Gå til innhold

Menn med langt hår, Yes or No?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HELL YES til langt hår på menn, men liker best når de har håret i hestehale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsket mitt lange hår. Dessverre ble jeg skalla, og klipte av meg alt når jeg var rundt 30.

Jeg fikk mer drag på damene som skalla enn med langt hår.

Anonymkode: 57078...b7f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

TS her, har trimmet av en ca 15 cm på lengden siden sist 

20240912_230936.jpg

Anonymkode: 1bcf2...e02

Dette hadde vært et stort NO fra meg. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg sånn generelt. Men når det gjelder date/kjæreste/osv, nei. Er stress nok med mitt eget lange hår. Om han har hår foretrekker jeg at det er god kvalitet, men ikke mye bedre enn mitt hår. Helst minimalt med produkter i håret, for jeg bruker ingen.  Ofte er skallet et godt eller bedre alternativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det det grusomste jeg ser på en mann. Topp 1 på min liste. 

Langt hår
Langt skjegg og bart 
Høy og syltynn 

Det er mine topp 3 ting jeg ikke finner attraktivt i det hele tatt. Jeg får det bare ikke til og jeg kan ikke noe for det. 

Jeg kan ikke noe for at jeg ikke får til å like menn med langt hår. Det er noe av det verste jeg ser og jeg hadde aldri klart å finne en mann med langt hår attraktiv. Ikke en gang en kjæreste, det er for meg dumping grunn. For det er ikke noe jeg hadde klart å se på dag inn og dag ut. Kall meg overfladisk, men jeg kan ikke noe for det. 

Alt lengre enn under ørene er for langt. På både små gutter og menn. 

Jeg går ikke rundt å roper det ut. Folk får bestemme selv hvordan de vil være på håret. Jeg legger meg ikke borti det. Men jeg hadde aldri falt for en mann med langt hår og jeg kan ikke noe for det. Selv kjekke menn blir stygge og uattraktive med langt hår for meg. Slik som Henry Cavill i the Witcher, får ikke til å se den serien for han er så stygg å se på i den. Håret blir for forstyrrende å se på. 

Folk er forskjellige. Noen liker menn med langt hår, andre ikke. 

Anonymkode: 71e12...ccb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

20240912_230936.jpg

Håret er ikke det verste her. Kle på deg, da, mann!

Anonymkode: e8e9f...8f6

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du ser ut som en litt krampaktig biker.

Du har vikende hårfeste, det blir ikke bedre med langt hår.

Anonymkode: eef8f...209

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 20.34):

Du er sikkert artig på fest. Du høres ut som en bitter singel  kattedame i overgangsalderen.

Ha en fortreffelig kveld videre 🙂

Der bekreftet du fordommene mine om menn som seg, menn med slitt langt hår som kaller seg mannemann. Dette innlegget sier mye om deg som person og det er langt mer uattraktivt enn langt hår. 

Mannen med det lyse håret som du postert bilde av, var kjekk pga ansiktet og kroppen, ikke pga håret. Han hadde vært kjekkere med kort hår.

Anonymkode: d4327...41a

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20240912_230936.jpg

Så opptatt av bekreftelse på andre, samtidig som du hevder at du vil skille deg. Det er som regel med personlighet og andre ting man vil skille seg ut på, som karismatisk osv, og ikke pga noe så ubetydelig som hår.

Menn på 50 med langt hår er TURN-OFF. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20240912_230936.jpg

Så opptatt av bekreftelse på andre, samtidig som du hevder at du vil skille deg. Det er som regel med personlighet og andre ting man vil skille seg ut på, som karismatisk osv, og ikke pga noe så ubetydelig som hår.

Menn på 50 med langt hår er TURN-OFF. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, nydelig. Lange, slanke menn med langt hår i topp eller hestehale er bare nydelig.

Anonymkode: f39bc...e7e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg er det det grusomste jeg ser på en mann. Topp 1 på min liste. 

Langt hår
Langt skjegg og bart 
Høy og syltynn 

Det er mine topp 3 ting jeg ikke finner attraktivt i det hele tatt. Jeg får det bare ikke til og jeg kan ikke noe for det. 

Jeg kan ikke noe for at jeg ikke får til å like menn med langt hår. Det er noe av det verste jeg ser og jeg hadde aldri klart å finne en mann med langt hår attraktiv. Ikke en gang en kjæreste, det er for meg dumping grunn. For det er ikke noe jeg hadde klart å se på dag inn og dag ut. Kall meg overfladisk, men jeg kan ikke noe for det. 

Alt lengre enn under ørene er for langt. På både små gutter og menn. 

Jeg går ikke rundt å roper det ut. Folk får bestemme selv hvordan de vil være på håret. Jeg legger meg ikke borti det. Men jeg hadde aldri falt for en mann med langt hår og jeg kan ikke noe for det. Selv kjekke menn blir stygge og uattraktive med langt hår for meg. Slik som Henry Cavill i the Witcher, får ikke til å se den serien for han er så stygg å se på i den. Håret blir for forstyrrende å se på. 

Folk er forskjellige. Noen liker menn med langt hår, andre ikke. 

Anonymkode: 71e12...ccb

Du er ikke alene. Synes ikke det er attraktivt jeg heller... Synes det vitner om latskap og at man ikke gidder å dra til frisøren. 

Det er ikke overfladisk, så jeg er helt enig med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Der bekreftet du fordommene mine om menn som seg, menn med slitt langt hår som kaller seg mannemann. Dette innlegget sier mye om deg som person og det er langt mer uattraktivt enn langt hår. 

Mannen med det lyse håret som du postert bilde av, var kjekk pga ansiktet og kroppen, ikke pga håret. Han hadde vært kjekkere med kort hår.

Det er vel oftere at "skulle ønske jeg følte meg mer som en mannemann"-gjengen skinner seg/tar "military cut" enn at de tar en faktisk opposisjon mot denne "kort hår er maskulint"-ideen.

(Forøvrig har jeg ikke spesielt langt hår selv, og klipper det når det legger seg over ørene - men det blir aldri maskinkort her).

Poenget med langt hår er jo at det tar mer effort å stelle det enn når det er kort, og hvis man har langt og ustelt hår, er det nok mer usexy enn kort og tilsynelatende bedre vedlikeholdt.

Blir det samme på kvinner, langt hår er kun fint om eieren faktisk tar vare på det. Hvis ikke er det ikke noe poeng å ha det langt, og man er bedre tjent med å dra til frisøren og få det mer håndterbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt flott hår er yay, langt pistrete hår er nay.

Anonymkode: 68cb2...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 13.25):

Jeg er mann i 50-åra, 0ver 190 høy. Har hår lengre enn de fleste damer på min alder. Er mannemann men kan snakke og kjenne på følelser. Hva synes damene her inne om menn med langt hår? Ville du datet en, eller er det rødt flagg? 

Absolutt 👍🏼 Bare du holder det rent og at ikke hodet har vokst gjennom håret på toppen 🙄Har du tatoveringer i tillegg så er det hvertfall et stort YEAH!!  

K51

Anonymkode: 95b92...e7a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 12.25):

Lasse er så usexy. Ikke pga håret men pga personligheten. 

Anonymkode: 1101e...a1d

Håret hjelper ikke akkurat

Anonymkode: 719e9...b85

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr jeg datet hadde langt hår. Også langt skjegg.. Digger det lange håret hans. Skjegget var for mye da. 

Nå har han klippet av sge alt og ser ut som titten tei. Ikke pen lengre. 😆

Anonymkode: 2b7ac...f17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...