Gå til innhold

Menn med langt hår, Yes or No?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tuppene dine ser ikke slitte ut fordi du har dusja, de er slitte. Gå til frisør og si at du vil klippe av alt som er slitt, så får du se hvor mye de tar.

Hvis det er deg på bildet så virker det som håret er noe du har latt gro av latskap. 

Du virker snill, men hvis du er singel og vil vite hva damer synes om langt hår fordi du skal ut på sjekkemarkedet så burde du fikse opp litt forskjellig.

Anonymkode: e6253...253

Klippet av 4 cm av lengden. Det ser bedre ut ja. Latskap er det ikke, jeg har langt hår fordi jeg liker det selv, og ønsker ikke å være som alle andre. Ja, det er meg på bildet

Anonymkode: 1bcf2...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt ikke. Foretrekker kort hår og nybarbert.

Men det er min preferanse. Har venninner som digger langt hår og masse skjegg.

Anonymkode: 42fe3...a1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare som et apropos: det er verre å ha et hår ingen har en mening om, enn et hår der hvor noen er sterkt negative og noen er sterkt positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er mann i 50-åra, 0ver 190 høy. Har hår lengre enn de fleste damer på min alder. Er mannemann men kan snakke og kjenne på følelser. Hva synes damene her inne om menn med langt hår? Ville du datet en, eller er det rødt flagg? 

Et rødt flagg er det selvfølgelig ikke.

Men det er utenfor mine preferanser. For meg så er langt hår uforenlig med å være «mannemann». 

Anonymkode: c0f25...009

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i midten av 50-åra og har musefletter..noen ganger bare satt opp som en ekornhale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
knooters skrev (1 time siden):

Bare som et apropos: det er verre å ha et hår ingen har en mening om, enn et hår der hvor noen er sterkt negative og noen er sterkt positive.

Det er jeg veldig enig i. Fordi jeg er ikke, og vil ikke, fremstå som en sau i en flokk

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke tenke meg noe som er mer usexy enn det. 

Anonymkode: 7d473...a7b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan ikke tenke meg noe som er mer usexy enn det. 

Anonymkode: 7d473...a7b

OK 

a74e1b2a63561bb97537d778e9ec14c4-4148314107.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

OK 

a74e1b2a63561bb97537d778e9ec14c4-4148314107.jpg

😂 smaken er som baken. Det der er virkelig ikke sexy…for meg altså.

Med kort hår, gjerne mørkt og mindre skjegg, som også var mørkt, så kanskje.

Hadde han hatt litt mer polstring, så hadde vi snakket. Han der blir litt for «kulete». Men det værste med en fyren der, er håret.

Anonymkode: c0f25...009

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://www.sott.net/article/481347-Untangling-the-Legacy-The-untold-story-of-long-hair-in-mens-history

Long hair has held significant culturalsymbolism, ancient Greece revered their long locks as a symbol of masculinity and freedom. T raditionally, long hair has always been a symbol of masculinity. When a warrior was captured, his mane was cut to humiliate him and to take away his beauty. Short hair on men emerges as a relatively recent phenomenon. Judging by the history books, long hair symbolises freedom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker langt hår på menn. Mannen min har tykt, skulderlangt hår og han er 48 år. Han har hatt langt hår i alle år, bortsett fra en gang da han klipte seg kort. Jeg fikk sjokk gitt, når han kom tilbake fra frisøren 🤣 Det ble med den ene gangen 😂 Men jeg synes langt hår på menn er digg. Manbun, hestehale, dreads - spiller ingen rolle. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er glad i vikinger og fantasy og synes langt hår på menn er topp 😊

Anonymkode: 99e89...2b5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Big yes fra meg, dersom håret holdes rent og velstelt. 

Anonymkode: 172d2...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei nei nei. Kan ikke tenke meg noe mer feminint! Kjekke menn med langt hår er i mine øyne kjekk til tross for håret ikke på grunn av det. De mennene jeg har møtt med langt hår har enten vært heavy metal fans, selvsentrerte latsabber eller menn med dårlig boevne - nei takk til samtlige erketyper

Anonymkode: 93997...30a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei liker ikke men med langt hår.

Anonymkode: e2d41...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Langt hår på menn er fullstendig nei fra meg, det finnes ikke fint og jeg skal ikke utbrodere hva jeg tenker om det🙈

Men andres meninger bør ikke bety for mye, man skal være slik man selv føler seg komfortabel. 

Anonymkode: b802c...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker i utgangspunktet hverken langt hår eller skjegg. Men så klart, om noen hadde gått seg vill og manglet hus og hundehus, så hadde jeg jo ikke sagt: "Du må nok gå videre, asså" :fnise:

For noen er hår interesse og lidenskap. Og de pleier og stusser deretter. Da blir det noe annet enn slitt, gufsete tjafs som er langt kun for å være langt.. 

Screenshot_20240725_173902_Google.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja 👍 Har alltid foretrukket langt hår på menn. Mannen min i midten av femtiårene har også langt hår ❤️ Så lenge det er rent og nogenlunde tykt, er langt hår på menn myye finere og tøffere enn kort hår. Skjønner ikke hvordan noen klarer se langt hår som feminint 😅 

K46

Anonymkode: 2f81c...6bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...