AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Del Skrevet 23. juli 2024 Hvilke filmer er dine ultimate høstfilmer som setter deg i stemning for høsten? Anonymkode: ccd69...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Del Skrevet 23. juli 2024 Alle skrekkfilmer egentlig, men spesielt John Carpenters Halloween fra 1978 Anonymkode: 2cf67...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 23. juli 2024 #3 Del Skrevet 23. juli 2024 (endret) Et par fakta om min subjektive smak før høstfilmene presenteres: Høst betyr ofte feel good filmer, som igjen ofte betyr romantiske filmer (ikke nødvendigvis men ofte..). Det er en kategori jeg selv ikke er så glad i, men unntak eksisterer. Notting hill f eks er en helt briljant film jeg aldri blir lei. Men noen filmer som f.eks "autumn in new york" som absolutt er en høstfilm i de fleste sin definisjon står ikke på min liste. Jeg har mange sjangre fra thriller/Skrekk/Fantasy/drama på listen. Fellesnevner er at jeg selv får høststemning av de. Rein skrekk kommer innunder Halloween filmer som også fallet innefor høsten Høst filmer i alle sjangre 🎬🍂 🍁Knives Out -Netflix/Viaplay/tv2 🍁Good Will Hunting-Viaplay/tv 2 🍁Little Women-Viaplay/tv2 🍁Jakten-Netflix/tv2/Viaplay 🍁E.T-Tv 2/Viaplay 🍁The raven-tv 2 🍁Finding Nederland-tv2/Viaplay 🍁Never ending story-Viaplay 🍁veronika vil dø-SF Anytime 🍁Ghost-Viaplay/tv2 🍁Den grønne mil-tv 2/Viaplay 🍁experiment-Prime/YouTube 🍁Dead Poets Society-Disney/Tv2 🍁American beauty-Tv2/Google play/Viaplay 🍁Mona Lisa smile-Viaplay 🍁StepMom-Tv2 🍁Friendsgiving-Prime 🍁The lake house -Tv2/YouTube/Viaplay 🍁The blackcoat's ́s daughter -Apple tv 🍁Misery-tv 2 🍁Autumn blood-SF Anytime 🍁The maze runner-Netflix/Disney/Tv2 🍁kiss the girls-Netflix/Google play/Tv 2 🍁Seven-tv2/YouTube/Viaplay 🍁The bone collector-Viaplay 🍁The craft-Google play 🍁Hearts in atlantis-SF Anytime 🍁when Harry met Sally -SF Anytime 🍁The humans-YouTube/Google play 🍁Notting hill-Netflix/Google play 🍁A Discovery of Witches-Max 🍁Practical Magic-You Tube/ Google play 🍁The sixth sense-Viaplay/Max/Tv 2 🍁The silence of the lambs-Viaplay/tv2 🍁Taking lives-SF Anytime 🍁city of angels-Google play/Viaplay 🍁Sliding doors-SF Anytime 🍁Fantastic Mr Fox-Disney/Tv 2 🍁 Hide and seek- Viaplay 🍁Edward scissorhand-Disney/tv2 🍁 Harry Potter/Max Halloween filmer-Horror 2024 (Jeg er ikke så glad i klassikerene som Halloween serien (så de alle i fjor og synes de var gjespende kjedelige, Rosemary's baby, ondskapens hotell og slike kanskje kult filmer som "alle" liker) Noen av disse har jeg ikke sett og gleder meg til høsten skrekk.. 🎃Marerittet-Prime/YouTube 🎃It Comes at night-Google play 🎃Bodom-Google play/Viaplay 🎃The blair witch project-SF Anytime 🎃The blair witch-YouTube 🎃The Ring-Google play 🎃The Ring 2-google play 🎃Rings-YouTube/Google play 🎃The others-YouTube 🎃Saw serien 1-10 prime/YouTube/tv2/Viaplay 🎃The descent-Google play 🎃M3gan-Tv2 play 🎃Mother-YouTube 🎃Rose red (?) 🎃The first Omen-Disney/Tv 2 🎃Autopsy of jane doe-Google play 🎃A Quiet Place-Netflix/Viaplay 🎃cobweb-Viaplay 🎃Loglegs (kino aug/sep) 🎃Talk to me-Viaplay 🎃Malignant-Google play 🎃The Night House-Disney/tv2 🎃scary stories to Tell in the dark-Viaplay 🎃Disappear Completely -Netflix 🎃Evil Dead Rise-Netflix/Max 🎃Trick'r Treat-YouTube 🎃X-YouTube 🎃Pearl-YouTube 🎃gothika-Viaplay 🎃 Sinister-Viaplay 🎃 Skinamarink-Google play/Viaplay 🎃The Orphanage-Viaplay 🎃The mothman-Viaplay ikke skumle Halloween filmer 👻HocusPocus-Disney/tv2 👻Hocus Pocus 2-Disney/Tv2 👻It's the Great Pumpkin Charlie Brown-apple tv 👻Coco-Disney/tv2 👻Beetlejuice- Tv 2/YouTube 👻Frankeweenie Disney/Tv2 👻Corpse bride- tv2/YouTube 👻The Nightmare Before Christmas-Disney/tv2 Endret 23. juli 2024 av skreppamedleppa 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Del Skrevet 23. juli 2024 The Addams family Orphan A walk to remember My girl Gilmore girls Smile Scream Anonymkode: fe24b...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #5 Del Skrevet 25. juli 2024 For en fantastisk liste @skreppamedleppa 🤩🥰 Anonymkode: 74db6...b63 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For en fantastisk liste @skreppamedleppa 🤩🥰 Anonymkode: 74db6...b63 Takk. Hadde lite å gjøre på en dag i forgje måned og begynte på høst bucket listen min av bøker jeg ønsker å lese og filmer jeg ønsket å se til høsten og tok litt vel av kan man si🤪 Men det er koselig å ha noe å se frem til når høststormene raser ute med pledd, stearinlys, popkorn og en god film inne 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå