AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Del Skrevet 23. juli 2024 Tja, litt som overskriften taler for seg. Har som regel ikke vansker med å få dates. Men der stopper det opp.. enten har ikke jeg kjemi med de eller omvendt.. Så det jeg lurer på hva, hva har du gjort, eller tenker om å skape gnisten/kjemien - og hvordan? Anonymkode: 4d0a6...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg får best kjemi når jeg føler meg trygg, dvs at jeg liker å snakke en stund, før jeg møter en match fra feks tinder. Jeg vet at det ikke funker for mange, og at mange foretrekker å avtale et møte så fort som mulig. I mitt tilfelle syns jeg det er best å ha minst et par telefonsamtaler og litt chatting i en ukes tid, da tør jeg å by mer på meg selv. Da blir det ofte flørting og bra kjemi. Anonymkode: 7b6b9...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. juli 2024 #3 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg tror ærlig talt ikke dette er noe man kan "skape". Det er noe som oppstår naturlig og spontant når to ulike personligheter treffes og interagerer og snakker og ler sammen. Det kan man ikke hykle frem eller "skape". Vært naturlig og avslappet, høflig, snill og munter. Ikke kryssforhør motparten, prøv å holde deg til ufarlige temaer på første date i alle fall, med mindre det er noe tema som naturlig popper frem i samtalen. Smil på ekte. Ikke noe late som. Og føles ikke daten bra, så si i fra på en svært høflig måte at du tenker det er best du går, for det føles ikke riktig. Beklager, ha det godt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Del Skrevet 23. juli 2024 - Prøv å finne felles ting dere liker å snakke om/gjøre, typ felles hobbyer eller lignende. Der kommer også en naturlig kobling til å finne på nye ting sammen. - Snakk om ting som ikke er for dype, det blir fort en panikk-følelse hos mottakende part når man ikke kjenner hverandre så godt. - Ha mye øyekontakt og smil mye: gi uttrykk for at du liker selskapet til personen (dersom du faktisk gjør det- om ikke så forlater du daten så fort det er passende å gjøre det) Anonymkode: 0817c...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #5 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja, litt som overskriften taler for seg. Har som regel ikke vansker med å få dates. Men der stopper det opp.. enten har ikke jeg kjemi med de eller omvendt.. Så det jeg lurer på hva, hva har du gjort, eller tenker om å skape gnisten/kjemien - og hvordan? Anonymkode: 4d0a6...ae7 Øyekontakt. Smil. Latter. Vis en vennlig og respektfull nysgjerrighet ovenfor vedkommende, feks på hva dere er uenig i eller enig i. Jeg dro på date med en som bare snakket om hagen sin og stirret i bakken. Svarte unnvikende på spørsmål. Vær nyskjerrig på henne og smil. Så hva mener du om.. Liker du...har du noen gang.. osv. Anonymkode: 2ff3e...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #6 Del Skrevet 23. juli 2024 Stiller du de spørsmål når dere er på date, og viser at du er oppriktig interessert i å bli kjent med de? Anonymkode: 26831...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 23. juli 2024 #7 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får best kjemi når jeg føler meg trygg, dvs at jeg liker å snakke en stund, før jeg møter en match fra feks tinder. Jeg vet at det ikke funker for mange, og at mange foretrekker å avtale et møte så fort som mulig. I mitt tilfelle syns jeg det er best å ha minst et par telefonsamtaler og litt chatting i en ukes tid, da tør jeg å by mer på meg selv. Da blir det ofte flørting og bra kjemi. Anonymkode: 7b6b9...c6d Telefonsamtale, da er det stor fare for at det stopper helt opp og man aldri får funnet ut om dette kunne blitt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Del Skrevet 23. juli 2024 58 minutter siden, AnonymBruker said: Stiller du de spørsmål når dere er på date, og viser at du er oppriktig interessert i å bli kjent med de? Anonymkode: 26831...4ad Det gjør jeg, viser interesse fra 1 øyeblikk. Er veldig respektfull og utadvendt..tror jeg 😂 har litt vel mye galgen humor pga yrket mitt dog.. Anonymkode: 4d0a6...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #9 Del Skrevet 23. juli 2024 2 hours ago, Million said: Jeg tror ærlig talt ikke dette er noe man kan "skape". Det er noe som oppstår naturlig og spontant når to ulike personligheter treffes og interagerer og snakker og ler sammen. Det kan man ikke hykle frem eller "skape". Vært naturlig og avslappet, høflig, snill og munter. Ikke kryssforhør motparten, prøv å holde deg til ufarlige temaer på første date i alle fall, med mindre det er noe tema som naturlig popper frem i samtalen. Smil på ekte. Ikke noe late som. Og føles ikke daten bra, så si i fra på en svært høflig måte at du tenker det er best du går, for det føles ikke riktig. Beklager, ha det godt. Gode poeng. Er nok litt nervøs, og da går skravla 😂 Anonymkode: 4d0a6...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Del Skrevet 23. juli 2024 Hvis jeg synes personen er hyggelig og ser normal ut på første treff, så er min erfaring at kjemi oppstår etterhvert som man møtes flere ganger og blir bedre kjent. Anonymkode: 9ec0a...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #11 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gode poeng. Er nok litt nervøs, og da går skravla 😂 Anonymkode: 4d0a6...ae7 Kansje du skal lære deg å regulere deg da? For skravling kan jo være koslig men om du skravler vekk en hel kveld om jobben din og har helt glemt å prøve å bli kjent med vedkommede, så kommer du ikke langt. Da skaper du jo bare et inntrykk av at du vil ha en skravle partner. En kompis. Men vi damer vil jo ha en mann som ser oss i øynene, er nyskjerrig på oss, og er galant og oppmerksom. Ikke en som snakker hull i hodet på oss. Om du merker skravling ikke funker så skift taktikk. Anonymkode: 2ff3e...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #12 Del Skrevet 23. juli 2024 norw skrev (3 timer siden): Telefonsamtale, da er det stor fare for at det stopper helt opp og man aldri får funnet ut om dette kunne blitt noe. Ikke min erfaring, har opplevd at det har utviklet seg til en bra sommerflørt og langvarig forhold. Anonymkode: 7b6b9...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 24. juli 2024 #13 Del Skrevet 24. juli 2024 Har hatt en del første møter/dates det siste året, og tenker at gnist skjer ganske naturlig. Men skal det skapes, så må det skje i en avslappet situasjon og i en aktivitet som begge setter pris på. (I allfall din date) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå