Majer Skrevet 25. juli #1 Del Skrevet 25. juli Jeg mottok kritikk som ikke fokuserte på det pedagogiske aspektet sånn at jeg kan lære av feilen. Kritikken kom med krass stemme og uten forslag til forbedring sånn at resultatet heller blir at jeg unngår å bidra til det aktuelle. Hva gjør dere i møte med slik kritikk? Personlig hadde jeg heller holdt munn enn å komme med kritikk på den måten uavhengig av hvor irritert jeg hadde vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Del Skrevet 25. juli "Du må gjerne kritisere meg, men gjør det på en konstruktiv måte. Hade!" Anonymkode: 51da2...bec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. juli #3 Del Skrevet 25. juli Når kritikken ikke er konstruktiv og blir utført med krass stemme, så vaker kritikken i grenseland mot voksenkjeft. Er ikke voksenkjeften rettferdig, så er det lov å bli provosert og svare deretter. Hvordan du svarer blir alt utifra maktbalanse mellom dere, og hvordan du og vedkommede er som personer. Ofte er det lurt å korrigere vedkommende. Der du minner om at du gjerne tar imot kritikk, men kun når kritikken er konstruktiv. Av og til er det på sin plass å rive kjeft tilbake, særlig om kjeftingen ikke er berettiget, for å vise at du aksepterer ikke å bli snakket til på den måten. Men se som sagt an vedkommende først. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Del Skrevet 25. juli Er det jobbsammenheng? Har du fått beskjed mange ganger før og ikke gjør det som blir sagt? Du kan faktisk si: jeg liker ikke at du snakker til meg på den måten. Anonymkode: a041f...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå