AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #41 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du sjekket sivilstatus på Facebook? 😄 Anonymkode: 6bcce...459 Tror han har kone✌️ uansett helt forbudt å boltre seg til gyn vel😄 Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #42 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 23.03): Hatt han i 4år, mannen er i slutten av 40årene. Fulgt meg opp på flere ting, kan si jeg ikke har en farlig diagnose men hatt en privat gyn. Vet dette er helt forbudt men er vel ikke så rart jeg får noen tanker heller vel? Selv er jeg 32 Anonymkode: 87064...077 Hehe.... Gyn i Sør eller? Anonymkode: 997b3...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. juli 2024 #43 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe.... Gyn i Sør eller? Anonymkode: 997b3...684 Det er i Sør alle kåtingene er 😂. Nesten 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #44 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe.... Gyn i Sør eller? Anonymkode: 997b3...684 Nei 😄 Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #45 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hehe.... Gyn i Sør eller? Anonymkode: 997b3...684 Bruker du i gyn sør elr? Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #46 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 23.16): Det der innlegget ga Ingen mening. Anonymkode: ab31b...52f Virkelig ? Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #47 Del Skrevet 26. juli 2024 Irak skrev (På 25.7.2024 den 21.31): Det er i Sør alle kåtingene er 😂. Nesten 😂. Mulig 😉 Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #48 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 23.32): Det er vel ikke forbudt å bli fascinert av gynekologen sin, men det er sært ja. Han er sikkert en hyggelig fyr og en dyktig gynekolog, men er det ikke litt flaut og rart å fantasere om en fyr som sjekker deg for div sykdommer i underlivet? Jeg hadde virkelig gått inn for å slutte å tenke på han på den måten, og hadde jeg ikke klart det hadde jeg byttet gynekolog. Leger, og spesielt gynekologer, foretrekker jeg å ikke ha noe spesielt nært forhold til. Det blir bare rart og pinlig. Anonymkode: 44050...dfe 😄🙈 Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #49 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tipper gynekologer er luta lei fitte etter å kikket i de et ex antall timer i året. Anonymkode: c7400...70e Men noen er vel smekrere enn andre. Det er som å hilse på folk, noen er penere enn andre. Klart de ser forskjell. Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tony-S Skrevet 29. juli 2024 #50 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tipper gynekologer er luta lei fitte etter å kikket i de et ex antall timer i året. Anonymkode: c7400...70e Jeg kan strekke meg til at du muuuligens har noooe rett i ang det at de har sett X antall fitter osv. (selv om jeg vet at sannheten KAN være og ER noe annet når det angår min ENE kilde. Han er gynekolog i sitt 6. år nå, og er en god bekjent av meg. Kjekk fyr i slutten av 30 årene). Så jeg spesifiserer igjen høyt, at JA. Dette er uttalelsen fra EN av veldig mange. Uansett, han kunne bekrefte at han begynte å bli "lei" av de "vanlige "ikke så fristende" gjennomsnitts damene/ fittene. Men det resulterte i at han faktisk nøt de mer fristende fittene mye mer nå enn tidligere. Litt som meg når jeg nyter de to cola boksene jeg kjøper i uka. Og dette resulterte i at han kjente at han ble kram og kåt når han behandlet de kvinnene som han fant tiltrekkende og som hadde ei noe mer innbydende, fristende og deilig fitte. Han deler mitt syn på dette med at vi begge synes at fyldige, lengere, større og "godt tydelige" fittelepper er utrolig opphissende. Og jeg siterer han ; det hjelper ikke akkurat på min tilstand når jeg må berøre eller ta leppene mellom fingrene for å åpne henne osv. Saken er at han begynte først ubevisst å "nyte" synene av disse nydelige fittene. Men etter et par hendelser hvor han faktisk fikk ståpikk sammen med pasientene/kundene/kvinnene, så ble han jo bare enda mer bevisst på denne "nytelsen" av en "forfriskende boks cola" de gangene han får det. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skrev <at han faktisk fikk ståpikk>. Dette er jo bare en av de mest normale og vanligste reaksjoner/ konsekvenser en mann kan få når han ser, berører og nyter noe som tenner han seksuelt. Ja, han er proff og er på jobb osv ovs.. Men i bunn og grunn så er han fortsatt bare ett menneske og en MANN med drifter og alt det der. Så jeg tror "litt forsiktig" at dere kvinner må vurdere å forstå at muligheten KAN være der at gynekologen deres faktisk i verste fall faktisk tar seg en god runk mens han tenker på fittene deres når han kommer hjem på kvelden uten at han er en jævel av den grunn. Jeg hadde blitt gal.. av kåthet om jeg skulle hatt den jobben! NB! Han vet om kun EN gang hvor denne deilige vakre kvinnen med ei nydelig og innbydende, glattbarberte fristene fitte ble bevisst på hans tilstand. Hun skulle flytte foten og berørte det blodfylte lemmet hans. Hun bare smilte og løftet opp venusberget litt mer.. så han skulle få den litt nærmer. Da hadde JEG banka pikken i a i hvert fall! hehe..Takk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #51 Del Skrevet 30. juli 2024 Tony-S skrev (15 timer siden): Jeg kan strekke meg til at du muuuligens har noooe rett i ang det at de har sett X antall fitter osv. (selv om jeg vet at sannheten KAN være og ER noe annet når det angår min ENE kilde. Han er gynekolog i sitt 6. år nå, og er en god bekjent av meg. Kjekk fyr i slutten av 30 årene). Så jeg spesifiserer igjen høyt, at JA. Dette er uttalelsen fra EN av veldig mange. Uansett, han kunne bekrefte at han begynte å bli "lei" av de "vanlige "ikke så fristende" gjennomsnitts damene/ fittene. Men det resulterte i at han faktisk nøt de mer fristende fittene mye mer nå enn tidligere. Litt som meg når jeg nyter de to cola boksene jeg kjøper i uka. Og dette resulterte i at han kjente at han ble kram og kåt når han behandlet de kvinnene som han fant tiltrekkende og som hadde ei noe mer innbydende, fristende og deilig fitte. Han deler mitt syn på dette med at vi begge synes at fyldige, lengere, større og "godt tydelige" fittelepper er utrolig opphissende. Og jeg siterer han ; det hjelper ikke akkurat på min tilstand når jeg må berøre eller ta leppene mellom fingrene for å åpne henne osv. Saken er at han begynte først ubevisst å "nyte" synene av disse nydelige fittene. Men etter et par hendelser hvor han faktisk fikk ståpikk sammen med pasientene/kundene/kvinnene, så ble han jo bare enda mer bevisst på denne "nytelsen" av en "forfriskende boks cola" de gangene han får det. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skrev <at han faktisk fikk ståpikk>. Dette er jo bare en av de mest normale og vanligste reaksjoner/ konsekvenser en mann kan få når han ser, berører og nyter noe som tenner han seksuelt. Ja, han er proff og er på jobb osv ovs.. Men i bunn og grunn så er han fortsatt bare ett menneske og en MANN med drifter og alt det der. Så jeg tror "litt forsiktig" at dere kvinner må vurdere å forstå at muligheten KAN være der at gynekologen deres faktisk i verste fall faktisk tar seg en god runk mens han tenker på fittene deres når han kommer hjem på kvelden uten at han er en jævel av den grunn. Jeg hadde blitt gal.. av kåthet om jeg skulle hatt den jobben! NB! Han vet om kun EN gang hvor denne deilige vakre kvinnen med ei nydelig og innbydende, glattbarberte fristene fitte ble bevisst på hans tilstand. Hun skulle flytte foten og berørte det blodfylte lemmet hans. Hun bare smilte og løftet opp venusberget litt mer.. så han skulle få den litt nærmer. Da hadde JEG banka pikken i a i hvert fall! hehe..Takk for meg Aha interessant ! men jeg merket sist st han være ferdig på null komma niks, var livredd om jeg luktet tåfis på sokkene, men antar jeg ikke luktet da🤭 De ser da vel helt klart på forskjeller nedentil som man gjør på et ansikt. Mitt underliv er ganske ryddig, om jeg kan påstå det. Ingenting som henger eller er lengre enn den andre, har vært heldig med alle 3 fødselene. Har liten kvitt så den skal være vanskelig å oppdage tror jeg , om de legger merker til sånt også? Anonymkode: 87064...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #52 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aha interessant ! men jeg merket sist st han være ferdig på null komma niks, var livredd om jeg luktet tåfis på sokkene, men antar jeg ikke luktet da🤭 De ser da vel helt klart på forskjeller nedentil som man gjør på et ansikt. Mitt underliv er ganske ryddig, om jeg kan påstå det. Ingenting som henger eller er lengre enn den andre, har vært heldig med alle 3 fødselene. Har liten kvitt så den skal være vanskelig å oppdage tror jeg , om de legger merker til sånt også? Anonymkode: 87064...077 KL*tt skulle d stå Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå