Matas Skrevet 23. juli 2024 #21 Del Skrevet 23. juli 2024 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep og innlegg skrevet av bruker som utgir seg for å være flere personer. Matas, mod. Endret 23. juli 2024 av Matas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #22 Del Skrevet 23. juli 2024 Det å bli med å kjøpe brudekjole er jo blitt en slik greie man tar med sine beste venninner på. Eller, ikke vet jeg, det ser sånn ut på tv, og kanskje din venninne (den tredje, som du skriver?) kjente det som en slags avvisning, at hun er god nok til å stille som hundevakt, men ikke for å være med å plukke ut kjole. Om denne tråden hadde vært skrevet av en venninne som fremstilte det fra den siden, ville vi hatt forståelse. Oppsummert: vi får bare din side av saken. Jeg har plukket opp en mulig sammenheng som forklarer hennes reaksjon. Du ønsker deg mest sannsynlig støtte for ditt syn, men jeg er ikke overbevist. Uansett: høres ut som du og hun er en dårlig match, uansett. Anonymkode: 9b37e...cf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #23 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det der er ikke en venninne, det er en fiende. Du må lære deg forskjellen! Anonymkode: e3e08...169 Venninna var god nok til å passe valp, men ble ikke spurt om å være med og se på kjole. Jeg ser flere sider av saken.. Anonymkode: 9b37e...cf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #24 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vært venner i 12 år, vanskelig å gi slipp. Men hun ga slipp selv så da slapp jeg Anonymkode: a7ec4...76d En venninne gjennom 12 år som er god nok til å passe valp, men ikke til å være med og se på kjole. Tipper det var et par dråper her som fikk glasset til å renne over, du har garantert vært vanskelig mot henne også gjennom årene. Like greit for dere begge å slå opp. Anonymkode: 9b37e...cf0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #25 Del Skrevet 23. juli 2024 Hun skal ta den kjipe jobben med å passe hunden, mens du gidder ikke å ha henne med når du prøver kjoler? Jeg mener du er den kjipe av dere to Anonymkode: 375f8...f44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #26 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vært venner i 12 år, vanskelig å gi slipp. Men hun ga slipp selv så da slapp jeg Anonymkode: a7ec4...76d Problem løst 🤷 Anonymkode: 3c841...d78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #27 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun skal ta den kjipe jobben med å passe hunden, mens du gidder ikke å ha henne med når du prøver kjoler? Jeg mener du er den kjipe av dere to Anonymkode: 375f8...f44 Hun er ikke en venn man tar med for å prøve kjoler, typisk tomboy, aldri hatt mening om en kjole i hele sitt liv. Hun skal være med på ALT hele tiden. Hun er til og med sjalu når jeg er med familien min, så denne ene gangen ville jeg ha med noen andre Hun hadde ikke fått ansvaret om å passe på hund om det ikke var noe hun stadig vekk maste om. Anonymkode: a7ec4...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #28 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): En venninne gjennom 12 år som er god nok til å passe valp, men ikke til å være med og se på kjole. Tipper det var et par dråper her som fikk glasset til å renne over, du har garantert vært vanskelig mot henne også gjennom årene. Like greit for dere begge å slå opp. Anonymkode: 9b37e...cf0 og jeg gjentar: Hun er ikke en venn man tar med for å prøve kjoler, typisk tomboy, aldri hatt mening om en kjole i hele sitt liv. Hun skal være med på ALT hele tiden. Hun er til og med sjalu når jeg er med familien min, så denne ene gangen ville jeg ha med noen andre Hun hadde ikke fått ansvaret om å passe på hund om det ikke var noe hun stadig vekk masteom. Anonymkode: a7ec4...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #29 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): En venninne gjennom 12 år som er god nok til å passe valp, men ikke til å være med og se på kjole. Tipper det var et par dråper her som fikk glasset til å renne over, du har garantert vært vanskelig mot henne også gjennom årene. Like greit for dere begge å slå opp. Anonymkode: 9b37e...cf0 Jeg er hennes eneste venn, føler kanskje ikke jeg har vært så vanskelig bare fordi hun ikke fikk være med på denne ene tingen 💁🏼♀️ Anonymkode: a7ec4...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 23. juli 2024 #30 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hun skal ta den kjipe jobben med å passe hunden, mens du gidder ikke å ha henne med når du prøver kjoler? Jeg mener du er den kjipe av dere to Anonymkode: 375f8...f44 Jeg hadde ikke overlatt en valp til "hvem som helst", så det kan man like gjerne anse som ei tillitserklæring. Selv gifta jeg meg i "hemmelighet"- kun oss og forlovere som var til stede. For å være helt ærlig- hadde aldri tatt med min forlover for å velge kjole, hverken til bryllup eller noen annen anledning. Kjær venninne, men har ikke i nærheten av samme smak. Ho er god på farger som kler henne, men liker ikke farger jeg vanligvis liker og kler. Form, snitt/ fasong er ikke noe hun er god på, så det hadde ikke vært aktuelt 🙄. Men om (x)venninna oppfatter at kjolekjøp er en happening og "barometer" på vennskapet osv, ble ho vel skuffet. Men selv skuffelser er dårlig forklaring på utrivelig meldinger