AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Del Skrevet 22. juli Jeg har hatt høy feber (41), samtidig som jeg har kastet opp og det har føltes som jeg har hatt kniver i halsen. Ergo, jeg er blitt ganske dehydrert, utetemperaturen har blitt høy og jeg har fått i meg minimalt med drikke. Nå har det heldigvis snudd. Hva er best å drikke for å fylle på igjen? Føler jeg kunne tatt en halvannenliter [sett inn nesten hva som helst] på styrten nå, men jeg må starte forsiktig, bittelitt kokt vann av gangen. Men fra i morgen er det fritt fram. Jeg vil ha noe annet enn vann/farris. Er fremdeles sår i halsen, så sterke juiceprodukter holder jeg meg unna. Jeg drikker ikke melk og har ingen erfaring med sportsdrikker. Det må kunne kjøpes på vanlig matbutikk, jeg er ikke i stand til å dra ut på egen hånd, og må sende min søster, som ikke har førerkort, og det er langt til apotek/spesialforretninger.a Anonymkode: d9cf8...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. juli #2 Del Skrevet 22. juli Farris blandet med eplejuice er jo en klassiker. Ellers kokosvann om du får tak i. Det har en del elektrolytter som er greit å få inn etter en sånn runde. Håper du kommer deg raskt 💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Del Skrevet 22. juli sjokolademelk? Anonymkode: b5280...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Del Skrevet 23. juli Gatorade. Anonymkode: 1d6ce...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #5 Del Skrevet 24. juli Vann med natron Anonymkode: 173d5...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6 Del Skrevet 24. juli Rett og slett vanlig solbærsaft, sånn man blander ut med vann. Det er godt å drikke den varm også, særlig når man har vondt i halsen. Anonymkode: a58f4...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Rett og slett vanlig solbærsaft, sånn man blander ut med vann. Det er godt å drikke den varm også, særlig når man har vondt i halsen. Anonymkode: a58f4...5a0 Er solbærsaft rik på elektrolytter? 🤔 Anonymkode: 173d5...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Del Skrevet 25. juli Hovedsaklig rent vann, pluss litt sportsdrikk ville jeg gått for Anonymkode: 50539...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå