Gå til innhold

Spenning eller utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere frekventerer swingerstreff? Det høres jo ut som om dere har et aktivt og felles sexliv? 

I tillegg må du ut å få denne "behandlingen". Hadde du vært utsultet på sex i forholdet du er i, så kunne jeg har forstått det. Men i dette tilfellet tenker jeg det kun handler om spenningen for din del.

Anonymkode: 39782...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er jo bedre å da ligge med en attraktiv ung dame enn å bli runket av ei skrøpelig thaidame? 

Anonymkode: eb7cc...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er enkelt med dette?  Det er en business transaksjon. Så mye drama det blir med vanlig utroskap da, det kan man lese i andre tråder her. 

Disse damene er glad i penger og tilfredsstille menn.  Det er bedre betalt enn vaskejobb og pleiehjem. 

Det finnes ikke bare thai. Også tsjekkusk,  tantra steder, latinsk osv 

Jeg kjøper aldri noe som ikke blir tilbudt,  damene tar initiativ og bestemmer helt og holdent.  Har sågar blitt god venn med 2 av de og snakker med de om alt mulug via messenger. En av de vil begynne å jobbe i mitt firma når hun skal slutte i bransjen sin.  Jeg har god utdannelse, god inntekt er ok trent og kan finne meg dame på byen om jeg vil det. Men det styret og dramaet orker jeg ikke 🤣

Anonymkode: 42e7d...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

tilfredsstille menn

Nei, de liker kun penger. De liker ikke å tilfredsstille tilfeldige menn selv om det er de som tilbyr. 

Anonymkode: 9a7d5...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det fler her som tør å nnrømme at de koser seg litt ekstra hos massøse eller massør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det fler her som tør å nnrømme at de koser seg litt ekstra hos massøse eller massør?

Så det du ønsker at KG skal brukes til at fler en deg skal fortelle hvor mye dem liker å kjøpe sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke på dette. Jeg tror det er en fantasi.

Massasjestedene i Oslo er thai. Du skal lete litt for å finne thai som gir happy ending til kvinner. Og de stedene som faktisk kan massere på en kompetent måte er uansett ekstremt få, og da tilbys sjelden ekstratjenester. Og ikke hvis kona er ved siden av.

Det vises også manglende kunnskap. En svett jogger vil bli bedt om å dusje først, og ville blitt vist til dusjen etterpå. Disse stedene trekker dusjingen av på tiden, slik at antall minutter med formålsløs oljeklining og runking blir så få som mulig.

Anonymkode: eb20c...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massøsene setter nok stor pris på at du tar med damen din. Jeg har selv flere ganger snakket med ulike massøser om hvilket kjønn de foretrekker å massere, og det er nesten utrolig at de ikke våger å svare på spørsmålet.
Nesten alle norske tantriske massasje-steder har høyere priser for menn, opp til 6-700 ekstre for samme tidsrom noen ganger.
Det burde kanskje blitt forbudt med erotisk massasje for menn, og kun tillatt for kvinner, siden det er tydelig at de som tilbyr denne tjenesten til menn, faktisk hater jobben sin. Det er lett å se grimasene og de stive ansiktsuttrykkene når de ser på skaperverkets feilslåtte kjønn.
Regner med at TS kanskje har merket hva massøsene foretrekker å massere.

Endret av Kompetent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2024 at 1:45 PM, AnonymBruker said:

Jeg er mann og anser ikke det jeg gjør som utroskap.  For å ikke støte noen damer eller få for mye følelser involvert når jeg skal dekke mine behov (som er større en min samboer sitt behov) frekventerer jeg diverse massasjestudioer.  Også sammen med min samboer når hun trenger en masaasje. Damene snakker samme og samboer stoler på de.. Vi får da hvert vårt rom og massasjedamen blir litt nærgående på edlere deler når jeg ligger naken. Helt topp å få en villig dame til å forsyne seg mot et beskjedent tipsbeløp. Ingen drama, ingen utroskap . Kun business. 

Jeg har blitt godt kjent med et par av  idamene i Oslo og de har mange besøkende som f.eks er på en joggetur , da har de god grunn til å dusje av seg olje etc når de kommer hjem.  

jeg skjønner at stien her er litt tynn, men allikevel er jo der bedre enn å fly på tinder/byen etc hvor man risikerer all slags deama bare pga litt seksuelle handlinger 

"Det er ikke utroskap fordi jeg betaler en litt ekstra for å få en handjob" ?
Du har bokstavlig talt kjøpt sex av noen, og de fleste jeg vet om ville regnet det som soleklart utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 12.18):

Hva er enkelt med dette?  Det er en business transaksjon. Så mye drama det blir med vanlig utroskap da, det kan man lese i andre tråder her. 

Disse damene er glad i penger og tilfredsstille menn.  Det er bedre betalt enn vaskejobb og pleiehjem. 

Det finnes ikke bare thai. Også tsjekkusk,  tantra steder, latinsk osv 

Jeg kjøper aldri noe som ikke blir tilbudt,  damene tar initiativ og bestemmer helt og holdent.  Har sågar blitt god venn med 2 av de og snakker med de om alt mulug via messenger. En av de vil begynne å jobbe i mitt firma når hun skal slutte i bransjen sin.  Jeg har god utdannelse, god inntekt er ok trent og kan finne meg dame på byen om jeg vil det. Men det styret og dramaet orker jeg ikke 🤣

Syns det var veldig mye styr og drama med deg jeg.. god venn og snakker med dem på messenger. Forteller at mennene våre nok også gjør noe liknende for å bli tilfredsstilt osv. Hvorfor sier du det? Tror du virkelig dette er normalt? Eller er det deg selv du prøver å overbevise? Nei, dette er bare tull! De fleste mannfolk har sex hjemme, og trengs det mer så ordner de det selv ved å onanere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...