Gå til innhold

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

askjiir

Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?  

288 stemmer

1. 1. Chris Hemsworth: Hvor kjekk synes du han er fra 1 til 10?

• 10 (Høyest)
      56
    • 9
      29
    • 8
      53
    • 7
      37
    • 6
      29
    • 5
      21
    • 4
      24
    • 3
      18
    • 2
      11
    • 1 (Lavest)
      10

Anbefalte innlegg

Interessant å se at kvinner på KG går etter menns utseende, men hvor personligheten er underordnet.
Hvis menn lovpriser pene damer på samme måte, kommer raskt de negative, belærende og stigmatiserende beskrivelsene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (På 24.7.2024 den 0.02):

Chris_Hemsworth.png

Objektivt sett vil jeg si han er veldig pen, men ikke heelt min type, tror det har å gjøre med utstråling. Får derfor 7 av meg. Jeg kjenner menn som er like pene men har en spesiell type utstråling som gjør at de hopper rett opp på en 10er.

Endret av Mayer
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har snille øyne og er veldig pen på en sånn collegegutt måte. Jeg kan gi han en 10 samtidig som jeg kan gi det samme til Jonny Depp (back in the days), Viggo Mortensen og Brad Pitt. Jeg liker mange typer menn, jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (5 timer siden):

Interessant å se at kvinner på KG går etter menns utseende, men hvor personligheten er underordnet.
Hvis menn lovpriser pene damer på samme måte, kommer raskt de negative, belærende og stigmatiserende beskrivelsene.

Du er snurt fordi de som svarer forholder seg til trådens tittel og tema? Hvordan i all verden skal de som svarer kunne vite noe som helst om personligheten til en internasjonal filmstjerne?

Endret av Rastebenk
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (4 timer siden):

Du er snurt fordi de som svarer forholder seg til trådens tittel og tema? Hvordan i all verden skal de som svarer kunne vite noe som helst om personligheten til en internasjonal filmstjerne?

Jeg er snurt fordi jeg fikk passet mitt påskrevet da jeg hyllet pene damer på et nettforum……

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
15 hours ago, Hallepalle2 said:

Han har snille øyne og er veldig pen på en sånn collegegutt måte. Jeg kan gi han en 10 samtidig som jeg kan gi det samme til Jonny Depp (back in the days), Viggo Mortensen og Brad Pitt. Jeg liker mange typer menn, jeg. 

Mange typer menn? Eksemplene dine er utelukkende super modeller 🤷‍♀️

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (12 timer siden):

Jeg er snurt fordi jeg fikk passet mitt påskrevet da jeg hyllet pene damer på et nettforum……

I en tilsvarende tråd? Der man spesifikt blir bedt om å vurdere noen utelukkende basert på utseende?

askjiir skrev (3 timer siden):

Mange typer menn? Eksemplene dine er utelukkende super modeller 🤷‍♀️

Jeg skjønner ikke hva du vil frem til? Selv om man synes en eller annen kjendis er kjekk, er det jo ikke den type menn man blir sammen med i det virkelige liv.

Endret av Imsdalen
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalen skrev (28 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva du vil frem til? Selv om man synes en eller annen kjendis er kjekk, er det jo ikke den type menn man blir sammen med i det virkelige liv.

Det samme gjelder vel pene damer ?

Men når damer blir vurdert og beundret , får menn straks et spark på leggen, en spydig tirade, eller en nedlatende «gammelgris»-kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (2 timer siden):

Det samme gjelder vel pene damer ?

Men når damer blir vurdert og beundret , får menn straks et spark på leggen, en spydig tirade, eller en nedlatende «gammelgris»-kommentar.

Selvsagt.

Men igjen - er det i denne type tråder du ytrer dette? Eller kommer du slengende med disse meningene i tråder som omhandler helt andre ting? For isåfall er det jo ikke så rart at du får kommentarer på det, da fremstår det jo som om du bare tenker på én ting.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
5 hours ago, Imsdalen said:

Selv om man synes en eller annen kjendis er kjekk, er det jo ikke den type menn man blir sammen med i det virkelige liv.

Hvorfor ikke? Det er jo den typen dere vil ha.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke? Det er jo den typen dere vil ha.

At man anerkjenner en person som pen er ikke det samme som at det er det man vil ha. Jeg forelsker meg i hvert fall ikke i utseende, jeg forelsker meg i utstråling og sjarm.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Imsdalen said:

At man anerkjenner en person som pen er ikke det samme som at det er det man vil ha. Jeg forelsker meg i hvert fall ikke i utseende, jeg forelsker meg i utstråling og sjarm.

Det motbeviser ingenting å svare: "Chris Hemsworth? Nei jeg liker mange typer menn jeg. For eksempel Brad Pitt, Johnny Depp og Leonardo Dicaprio." Hadde hun nevnt noen med et vanlig utseende haddedet vært en annen sak, det eneste hun gjorde nå var å styrke fordommene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
1 hour ago, Imsdalen said:

Jeg liker damer med alminnelig utseende, som for eksempel Michelle Pfeiffer da hun var ung.

055baea474968c35f7c215e6e875e956.jpg

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 time siden):

Det motbeviser ingenting å svare: "Chris Hemsworth? Nei jeg liker mange typer menn jeg. For eksempel Brad Pitt, Johnny Depp og Leonardo Dicaprio." Hadde hun nevnt noen med et vanlig utseende haddedet vært en annen sak, det eneste hun gjorde nå var å styrke fordommene.

Men her snakker hun jo utelukkende om utseendet. Det er jo det eneste man kan vurdere kjendiser på, vi kjenner dem jo ikke. Leonardo DiCaprio ser for øvrig ut som han har et ekstra kromosom.

askjiir skrev (1 time siden):

Jeg liker damer med alminnelig utseende, som for eksempel Michelle Pfeiffer da hun var ung.

Jeg synes Michelle Pfeiffer er nydelig, men det betyr jo ikke at jeg har lyst til å bli sammen med henne.

Hvilke menn mener du har et alminnelig utseende?

Endret av Imsdalen
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Imsdalen said:

Noe i linje med Atle Antonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Noe i linje med Atle Antonsen.

Han har både kone, barn og barnebarn. Sånn til info.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalen skrev (43 minutter siden):

Men her snakker hun jo utelukkende om utseendet. Det er jo det eneste man kan vurdere kjendiser på, vi kjenner dem jo ikke. Leonardo DiCaprio ser for øvrig ut som han har et ekstra kromosom.

Jeg synes Michelle Pfeiffer er nydelig, men det betyr jo ikke at jeg har lyst til å bli sammen med henne.

😆
Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalen skrev (3 timer siden):

Utstråling har jeg flere ganger om dagen, særlig hvis jeg drikker mye vann.

Sjarm er nok litt mer sjeldent…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...