AnonymBruker Skrevet 30. juli #21 Del Skrevet 30. juli På Bruce Springsteen-konserten som var i Bergen nylig, var alle toalettene på samme side av området og pga trengsel var det rett og slett umulig å komme seg dit. Da skrev avisene at det var flere publikummere som tisset på seg. Det er ikke mulig å holde seg i 3 timer hvis man har noen øl innabords… Anonymkode: ab0c8...aa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #22 Del Skrevet 31. juli Jeg var på en mindre konsert i april, på Rockefeller, og sto nesten fire timer i kø i forkant av konserten (favorittartisten). Ble kjent med de andre i køen så vi gikk 2 og 2 ned på Starbucks halvannen time før de åpnet dørene, da klarte jeg meg frem til vi kom oss ned på hotellet igjen i 23-tiden. Drakk ingenting, men jeg er ikke der lenger at jeg klarer holde meg fra 15-23.00 uansett, det tilhører i så fall sjeldenhetene. Anonymkode: c4fdb...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #23 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 0.10): På Bruce Springsteen-konserten som var i Bergen nylig, var alle toalettene på samme side av området og pga trengsel var det rett og slett umulig å komme seg dit. Da skrev avisene at det var flere publikummere som tisset på seg. Det er ikke mulig å holde seg i 3 timer hvis man har noen øl innabords… Anonymkode: ab0c8...aa9 Det er faktisk helt krise! Greit nok at den konserten regnet vekk, men fy så nedverdigende det må være. De fleste på den konserten var nok godt voksne. Anonymkode: b88fc...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #24 Del Skrevet 5. august Anononyma skrev (På 29.7.2024 den 0.08): Fikk også sjokk da jeg hørte om at folk pisser i ølkurs. Folk er rett og slett noen forbanna griser. Og nei, eneste du som kvinne evt kan gjøre er å bruke bleie da. Personlig pleier jeg ikke få behov for toalettbesøk under konsert. Drikker lite i forkant og ingenting underveis en bleie kan jo være både diskret og praktisk i tilfelle. Anonymkode: d677c...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #25 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 13.43): Bleie ja.. Da tror jeg det trengs mengder med alkohol! 🙈 Pleier stort sett gå bra for meg også, kan hende 2 tette fødsler har påvirket blærekapasitet og kontroll. Samt lenger intervall mellom konsertmulighetene. Gjerne derfor jeg også har ønsket å komme langt frem! Ser noen hadde tipset om en anordning, i tillegg til bleier da. Setter pris på tipsene! TS Anonymkode: b88fc...abc er ikke så ille som du tenker å ha en diskret bleie på. og den er jo der bare til nøds. tena lady silouette er jo relativt "lik" som en truse. Anonymkode: d677c...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #26 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 0.04): Hvor ofte ser man Taylor Swift avbryte konserten fordi hun må ha en tissepause eller bæsje på scenen? Klarer artisten det, klarer også publikum det. Anonymkode: aaa6f...5a9 3 timer konsert. 1 time oppvarmingsband. Portene åpner 2 timer før. 6 timer i kø før konserten. Klarer du å holde deg i 12+ timer?? Anonymkode: 28d8c...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #27 Del Skrevet 17. august Anononyma skrev (På 29.7.2024 den 9.13): Fytti f. Min uttalelse om forbanna griser står - bare at det er en fornærmelse mot dyret gris! 😫 Så hyggelig for alle andre som får gleden av å tråkke rundt i pisset ditt da. Ingen bryr seg på festival. Heldigvis. Anonymkode: d00d4...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå