AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Del Skrevet 23. juli 2024 Noen som har vært gjennom det selv og kan gi tips? Bodd i en leilighet i 2 år. Alt her er funksjonelt og greit, men litt umoderne, og vil sette mitt personlige preg på det. Er overhodet ikke handy, hater egentlig alt sånt. Men skjønner at jeg må få ut fingeren. Greia er at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Tenker at jeg vil bo her i max 5 år til, så har salg også i bakhodet. Da det stod tomt malte jeg alle rom, og tenkte jeg ville ta tak i alt det andre da. Men har ikke orket å begynne. Vil jeg rive kjøkkenet og få alt nytt, eller bare pusse det litt opp? Jeg vil ha nytt gulv i alle rom, men bør jeg vente til jeg har bestemt meg for kjøkkenet først siden det blir slitasje på gulvet om jeg river hele kjøkkenet først? Eller skal jeg nøye meg med en oppgradering, og da kan jeg likegodt legge gulv nå? Jeg hater spottene i stuen, forrige eier har senket taket (andre rom uten spotter har høyere takhøyde og betongtak og ser mye bedre ut). Men skal jeg ta taket før gulvet? Vingler fram og tilbake, legger budsjett, revurderer budsjett, forkaster budsjett, forkaster planer og legger nye planer og kommer meg ikke videre. Hjelp! Anonymkode: bbb4e...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Del Skrevet 23. juli 2024 Ja, var mye forskjellige å ta stilling til. Det aller viktigste er vel hvor stort budsjett du har? Anonymkode: b69a7...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Del Skrevet 23. juli 2024 Det er ikke småtterier du vil oppgradere heller. Gulv er kjempedyrt. Kjøkken like så. Å endre på taket blir tungvint fordi du må ha mye snekkerarbeid. Veggen må vel også fikses om du hever taket. Så hvor mye penger vil du bruke? Anonymkode: 69f2b...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå