Gå til innhold

Store konserter - toalett utfordringer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På Bruce Springsteen-konserten som var i Bergen nylig, var alle toalettene på samme side av området og pga trengsel var det rett og slett umulig å komme seg dit. Da skrev avisene at det var flere publikummere som tisset på seg. Det er ikke mulig å holde seg i 3 timer hvis man har noen øl innabords…

Anonymkode: ab0c8...aa9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på en mindre konsert i april, på Rockefeller, og sto nesten fire timer i kø i forkant av konserten (favorittartisten).
Ble kjent med de andre i køen så vi gikk 2 og 2 ned på Starbucks halvannen time før de åpnet dørene, da klarte jeg meg frem til vi kom oss ned på hotellet igjen i 23-tiden. 
Drakk ingenting, men jeg er ikke der lenger at jeg klarer holde meg fra 15-23.00 uansett, det tilhører i så fall sjeldenhetene. 

Anonymkode: c4fdb...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 0.10):

På Bruce Springsteen-konserten som var i Bergen nylig, var alle toalettene på samme side av området og pga trengsel var det rett og slett umulig å komme seg dit. Da skrev avisene at det var flere publikummere som tisset på seg. Det er ikke mulig å holde seg i 3 timer hvis man har noen øl innabords…

Anonymkode: ab0c8...aa9

Det er faktisk helt krise! Greit nok at den konserten regnet vekk, men fy så nedverdigende det må være. De fleste på den konserten var nok godt voksne. 

Anonymkode: b88fc...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (På 29.7.2024 den 0.08):

Fikk også sjokk da jeg hørte om at folk pisser i ølkurs. Folk er rett og slett noen forbanna griser.

Og nei, eneste du som kvinne evt kan gjøre er å bruke bleie da. Personlig pleier jeg ikke få behov for toalettbesøk under konsert. Drikker lite i forkant og ingenting underveis :) 

en bleie kan jo være både diskret og praktisk i tilfelle.

Anonymkode: d677c...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 13.43):

Bleie ja.. Da tror jeg det trengs mengder med alkohol! 🙈

Pleier stort sett gå bra for meg også, kan hende 2 tette fødsler har påvirket blærekapasitet og kontroll. Samt lenger intervall mellom konsertmulighetene. Gjerne derfor jeg også har ønsket å komme langt frem! 

Ser noen hadde tipset om en anordning, i tillegg til bleier da. Setter pris på tipsene! 

TS

Anonymkode: b88fc...abc

er ikke så ille som du tenker å ha en diskret bleie på. og den er jo der bare til nøds.

tena lady silouette er jo relativt "lik" som en truse.

Anonymkode: d677c...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 0.04):

Hvor ofte ser man Taylor Swift avbryte konserten fordi hun må ha en tissepause eller bæsje på scenen?

Klarer artisten det, klarer også publikum det.

Anonymkode: aaa6f...5a9

3 timer konsert.

1 time oppvarmingsband.

Portene åpner 2 timer før.

6 timer i kø før konserten.

Klarer du å holde deg i 12+ timer??

Anonymkode: 28d8c...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anononyma skrev (På 29.7.2024 den 9.13):

Fytti f. Min uttalelse om forbanna griser står - bare at det er en fornærmelse mot dyret gris! 😫

Så hyggelig for alle andre som får gleden av å tråkke rundt i pisset ditt da.

Ingen bryr seg på festival. Heldigvis.

Anonymkode: d00d4...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...