AnonymBruker Skrevet 24. juli #1 Del Skrevet 24. juli ANNI VS LILLI ANNY VS LILLY Hvilket hadde du valgt? Anonymkode: 8fedb...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #2 Del Skrevet 24. juli Anni og Lilly Anonymkode: b2caf...c0a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 24. juli #3 Del Skrevet 24. juli Annie og Lilly ville jeg valgt. Lilli går også for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #4 Del Skrevet 24. juli Anny/Annie og Lily Anonymkode: ae6ac...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Del Skrevet 24. juli Anny med Y virker tilgjort og unaturlig. Er ikke fan av kreativ staving av vanlig navn. Anonymkode: 4111d...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Del Skrevet 24. juli Anni og Lilly Anonymkode: 7a60d...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #7 Del Skrevet 24. juli Evy, et fryktelig navn. Anonymkode: 42a6c...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. juli #8 Del Skrevet 24. juli (endret) Anny, Lilly, Jenny osv Av de navnene jeg kan komme på nå, ville jeg valgt -y Det ser utvilsomt vanligst ut for meg, og faller ikke inn under kategorien "kreativ staving" i det hele tatt. Jeg ville ikke reagert på staving med -i, heller. Å stave navnene med -ie ser derimot utrolig kunstig ut for meg. Endret 24. juli av Ullvott 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #9 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Evy, et fryktelig navn. Anonymkode: 42a6c...1b9 Kjente ei fryktelig danske som heter det. Navnet er fint egentlig, men dama er fæææl Anonymkode: 07efb...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #10 Del Skrevet 24. juli Ullvott skrev (38 minutter siden): Anny, Lilly, Jenny osv Av de navnene jeg kan komme på nå, ville jeg valgt -y Det ser utvilsomt vanligst ut for meg, og faller ikke inn under kategorien "kreativ staving" i det hele tatt. Jeg ville ikke reagert på staving med -i, heller. Å stave navnene med -ie ser derimot utrolig kunstig ut for meg. Enig. -y endelse er i all hovedsak både finest og framstår som mest "ordentlig". -ie endelse synes jeg lett ser litt "barnslig" og sukkersøtt ut. Spesielt der -y endelse er langt det vanligste, som Jenny. Annie med -ie synes jeg funker, men det er et unntak. Anonymkode: d2e8a...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #11 Del Skrevet 24. juli Annie med ie! Liker ikke Anny. Lilli og Lillie ser rart ut. Det må skrives Lilly. Anonymkode: 0b810...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #12 Del Skrevet 24. juli Annie og Lilly 😊 Anonymkode: 59ee9...c4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #13 Del Skrevet 25. juli Ingen av delene. Anonymkode: d3966...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå