Fjellmannover190 Skrevet 24. juli 2024 #1 Del Skrevet 24. juli 2024 (endret) Har testet litt ulik tekst på Tinder og Happn, og vil bare si at en personlig tekst der du viser karakter og ikke være redd for å avvise noen fungerer. Fra å gå fra 'Treningsglad, fjellturer, kajakk, hengekøye, reise, mat, vin, serier, sjokolade ' til å faktisk bli spesifikk på hva jeg er på utkikk etter og heller spisse det fungerer(for meg!) (Har også mer personlige bilder, ikke noen treningsbilder eller topptur/sportsbilder) Nå er matchene mye bedre, og damene virker mer interessert! Endret 24. juli 2024 av Fjellmannover190 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #2 Del Skrevet 24. juli 2024 Du er effektiv, det skal du ha. Anonymkode: 90f6b...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 24. juli 2024 #3 Del Skrevet 24. juli 2024 Ja. Det er noen få som har unike og morsomme personlige tekster. Det er sånne man vil bli kjent med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #4 Del Skrevet 31. juli 2024 Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #5 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 Egentlig ikke. Jeg tror ikke vi er en match. Anonymkode: 29ef5...4fe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #6 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 Jo, kunne fungert på meg. K50 Anonymkode: 2b7df...097 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 Mer hår enn hjerne - jeg håper du mener det omvendte??? Ellers er dette lite originalt. 1) Matlaging: Dette sier egentlig ingenting. Lasagnen - høres da ut som du kun kan lage én rett og er veldig stolt av det. Tenker at de fleste voksne kan lage mat, det er en selvfølge, og ikke lenger noe originalt trekkplaster ved en mann. Mat er verdt å nevne om du har det som en spesiell hobby, ellers ikke. 2) Også litt uklart. Hvis du virkelig spiller bra, eventuelt at dette er en hobby du gjør mye, så ok. Hvis du akkompagnerer en sommerkveld i året, er det ikke verdt å nevne. 3) Bra punkt, men ville lurt på om du jogger mye, som en livsstil liksom… 4) Ok, skjønner ikke helt hva som er greia med grønn utenpå og rød inni. Stemmer Venstre, men liker egentlig Rødt best…? 5) Årets svigersønn, jaha. Originalt hvertfall. Morsom: Det er bra! Veldig mange menn vil være humoristen i forholdet, og det er ikke typisk tiltrekkende for damer om de er morsomme. Leken, eventyrlysten og spontan: Dette er kodeord for sex. Hvis du mener hva ordene egentlig betyr, må du nesten utdype det, eller så ser det ut som om det viktigste for deg med ei dame er at du kan ha sex med henne. Leken kan være: glad i brettspill, tøys og tull og ordspill, kaster seg gjerne ut i fotballkamp eller snøballkamp med ungene osv. Eventyrlysten kan være: foretrekker egenplanlagte reiser til uvanlige reisemål framfor storbyhelger og pakketurer, liker å ta med sekk og telt og gå på loffen i ukjent fjell/skog, deltar stadig på nye kurs eller aktiviteter, bytter jobb, lever så man kan endre livsstil/bosted ofte osv. Spontan kan være: drar på tur noen dager helt på sparket, inviterer med folk hjem etter å ha møtt dem en gang, bestiller konsertbilletter som overraskelse, drae ut med venner i stedet for hjem fra jobb for å lage grytemiddag osv. Anonymkode: 84922...5c2 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #8 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 Aldri verden!! Anonymkode: b08c7...5e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #9 Del Skrevet 31. juli 2024 Det er jo omtrent det de fleste her prøver å forklare menn som sutrer over at de må «se ut som Leonardo diCaprio» for at noen skal være interessert. Anonymkode: 17a70...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #10 Del Skrevet 31. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jo, kunne fungert på meg. K50 Anonymkode: 2b7df...097 Trenger bare en match 🙂 Anonymkode: 74704...1b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #11 Del Skrevet 31. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Mer hår enn hjerne - jeg håper du mener det omvendte??? Ellers er dette lite originalt. Mener dessverre ikke omvendt og jeg er ganske tynn i hyssingen 😉 1 hour ago, AnonymBruker said: 1) Matlaging: Dette sier egentlig ingenting. Lasagnen - høres da ut som du kun kan lage én rett og er veldig stolt av det. Tenker at de fleste voksne kan lage mat, det er en selvfølge, og ikke lenger noe originalt trekkplaster ved en mann. Mat er verdt å nevne om du har det som en spesiell hobby, ellers ikke. Du er sikkert ny på KG, men det florerer med poster her om menn som dauer foran brødboksen eller som ellers ikke bidrar på kjøkkenet. Jeg spiser ikke Fjordland og lever fremdeles. 1 hour ago, AnonymBruker said: 2) Også litt uklart. Hvis du virkelig spiller bra, eventuelt at dette er en hobby du gjør mye, så ok. Hvis du akkompagnerer en sommerkveld i året, er det ikke verdt å nevne. Tregreps trubadur (mulig det skal skrives som ett ord). Kan spille noen sanger på gitar, kan synge, ikke noe jeg bedriver ofte. Men har et par på lager jeg kan imponere med. 1 hour ago, AnonymBruker said: 3) Bra punkt, men ville lurt på om du jogger mye, som en livsstil liksom… Trener periodevis en del, ikke bare jogging. Godt trent. 1 hour ago, AnonymBruker said: 4) Ok, skjønner ikke helt hva som er greia med grønn utenpå og rød inni. Stemmer Venstre, men liker egentlig Rødt best…? Grønn og rød ja. Må lenger ut på venstresiden enn Venstre. 1 hour ago, AnonymBruker said: Morsom: Det er bra! Veldig mange menn vil være humoristen i forholdet, og det er ikke typisk tiltrekkende for damer om de er morsomme. Jeg er gjerne humoristen, men vil gjerne møte noen som vil være morsom og ha det morsomt sammen med meg. 1 hour ago, AnonymBruker said: Leken, eventyrlysten og spontan: Dette er kodeord for sex. Hvis du mener hva ordene egentlig betyr, må du nesten utdype det, eller så ser det ut som om det viktigste for deg med ei dame er at du kan ha sex med henne. Ikke seksuell mening her, men noen som har lyst til å oppleve noe, kan tøyse litt med seg selv og som plutselig kan finne på å dra et sted en helg eller en kveld, fremfor bare å sitte i sofaen. Leken er kanskje ikke det beste ordet. Anonymkode: 74704...1b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #12 Del Skrevet 31. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Egentlig ikke. Jeg tror ikke vi er en match. Anonymkode: 29ef5...4fe That's fair, skal ikke matche med alle. Men noe spesielt som du savnet eller som du reagerte negativt på? Anonymkode: 74704...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #13 Del Skrevet 31. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Aldri verden!! Anonymkode: b08c7...5e7 Fordi du elsker Fjordland? Anonymkode: 74704...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #14 Del Skrevet 31. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 Mann her. Du er sikkert mest opptatt av tilbakemelding fra damer. Men jeg kommenterer allikevel. Ikke alle damer er like. Du får sikkert noe match. Ikke alle damer leser profiltekst. Noen liker det ene og andre liker noe annet. Jeg ser du er ivrig etter å forsvare profilteksten din. Så da synes jeg bare du skal eie den og kjøre på. 👍 Min mening fra mann til mann: Jeg synes du fremstår litt harry med krampaktig humor og korte sosiale antenner. Jeg velger å tro at du er bedre enn du framstiller deg. At du lager en bra lasagne, håper jeg er en form for ironi. Det imponerer veldig få. Greit, mange menn kan ikke lage speilegg engang, men er det benchmarken du sammenligner deg med? Skal du fremstille deg som kapabel på kjøkkenet så burde du ha noe mer interessant å trekke fram enn det. Tregrepstrubadur... Høres ut som du er han (ja, aldri en fest uten) klodriken som etter fjerde ankerpilsen og tredje glasset med Bache Gabrielsen, absolutt skal dra fram en gitar og spille de to sangene han kan helt jævlig. Ingen liker ham. Ikke kona engang. Kan du spille bra, derimot, er det kult. Vi har alle vår stil. Men jeg ville nok råde deg til å fremstå litt mindre flåsete og satse på å være lit mer solid og tydelig. Ref. Hi. Jeg synes også Fjellmannens oppskrift fungerte for meg, og ble "trukket fra markedet" for noen måneder siden da jeg traff muligens mitt livs kjærlighet i en slder av 50. Jeg hadde forøvrig flere lovende matcher men én som skilte seg ut mtp kjemi. Er i fast forhold nå. Jeg prøvde å ha litt personlighet i teksten da jeg listet opp ting jeg har lyst å gjøre sammen med kjæresten min. Da fikk jeg ambisjoner, interesser og livslyst fram effektivt. I tillegg litt om hva slags persolighet jeg leter etter, uten å bruke seksualiserte tvetydigheter. Anonymkode: 052fc...7a6 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 31. juli 2024 #15 Del Skrevet 31. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 For gjennomtenkt på en overflatisk og falsk måte. I ditt tilfelle ville jeg bare skrevet: Ganske voksen kar med to barn, ferdig med tidligere forhold, likevel bundet til en familiesfære, ser etter hyggelig selskap som eventuelt kan utvikle seg til noe som kan fungere over tid. Endret 31. juli 2024 av Hoia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #16 Del Skrevet 31. juli 2024 30 minutter siden, AnonymBruker said: Mann her. Du er sikkert mest opptatt av tilbakemelding fra damer. Men jeg kommenterer allikevel. Ikke alle damer er like. Du får sikkert noe match. Ikke alle damer leser profiltekst. Noen liker det ene og andre liker noe annet. Jeg ser du er ivrig etter å forsvare profilteksten din. Så da synes jeg bare du skal eie den og kjøre på. 👍 Min mening fra mann til mann: Jeg synes du fremstår litt harry med krampaktig humor og korte sosiale antenner. Jeg velger å tro at du er bedre enn du framstiller deg. At du lager en bra lasagne, håper jeg er en form for ironi. Det imponerer veldig få. Greit, mange menn kan ikke lage speilegg engang, men er det benchmarken du sammenligner deg med? Skal du fremstille deg som kapabel på kjøkkenet så burde du ha noe mer interessant å trekke fram enn det. Tregrepstrubadur... Høres ut som du er han (ja, aldri en fest uten) klodriken som etter fjerde ankerpilsen og tredje glasset med Bache Gabrielsen, absolutt skal dra fram en gitar og spille de to sangene han kan helt jævlig. Ingen liker ham. Ikke kona engang. Kan du spille bra, derimot, er det kult. Vi har alle vår stil. Men jeg ville nok råde deg til å fremstå litt mindre flåsete og satse på å være lit mer solid og tydelig. Ref. Hi. Jeg synes også Fjellmannens oppskrift fungerte for meg, og ble "trukket fra markedet" for noen måneder siden da jeg traff muligens mitt livs kjærlighet i en slder av 50. Jeg hadde forøvrig flere lovende matcher men én som skilte seg ut mtp kjemi. Er i fast forhold nå. Jeg prøvde å ha litt personlighet i teksten da jeg listet opp ting jeg har lyst å gjøre sammen med kjæresten min. Da fikk jeg ambisjoner, interesser og livslyst fram effektivt. I tillegg litt om hva slags persolighet jeg leter etter, uten å bruke seksualiserte tvetydigheter. Anonymkode: 052fc...7a6 Jeg er dame og enig i det meste av dette. Virker som en fyr som inviterer på lasagne og Wonderwall og forventer sex på første date fordi han var så "original". Anonymkode: 7c308...3a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #17 Del Skrevet 31. juli 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Mann her. Du er sikkert mest opptatt av tilbakemelding fra damer. Men jeg kommenterer allikevel. Ikke alle damer er like. Du får sikkert noe match. Ikke alle damer leser profiltekst. Noen liker det ene og andre liker noe annet. Jeg ser du er ivrig etter å forsvare profilteksten din. Så da synes jeg bare du skal eie den og kjøre på. Jeg eier godt min profiltekst ja, men tar gjerne tilbakemeldinger, for bak dette forsøket på (harry) humor, ligger det en perfeksjonist. 19 minutter siden, AnonymBruker said: Min mening fra mann til mann: Jeg synes du fremstår litt harry med krampaktig humor og korte sosiale antenner. Jeg velger å tro at du er bedre enn du framstiller deg. Hva i alle dager får deg til å tro at jeg er bedre enn jeg fremstiller meg? Jeg som er et anonymt nick, med en enda mer anonym bruker. Jeg leser tilbakemeldingen din og prosesserer den. Kanskje er jeg helt ute på jordet eller kanskje jeg treffer bullseye på de jeg faktisk vil møte. Her må det tenkes! 24 minutter siden, AnonymBruker said: Tregrepstrubadur... Høres ut som du er han (ja, aldri en fest uten) klodriken som etter fjerde ankerpilsen og tredje glasset med Bache Gabrielsen, absolutt skal dra fram en gitar og spille de to sangene han kan helt jævlig. Ingen liker ham. Ikke kona engang. Kan du spille bra, derimot, er det kult. De tre sangene jeg kan, er jeg god på. Voice of an angel osv. Klodrik er ikke en ueffen beskrivelse, selv om jeg uhyre sjelden drar frem gitar i lystig lag, mest for min (eks)kjære. 29 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har alle vår stil. Men jeg ville nok råde deg til å fremstå litt mindre flåsete og satse på å være lit mer solid og tydelig. Ref. Hi. Jeg synes også Fjellmannens oppskrift fungerte for meg, og ble "trukket fra markedet" for noen måneder siden da jeg traff muligens mitt livs kjærlighet i en slder av 50. Jeg hadde forøvrig flere lovende matcher men én som skilte seg ut mtp kjemi. Er i fast forhold nå. Er usikker på om jeg har lyst til å være solid og tror ikke solid er det jeg søker. Jeg er kanskje ute etter ei som er litt harry og som ikke tar seg selv så seriøst. Livet er seriøst nok fra før. Men har et par sosiale antenner inntakt og leser tilbakemeldingene fra flere og som sagt prosesserer de. Mulig jeg må gå tilbake på tegnebrettet og lage en mer seriøs bio. Anonymkode: 74704...1b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #18 Del Skrevet 31. juli 2024 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hva i alle dager får deg til å tro at jeg er bedre enn jeg fremstiller meg? Bare en antagelse, siden du er oppegående nok til å ta i mot tilbakemeldinger og legger innsats i dette. 😉 Anonymkode: 052fc...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #19 Del Skrevet 31. juli 2024 53 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er dame og enig i det meste av dette. Virker som en fyr som inviterer på lasagne og Wonderwall og forventer sex på første date fordi han var så "original". Anonymkode: 7c308...3a3 Da har jeg bommet katastrofalt! Wonderwall liksom, et sted går grensen! Anonymkode: 74704...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 31. juli 2024 #20 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 Haha😂😂 Den var faktisk sabla artig😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå