Gå til innhold

bitter for det jeg ikke fikk hatt mer sex i mine yngre dager

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 22.28):

Dette er ikke en tulle- tråd, men jeg føler meg ofte bitter og lei meg fordi jeg ikke fikk hatt sex med damer jeg finner attraktive(og sex generelt) i 20 åren og også store deler av 30 årene, altså de årene man er på topp seksuelt som mann. I slutten av 30 årene og nå tidlig i 40 årene har jeg kun fått sex med single mødre, hvor flere fødsler har satt sine preg på kroppen deres.

Vet det ikke er noe menneskerett å ha sex med "fine , yngre damer", men dessverre slik jeg føler det. Kan ikke noe for det! Kanskje det er en manneting, vår biologi, det å spre sine gener og alt det greiene der...

Jeg har derimot hatt sjansen opp gjennom årene hvis jeg hadde "spilt kortene" rett, da jeg har utseendet med meg og ofte blitt sjekket opp. Men pgr av sosial angst og ekstremt dårlige sjekke egenskaper, så har det dessverre blitt slik for meg. Det gjør saken kanskje enda mer frustrerende, med tanke på hvor mange muligheter jeg har gått glipp av pgr av min væremåte.

Noe tips for å bli kvitt disse negative og bitre tankene, for de er absolutt ikke til hjelp!? Psykolog?

Anonymkode: 21059...058

Hvilken forskjell hadde det gjort den dag i dag om du hadde ligget med enda fler ? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pene mennesker er pene hele livet. Jeg har ei venninne på 38 son ser ut som 25. Hun er utrolig ansiktspen, slank, trent og stram. Samtidig har jeg sett en god del overvektige, dvaske og ustelte 20-åringer på treningssenteret og i svømmebassenget. Jeg tviler på at menn flest hadde valgt dem fremfor min venninne, KUN på grunn av alder.

Anonymkode: 7f9fa...f81

Det er ikke alltid de samme menneskene som er pene som unge og som er pene som godt voksne. 

Og når de"overvektige og dvaske" drar på treningssenteret, så er det kanskje for å komme i form?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thyra skrev (18 minutter siden):

Det er ikke alltid de samme menneskene som er pene som unge og som er pene som godt voksne. 

Og når de"overvektige og dvaske" drar på treningssenteret, så er det kanskje for å komme i form?

Mitt poeng var at KUN alder ikke er attraktivt for menn. Det er en illusjon at alle unge kvinner er pene.

Anonymkode: 7f9fa...f81

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en tulle- tråd, men jeg føler meg ofte bitter og lei meg fordi jeg ikke fikk hatt sex med damer jeg finner attraktive(og sex generelt) i 20 åren og også store deler av 30 årene, altså de årene man er på topp seksuelt som mann. I slutten av 30 årene og nå tidlig i 40 årene har jeg kun fått sex med single mødre, hvor flere fødsler har satt sine preg på kroppen deres.

Vet det ikke er noe menneskerett å ha sex med "fine , yngre damer", men dessverre slik jeg føler det. Kan ikke noe for det! Kanskje det er en manneting, vår biologi, det å spre sine gener og alt det greiene der...

Jeg har derimot hatt sjansen opp gjennom årene hvis jeg hadde "spilt kortene" rett, da jeg har utseendet med meg og ofte blitt sjekket opp. Men pgr av sosial angst og ekstremt dårlige sjekke egenskaper, så har det dessverre blitt slik for meg. Det gjør saken kanskje enda mer frustrerende, med tanke på hvor mange muligheter jeg har gått glipp av pgr av min væremåte.

Noe tips for å bli kvitt disse negative og bitre tankene, for de er absolutt ikke til hjelp!? Psykolog?

Mange menn når den seksuelle toppen nærmere pensjonsalder enn begynnelsen av 30-årene. Både med de som er i 20-årene og med de som er eldre. Men, det koster vanligvis litt innsats av typen langvarig lavkarbodiett og høyintensiv trening minst 3 ganger i uken. I tillegg til at man oppsøker de miljøene hvor slike attraktive menn i 40-årene som du da blir har langt bedre draget på damer i alle aldre enn de fleste yngre menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja det er liksom grenser for hvor mye en «perfekt» 25 åring forfaller innen 35-40 års alderen. Noen menn virker til å være helt uforstående til at også en stoor andel av unge kvinner kan ha både ekstra fett på «uheldige» steder, cellulitter, hengepupper, strekkmerker, kviser osv. De sitter faktisk og blir bitre over at de ikke får sex med idealmennesker. Så mye bedre vi har det vi som tåler litt uperfekthet og setter pris på mennesker i sin helhet selv om det innebærer litt småfeil her og der.

Anonymkode: d8756...483

Jeg er så enig med deg, det uperfekte er faktisk ganske sexy❤️ å være snill, god, kjekk og oppmerksom kommer man milevis med. Tar man samtidig vare på kroppen sin så blir det 10 poeng fra min side! 

Anonymkode: 5fac1...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har ikke gått glipp av noe. De fleste damer er like om de er sånt eller sånt. Sexen er kun god om personene har god match og vil hverandre godt. Nytter ikke å ha god sex med ei på 20 om hun kun ligger der og ikke deltar. Ei på 30-40+ vet mer hva god sex er, og er med. Hun vil gjerne tease deg og vil ha noe godt ut av sexen selv. Da kan selv den som har født 3 barn ri deg hardt og lenge inn i solnedgangen. Modne kvinner vet å bruke musklene sine i skjeden, og da merker du ikke noe om hun har født. Ei på 20 som ikke har født og som ikke bruker musklene sine kan derfor være dårlig match. 

Så ro deg ned, og ikke vær bitter over noe du ikke trenger å være bitter for.

Anonymkode: 758d9...95e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du kan jo snu fokuset til at du er litt bitter for at du ikke tok tak i dine psykiske plager tidligere. For det var jo det som sto i veien for deg. Evt personligheten din. Og måten du skriver dette innlegget på, viser egentlig at du ikke har kommet særlig lengre. Psykolog kan nok hjelpe.

Anonymkode: 86ab0...f38

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 14.15):

Helt enig med deg. Uansett hvor gammel man er så er de seksuelt attraktive jentene med bra kropp samme alder. Det er det som er trasig med å passere 40 da må man mer og mer ta til takke med eldre kvinner med forfalte kropper. Og det er en slags sorg i det hele. 

Anonymkode: 84556...4fc

Ja stakkars deg som må "ta til takke" med kvinner på din egen alder 🤣🤣🤣

Anonymkode: 01aa2...769

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...