Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

Tja, har ikke for vane å gi folk poeng for utseende, men det jeg kan si er at han ikke hadde fått meg i kne om han hadde personligheten til visse deltakere i denne tråden. Seriøst, det er som å være vitne til barn i verste trassalder. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
30 minutter siden, Imsdalen said:

Han har både kone, barn og barnebarn. Sånn til info.

Det er ikke poenget  Jeg regner med at mange her vil anse han som srygg, med tanke på hvor skyhøye standarder de har

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Det er ikke poenget  Jeg regner med at mange her vil anse han som srygg, med tanke på hvor skyhøye standarder de har

Hva man synes om utseendet til en random kjendis sier ikke en dritt om hvilke standarder man har. Og hva så om noen synes Atle Antonsen er stygg? Han har jo åpenbart andre kvaliteter som er tiltrekkende.

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Hva vet du om hvilke standarder folk har? Bare fordi man sier at noen er veldig kjekk, betyr det ikke at man ville valgt vekk de som ikke er like kjekk. Når en tråd KUN går på utseende, på ett eneste menneske, så får du jo folks meninger deretter. Hadde du satt opp Atle Antonsen opp mot Chris Hemsworth, er det ikke sikkert at alle hadde valgt Hemsworth. Personlig hadde jeg tatt i betraktning det lille jeg vet om personlighetene deres, og jeg har både sett og hørt mye mer av Atle Antonsen enn Chris Hemsworth. Jeg hadde da valgt Atle Antonsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Imsdalen said:

Og hva så om noen synes Atle Antonsen er stygg? Han har jo åpenbart andre kvaliteter som er tiltrekkende.

Jeg tror det er mer enn bare "noen" 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Imsdalen said:

Hva man synes om utseendet til en random kjendis sier ikke en dritt om hvilke standarder man har. 

Hvis man sier at en langt over gjennomsnittet kjekk mann ser "vanlig" ut, sier det veldig mye om standardene deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Hvis man sier at en langt over gjennomsnittet kjekk mann ser "vanlig" ut, sier det veldig mye om standardene deres. 

Nei, for utseende har ingenting med standard å gjøre.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sur for at ikke alle synes Chris Hemsworth er det diggeste i verden? Hvorfor tror du smaken på menn er en default setting? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Imsdalen said:

Nei, for utseende har ingenting med standard å gjøre.

Øh jo? Standardene på utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh jo? Standardene på utseende.

Så du tror at de som synes Chris Hemsworth er kjekk bare vil ha menn som ser ut som han? :fnise: Jeg synes du skal spørre kona til Atle Antonsen om hun synes Chris Hemsworth er kjekk, så kan vi snakkes etterpå.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Imsdalen said:

Så du tror at de som synes Chris Hemsworth er kjekk bare vil ha menn som ser ut som han? :fnise: 

Når du spør hvem de vil ha i stedet, nevner de andre svært fysisk attraktive menn. Ingen som sier at de vil ha noen som ser ut som Atle Antonsen.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (2 minutter siden):

Når du spør hvem de vil ha i stedet, nevner de andre svært fysisk attraktive menn. Ingen som sier at de vil ha noen som ser ut som Atle Antonsen.

Det er ingen her inne som har sagt et ord om hvem de vil ha. Å synes at noen er kjekk er ikke det samme som at man vil ha de. Å vurdere noe sånt er helt umulig kun ut i fra bilder.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Imsdalen said:

Det er ingen her inne som har sagt et ord om hvem de vil ha. Å synes at noen er kjekk er ikke det samme som at man vil ha de. Å vurdere noe sånt er helt umulig kun ut i fra bilder.

Hvis man gir noen en tier vil man sannsynligvis ønske å ha sex med den personen hvis man er singel. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 timer siden):

Hvorfor ikke? Det er jo den typen dere vil ha.

Selvfølgelig så er alle kvinners ultimate drømmemann skikkelig attraktiv, på samme måte som at alle menns ultimate drømmedame er skikkelig attraktiv 🤷‍♀️

Og himmelen er blå, sola er gul og gresset er grønt 🤷‍♀️

Og hvis du går ut i det virkelige livet så vil du se at de aller fleste mennesker er HELT normale folk som er sammen med andre HELT normale folk.

Statistikk viser forresten at 75 % av norske menn er overvektige, noe som betyr at særdeles mange overvektige menn er i forhold. Så nei, mangel på en "chad-kropp(?)" er overhodet ikke grunnen til at en mann er enslig.

Endret av Rastebenk
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
askjiir skrev (21 minutter siden):

Hvis man gir noen en tier vil man sannsynligvis ønske å ha sex med den personen hvis man er singel. 

Så spørsmålet er egentlig "Ville du hatt sex med Chris Hemsworth hvis du var singel"?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Rastebenk said:

Selvfølgelig så er alle kvinners ultimate drømmemann skikkelig attraktiv,

Gotcha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
1 hour ago, Rastebenk said:

Og hvis du går ut i det virkelige livet så vil du se at de aller fleste mennesker er HELT normale folk som er sammen med andre HELT normale folk.

"Helt normale" virker veldig relativt. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...