Alvea Skrevet 25. juli #1 Del Skrevet 25. juli Har kjøpt hus og det hang igjen gardinskinner uten disse nødvendige ringene. Det hang igjen to ringer, men det er jo langt fra nok… Jeg må derfor kjøpe nye ringer, men jeg aner ikke hvilke som kan passe. Noen som kjenner igjen disse skinnene og vet hvor de er kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. juli Forfatter #2 Del Skrevet 25. juli ingen som kjenner igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Del Skrevet 26. juli De ligner på de vi kjøpte på obs bygg. Kan du ta bilde av de ringene du har? Anonymkode: d9239...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. september Forfatter #4 Del Skrevet 25. september Beklager sent svar. Har enda ikke funnet ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. september Forfatter #5 Del Skrevet 25. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m00na Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september Ser ut som skinnene jeg har kjøpt på ikea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 25. september #7 Del Skrevet 25. september Hva med å prøve en annen type? Google "spor til takskinne" eller "glider til takskinne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. september Forfatter #8 Del Skrevet 25. september Fighter83 skrev (4 timer siden): Hva med å prøve en annen type? Google "spor til takskinne" eller "glider til takskinne" Tviler på at de er universale? Kjedelig om de ikke passer tenker jeg. Skal teste ut de fra Ikea ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå