Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Bacteria said:

Man kan være mindre pen og veldig robust, lite utsatt for sykdom  fex. 
Og motsatt.

Men hvis en penere person også har de kvalitetene er den å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (6 minutter siden):

Bra du innrømmer et genetisk hierarki.  Disse forsøkene på å bagatellisere utseende er frustrerende, noen mennesker er rett og slett "bedre" enn andre. Folk vil sjelden si det høyt, de er redd for å fremstå som overfladiske eller usympatiske, men det er jo tydeligvis sannheten.

Noen mennesker er åpenbart penere enn andre, men hva man anser som vakkert eller tiltrekkende varierer. Det har ingen ting med "bagatellisering" av utseende å gjøre, men preferanser. Jeg synes ikke Chris Hemsworth er spesielt tiltrekkende, men jeg synes Viggo Mortensen som Aragorn er hot. Gjør det meg mindre overfladisk enn de som gir Chris Hemsworth 10? Selvsagt ikke.

Endret av Imsdalen
  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Men hvis en penere person også har de kvalitetene er den å foretrekke.

Så personlighet og kjemi har ingenting med saken å gjøre? Du kan ha alle genetiske fordeler du bare vil, men er du en dust, velger jeg nevnte komiker over en modellkjekkas any day. Jeg gidder ikke få barn med en kjedelig vaniljemann. Han er dessuten verken stygg eller modellkjekk, han er helt alminnelig. 

Endret av PusheenPusheen
Tilleggssetning
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Imsdalen said:

I den virkelige verden ansees Margot Robbie som "mid" av mange menn.

Hva slags menn er det du omgås som sier det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, PusheenPusheen said:

Så personlighet og kjemi har ingenting med saken å gjøre? Du kan ha alle genetiske fordeler du bare vil, men er du en dust, velger jeg nevnte komiker over en modellkjekkas any day. Jeg gidder ikke få barn med en kjedelig vaniljemann. Han er dessuten verken stygg eller modellkjekk, han er helt alminnelig. 

Hvis det var så enkelt ville ikke par flest være på lik utseende skala. Matchende personlighet ok, men må være bra nok utseendemessig også.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Imsdalen said:

Den har 5 upvotes og 20 kommentarer. En mye større reddit tråd har hun i toppen blant menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Den har 5 upvotes og 20 kommentarer. En mye større reddit tråd har hun i toppen blant menn.

Redigert inn flere linker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser absolutt bra ut han, men får bare en 6 fra meg da det blir litt for perfekt. Hvis personligheten er like bra hadde han fått høyere score, men det vet jo ingen av oss her inne. Og jeg tror jammen ikke jeg har sett en film eller intervju med han siden jeg ikke er så glad i superheltfilmer og sånt…

Ryan Renolds får 10 fra meg, kjekk, dritbra humor og virker over all sympatisk. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalen skrev (2 timer siden):

I den virkelige verden ansees Margot Robbie som "mid" av mange menn.

Vet ikke hva slags folk du vanker med, men ingen mann eller gutt jeg kjenner har sagt at de mener Margot Robbie er mid basert kun på utseende… Og som kvinne syns jeg også at hun er smashing, Michelle Phiffer og.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10/10

Jeg er mann, men kan da se at han er i topp 10% av menn utseendemessig.

Er det 10 menn i et rom er sjangsen stor for at han er den kjekkeste.

Endret av Stonegiant
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (6 minutter siden):

Les svarene, de er ikke enig. Dette er et påfunn blant et lite fåtall.

Selvsagt er de ikke enige, det er det som er hele poenget. På samme måte som at vi ikke er enige i denne tråden heller. Folk er forskjellige.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Bacteria said:

Hender jeg ser estetisk pene mennesker rundt omkring, av begge kjønn og alle aldre men går da ikke rundt og vil ha sex med de fordiom.. må være utrolig slitsomt å gå rundt og ønske å sexe med hver bidige pene person man ser. Forstyrrende i hverdagen.

Slik har veldig mange menn det hele tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (5 minutter siden):

Men da er det jo greit for ts, spesielt, å huske på at det er forskjeller på hva menn "typisk" gjør og hva kvinner "typisk" gjør, og slutte å bli overraska og kverulerende når damene her ikke svarer slik han forventer.

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google ham, kjente han ikke igjen. Det er jo han som spiller Thor! I den rollen var han ikke tiltrekkende. Sikkert fordi karakteren var dumsnill uten sjarme. Derimot så var Loke meget tiltrekkende! Herlig rampete karakter, med sjarme og intelligens. 

Jeg aner jo ikke hvordan de er som personer, men dømmer kun ut fra de rollene. Intelligens slår styrke hver gang.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, PusheenPusheen said:

Men da er det jo greit for ts, spesielt, å huske på at det er forskjeller på hva menn "typisk" gjør og hva kvinner "typisk" gjør, og slutte å bli overraska og kverulerende når damene her ikke svarer slik han forventer.

Jepp.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (46 minutter siden):

Haha, tenker meg det. Imponerende at de klarer å få gjort noe i hverdagen i det hele tatt. 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Imsdalen said:

Selvsagt er de ikke enige, det er det som er hele poenget. På samme måte som at vi ikke er enige i denne tråden heller. Folk er forskjellige.

Nei! Ingen er enige, det "mid" memet er en trolle greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, PusheenPusheen said:

Det er du som må akseptere at nesten ingen menn synes Pfeiffer er alminnelig.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...