og passivagressive meldinger. Men om du allerede har fiksa annet hundepass + blitt unfrienda på some, er jo den praktiske delen løst. Hva som skjer med videre "vennskap" er jo opp til dere begge- kanskje mest naturlige er å bare være bekjente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #31 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hun er ikke en venn man tar med for å prøve kjoler, typisk tomboy, aldri hatt mening om en kjole i hele sitt liv. Hun skal være med på ALT hele tiden. Hun er til og med sjalu når jeg er med familien min, så denne ene gangen ville jeg ha med noen andre Hun hadde ikke fått ansvaret om å passe på hund om det ikke var noe hun stadig vekk maste om. Anonymkode: a7ec4...76d Her lå det mer bak, ja. Du visste hun er sjalu etc, dermed visste du godt at hun ville reagere på dette med kjoleprøving. Men du valgte å behold henne som venninne lenge nok til at hun kunne passe valpen din, praktisk nok. Anonymkode: 9b37e...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #32 Del Skrevet 23. juli 2024 Sydvesta Orkana skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke overlatt en valp til "hvem som helst", så det kan man like gjerne anse som ei tillitserklæring. Selv gifta jeg meg i "hemmelighet"- kun oss og forlovere som var til stede. For å være helt ærlig- hadde aldri tatt med min forlover for å velge kjole, hverken til bryllup eller noen annen anledning. Kjær venninne, men har ikke i nærheten av samme smak. Ho er god på farger som kler henne, men liker ikke farger jeg vanligvis liker og kler. Form, snitt/ fasong er ikke noe hun er god på, så det hadde ikke vært aktuelt 🙄. Men om (x)venninna oppfatter at kjolekjøp er en happening og "barometer" på vennskapet osv, ble ho vel skuffet. Men selv skuffelser er dårlig forklaring på utrivelig meldinger og passivagressive meldinger. Men om du allerede har fiksa annet hundepass + blitt unfrienda på some, er jo den praktiske delen løst. Hva som skjer med videre "vennskap" er jo opp til dere begge- kanskje mest naturlige er å bare være bekjente? Takk! Er det jeg mener, jeg ville for det første ikke overlatt en hund til hvem som helst (hun elsker selv å være hundepass,) og vi har ikke lik smak i noe som helst, derfor ble det med en annen person til denne kjoleprøvinga. Ikke visste jeg at det var så viktig for henne heller. Tror ikke vi kommer til å ha så mye hverandre å gjøre etter dette. Hun forsvant i to år før hun plutselig kom tilbake i fjor. Mye psykiatri inne i bildet og ofte en person det er vanskelig å forholde seg til, dessverre. Jeg har prøvd lenge. Anonymkode: a7ec4...76d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #33 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her lå det mer bak, ja. Du visste hun er sjalu etc, dermed visste du godt at hun ville reagere på dette med kjoleprøving. Men du valgte å behold henne som venninne lenge nok til at hun kunne passe valpen din, praktisk nok. Anonymkode: 9b37e...cf0 Helt ærlig, nei, for jeg la ikke så mye i kjoleprøving selv. Hun kan ikke være med på alt i livet mitt, det sier vel seg selv. Anonymkode: a7ec4...76d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #34 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er hennes eneste venn, føler kanskje ikke jeg har vært så vanskelig bare fordi hun ikke fikk være med på denne ene tingen 💁🏼♀️ Anonymkode: a7ec4...76d Du er samvittighetsvenn altså, og må ta det hun får av deg. Godt hun har klart å kutte båndet. (Rart forresten at du nå skriver "er", etter å ha fortalt at hun har forlatt vennskapet. Glemte du deg litt?) Anonymkode: 9b37e...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #35 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er samvittighetsvenn altså, og må ta det hun får av deg. Godt hun har klart å kutte båndet. (Rart forresten at du nå skriver "er", etter å ha fortalt at hun har forlatt vennskapet. Glemte du deg litt?) Anonymkode: 9b37e...cf0 Morsomt. Som om jeg ikke kjører henne rundt og gjør alt hun ber meg om. ja Anonymkode: a7ec4...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #36 Del Skrevet 23. juli 2024 Melder meg ut av tråden nå, dere er ikke særlig forståelsesfulle her på KG. Noen av dere har evner til å se nyanser i ting, andre….. vet ikke hva dere driver med jeg. Anonymkode: a7ec4...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 23. juli 2024 #37 Del Skrevet 23. juli 2024 Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Spørsmål vedr. moderering kan stilles på private forumhenvendelser. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #38 Del Skrevet 23. juli 2024 Hun er sikkert dritlei av å høre om det bryllupet der. Anonymkode: a9893...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #39 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Morsomt. Som om jeg ikke kjører henne rundt og gjør alt hun ber meg om. ja Anonymkode: a7ec4...76d Nææ.. se her ja, nå er det tid for å krydre med eksempler på hvor god du er som stiller opp og ofrer deg for stakkars slitsomme venneløse sjalu samvittighetsvenner som maser om å passe valpen din. 👏 👏 👏 Anonymkode: 9b37e...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #40 Del Skrevet 23. juli 2024 Du har min sympati, tror vi alle kjenner typen, du kan være glad det er over 😊 Anonymkode: 7068e...a49 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå