AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Del Skrevet 25. juli Har noen erfaringer med Enter forsikring kjøpt i forbindelse med bilkjøp hos merkeforhandler? Vurderer å si ja hvis de kommer med en god pris, som jeg hører de ofte gjør første året? Så kan jeg heller bytte forsikringsselskap etter år? Anonymkode: a2889...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Del Skrevet 25. juli Sjekk bytt.no eller Trustpilot.no. Anonymkode: 504ed...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Sjekk bytt.no eller Trustpilot.no. Anonymkode: 504ed...d6d Ja jeg leste noen dårlige anmeldelser på trustpilot. Men ville høre andres erfaringer også Anonymkode: a2889...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Del Skrevet 27. juli On 7/25/2024 at 1:11 PM, AnonymBruker said: Har noen erfaringer med Enter forsikring kjøpt i forbindelse med bilkjøp hos merkeforhandler? Vurderer å si ja hvis de kommer med en god pris, som jeg hører de ofte gjør første året? Så kan jeg heller bytte forsikringsselskap etter år? Anonymkode: a2889...392 Enter forsikring = Tryg forsikring. De markedsfører nybilforsikring som Enter, men er fortsatt Tryg forsikring. Får du noe annet til tilsvarende pris F.eks Gjensidige eller IF hadde jeg ikke gått for de. Vanskelige på det meste når noe skjer. Anonymkode: 05137...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Del Skrevet 27. juli Jeg har Enter, men tenker og bytte. Må bare sjekke opp andre selskaper. Har hatt forsikring der i 4 år. Nå skrudde de opp månedsbeløpet med 300 kr med en mail at de opprinnelig hadde gitt meg feil pris fra starten av. Anonymkode: 39b98...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 29. juli #6 Del Skrevet 29. juli Benyttet Enter i flere år. Skade sommer 2022 ble raskt avgjort, og håndtert. Har ikke noe å utsette på dem. Har sjekket flere ganger med andre selskaper, de har god pris, les lav i forhold til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Del Skrevet 29. juli Tegnet Enter for ca halvannet år siden, da jeg jobber hos bilforhandler og kjøpte bil der. Kommer til å bytte nå ved neste hovedforfall. De stiger veldig i pris, selv ved ansattavtale. I tillegg så er de tungvinne i kommunikasjon, og lite løsningsorienterte. Anonymkode: 1cba4...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Del Skrevet 29. juli Må bare anbefale KLP. Alltid lette å nå på telefon og få hjelp med hva enn det måtte være. Meget gode priser og vilkår. Anonymkode: f1843...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #9 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 13.11): Har noen erfaringer med Enter forsikring kjøpt i forbindelse med bilkjøp hos merkeforhandler? Vurderer å si ja hvis de kommer med en god pris, som jeg hører de ofte gjør første året? Så kan jeg heller bytte forsikringsselskap etter år? Anonymkode: a2889...392 Jeg hadde de, de økte prisene veldig etter 1-2 år ja. Da ble det gjensidige på meg. Anonymkode: bca66...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 30. juli #10 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Må bare anbefale KLP. Alltid lette å nå på telefon og få hjelp med hva enn det måtte være. Meget gode priser og vilkår. Anonymkode: f1843...338 Kommunal Landspensjonskasse gjensidig forsikringsselskap (KLP) forsikrer de som er medlem via arbeidsgiver. For å bli medlem må en jobbe hos en arbeidsgiver med offentlig tjenestepensjonsordning i KLP. Dette gjelder de fleste kommuner, fylkeskommuner, helseforetak, og bedrifter med offentlig tilknytning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 19.34): Må bare anbefale KLP. Alltid lette å nå på telefon og få hjelp med hva enn det måtte være. Meget gode priser og vilkår. Anonymkode: f1843...338 Jeg også anbefaler KLP. @TBL12 Jeg er ikke medlem via arbeidsgiver og har bilforsikring i KLP. Anonymkode: 2a4d7...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 5. august #12 Del Skrevet 5. august Sitat KLP – Kommunal Landspensjonskasse Klp er Norges største på pensjon for deg som jobber i kommune/fylkeskommune, helseforetak eller bedrift med offentlig tilknytning. ( 900.000 medlemmer ) Er du medlem får du KLPs forsikringer til gode medlemspriser. Klp tilbyr også bank, lån, sparing og fond ved siden av forsikringer. Du kan også tegne forsikring gjennom Klp uten å være medlem, med da får du ikke medlemsfordelene til rabatterte priser. Klp tilbyr både skadeforsikring og personforsikring til privatpersoner. https://forsikringstjenesten.no/forsikringsselskap/klp-forsikring/ Medlemsfordelen gjør KLP kommer svært godt ut. Uten denne blir det mer likt som andre selskaper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #13 Del Skrevet 6. august Det samme gjelder for alle forsikringer: De øker i pris hvert år. Etter maks tre år er ikke forsikringen konkurransedyktig lenger. Da bytter vi. Se alle dine forsikringer under ett og sjekk om du får fordeler og rabatter gjennom fagbevegelsen, DNT, NJFF og andre sammenslåinger. Så er du nødt til å lese avtalen for å få med deg forskjellen fordi det er noen. Anonymkode: 00cc6...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 6. august #14 Del Skrevet 6. august Min forståelse angående KLP er de har gode vilkår for sine medlemmer. Da er det nesten ikke hensiktsmessig å sjekke andre steder. For de uten medlemskap er KLP på linje med andre selskaper. Er ikke medlem selv, jeg kan ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har Enter, og kan ikke si noe om hvorvidt jeg er fornøyd eller ikke siden bilen har vært frisk hele veien. De har vært billigst på pris, men økte prisen kraftig etter kort tid. De er fortsatt billigst på min bil, men jeg valgte likevel å bytte til IF da de har langt bedre betingelser/dekning på forsikringen. I tillegg opplever jeg de som et mer seriøst selskap. Hjelper ikke å spare 3000 kr i året hvis de nekter å hjelpe. Enter har dårlig rykte. Anonymkode: 27af9...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har gått over til IF nå, fra Enter. Selv med spesialavtalen jeg har som ansatt i bilbransjen så var besparelsen stor. Jeg fikk høyere årlig kjørelengde for 4000 kr i årlig besparelse…. Anonymkode: 1cba4...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå