Gå til innhold

Massiv valgkamp finnansierings kriminalitet hos Biden/Harris kampanjen


LeveMannen

Anbefalte innlegg

Det er uansett ikke verre enn at de som gav penger til Biden får tilbakebetalt summen og så sender de samme pengene til Harris om de vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fremmed fugl skrev (5 minutter siden):

Dine linker oppklarte ikke Jussen kring dette.

FEC har gjort det klart at de har loven på sin side ettersom dette var en delt konto.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GP950mAh skrev (Akkurat nå):

FEC har gjort det klart at de har loven på sin side ettersom dette var en delt konto.

Det er domstolene som avgjører jussen kring dette. Maktfordelingprinsippen som du kanskje har hørt om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GP950mAh skrev (1 minutt siden):

FEC har gjort det klart at de har loven på sin side ettersom dette var en delt konto.

Holder vel i prinsipp med at en person som donerte til Biden saksøker Harris... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeveMannen skrev (12 timer siden):

Ja. For i hans forrige periode brant jo hele landet ned akkurat som dere spådde...

Han fikk bl a tilbakeført roe v wade så det er jaggu ikke langt ifra..

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GP950mAh skrev (32 minutter siden):

FEC har gjort det klart at de har loven på sin side ettersom dette var en delt konto.

Finner null kilder på at FEC har avklart dette. Var kun et par dager siden at Trump klaget til dem, og det eneste jeg finner er en kommentar på X fra FEC lederen. 

Jeg håper Harris vinner, men la oss ikke bli så tullete som dem er i USA. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremmed fugl skrev (52 minutter siden):

Dette oppklarte ikke problemstillingen. 

Skjønner at TS er anti Harris, men selve Jussen er interessant. 

Kan man si at Harris som kandidat med til president er lik Biden som kandidat. 

Poenget er at dem som har gitt penger til Biden, vet vi at alle dem faktisk hadde gitt disse pengene til Harris som presidentkandidat. 

Dine linker oppklarte ikke Jussen kring dette.

Altså de har jo gitt penger til Haros sin kampanje. Så om de ikke mente å dobere penger til en Harrison kampanje, så burde de jo ikke gjort det i utgangspunktet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Finner null kilder på at FEC har avklart dette. Var kun et par dager siden at Trump klaget til dem, og det eneste jeg finner er en kommentar på X fra FEC lederen. 

Jeg håper Harris vinner, men la oss ikke bli så tullete som dem er i USA. 

Jeg siterte FEC sin forklaring som var ganske klare på at Harris har sitt på det tørre juridsk. Det hele er en ikke-sak som hauses opp over ingenting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GP950mAh skrev (1 time siden):

Jeg siterte FEC sin forklaring som var ganske klare på at Harris har sitt på det tørre juridsk. Det hele er en ikke-sak som hauses opp over ingenting.

Har prøvd å finne en formel behandling av saken som kom i midten av denne uken, og kan ikke finne denne. Kun en post på X fra lederen av SEC som privatperson. 

Dette er en unik situasjon, og skjønner ikke hvordan du kan være så skråsikker på den rettslige situasjonen, ikke minst etter avgjørelsen i amerikansk høyesterett om forvaltningens handlingsfrihet i forhold til domstolene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GP950mAh skrev (2 timer siden):

Jeg siterte FEC sin forklaring som var ganske klare på at Harris har sitt på det tørre juridsk. Det hele er en ikke-sak som hauses opp over ingenting.

Nei, du har ikke i tråden sitert SEC. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (4 timer siden):

Det er uansett ikke verre enn at de som gav penger til Biden får tilbakebetalt summen og så sender de samme pengene til Harris om de vil.

Det kommer de ikke til å gjøre da de vet at en stor andel ikke kommer til å donere tilbake til Harris kampanjen. Pluss at det vil ta alt for lang tid å skulle tilbakebetale alle pengene, også få donasjoner inn igjen. Valgkampen vil jo være over omtrent før de får brukt noe av pengene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Nei, du har ikke i tråden sitert SEC. 

"Ellen Weintraub, a Democrat and vice chair of the FEC, also told NPR the issue “doesn’t look that complicated” to her because Harris’ name was always on the statement of organization for Biden’s presidential campaign committee. "

Dette stod i lenken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengeflyten i amerikansk valgkamp er suspekt i seg selv.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GP950mAh skrev (10 minutter siden):

"Ellen Weintraub, a Democrat and vice chair of the FEC, also told NPR the issue “doesn’t look that complicated” to her because Harris’ name was always on the statement of organization for Biden’s presidential campaign committee. "

Dette stod i lenken.

Dette er ikke en vurdering fra FEC, skjønner ikke du det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GP950mAh skrev (11 minutter siden):

"Ellen Weintraub, a Democrat and vice chair of the FEC, also told NPR the issue “doesn’t look that complicated” to her because Harris’ name was always on the statement of organization for Biden’s presidential campaign committee. "

Dette stod i lenken.

Du som meg håper at Harris vinner valget. Men forskjellen mellom oss er at du lar det påvirke din vurdering av fakta og rasjonalitet. Tror ikke du er interessert i å diskutere det prinsipielle i denne saken. Sannsynligvis vil dette bli avgjort rettslig langt etter valget er ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (5 timer siden):

Du som meg håper at Harris vinner valget. Men forskjellen mellom oss er at du lar det påvirke din vurdering av fakta og rasjonalitet. Tror ikke du er interessert i å diskutere det prinsipielle i denne saken. Sannsynligvis vil dette bli avgjort rettslig langt etter valget er ferdig. 

FEC har sagt sitt om saken, og har grundig juridsk kunnskap til å vurdere saken. Det kan godt hende det ender opp i rettsvesenet, men har ingen 

Jeg støtter ikke Harris. Demokratene bør finne noen andre enn Harris som kandidat, for Harris er svært upopulære utenfor California etter at hun satt og tvinnet tommeltotter mens grensen mot Mexico ble oversvømt av grunnløse asylsøkere og hennes venstrevridde, liberale verdier. Harris har liten sjanse til å kunne slå Trump.

Endret av GP950mAh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mye penger er egentlig nødvendig for å kunne stille som presidentkandidat i USA? Nå har de fått inn 200 millioner dollar til Harris’ kampanje på en uke. Det spørs om hun ikke klarer seg uten de 100 millionene som er utgangspunktet for denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GP950mAh skrev (3 timer siden):

FEC har sagt sitt om saken, og har grundig juridsk kunnskap til å vurdere saken. Det kan godt hende det ender opp i rettsvesenet, men har ingen 

Jeg støtter ikke Harris. Demokratene bør finne noen andre enn Harris som kandidat, for Harris er svært upopulære utenfor California etter at hun satt og tvinnet tommeltotter mens grensen mot Mexico ble oversvømt av grunnløse asylsøkere og hennes venstrevridde, liberale verdier. Harris har liten sjanse til å kunne slå Trump.

Nei, hvorfor lyver du? FEC har ikke behandlet saken. Er regler for denne saksbehandlingen som gjør at dem tidligste kan komme med et svar i oktober. 

Hvorfor lyver du? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (9 timer siden):

Nei, hvorfor lyver du? FEC har ikke behandlet saken. Er regler for denne saksbehandlingen som gjør at dem tidligste kan komme med et svar i oktober. 

Hvorfor lyver du? 

Lyver ikke, sier bare at FEC har uttalt seg om saken, og at de har grundig juridisk kompetanse til å vurdere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...