AnonymBruker Skrevet 28. juli #41 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke litt flaut å slette venner på fb? handler ikke om at folk hater, men at man ser en helt annen «venn» på sosiale medier.. enn man er vant til. Det å spise en middag gjør alle hver dag, men enkelte skal gjøre stort ut av alt. Det er middags party og fest. Livet er en fest til en hver tid. ingen har det slik. Derfor blir folk flau på andres vegne og lurer på hva ligger bak alt dette behovet for skryt. når folk ikke klarer å spise en middag, møte en venn eller trene uten å ha delt det med 800 venner på fb er det noe galt Anonymkode: 5b9c8...a8c Personen du setter mute på får ikke varsel på dette, det er en funksjon som eksisterer på alle sosiale medier som de yngre har fått med seg. Du sletter ikke personen, men går du inn bildet så dukker dette opp i feeden din( du får flere varsler fra denne personen) Ting forandrer seg så disse som fortsatt legger ut ting på Facebook foreksempel tenker jeg at skal få ha det, de henger ikke med lenger. Men vi yngre da tenker jeg fra 25 år burde ha fått med oss den funksjonen. Så det er ikke verre enn at man setter mute på og lever videre. Anonymkode: ed3e6...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 28. juli #42 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 19.47): En venninne sender selfies nesten daglig. Alltid med filter og idiotiske tekster som "varmt i dag" "sol ute" sliten etter jobb" Herlighet, hva FAEN skal jeg med denne info og trynet av henne? Jeg sender stygge selfier tilbake uten filter med dobbelthake og bare "skyer her", "ligger på sofaen her" osv. Men hun tar ikke hintet. Anonymkode: a5ede...930 Hun tenker nok du har et trist liv, noe som kan stemme utifra lynnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #43 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var dagens desillusjonelle! Du tror oppriktig folk «setter pris på» at du legger ut selfies? Bare.. wow. Hvilken annen grunn kan være være at folk liker det jeg legger ut? Anonymkode: 87ebe...60c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå