AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #41 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg er en dame i slutten av 40 årene. Er så glad at jeg pulte meg rundt i 20-30 årene- til gangs! Og det gjorde mannen min også. Stor fare for at du hadde møtt meg som 25 åring, yndig og stram, og trodd jeg var så å si « urørt». Du hadde vært så fornøyd. I et kvarter. Før neste stramme .. Du hadde aldri fått vite at jeg hadde sex med mange, var på Cupido, swingers og alt over og under. Hadde du visst- så hadde jeg vært « en hore». Koste meg ferdig, møtte mannen min, og begge var ærlige om sin fortid seksuelt og enig at nå var det ikke mer moro å hente der på den måten. Vi har god sex, men ingen av oss drømmer om noe mer eller fler. Og før noen hyler- ja, han er fri til å ha sex med andre om han vil. Man blir faktisk mett til slutt. Sex er bare sex. Om det ikke er noe mer enn det. Anonymkode: e0f98...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #42 Del Skrevet 26. juli 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Ikke sant? Mens disse mennene sutrer over ufrivillig sølibat, har min mann sex 7-10 ganger i uka med 40 år gamle meg. Anonymkode: 7f9fa...f81 Ja, han er veldig heldig. Men oppe i hodet hans har han trolig sex med en jente på 21... Og ei på 19 en annen dag. Greit (nødvendig?) å kunne skifte litt på når frekvensen er så imponerende. Anonymkode: 36359...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #43 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, han er veldig heldig. Men oppe i hodet hans har han trolig sex med en jente på 21... Og ei på 19 en annen dag. Greit (nødvendig?) å kunne skifte litt på når frekvensen er så imponerende. Anonymkode: 36359...c81 Ikke alle menn er som deg. Heldigvis Anonymkode: fa3e8...99d 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #44 Del Skrevet 26. juli 2024 Man kan like gjerne være bitter og angre på de man har hatt sex med som man ikke burde. Særlig om dette resulterte i graviditet og barn med noen man egentlig ikke ville være sammen med. Anonymkode: 996a6...12a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #45 Del Skrevet 26. juli 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke alle menn er som deg. Heldigvis Anonymkode: fa3e8...99d Særlig... Ikke alle er så ærlige som meg, tenker jeg vi sier. Anonymkode: 36359...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #46 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Helt enig med deg. Uansett hvor gammel man er så er de seksuelt attraktive jentene med bra kropp samme alder. Det er det som er trasig med å passere 40 da må man mer og mer ta til takke med eldre kvinner med forfalte kropper. Og det er en slags sorg i det hele. Anonymkode: 84556...4fc Uff, dette gjør meg lei meg. Vi vet at vi ikke er mer enn kropper for dere, men allikevel gjør det vondt å lese. Takk for at du igjen minner meg på menn sin sanne natur. Anonymkode: 37488...38d 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #47 Del Skrevet 26. juli 2024 Å skylde på biologi vil ikke hjelpe deg. Vi er ikke edderkopper som parrer og stikker. Vi er primater, og vi "sprer ikke" genene våre uten tanke på hva som skjer med avkommet. Vi knytter bånd, og vi har behov for å sørge for at avkommet faktisk overlever de første årene. Og fordi vi er primater, så mister ikke kvinner og menn som ikke kan ha barn eller er gamle, verdi i samfunnet. De har fortsatt en viktig rolle i "gruppa", og derfor er vi også biologisk drevet til å knytte og vedlikeholde bånd til mennesker som ikke er fruktbare gjennom familie, vennskap og romantiske forhold. Det er derfor helt innen vår biologi å tenne på og føle kjærlighet til kvinner selv om de ikke er fruktbare, eller menn som ikke er i sin "prime". Du sitter fast i en "what if..." Men å angre på at du ikke høvlet over kvinner i 20-årene, er en dårlig bruk av energien din. Om du ble satt 20 år tilbake i tid, og mistet alle minner om livet du levde i 20 og 30 årene, hadde du tatt akkurat de samme valgene som du gjorde den første gangen du levde gjennom 20-årene dine. Om du er misfornøyd med livet ditt nå, så gjør noe med det, men slutt å tenk på hvor flott livet ditt ville vært om du lå med masse kvinner i dine yngre dager, for det hjelper absolutt ingenting. Tenk heller "phew, jeg er glad jeg ikke lå med masse kvinner i mine yngre dager, for da hadde jeg sikkert sittet der med to forskjellige baby mama's som ønsker økonomisk støtte, så jeg måtte droppe av studiene for å jobbe på rema for å ha råd til barnebidrag". Anonymkode: 34362...fdc 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #48 Del Skrevet 26. juli 2024 Du er komplett idiot. Anonymkode: 75746...b05 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #49 Del Skrevet 26. juli 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Uff, dette gjør meg lei meg. Vi vet at vi ikke er mer enn kropper for dere, men allikevel gjør det vondt å lese. Takk for at du igjen minner meg på menn sin sanne natur. Anonymkode: 37488...38d Om en mann på 40 var med på Naked Attraction, og det var med en kvinne på 20, en på 30, en på 40 og en på 50. Hvilken tror du han hadde valgt? (kun basert på det visuelle) Anonymkode: 36359...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #50 Del Skrevet 26. juli 2024 37 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, han er veldig heldig. Men oppe i hodet hans har han trolig sex med en jente på 21... Og ei på 19 en annen dag. Greit (nødvendig?) å kunne skifte litt på når frekvensen er så imponerende. Anonymkode: 36359...c81 Og dere menn som tror dere er inni andre menns hoder og at alle menn er som dere selv... Vær så snill, kvinner, ikke hør på dem. Det er bare seg selv de snakker for, faktisk. Anonymkode: 0bb27...485 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #51 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om en mann på 40 var med på Naked Attraction, og det var med en kvinne på 20, en på 30, en på 40 og en på 50. Hvilken tror du han hadde valgt? (kun basert på det visuelle) Anonymkode: 36359...c81 Det er jo det jeg sier - menn bryr seg kun om det visuelle og har ingen andre verdier eller parameter de tilnærmer seg kvinner med. Og det er det som gjør meg lei meg, fordi innerst inne vet vi at vi bare er kropper for dere. Takk for at du igjen understreker dette forferdelig triste faktum. Anonymkode: 37488...38d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #52 Del Skrevet 26. juli 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo det jeg sier - menn bryr seg kun om det visuelle og har ingen andre verdier eller parameter de tilnærmer seg kvinner med. Og det er det som gjør meg lei meg, fordi innerst inne vet vi at vi bare er kropper for dere. Takk for at du igjen understreker dette forferdelig triste faktum. Anonymkode: 37488...38d Nå furter og resignerer du. Slik mange kvinner dessverre gjør. Det er ikke det at vi ikke liker dere for de dere er. Vi elsker dere for det. Men dere må bare innse at dere visuelt ofte ikke kan konkurrere med en 20-åring. Vi elsker dere likevel høyt for den "patina" dere har. Men i hodene våre har vi også plass til 20-åringen. Anonymkode: 36359...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #53 Del Skrevet 26. juli 2024 Nå er det offisielt, jeg har lagt ordet biologi for hat. Det er det styggeste, ekleste og mest motbydelige ordet som finnes i det norske språket. Ikke fordi det er noe galt med ordet i seg selv, men fordi menn elsker å bruke det for å trykke kvinner ned. For så i neste øyeblikk å lure på hvorfor så mange kvinner har dårlig selvtillit, eller si noe sånt som at vi elsker dere jo like vel, eller vi mente det jo ikke sånn da. Det er et ekkelt ord, og måten det brukes på får meg også til å mislike menn som gruppe. Anonymkode: 74ae5...29b 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #54 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, d er fristende, men å ha sex med kondom og fordi dama bare skal få betalt, gir meg nok ikke så mye. Det må være mer genuint. Er uansett i forhold nå, så føler ekstra på disse tankene. Burde jo vært fornøyd med d jeg "har" Ts Anonymkode: 21059...058 Hvis du går rundt med sånne tanker, gjør damen din en tjeneste og slå opp. Hadde aldri i livet giddet kaste vekk år på en type med den innstillingen til meg og kroppen min. Anonymkode: fc940...11e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #55 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nå furter og resignerer du. Slik mange kvinner dessverre gjør. Det er ikke det at vi ikke liker dere for de dere er. Vi elsker dere for det. Men dere må bare innse at dere visuelt ofte ikke kan konkurrere med en 20-åring. Vi elsker dere likevel høyt for den "patina" dere har. Men i hodene våre har vi også plass til 20-åringen. Anonymkode: 36359...c81 Men dere menn på 40+ kan heller ikke konkurrere med menn i 20 og tidlig 30 årene. Eller tror du virkelig det? Anonymkode: 7d58a...5b7 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 26. juli 2024 #56 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men dere menn på 40+ kan heller ikke konkurrere med menn i 20 og tidlig 30 årene. Eller tror du virkelig det? Anonymkode: 7d58a...5b7 Det er ikke nok med det visuelle, kvinner trenger noe mer og da kan det konkureres. Ihvertfall for sex. Selv hadde jeg ikke sjans i 20 og tidlig 30 årene. Jeg måtte på internett og da løsnet det litt blandt single mødre og bestemødre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 26. juli 2024 #57 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 22.28): Dette er ikke en tulle- tråd, men jeg føler meg ofte bitter og lei meg fordi jeg ikke fikk hatt sex med damer jeg finner attraktive(og sex generelt) i 20 åren og også store deler av 30 årene, altså de årene man er på topp seksuelt som mann. I slutten av 30 årene og nå tidlig i 40 årene har jeg kun fått sex med single mødre, hvor flere fødsler har satt sine preg på kroppen deres. Vet det ikke er noe menneskerett å ha sex med "fine , yngre damer", men dessverre slik jeg føler det. Kan ikke noe for det! Kanskje det er en manneting, vår biologi, det å spre sine gener og alt det greiene der... Jeg har derimot hatt sjansen opp gjennom årene hvis jeg hadde "spilt kortene" rett, da jeg har utseendet med meg og ofte blitt sjekket opp. Men pgr av sosial angst og ekstremt dårlige sjekke egenskaper, så har det dessverre blitt slik for meg. Det gjør saken kanskje enda mer frustrerende, med tanke på hvor mange muligheter jeg har gått glipp av pgr av min væremåte. Noe tips for å bli kvitt disse negative og bitre tankene, for de er absolutt ikke til hjelp!? Psykolog? Anonymkode: 21059...058 Min gode venn, jeg skal fortelle deg ett par ting ut i fra egen erfaring. Det du forklarer her gjelder stort sett ALLE mennesker, både menn og damer. Det finnes ikke snev av ett menneske som har gått igjennom livet sitt og klarer å hanke inn ALLE dem synes er attraktive til sengs. Mennesker er forskjellige og har forskjellige interesser, en sirkel som går igjen og igjen og igjen. La meg forklare: du kan være veldig kjekk og er en 10er på skalaen, men det betyr ikke automatisk at du klarer å hanke inn alle som er 10ere og ned. Jeg har nemlig vert på ganske classy fester med utrolig vakre mennesker av begge kjønn, en kompis av meg er en soleklar 10er etter min bedømming. Vi var på en av de her festene sammen, selvgod som han er prøvde seg på 10er damene men endte opp med å få mer avslag enn det han klarte å hanke inn. Det som plaget han mest var at den ene 10er jenta som han var sykelig besatt av allerede hadde kjæreste, kompisen min lurte fælt på hvordan han så ut som klarte å lande henne, han dukket opp senere for å hente henne på festen og kompisen min trodde ikke sine egne øyne. Han her var en skikkelig bamse, litt stor mage, ingen tatoveringer, skjegg og det snilleste ansiktet du noen gang har sett. Han var ekstremt hyggelig og utrolig snill mot henne men som andre kanskje hadde kategorisert som en 4-5er på skalaen. Poenget mitt er at du ikke skal tenke over dette noe særlig mer. Det er ikke en gutteting eller jenteting, det er en ALLE ting. Jeg kjenner jenter som ikke har sjangs på de guttene de vil ha og sånn er livet. Jeg har også egne erfaringer med at jeg kunne hatt sjansen med å ligge med svært attraktive jenter om jeg var singel, men jeg vil ikke for jeg er utrolig heldig med hun jeg har. Så vær så snill og gi opp denne tankegangen min venn, du er alt for god til å tenke på denne måten, det du heller bør begynne å fokusere på er å ta grep i deg selv. Du sier du har utseende med deg, da er du allerede halvveis så det du bør jobbe med er selvtilliten din, få den opp og få orden på livet ditt så vil du se at ting endrer seg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #58 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nå furter og resignerer du. Slik mange kvinner dessverre gjør. Det er ikke det at vi ikke liker dere for de dere er. Vi elsker dere for det. Men dere må bare innse at dere visuelt ofte ikke kan konkurrere med en 20-åring. Vi elsker dere likevel høyt for den "patina" dere har. Men i hodene våre har vi også plass til 20-åringen. Anonymkode: 36359...c81 Nei, jeg furter og resignerer ikke. Jeg stadfester faktum. Det istedet du som legger ord i munnen min, og mansplainer hva jeg tenker. Slik menn vanligvis gjør. Og igjen, jeg har aldri argumentert med at det er visuell forskjell, jeg understreker at denne verdien er den avgjørende for mwnn, som jeg synes er trist. Anonymkode: 37488...38d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #59 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg furter og resignerer ikke. Jeg stadfester faktum. Det istedet du som legger ord i munnen min, og mansplainer hva jeg tenker. Slik menn vanligvis gjør. Og igjen, jeg har aldri argumentert med at det er visuell forskjell, jeg understreker at denne verdien er den avgjørende for mwnn, som jeg synes er trist. Anonymkode: 37488...38d Med at det ikke er* AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nå furter og resignerer du. Slik mange kvinner dessverre gjør. Det er ikke det at vi ikke liker dere for de dere er. Vi elsker dere for det. Men dere må bare innse at dere visuelt ofte ikke kan konkurrere med en 20-åring. Vi elsker dere likevel høyt for den "patina" dere har. Men i hodene våre har vi også plass til 20-åringen. Anonymkode: 36359...c81 Anonymkode: 37488...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 26. juli 2024 #60 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er en dame i slutten av 40 årene. Er så glad at jeg pulte meg rundt i 20-30 årene- til gangs! Og det gjorde mannen min også. Stor fare for at du hadde møtt meg som 25 åring, yndig og stram, og trodd jeg var så å si « urørt». Du hadde vært så fornøyd. I et kvarter. Før neste stramme .. Du hadde aldri fått vite at jeg hadde sex med mange, var på Cupido, swingers og alt over og under. Hadde du visst- så hadde jeg vært « en hore». Koste meg ferdig, møtte mannen min, og begge var ærlige om sin fortid seksuelt og enig at nå var det ikke mer moro å hente der på den måten. Vi har god sex, men ingen av oss drømmer om noe mer eller fler. Og før noen hyler- ja, han er fri til å ha sex med andre om han vil. Man blir faktisk mett til slutt. Sex er bare sex. Om det ikke er noe mer enn det. Anonymkode: e0f98...4e3 Har dere like variert sex eller er det litt "been that". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå