Majken Skrevet 21. november 2002 #41 Del Skrevet 21. november 2002 Kan skrive opp at om mine fremtidige unger griner på nesa over noe de får til jul, være seg om det er hjemmestrikka raggsokker eller ski eller xbox (sikkert noe nyere på markedet innen den tid kommer da....), da slutter vi med gaver om jula...... Utakknemlige unger - fysjom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 21. november 2002 #42 Del Skrevet 21. november 2002 Her blir det ny seng til sønnen vår på 2. Han får ski av farmor og farfar. Håper han får litt leker, klær, dvd m/Byggmester Bob, bøker osv. Han har ikke så veldig mye (ennå), men etter at par jul og bursdager så flyter det vel over!!! Kusina på 3 skal få bakesett fra Tupperware, som kanskje heller skulle bli gitt FØR jul!! Fetteren på 9 mnd får hjemmestrikka ullgenser, til å ha i posen sin eller under dressen i vinter. Så blir det nok en liten leke også. Så blir det en liten (under 100,-) til barn av noen venninner. Bokstavmaneter e.l. Til de på 3 er det greit med handlekurv m/mange plastgrønnsaker og "esker/melkekartonger". Slik at de kan leke butikk. Eller koppestell fra Ikea. Til de på 2 har Ikea fint togsett, tegneblyanter osv. Og foreldre er glede for ullundertøy, raggsokker osv. (Til barna altså!!) Husker selv hvor glade vi ble av en billig Barbidukke, med hjemmelagde klær. Og mamma hadde sydd mye fint, slik at min dukke var den mest velkledde i borettslaget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #43 Del Skrevet 23. november 2002 Hallo!!! Jeg har vært på Ikea og kjøpt et lite bord med to stoler til guttene mine(på 3 år pg 1,5år) som de skal få til jul.(kr.500,-) Og så blir det noen puslespill ,treleikebil(Ikea),spill som de skal få av oss. Han største blir 3 år om noen dager og da kjøpte vi Stiga rattkjelke som han forresten fikk i dag, da det er masse snø ute. Og så skal han få noen deler til Briotogbane nå til bursdagen. Jeg selv synes barn har altfor mye leiker, så jeg ønsker meg ofte klær til bursdag/jul. Jeg prøver å samle på "noe" leiker som eks.Brio tog, Lego Slik at de ikke bare skal ha "drittleiker" Jeg håper at guttene mine også skal bli glad når de får klær i gave. **Ambrosia** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #44 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg håper tanter og onkler hos oss respekterer at vi ønsker klær og nyttige ting til barna, og ikke avblåser det med at "da blir det jo mer gave til oss foreldre enn til barna" og heller kjøper masse leiker som de kommer til å bruke i to uker, og siden ligger det der og slenger fordi de har glemt den leken...... Barne mine blir i hvert fall veldig glad for klær, ny fotball, eller nye ski (ski er jo råkult!). De blir også veldig glade for hjemmestrikkede sokker; som 9-åringen sa i fjor: Det er ikke jul uten sokka fra a mor! Her er det moren min som står for sokkestrikkingen, et par hvert år til hver av barnebarna, som hun fyller med godteri, og så følger det gjerne med en konvolutt med 200-lapp. Barna blir glade for det, og gleder seg selv om de vet hva de får av henne. De får jo unyttige ting også da, men jeg syns det skal være unødvendig å ha dårlig smavittighet for å gi barna noe de trenger til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. november 2002 #45 Del Skrevet 25. november 2002 Visst er Millas gaveide glimrende! OM man har massevis av tusenlapper å bruke på venners/egne barn! OG jeg vil fortsatt ikke gi klær til mine søstres barn. Ja, jeg kan gjøre det når barna ønsker seg klær selv, men ikke fordi foreldrene syns det er kjekt å få klær til ungene sine. Forresten så skal datteren min får Mirakel Babyen i år. Hun er snart 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. november 2002 #46 Del Skrevet 25. november 2002 Vi har også kjøpt den Mircel babyen til Isabel nå, jeg må si at jeg klarte ikke vente åpnet for å se hvordan den var! Jeg ble skikkelig skuffet asså! Den var ikke verdt 1000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 25. november 2002 #47 Del Skrevet 25. november 2002 Dattern hadde sagt til sin tante at hun ønsket seg denne populære ismaskinen til jul, for dere som vil kjøpe den og bor i nærheten av Toys Roys så har de den der til en pris på 249 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. november 2002 #48 Del Skrevet 25. november 2002 Den var ikke verdt 1000kr! Kostet den kr 1000,-?? Har nemlig funnet et sted de koster kr 699,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alida Skrevet 25. november 2002 #49 Del Skrevet 25. november 2002 Sønnen min på 3 har helt dilla på Kaptein Sabeltann, så til ham vanker det fullt Kaptein Sabeltann utstyr; hatt, jakke/frakk, sverd, skattekiste og den nyeste Kaptein Sabeltann-videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. november 2002 #50 Del Skrevet 25. november 2002 Det var ikke så gale med 699, men jeg synes den er så søt men ikke verdt 1000kr! Men hadde den kostet 699kr her så hadde det ikke vært så gale det heller altså eneste den gjør er å lukke øyene og åpne dem og nyse og pludre litt og så lage rare sugelyder når man gir den mat også ler den litt og gjesper når du legger den ned! det går om og om igjen, men men den er mer verdt en babyborn da! Hun fikk den ifjor! forstod ikke helt var som er så spesielt med den dokka altså! noen av leker er faktsik dyrere her i Sverige enn i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 25. november 2002 #51 Del Skrevet 25. november 2002 Den iskrem-maskinen ønsker guttungen seg også. Selges den bare hos Toys r us? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 26. november 2002 Forfatter #52 Del Skrevet 26. november 2002 Neida, den selges andre plasser også, uten at jeg kan gi deg eksakte butikker. Men jeg kan tenke meg at Brio sikkert har den..... Jeg tror bare den er BILLIGERE på Toysarous...... (blir aldri helt klok på hvordan jeg skal skrive det navnet der...... grr..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. november 2002 #53 Del Skrevet 26. november 2002 Toysarus.. He he, høres ut som en hyggelig rosa dinosaur med grønne sko.. Ja jeg får ta turen innom Brio og se om de har den. Må nesten ta en nærmere titt før jeg vet om den er verdt penga.. (noen her som har den forresten?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 26. november 2002 #54 Del Skrevet 26. november 2002 ...... (blir aldri helt klok på hvordan jeg skal skrive det navnet der...... grr..) TOYS'R'US.... (leketøy er oss....) Tror jeg egentlig - siden det vel er et amerikansk konsept som så mye annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnen Skrevet 26. november 2002 #55 Del Skrevet 26. november 2002 Har tre jenter på 8, 5 1/2 og 14 mnd. De to elste ønsker seg cd spiller og jeg har sett at de har tilbud på sånna til runde 6-700 kr, så jeg regner med at de får det. Når det gjelder den minste så vet jeg ikke enda, men jeg regner med at det blir no leker av no slag. (tror vel at papiret blir mer spennende en noe annet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 26. november 2002 Forfatter #56 Del Skrevet 26. november 2002 PostIt skrev: TOYS'R'US.... (leketøy er oss....) Tror jeg egentlig - siden det vel er et amerikansk konsept som så mye annet.... Gosh, den sammenhengen har jeg ikke tatt gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 2. desember 2002 #57 Del Skrevet 2. desember 2002 Heia Yran! Kan ikke bli mer enig.Er Jula bare om gaver da..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 2. desember 2002 #58 Del Skrevet 2. desember 2002 Veslejenta mi får antagelig en dukke, og et koppestell til jul av oss(hun elsker å styre og ordne med sånt) :D Vi skal på Toys R`us å handle gavene hennes, gleder meg til det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julianne Skrevet 3. desember 2002 #59 Del Skrevet 3. desember 2002 Nå er alt i hus av gaver til barna - takk for tipset du som tipset om en nettbutikk med rimelige og morsomme julegaver lenger nede! Vi har kjøpt noe til alle tre barn til jul fra anacondas nettbutikk. Jente 9 år får ny vinterkåpe, tekstilmaling så hun kan male egne T-skjorter osv + et "barnescrabble" Ordspinn og noen badekapsler. Gutt 5 år får nye ski (fullpakke) og byggesett Toobers & Zots, det største og noen badekapsler. Gutt 3 år får akebrett med ratt, roll-on maling og noen badekapsler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå