Gå til innhold

bitter for det jeg ikke fikk hatt mer sex i mine yngre dager

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 22.48):

Ikke glem at kvinner i 20-årene også bæsjer, promper, tisser, svetter, spyr og alt det ekle kroppen gjør. Tenk på det istedenfor.

De har bare det fine utseendet sitt i noen få år og så er det borte.

Anonymkode: 0303b...067

Hvorfor skal man tenke på det....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er så glad for at jeg er ei både slank, trent og attraktiv dame på 55 (uten grått hår), som har sjansen på omtrent alle menn jeg møter på min vei fra 20-80 år.

Dvs jeg kan velge og vrake i hvem jeg gidder å kaste bort tiden min på - og jeg har de siste 3 årene valgt en på 38 , som ikke shamer kvinner. Han får den beste sex'en han noensinne har hatt, og synes jeg er mega-hot, så hot at han kommer før han vet ordet av det noen ganger, og klarer både runde 2 og 3 i løpet av den neste timen :D 

Menn på min egen alder eller menn jeg merker tror at jeg er "løs", bare fordi jeg er singel og drar på ferie og går ut alene, lar jeg bare spandere på meg hele dagen før jeg sier Godnatt og går alene hjem og legger meg 😉 

Så blir de sure, for de trodde jo at jeg ville forandre mening bare de spanderte på meg hele dagen og kvelden.....

Menn er og blir idoter - og de forstår ikke engang at de mister draget på de beste damene med tankegangen og oppførselen sin.

Selv orker jeg ikke tanken på at en mann på 50, med ølmage, tatoveringer, skallet og ekkel, som ikke klarer mer enn en runde om dagen, skal ta i meg engang......

Uansett er dette en win-win situasjon for meg :D 

Anonymkode: 76463...d41

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 8.03):

En langt mildere variant av det du opplever er tanker om "h*n jeg ikke fikk". Det er også noe man kan gå å gnage på lenge. 

Jeg husker min første ordentlige kjæreste. Jeg var 17 og hun 16 og vi var sammen i 1,5 år. Det ble etter hvert litt puppekos og fingring, men jeg fikk aldri pult henne. Alt lå egentlig til rette, men hun holdt igjen. Jeg husker spesielt en kveld da vi lå nakne under dyna, kuken lå i åpningen, men vi stoppet der (jeg hadde full respekt for hennes grenser). 

Kort tid etter ble det slutt. Hun ble rimelig kjapt sammen med en perifer kompis av meg. Han hadde pult henne omtrent på første date. Litt kjipt for meg å få høre "steike, hvor dårlig du har lært henne opp". Jeg som aldri fikk sjansen...

Jeg tenker (og fantaserer) ofte om - nå 30 år senere - om hvordan det hadde vært om kuken gled inn den kvelden.

Anonymkode: 36359...c81

Herlighet, kompisen din trampet garantert over grensene hennes, og du angrer på at du ikke gjorde det samme?

Anonymkode: 50c4c...15b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er så glad for at jeg er ei både slank, trent og attraktiv dame på 55 (uten grått hår), som har sjansen på omtrent alle menn jeg møter på min vei fra 20-80 år.

Dvs jeg kan velge og vrake i hvem jeg gidder å kaste bort tiden min på - og jeg har de siste 3 årene valgt en på 38 , som ikke shamer kvinner. Han får den beste sex'en han noensinne har hatt, og synes jeg er mega-hot, så hot at han kommer før han vet ordet av det noen ganger, og klarer både runde 2 og 3 i løpet av den neste timen :D 

Menn på min egen alder eller menn jeg merker tror at jeg er "løs", bare fordi jeg er singel og drar på ferie og går ut alene, lar jeg bare spandere på meg hele dagen før jeg sier Godnatt og går alene hjem og legger meg 😉 

Så blir de sure, for de trodde jo at jeg ville forandre mening bare de spanderte på meg hele dagen og kvelden.....

Menn er og blir idoter - og de forstår ikke engang at de mister draget på de beste damene med tankegangen og oppførselen sin.

Selv orker jeg ikke tanken på at en mann på 50, med ølmage, tatoveringer, skallet og ekkel, som ikke klarer mer enn en runde om dagen, skal ta i meg engang......

Uansett er dette en win-win situasjon for meg :D 

Flott for deg, men en godt trent seksuelt attraktiv jente på 22 er milevis å foretrekke fremfor deg uansett. For de som kan få det. 

Anonymkode: 84556...4fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Flott for deg, men en godt trent seksuelt attraktiv jente på 22 er milevis å foretrekke fremfor deg uansett. For de som kan få det. 

Hva er målet ditt?

Har du det virkelig så dårlig med deg selv at du må trykke ned kvinner på et KVINNEFORUM for å føle deg bedre?

Du gjør deg selv ganske liten, skal jeg fortelle deg. Takk Gud for at du ikke ønsker en godt voksen kvinne, for da slipper vi å forholde oss til deg (og slike som deg) i det virkelige liv. Vi kan holde oss til modne menn som ser skjønnheten i oss også kan du fortsette å dagdrømme om 22-åringer. 

K30

Anonymkode: fe9c6...91f

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg snakker kanskje bare for meg selv, men som en mann på 52 (uten ølmage, tatoveringer eller manglende hårmanke forresten) har jeg null interesse for jenter på 22 år. Damer på 55 er klart innenfor aktuelt alderssegment, om jeg hadde blitt singel og kastet meg ut på Tinder hadde vel aldersfilteret havnet på 40-60 eller noe sånt. 

Har for øvrig hatt sex med 4 stk., den siste nye når jeg var 25 (som fortsatt er min kone). Angrer på to av de, et ONS og et svært kort "situasionship". Har mao. ingen anger for ting jeg ikke har gjort, men så gir ikke sex uten følelser meg noe særlig heller. 

Anonymkode: 22fb8...3b4

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

[...] får meg også til å mislike menn som gruppe. 

Anonymkode: 74ae5...29b

Da er du i godt selskap her på KG. Det er en god samling mannehatere her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det er ikke rart. I det virkelige liv er jeg ikke mannehater. Men sånn endel menn skriver her inne, får de meg til å føle forakt og avsky. Har truffet noen sånne på datingsider, men heldigvis er det mange menn som ikke er sånn

Anonymkode: 7d58a...5b7

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Synes du det er rart, med tanke på at KG er invadert av en ekstremt høylytt gjeng med kvinnehatere? Man høster det man sår, vet dere. Når dere sår hat, så får dere også hat i retur. Og det er menn som må starte det ballet der, for det er ikke først og fremst kvinner som uprovosert slenger dritt om menn. Det du kaller mannehat, er gjerne svar på tiltale. Kvinnehatet derimot, det dukker opp på de utroligste steder. 

Anonymkode: 74ae5...29b

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, d er fristende, men å ha sex med kondom og fordi dama bare skal få betalt, gir meg nok ikke så mye. Det må være mer genuint.

Er uansett i forhold nå, så føler ekstra på disse tankene. Burde jo vært fornøyd med d jeg "har" 

Ts

Anonymkode: 21059...058

Da synes jeg du burde fortelle dama di om disse tankene slik at hun han gå videre og finne en som er fornøyd med henne som hun er.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva hjelper det deg om du hadde hatt sex i 20 årene? Skulle du sittet og tenkt på den sexen?? Du sprer jo ikke gener uten at det blir barn, og jeg antar du ikke vil ha en haug med lausunger? 

Jeg har hatt random sex i 20 årene og det var stort sett ikke så bra, og iallefall ikke noe jeg lever på nå! Wtf....

Anonymkode: 6969f...b7b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sorry altså, men jeg er 42 og jeg synes kroppen min er ganske så fin jeg. Må jobbe litt for den, med godt kosthold og trening, men jeg er superfornøyd jeg. Hvor kommer alt dette pisset om st damer over 40 automatisk forfaller, man kan da se superfresh ut etter fylte 40….

Anonymkode: 5fac1...4f8

Ja det er liksom grenser for hvor mye en «perfekt» 25 åring forfaller innen 35-40 års alderen. Noen menn virker til å være helt uforstående til at også en stoor andel av unge kvinner kan ha både ekstra fett på «uheldige» steder, cellulitter, hengepupper, strekkmerker, kviser osv. De sitter faktisk og blir bitre over at de ikke får sex med idealmennesker. Så mye bedre vi har det vi som tåler litt uperfekthet og setter pris på mennesker i sin helhet selv om det innebærer litt småfeil her og der.

Anonymkode: d8756...483

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har med andre ord aldri hatt sex med noen som har vært bra i senga - siden du uansett foretrekker ei på 22 :D 

Utseendet betyr visst mer enn sex'en for deg - og tipper damene ikke får spresielt mye utav å ha sex med deg.

Visste du forresten av unge damer faker orgasme i mye større grad enn eldre damer - fordi de er usikre?

Ikke det nei.... :D 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mye missforstålse her virker d som. Jeg ønsker ikke å ha masse sex med 20 åringer nå. Jeg bare føler at jeg har gått glipp av mye på den fronten. Jeg er glad i dama mi og syntes hun er flott, til tross for at hun har født to barn. Men føler bare jeg er på etterskudd i livet. Hvorfor kunne jeg ikke bare møtt henne for 10-15 år når begge var på "topp" og kanskje vi kunne fått barn sammen.

Det handler vel om et savn eller følelsen at jeg har gått glipp av mye i mine yngre dager. Jeg holder meg relativt godt for alderen, trener mye og mange tror jeg er i midten av 30 årene. Men ville aldri i verden offret det jeg har med dama mi nå bare for å prøve å få ei yngre, "hottere" jente til sengs. 

Men uansett, disse følelsene har jeg hatt av på i flere år. Igjen, handler vel om at jeg føler at jeg har gått glipp av mye. Har få gode seksuelle erfaringer fra mine beste fysiske år som mann, dessverre! 

Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye missforstålse her virker d som. Jeg ønsker ikke å ha masse sex med 20 åringer nå. Jeg bare føler at jeg har gått glipp av mye på den fronten. Jeg er glad i dama mi og syntes hun er flott, til tross for at hun har født to barn. Men føler bare jeg er på etterskudd i livet. Hvorfor kunne jeg ikke bare møtt henne for 10-15 år når begge var på "topp" og kanskje vi kunne fått barn sammen.

Det handler vel om et savn eller følelsen at jeg har gått glipp av mye i mine yngre dager. Jeg holder meg relativt godt for alderen, trener mye og mange tror jeg er i midten av 30 årene. Men ville aldri i verden offret det jeg har med dama mi nå bare for å prøve å få ei yngre, "hottere" jente til sengs. 

Men uansett, disse følelsene har jeg hatt av på i flere år. Igjen, handler vel om at jeg føler at jeg har gått glipp av mye. Har få gode seksuelle erfaringer fra mine beste fysiske år som mann, dessverre! 

Ts

Du skriver at dama di er flott "til tross for at hun har født to barn" og skrev i HI at du tidligere bare har fått sex med single damer hvor barnefødsler har satt sitt preg på kroppene deres. 

Hva er det du tenker på når du skriver at barnefødsler har satt sitt preg på kroppene deres? Tenker du at dama di var flottere før hu fikk barn? Hvorfor det?

Anonymkode: fb5a2...405

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du skriver at dama di er flott "til tross for at hun har født to barn" og skrev i HI at du tidligere bare har fått sex med single damer hvor barnefødsler har satt sitt preg på kroppene deres. 

Hva er det du tenker på når du skriver at barnefødsler har satt sitt preg på kroppene deres? Tenker du at dama di var flottere før hu fikk barn? Hvorfor det?

Anonymkode: fb5a2...405

Ja, hun var flottere fysisk en del år tilbake, før hun fikk minstemann som er 6 år nå. Har sett gamle bilder osv. Vet det ikke er "politisk korrekt" å si noe slikt, men det er jo sannheten!

Vill ikke utgi henne noe mer og si hva som er mindre fysisk attraktivt på henne nå, men fødsler og alder setter jo sine preg på kroppen. Jeg har derimot holdt meg relativt lik kroppslig de siste 10 årene(utenom noen ekstra rynker) , da jeg løper en del og trener styrke. 

Men igjen, er glad i dama og tenner på henne, men henger meg mye oppi fortid og ting jeg føler jeg har gått glipp av. Ikke helt bra og håper virkelig jeg klarer å se fremover og verdsette det jeg har nå!

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ja, hun var flottere fysisk en del år tilbake, før hun fikk minstemann som er 6 år nå. Har sett gamle bilder osv. Vet det ikke er "politisk korrekt" å si noe slikt, men det er jo sannheten!

Vill ikke utgi henne noe mer og si hva som er mindre fysisk attraktivt på henne nå, men fødsler og alder setter jo sine preg på kroppen. Jeg har derimot holdt meg relativt lik kroppslig de siste 10 årene(utenom noen ekstra rynker) , da jeg løper en del og trener styrke. 

Men igjen, er glad i dama og tenner på henne, men henger meg mye oppi fortid og ting jeg føler jeg har gått glipp av. Ikke helt bra og håper virkelig jeg klarer å se fremover og verdsette det jeg har nå!

Ts

Jeg tror du er glad i dama di og tror deg når du sier at du ikke vil ligge med en haug 20-åringer nå 😇 

Men tankene og sinnsstemningen din minner meg mye om en klassisk midtlivskrise. Den gode nyheten er at det går heldigvis over. Bare ta tiden til hjelp. Og ikke finn på noe dumt.

Rådet mitt er å dele tankene dine med kjæresten din faktisk. Tankene er helt normale og en del av "livet". Om du deler så bygger du sterkere bånd mellom dere, og det er så godt å bli betrodd innerste tanker. Det er en fin bekreftelse på at det er "vi to", uansett hva. 

Jeg har også en lignende sorg over å ha møtt min kjære på nytt nå nærme 40. Vi har ikke felles barn. Og han fikk ikke nyte meg da jeg var deilig dessverre. Menmen..

Anonymkode: f94eb...47a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har derimot holdt meg relativt lik kroppslig de siste 10 årene(utenom noen ekstra rynker) , da jeg løper en del og trener styrke. 

Hurra for deg som har klart å holde deg godt når du ikke har født barn og har hatt rom til å ta vare på seg selv. Du virker som en bitter, overfladisk og enkel mann. 

Anonymkode: fe9c6...91f

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nettopp. For dem som kan få det. Som er 22 år gammel, godt trent, attraktiv mann. Det må gamle menn forstå, og slutte å klage.

Anonymkode: 7f9fa...f81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det er liksom grenser for hvor mye en «perfekt» 25 åring forfaller innen 35-40 års alderen. Noen menn virker til å være helt uforstående til at også en stoor andel av unge kvinner kan ha både ekstra fett på «uheldige» steder, cellulitter, hengepupper, strekkmerker, kviser osv. De sitter faktisk og blir bitre over at de ikke får sex med idealmennesker. Så mye bedre vi har det vi som tåler litt uperfekthet og setter pris på mennesker i sin helhet selv om det innebærer litt småfeil her og der.

Anonymkode: d8756...483

Pene mennesker er pene hele livet. Jeg har ei venninne på 38 son ser ut som 25. Hun er utrolig ansiktspen, slank, trent og stram. Samtidig har jeg sett en god del overvektige, dvaske og ustelte 20-åringer på treningssenteret og i svømmebassenget. Jeg tviler på at menn flest hadde valgt dem fremfor min venninne, KUN på grunn av alder.

Anonymkode: 7f9fa...f81

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...