Gå til innhold

Jif engangsvåtmopper til gulvvask

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

De er helt greie når man har dårlig tid. Men blir ikke like rent syns jeg. Og  moppene deres er litt for tørre etter min mening.

Anonymkode: c5420...1ba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ubrukelige, og de legger igjen et belegg på gulvet.

Anonymkode: ef6fe...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen her viser at jif engangsvåtmopper og såpe og vann vasker like godt i hvert fall.

https://www.tv2.no/video/nyhetene/tv-2-hjelper-deg/tv-2-hjelper-deg-tester/hvilket-produkt-fjernen-stoev-best-fra-gulvet/1023000/

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

De er helt greie når man har dårlig tid. Men blir ikke like rent syns jeg. Og  moppene deres er litt for tørre etter min mening.

Dette er ikke min oppfatning. De engangsvåtmoppene jeg har brukt har vært klissvåte når jeg har tatt dem ut, og jeg kan tydelig se både såpe og vann.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ubrukelige, og de legger igjen et belegg på gulvet.

Anonymkode: ef6fe...a0b

Dette har jeg aldri sett. Men det varierer sikkert fra gulv til gulv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Funker veldig fint til ‘å holde rent’ - vask når det ikke er direkte skitten, men kjapp vask over for å ta støv/veistøv/smårusk.

I kombinasjon med støvsugerrobot har det blitt veldig kjapt og lettvint å holde det ok rent hjemme.

PS. Du får kjøpt sprayflaske med ‘gulvvask’ (eller du kan lage selv) til å spraye på flekker/ekstra skitne områder får du drar over med engangskluten.

Anonymkode: 7bb1c...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker dem som andre over her til en kvikk liten vask, bare få opp litt smuler og støv. Engangsmopp pluss robotstøvsuger gjør at gulvet mitt alltid er rent, for det er noe jeg kan gjøre hver dag om så skulle være, mens å dra frem bøtta er noe jeg gjør sjeldnere. 

Synes nok kanskje "vanlig" mopp med varmt vann med såpe vasker hakket bedre, men noen ganger skal man bare dra raskt over badegulvet på fem minutter før et besøk eller noe. 

Bruker Swiffer jeg da, ikke fordi jet mener den vasker så sykt mye bedre akkurat, men fordi de lukter utrolig godt. Sånn man får skryt for det når folk kommer inn, at det lukter så rent.

Anonymkode: 45a04...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har alltid vasket gulvet med såpe og varmt vann. Men er det noen her som har efaring med disse?

https://jifrent.no/produkter/jif-engangsvatmopp/

Blir gulvet like rent som når man vasker på "vanlig måte"?

Anonymkode: cf3bb...94d

De er dyre, de etterlater seg en klisse overflate, de er sterke mot parkettgulvet og noe vi bare bruker i nødsfall ved mye søl på gulvet. En oppveid vanlig mopp med bare vann er både billigere og sunnere for både inneklima og gulvet. 
Et av mange produkter laget for at en produsent skal tjene penger på «late» folk.

Anonymkode: 2ed2c...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte noen fra europris, effekt tror jeg de het, billigere og like bra som jif og flere i pakka.

Anonymkode: 7295b...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg synes moppene er alt for våte. Det renner jo nesten av dem. Er du sikker på at det er Jif-mopper du har brukt?

Anonymkode: 0e3b9...78c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns bare de tar støv og rusk. Profesjonelle vaskere sier også at de etterlater seg en ugunstig hinne på gulvet. Bruker kanskje en eske med sånne fra JIF i året her i huset. Lukter godt da 😃

Anonymkode: ff2bc...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Effekt sine som selges på Europris. De er flere i pakka og lavere pris. Er veldig fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...