AnonymBruker Skrevet 24. juli #41 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Så langt. Ikke farget Anonymkode: 1bcf2...e02 Jeg liker det. Har selv bare skulderlangt hår, men syns langt hår på menn er fint. Skal dog sies at jeg ofte syns menn er finere med skulderlangt hår eller litt nedenfor skuldrene, men til midt på ryggen kan også være både kult og fint. Anonymkode: 143f3...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #42 Del Skrevet 24. juli My o MY skrev (1 time siden): Greit nok, men jeg la mer merke til det jeg tror er øyevippene dine. Men har alltid så sykt lange øyevipper. Det er kjempe urettferdig!! Anonymkode: 143f3...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #43 Del Skrevet 24. juli Ja, til langt hår, skjegg, bart, hestehale, manbun og dreads 👍❤️ Anonymkode: 9c53b...b76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. juli #44 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er helt grusomt! Noe inni meg bare vrenger seg av synet. Er helt grusomt å se på. Jeg lar være å si noe om dette, for jeg ikke ønsker å såre noen. Men anonymt på KG, det kan jeg være ærlig 😅 Hater langt hår på menn og gutter. Anonymkode: fff6a...47d Du er ikke alene om å mene det 😁 Så ikke vær redd for å si din mening 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #45 Del Skrevet 24. juli Mardina skrev (2 timer siden): Big NO, NO!! Menn med langt hår er overhodet ikke pent, synes jeg 😝 Har de i tillegg langt skjegg, får de i hvert fall ikke noen sjanse hos meg 😄 Jeg kan til nød godta 3 dagers skjegg, men så vil jeg gjerne at mannen skal barbere seg 😄 Ikke noe godt å kysse en mann med mye skjegg 😄 Og jeg vil gjerne kysse mye 😄 Tykt hår til skuldrene er YES YES YES😍😍 altså Keanu Reeves lengde.... langt tynt hår??? Nei! Skallet er verst. Anonymkode: 9d888...759 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #46 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg liker det. Har selv bare skulderlangt hår, men syns langt hår på menn er fint. Skal dog sies at jeg ofte syns menn er finere med skulderlangt hår eller litt nedenfor skuldrene, men til midt på ryggen kan også være både kult og fint. Anonymkode: 143f3...c93 Finere om du klipper det til skuldre😊😊 Anonymkode: 9d888...759 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 24. juli #47 Del Skrevet 24. juli Jeg liker folk som tør å skille seg ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. juli #48 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tykt hår til skuldrene er YES YES YES😍😍 altså Keanu Reeves lengde.... langt tynt hår??? Nei! Skallet er verst. Anonymkode: 9d888...759 No, no, no! Langt skulderlangt hår på menn er ikke pent! 😝 Eller gud forby, enda lengre enn til skuldrene 😝 Ferdig snakka! 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #49 Del Skrevet 24. juli Nei takk Anonymkode: 327f7...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 24. juli #50 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så langt. Ikke farget Anonymkode: 1bcf2...e02 Ser slitt og ustelt ut. Sjelden menn på 50+ kler langt år. Ikke menn på 40+ heller. Så ikke noe for meg. Men du bør ha det sånn du trives best med. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #51 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vått etter å ha dusjet Anonymkode: 1bcf2...e02 Veldig slitt i tuppene. Klipp det litt Anonymkode: 64693...9ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 24. juli #52 Del Skrevet 24. juli Big NOOOOO from me. Samme med langt skjegg. Og spesielt de som fletter det eller har flere hårstrikker i det 🤮 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #53 Del Skrevet 24. juli Langt hår er det ultimate turn-off. Anonymkode: 367d1...ff6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #54 Del Skrevet 24. juli Langt hår er det ultimate turn-on. Anonymkode: c0d91...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #55 Del Skrevet 24. juli Yes til menn med langt hår! Jeg er en kvinne født på 90 tallet, og ble tidlig fascinert av menn med langt hår, hvis det er velstelt og fint, ekstra stort pluss hvis det er skjegg og bart inne i bildet også 😍 Blir litt sånn mannemann, " ta meg med til hula di ". Purr Purr............. Anonymkode: b4a28...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #56 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Deilig 😃 men lov meg en ting, aldri aldri aldri ha det i en manbun.... Anonymkode: fc761...967 Manbun, hva er det? Anonymkode: d0592...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #57 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Manbun, hva er det? Anonymkode: d0592...6bf Fant ut hva😂😂🤣🤣 Anonymkode: d0592...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Følermeddeg Skrevet 25. juli #58 Del Skrevet 25. juli (endret) Nei takk. Endret 25. juli av Følermeddeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #59 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er vått etter å ha dusjet Anonymkode: 1bcf2...e02 Tuppene dine ser ikke slitte ut fordi du har dusja, de er slitte. Gå til frisør og si at du vil klippe av alt som er slitt, så får du se hvor mye de tar. Hvis det er deg på bildet så virker det som håret er noe du har latt gro av latskap. Du virker snill, men hvis du er singel og vil vite hva damer synes om langt hår fordi du skal ut på sjekkemarkedet så burde du fikse opp litt forskjellig. Anonymkode: e6253...253 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #60 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er mann i 50-åra, 0ver 190 høy. Har hår lengre enn de fleste damer på min alder. Er mannemann men kan snakke og kjenne på følelser. Hva synes damene her inne om menn med langt hår? Ville du datet en, eller er det rødt flagg? Anonymkode: 1bcf2...e02 Nei ikke noe for meg .. samme med de som er skallede. Kort stilig frisyre er min greie. Kvinne 50+ Anonymkode: 3259c...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå