AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #21 Del Skrevet 24. juli 2024 Jeg vet med meg selv at jeg bruker dobbelt så mye ost på ostesmørbrød som om jeg spiser vanlig brødskive med ost. Det gjør de fleste jeg har sett lage ostesmørbrød også. Anonymkode: 8c56e...a3b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 24. juli 2024 #22 Del Skrevet 24. juli 2024 Jeg er ikke så storspist, så jeg spiser ofte en toast med to skiver ost og en skive skinke til middag. Holder med en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 24. juli 2024 #23 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg vet med meg selv at jeg bruker dobbelt så mye ost på ostesmørbrød som om jeg spiser vanlig brødskive med ost. Det gjør de fleste jeg har sett lage ostesmørbrød også. Anonymkode: 8c56e...a3b Samme her. Nå tenker ikke jeg på ostesmørbrød som så usunt, men lager heller aldri 5 stykker bare til meg. Jeg lager alltid 2. Med mer ost enn jeg ville brukt på to brødskiver. Som middag kan man servere en salat til så det metter mer og man får i seg litt mer grønt. Om ostesmørbrød alltid innebærer å spise 6 stykker så skjønner jeg at det regnes som usunt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. juli 2024 #24 Del Skrevet 24. juli 2024 Jeg kunne levd på smeltet norvegia tror jeg ❤️ Derfor spiser jeg ostesmørbrød sjeldent. Fordi mye vil ha mer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #25 Del Skrevet 24. juli 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er lett å slenge på med flere pålegg og ekstra tjukke lag med ost, og da blir det mye kalorier fort. Mine barn liker ketchup på også. Jeg nekter dem ikke ostesmørbrød av den grunn, men begrenser antallet og passer på at det ikke blir veldig mye ost. Anonymkode: 26bc8...0d2 Det er ikke osten som er det usunne i et ostesmørbrød, det er brødet. Det er det som gir tomme kalorier, oppblåst mage (for mange) og ikke minst hull i tennene. Anonymkode: 153a0...0b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #26 Del Skrevet 24. juli 2024 Det er da bare brød med ost, det smaker kanskje mer usundt, men er da akkurat det samme Anonymkode: 30830...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #27 Del Skrevet 24. juli 2024 Syns det er ugreit å bruke betegnelsen usunt om noe som ikke er det, fordi enkelte syns det er så godt at de ikke greier å stoppe. Det får være opp til dem, det er fortsatt ikke usunt. Her lager vi ostesmørbrød på grovt brød med akkurat like mye ost som vanlig, helt fint måltid som barna setter pris på. Anonymkode: 84505...881 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #28 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 8.12): Så da mener du vanlig skive med ost også er ille? Anonymkode: 6d0de...aa2 Ja, brød er dårlig mat selvom du steker det. Hva er SÅ ille? Og spise et par brødskiver i uken eller 8 om dagen ? Anonymkode: 15204...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå