Gå til innhold

Menn med langt hår, Yes or No?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 23.25):

TS her, har trimmet av en ca 15 cm på lengden siden sist 

20240912_230936.jpg

Anonymkode: 1bcf2...e02

Absolutt ikke. Tynt hår og høye viker. Menn over 30 bør ikke ha langt hår. 

Anonymkode: 64693...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 20.34):

Du er sikkert artig på fest. Du høres ut som en bitter singel  kattedame i overgangsalderen.

Ha en fortreffelig kveld videre 🙂

Anonymkode: 1bcf2...e02

Jeg er enig i den kommentaren du siterer. Jeg er i overgangsalderen. Men har ikke katt og hverken singel eller bitter

Anonymkode: 64693...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En fyr jeg datet hadde langt hår. Også langt skjegg.. Digger det lange håret hans. Skjegget var for mye da. 

Nå har han klippet av sge alt og ser ut som titten tei. Ikke pen lengre. 😆

Anonymkode: 2b7ac...f17

Litt sånn?

Pin page

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jo på preferanser. Jeg personlig synes ikke menn med langt hår er noe fint. En kjekk mann blir lite attraktiv hvis han har langt hår. Jeg har aldri skjønt greia. Menn skal ha skjegg og kort hår😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er bedre å klippe det kort. Siden jeg ser det er tynnt fremme, er jeg redd det å klippe det kort vil få deg til å føle at du har mistet håret ditt om du kipper det. Og for en som liker langt, kan det være verre for deg, om det blir som jeg frykter. Tror du vil føle deg som en av mange menn også, ikke at det er feil, men utifra jakken, håret, så får jeg på føelslen av at du liker oppmerksomhet. 

Anonymkode: 9a20f...a51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke om det er bedre å klippe det kort. Siden jeg ser det er tynnt fremme, er jeg redd det å klippe det kort vil få deg til å føle at du har mistet håret ditt om du kipper det. Og for en som liker langt, kan det være verre for deg, om det blir som jeg frykter. Tror du vil føle deg som en av mange menn også, ikke at det er feil, men utifra jakken, håret, så får jeg på føelslen av at du liker oppmerksomhet. 

Men det skal gå med kortere, tenkte mest på om du hadde klippet det helt kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er fint når tuppene er så slitte, håret ser dessuten tørt ut. Om du stusser det noen ganger i året, og bruker både hårkur og balsam når du vasker det (i den rekkefølgen), så kan det se bedre ut. 

Kan godt like langt hår, men da må det være velstelt! Dette syns jeg ikke var særlig velstelt.

Anonymkode: 56e7c...ce8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha langt hår bør du investere i en Mason Pearson som passer din hårtype, og sette av tid morgen og kveld for å børste det. Ihvertfall 5 minutt. Det ser fælt ut når menn har langt hår og/eller skjegg og det er ustelt. Ser rett og slett bare uteligger ut. 

Endret av Grevling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det var ikke særlig pent ts. Men som jeg leser av svar i denne tråden, er det jo endel om syns det er attraktivt. Så det finnes da noen for deg også🙂

Anonymkode: 8409a...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 16.24):

Absolutt 👍🏼 Bare du holder det rent og at ikke hodet har vokst gjennom håret på toppen 🙄Har du tatoveringer i tillegg så er det hvertfall et stort YEAH!!  

K51

Anonymkode: 95b92...e7a

Hull i ørene da ? 

Anonymkode: 6d994...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott

Men ikke hvis det er skittent, flisete eller at det faller ned i øynene stadig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker kort eller skallet på menn. 

Anonymkode: 6aeee...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ser ut som Henry Cavill i The Witcher, så kan du gjerne ha langt hår.

Ellers, nei. 

Anonymkode: 84fce...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...