kat-e Skrevet 22. juli 2024 #1 Del Skrevet 22. juli 2024 Må si at Nrk, VG, TV2 etc er dyktige til å skjule fakta. Når jeg leser omfanget og bakgrunnen er den ganske sjokkerende. Det er ganske mange Romfolk som bor i området, det virker som de ønsker å være en egen stat i staten og vil ikke ha innblanding fra (i dette tilfelle) England, samtidig ønsker de alle godene fra velferdssamfunnet. Brittene må være ganske irriterte for de har levert en sterk advarsel til romfolket noe Leeds aldri tidligere har gjort. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 22. juli 2024 #2 Del Skrevet 22. juli 2024 Hmmm ja, føler ikke de kommer så mye ut om hvorfor dette skjedde!! Er jo helt sykt å se hvor mange som bor på det området 😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 22. juli 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juli 2024 Ikke nok med det, de fleste har ikke lovlig opphold, England er ikke med i Schengen og om de var det , skal man likevel forsørge seg selv. Hendelsen og uoverensstemmelsen VG, Nrk og andre refererer til handler om grov mishandling av to barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julia83 Skrevet 22. juli 2024 #4 Del Skrevet 22. juli 2024 England er fortapt : Det er vel Sverige og Frankrike også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dumi2 Skrevet 23. juli 2024 #5 Del Skrevet 23. juli 2024 Hei. Er det noen som vet hvor i Leeds disse opptøyene først begynte? Om jeg ikke husker feil var det noen som la noe ut på Facebook om at det begynte utenfor en 'Childrens Center' og det var noe med ett anfall på en sosialarbeider? Nå er det mulig at jeg husker totalt feil. Jeg har bodd i Leeds selv, men det er veldig lenge siden. Men jeg kan kan hende si noe om det området det startet i? Jeg må innrømme at jeg har ett eller flere navn på bydeler på blokka mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 23. juli 2024 #6 Del Skrevet 23. juli 2024 Dumi2 skrev (1 time siden): Hei. Er det noen som vet hvor i Leeds disse opptøyene først begynte? Om jeg ikke husker feil var det noen som la noe ut på Facebook om at det begynte utenfor en 'Childrens Center' og det var noe med ett anfall på en sosialarbeider? Nå er det mulig at jeg husker totalt feil. Jeg har bodd i Leeds selv, men det er veldig lenge siden. Men jeg kan kan hende si noe om det området det startet i? Jeg må innrømme at jeg har ett eller flere navn på bydeler på blokka mi... Området i Leeds heter visstnok Harehills. Situasjonen skal ha oppstått som følge av at en del beboere i området gjorde opprør mot barnevernsarbeidere som hentet fem barn fra en familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dumi2 Skrevet 23. juli 2024 #7 Del Skrevet 23. juli 2024 17 minutter siden, Klossmajor said: Området i Leeds heter visstnok Harehills. Situasjonen skal ha oppstått som følge av at en del beboere i området gjorde opprør mot barnevernsarbeidere som hentet fem barn fra en familie. Tusen takk for informasjon! Så jeg tok ikke så veldig galt. Jeg må innrømme at dette er ikke en bydel jeg har mye informasjon om, jeg måtte faktisk Google hvor det var. Jeg kjenner til Headingly på den ene siden, og Seacroft på den andre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dumi2 Skrevet 23. juli 2024 #8 Del Skrevet 23. juli 2024 Vel, jeg bodde i Leeds,og Leeds er ikke ukjent for opptøyer, dessverre. Jeg var ung og fri den gangen, og bodde i hva man vil kalle ett belastet område, men ikke det verste. Problemet er at Leeds har veldig mange 'sosiale problemer'. Det er fremdeles steder hvor jeg ikke vil gå alene. Selv om jeg kjenner området og kan bli tatt for å være engelsk. Jeg vil aldri flytte der med barn. Ett annet stort problem med Leeds er at Bradford er ikke så langt unna. Bradford er Bradford og ikke engang dra dit! Mye av problemene i Leeds har nok kommet fra Bradford. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juli 2024 Faktisk var det opptøyer i London også, alle involverte fra Bangladesh. En liten kopi av bråket i hjemlandet, helt tragisk for britene som ikke ønsker å lide på grunn av konflikter på andre siden av kloden. Men dessverre tror jeg England er på vei i mot et flerkulturelt kaos. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. juli 2024 #10 Del Skrevet 23. juli 2024 kat-e skrev (11 minutter siden): Faktisk var det opptøyer i London også, alle involverte fra Bangladesh. En liten kopi av bråket i hjemlandet, helt tragisk for britene som ikke ønsker å lide på grunn av konflikter på andre siden av kloden. Men dessverre tror jeg England er på vei i mot et flerkulturelt kaos. For er det noen som er helt uskyldige når det gjelder problemer andre steder i verden er det jo britene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 28. juli 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 28. juli 2024 Daria skrev (På 24.7.2024 den 0.42): For er det noen som er helt uskyldige når det gjelder problemer andre steder i verden er det jo britene... Tror ikke noen krever at England skal kollapse. Når det gjelder kolonitiden så var det en helt annen tidsepoke, og ikke alt var negativt. Feks i India, verdens største demokrati har ledere, hyllet det demokratiske systemet som en arv fra Storbritannia, det samme med jernbanenettet. Flere Afrikanske ledere, har utrykt bekymring for Europa. Afrika er ikke tjent med et Europa som kollapser, men et Europa som er sterkt. Opphavet til tanken om at overbefolkede områder skal avlastes ved utvandring til Europa (eneste kontigent de slipper inn i) er fra FN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå