerende arbeid. Å legge på 12 cm rundt brystet er mye. Du har jo egentlig tatt av deg nærmere 25 kg fett. Husk at du sikker at lagt på deg 5-6 kg muskler med all den treninga og spisingen. Mange får også 4 liter ekstra i kroppen av Kreatin. Anonymkode: 2dce0...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Del Skrevet 26. juli 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Fikk den følelsen at du vet at vil ho vil gjerne ha sex med deg nå Wow.... Snakk om å bli overfladisk når man blir trent da. Det er jo ikke bra tankegang du har, at du er den mest sexy i hele verden så nå vil alle damene ha sex med den digge mannen du har blitt Anonymkode: db1f0...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 26. juli 2024 #10 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei, beklager, men har ikke blitt innbilsk. Men det har vært en stor forskjell på å føle seg usylig i så mange år til å plutselig få så mange smil daglig. Anonymkode: 4e753...822 Det første innlegget ditt fremstår særdeles innbilsk altså kompis... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 26. juli 2024 #11 Del Skrevet 26. juli 2024 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Wow.... Snakk om å bli overfladisk når man blir trent da. Det er jo ikke bra tankegang du har, at du er den mest sexy i hele verden så nå vil alle damene ha sex med den digge mannen du har blitt Anonymkode: db1f0...afa TomBombadil skrev (2 minutter siden): Det første innlegget ditt fremstår særdeles innbilsk altså kompis... Tru ikkje at han føler seg som mest sexy eller har blitt skikkelig innbilsk. Men han har gått igjennom en skikkelig forvandling på kort tid, regner eg riktig. Er det snakk om at han har kvittet seg med nærmere 25 kg fett på kort tid. Tror han ble overasket og glad for at det endelig er noen som legger merke til han. Syns det er bra at han endelig har fått opp selvtilliten og tar vare på seg selv. Det burde applauderes, ikkje snakkes ned om. Anonymkode: 2dce0...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #13 Del Skrevet 26. juli 2024 Er nok bare du som har blitt mer selvsikker og en smule innbilsk. Jeg merker også at når jeg har en god dag og er i godt humør at det smitter over på de rundt meg. Bare ikke tro at du plutselig har blitt mye mer attraktiv enn du var. Anonymkode: 5bdc8...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 26. juli 2024 #14 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Syns det er bra at han endelig har fått opp selvtilliten og tar vare på seg selv. Det burde applauderes, ikkje snakkes ned om. Anonymkode: 2dce0...07d Du tenker det burde applauderes at han tror at kvinner vil ha sex med ham der og da fordi de smiler til ham....? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #15 Del Skrevet 26. juli 2024 TomBombadil skrev (Akkurat nå): Du tenker det burde applauderes at han tror at kvinner vil ha sex med ham der og da fordi de smiler til ham....? Eg er enig at han kanskje har skrevet litt dårlig. Men slik eg tolker det etter å ha lest igjennom hele. Så tror han nok ikkje at alle vil ha sex med han, men at ho på treningssenteret, nok er veldig interessert i han, eller prøver å flørte men med. Det tror jeg det er stor sannsynlighet for. Anonymkode: 2dce0...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 26. juli 2024 #16 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eg er enig at han kanskje har skrevet litt dårlig. Men slik eg tolker det etter å ha lest igjennom hele. Så tror han nok ikkje at alle vil ha sex med han, men at ho på treningssenteret, nok er veldig interessert i han, eller prøver å flørte men med. Det tror jeg det er stor sannsynlighet for. Anonymkode: 2dce0...07d Min personlige mening er at du da er naiv i din tolkning av ham. Dette blir dog raskt en avsporing, så vi trenger ikke kjekle videre om dette. Ha en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #17 Del Skrevet 26. juli 2024 Ts; jeg føler at du mangler en aktivitet der du omgås folk på en mer aktiv måte, enn å bare befinne deg i samme rom, til samme tid. Med aktiv, så mener jeg samtale og samarbeid. Anonymkode: b39ca...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #18 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 10.04): Wow.... Snakk om å bli overfladisk når man blir trent da. Det er jo ikke bra tankegang du har, at du er den mest sexy i hele verden så nå vil alle damene ha sex med den digge mannen du har blitt Anonymkode: db1f0...afa TomBombadil skrev (På 26.7.2024 den 10.17): Det første innlegget ditt fremstår særdeles innbilsk altså kompis... AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 10.31): Er nok bare du som har blitt mer selvsikker og en smule innbilsk. Jeg merker også at når jeg har en god dag og er i godt humør at det smitter over på de rundt meg. Bare ikke tro at du plutselig har blitt mye mer attraktiv enn du var. Anonymkode: 5bdc8...32d Takk for all den positive tilbakemeldingen. (*Sarkasme) Har ikke skrevet at jeg tror at jeg er den mest sexy. Og ikke at alle damer smiler til meg. Eller at jeg tror at alle som smiler til meg vil ha sex. Men at det gikk fra ingen til mange på kort tid som plutselig ga meg litt mer oppmerksomhet enn før og ikke bare behandlet meg som luft. Selvfølgelig så skjønner jeg at det er forskjell på et raskt høflig smil og ser vekk iforhold til et stort smilt og holder blikket til en har passert. Ho som ser på deg en gang iforholdt til som ser på deg ofte. Selvfølgelig har jeg blitt mer selvsikker og fått mer selvtillit. Har ikke rørt brus, alkohol, gotteri, skjokolade eller noe annet usundt på 4 måneder. På den koste tiden har jeg trent over 200 timer med vekter og brukt 20 000 kr ekstra på proteiner, kjøtt, kosttilskudd, PWO, EAA, Kreatin osv. Måtte plutselig bruke belte på buksene for å ikke miste de. Og ha ny skjorte, for fikk ikke kneppet igjen skjorta over brystet. Mamma mente at det jeg så ut som en pære som har blitt snudd opp ned og at noen blåste luft inn i armene mine. Og at jeg har begynt å kle med bedre og hele tiden ser velstelt ut. Var på senteret å handlet tøy i går. La merke til ei søt ei som smilte veldig når jeg passerte henne. Møtte henne senere igjen i en klesbutikk. Blikkene våres møttes mange ganger i butikken. Kan være tilfeldig, men 2 ganger når jeg skulle prøve tøy, gikk ho også for å prøve tøy. Når jeg gikk for å betale gjorde ho det samme. Det var 2 kasser der, så vi var ferdig samtidig. Blikkene våre møttes, virket som ho ville si noe. Så jeg tenkte, vi satser.. Sa Hei, som ble til prat, inviterte på middag på Egon og ente opp i ho i seng. Anonymkode: 4e753...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #19 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 9.45): WOW, Imponerende arbeid. Å legge på 12 cm rundt brystet er mye. Du har jo egentlig tatt av deg nærmere 25 kg fett. Husk at du sikker at lagt på deg 5-6 kg muskler med all den treninga og spisingen. Mange får også 4 liter ekstra i kroppen av Kreatin. Anonymkode: 2dce0...07d Takk Anonymkode: 4e753...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå