Gå til innhold

Trenger hjelp til å erstatte Huawei telefonen min


Lamalama

Anbefalte innlegg

Har hatt Huawei p30 pro i noen år, men knuste skjermen på den og trenger derfor en ny dessverre. Kjøpte meg samsung s24, men kjenner at etter flere måneder savner jeg fortsatt Huaweitelefonen min. Samsungen bruker mye lengre tid på å lade opp, har dårligere batterikapasitet enn den flere år gamle telefonen min, synes ikke bildene blir like bra, savner flere av funksjonene jeg hadde og fingeravtrykkleseren er mye dårligere. Samsungen er helt grei, men blir ikke ordentlig vandt med den. Er det noen andre telefoner som er litt likere Huaweien? Viktigst for meg er bra kamera, rask(ikke henge, bruke tid på å åpne lapper, nettsider osv), god batterikapasitet og god plass. Skulle så gjerne hatt Huawei igjen, men når det ikke går trenger jeg et bra alternativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med pixel 8. Har hatt Huawei i flere år før, og føler den telefonen jeg har nå er det nærmeste jeg kommer Huaweien når det gjelder kamera.

Anonymkode: e1321...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er veldig fornøyd med pixel 8. Har hatt Huawei i flere år før, og føler den telefonen jeg har nå er det nærmeste jeg kommer Huaweien når det gjelder kamera.

Anonymkode: e1321...e77

Hvordan er batteriet på Pixel 8?

Har samme erfaring som deg, @Lamalama. Gikk fra Huawei P30 pro til Samsung. Spesielt batteriet er så dårlig at jeg ikke holder ut. Leter selv etter bedre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamalama skrev (15 timer siden):

Har hatt Huawei p30 pro i noen år, men knuste skjermen på den og trenger derfor en ny dessverre. Kjøpte meg samsung s24, men kjenner at etter flere måneder savner jeg fortsatt Huaweitelefonen min. Samsungen bruker mye lengre tid på å lade opp, har dårligere batterikapasitet enn den flere år gamle telefonen min, synes ikke bildene blir like bra, savner flere av funksjonene jeg hadde og fingeravtrykkleseren er mye dårligere. Samsungen er helt grei, men blir ikke ordentlig vandt med den. Er det noen andre telefoner som er litt likere Huaweien? Viktigst for meg er bra kamera, rask(ikke henge, bruke tid på å åpne lapper, nettsider osv), god batterikapasitet og god plass. Skulle så gjerne hatt Huawei igjen, men når det ikke går trenger jeg et bra alternativ. 

Samme problem her!

Savner Huawei! Har også en fantastisk Matebook X 2020 laptop som jeg ikke finner en erstatter til. Utrolig synd at de ikke selger dem i Norge.

Har en Xiaomi nå men er ikke like fornøyd. Har prøvd Samsung også.

Jeg vil ha tilbake Huawei!

Anonymkode: 4e5de...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (2 timer siden):

Hvordan er batteriet på Pixel 8?

Har samme erfaring som deg, @Lamalama. Gikk fra Huawei P30 pro til Samsung. Spesielt batteriet er så dårlig at jeg ikke holder ut. Leter selv etter bedre alternativer.

Jeg føler at det er bra, jeg bruker telefonen alt for mye og batteriet holder for meg, synes også den lader raskt, selv med vanlig lader 😊

Anonymkode: e1321...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg føler at det er bra, jeg bruker telefonen alt for mye og batteriet holder for meg, synes også den lader raskt, selv med vanlig lader 😊

Anonymkode: e1321...e77

Synes også den er behagelig å holde siden den har runde kanter.

Anonymkode: e1321...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk fra Samsung til OnePlus Pro 9, mye samme grunn. Har hatt den i 2,5 år, så må nok bytte snart. Det kan fort bli en ny OnePlus Pro, men litt nyere modell. Bra kamera, lader fort og fingeravtrykksensoren fungerer mye bedre enn på Samsungen jeg har. Hadde også Huawei før det, men det var nok p20. Var fornøyd med den. 

Anonymkode: bd437...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fullt brukende P20 pro i skuffen, har vært jobbmobil. 

Anonymkode: 05494...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...