Gå til innhold

Fortelle at jeg har hatt sex med broren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har begynt å date en veldig fin fyr, og vi har hatt flere dater nå men ikke kommet lenger enn til kyssing. 

Problemet er at for mange år siden var jeg ganske nede etter ett brudd, og på flatfylla fant jeg en rebound. Det ble bare den natta og jeg tok en tidlig walk of shame den morgenen og har aldri fortalt noen om det da det for meg er en tabbe som har det best i glemmeboka. 
Han derimot var storfornøyd og fortalte det til alle. Pen jente i 20-åra og arving til firmaet han jobber i hadde blitt med gamlingen hjem (mann på nesten 50). 

Så til problemet. Under litt Facebookstalking av han jeg datet fant jeg ut at de er halvbrødre (samme mor) men med en aldersforskjell på 17 år har de ikke vært spesielt nære virker det som. 
Jeg har vokst opp i samme bygd og alltid visst hvem begge er, men aldri koblet at de var brødre før nå. Jeg er noen år yngre enn yngstemann. Men vil tro de fleste forventer at jeg vet de er brødre. 

Men så til spørsmålet mitt: skal jeg fortelle til han jeg dater at jeg har hatt sex med broren, eller bare anta at han vet det men ikke sier noe? Og da eventuelt la han leve i uvitenhet med risiko for at noen andre sier noe? 

Anonymkode: 4eaa5...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må jo nesten det. Ellers får han vite det av noen andre, som er mye verre

Anonymkode: 4ff68...a5e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er bygda lita nok, så har du kanskje flørta med både onkel og søskenbarn for alt du vet. 

Neida, kjør på, er ikke noe å lage ett stort nummer utav, du trenger slett ikke fortelle eller forklare gamle episoder . Livet skjer. 

Anonymkode: 87c13...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja fortell om det, så kan han få velge selv om han er komfortabel med det eller ikke. Ærlighet er aller best:)

Anonymkode: 5f3cf...f99

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som om det har en dritt å bety for NOEN. Dette konforme djevelskapet kommer til å te knekken på oss.

Anonymkode: 86cdd...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Best å fortelle det, bedre at du sier det enn at han får vite det av andre. For det kommer garantert frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har begynt å date en veldig fin fyr, og vi har hatt flere dater nå men ikke kommet lenger enn til kyssing. 

Problemet er at for mange år siden var jeg ganske nede etter ett brudd, og på flatfylla fant jeg en rebound. Det ble bare den natta og jeg tok en tidlig walk of shame den morgenen og har aldri fortalt noen om det da det for meg er en tabbe som har det best i glemmeboka. 
Han derimot var storfornøyd og fortalte det til alle. Pen jente i 20-åra og arving til firmaet han jobber i hadde blitt med gamlingen hjem (mann på nesten 50). 

Så til problemet. Under litt Facebookstalking av han jeg datet fant jeg ut at de er halvbrødre (samme mor) men med en aldersforskjell på 17 år har de ikke vært spesielt nære virker det som. 
Jeg har vokst opp i samme bygd og alltid visst hvem begge er, men aldri koblet at de var brødre før nå. Jeg er noen år yngre enn yngstemann. Men vil tro de fleste forventer at jeg vet de er brødre. 

Men så til spørsmålet mitt: skal jeg fortelle til han jeg dater at jeg har hatt sex med broren, eller bare anta at han vet det men ikke sier noe? Og da eventuelt la han leve i uvitenhet med risiko for at noen andre sier noe? 

Du bør ta kontroll selv..dvs. fortelle det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer uansett frem på et eller annet tidspunkt, da har du ikke lyst til at det skal bli en overraskelse for ham, og se ut som du har ført ham bak lyset. Jeg ville sagt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør avslutte, dere er tidlig og dette kan bli mye rart og vanskelig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fremmed fugl skrev (5 timer siden):

Du bør avslutte, dere er tidlig og dette kan bli mye rart og vanskelig. 

Hvorfor? 
Er ikke det litt opp til han om han vil avslutte? Er tross alt mange år siden og jeg har aldri datet broren eller noe. 

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor? 
Er ikke det litt opp til han om han vil avslutte? Er tross alt mange år siden og jeg har aldri datet broren eller noe. 

Ts

Vel, du kan jo tenke på hvordan det hadde blitt for deg om søsteren din hadde ligget med han du var sammen med...

Anonymkode: e524d...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor? 

Ts

Det er vel som vanlig opp til begge. 

Hvorfor? Finnes utrolig mange flotte fine menn som du ikke har hatt sex med noen av deres nærmeste mannlige slektninger med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Slike ting skjer i både by og bygd, og i alle fall de mannfolka jeg vokste opp med, har et pragmatisk forhold til det. Alle kjenner alle, og sex skjer. Siden halvbroren har skrytt av det, er det jo bare et tidsspørsmål før noen kommer deg i forkjøpet, så du bør nok ta samtalen. 

Anonymkode: fec02...35a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det syns jeg ikke at du skal fortelle. Hvordan tenkte du å si deg? 

Eh, du jeg må fortelle deg noe, og det er at jeg var helt knust etter et brudd, og så hadde jeg sex med broren din. Det er flere år siden, men tenkte at du burde vite det. 

Virkelig?  Det syns jeg virket noe forstyrret, så la det ligge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My o MY skrev (45 minutter siden):

Nei, det syns jeg ikke at du skal fortelle. Hvordan tenkte du å si deg? 

Eh, du jeg må fortelle deg noe, og det er at jeg var helt knust etter et brudd, og så hadde jeg sex med broren din. Det er flere år siden, men tenkte at du burde vite det. 

Virkelig?  Det syns jeg virket noe forstyrret, så la det ligge. 

Broren kommer nok til å si det, om ikke hun sier det. Evnt kommer ryktene ham i forkjøpet. Si det, så er det ikke så ille. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tvist skrev (1 minutt siden):

Broren kommer nok til å si det, om ikke hun sier det. Evnt kommer ryktene ham i forkjøpet. Si det, så er det ikke så ille. 

Javel, så da får daten spørre da, og TS svare på det. Mye bedre enn å komme med sånn info bare fordi liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker du det er noe poeng? 

Selv ikke jeg hadde datet noen som hadde hatt sex med søsteren min tidligere... 

Også tror du at en mann er så "storsinnet" at han ville sett forbi det ? 🤣😅 

Anonymkode: 386d8...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Også tror du at en mann er så "storsinnet" at han ville sett forbi det ? 🤣😅

"En mann" , eller alle menn?  Du aner ikke hvordan denne mannen vurderer historisk seksuell omgang, og slett ikke et ons i fylla, for mange år siden. Slett ikke uvanlig at brødre dater samme kvinne. Problemet her er jo hvis broren er en kødd, som skal trekke dette frem i tide og utide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

"En mann" , eller alle menn?  Du aner ikke hvordan denne mannen vurderer historisk seksuell omgang, og slett ikke et ons i fylla, for mange år siden. Slett ikke uvanlig at brødre dater samme kvinne. Problemet her er jo hvis broren er en kødd, som skal trekke dette frem i tide og utide. 

Ja, en mann som vil inn i et forhold? 

Det er alle menn, jeg hadde ikke engang prøvd å date broren til noen jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: 386d8...e76

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...