Gå til innhold

Sende med "Helt hjem", hva pakker man i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sikkert et dumt spørsmål, men når jeg har solgt ting tidligere, har jeg alltid hatt esker å sende i. Men nå har jeg ingen esker. 

Kan man sende i en pose? Vanskelig å holde seg akkurat innenfor målene da kanskje? 

Hva gjør dere andre? 

Anonymkode: 371c7...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis det tåler å ikke være pakket i eske (hvis det er klær eller bøker f eks) pakker jeg i pose og teiper godt med pakketeip. Har ikke hatt problem med å holde meg innenfor målene. 

Anonymkode: d75bf...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det tåler å ikke være pakket i eske (hvis det er klær eller bøker f eks) pakker jeg i pose og teiper godt med pakketeip. Har ikke hatt problem med å holde meg innenfor målene. 

Anonymkode: d75bf...a8c

Takk, da prøver jeg det jeg også. For det er klær, så jeg var redd det ble for uformelig til å holde seg innenfor målene. Men med mye pakketape, går det nok ja. 

Takk for hjelpa 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sikkert et dumt spørsmål, men når jeg har solgt ting tidligere, har jeg alltid hatt esker å sende i. Men nå har jeg ingen esker. 

Kan man sende i en pose? Vanskelig å holde seg akkurat innenfor målene da kanskje? 

Hva gjør dere andre? 

Papir/pose og masse dukkteip på bøker,klær osv.

Større ting som mange bøker, en lysestake osv går i esker jeg får gratis på jobben til en venninne. Alltid masse dukkteip er clucet😅Funker fjell!!

Anonymkode: af1dc...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men pass på at posen ikke er for tynn, har mottatt pakker der posen har revnet delvis opp underveis! Sikkert lurest med to poser utenpå hverandre.

Anonymkode: e97ff...9df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...