AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #41 Del Skrevet 22. juli 2024 Nei, det mest avtennende jeg vet om er opptatte menn som vil ha noe på si uten at dama deres vet om det. Anonymkode: fd695...3c9 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #42 Del Skrevet 22. juli 2024 Ja har hatt sex med samme opptatte mann siden 2020. Jeg visste ikke at han var opptatt i begynnelsen og ble skikkelig forelsket og siden da har jeg ikke klart å gå videre. Da han er den som tar kontakt igjen og igjen. Jeg kjenner ikke samboeren hans og ønsker heller ikke at de skal gå fra hverandre. Jeg ønsker å være single resten av livet. Han er noen år yngre enn meg. Men han har det meste jeg har sett etter i en mann. Kjekk, sjarmerende, gentleman, kreativ, smart, oppfinnsom, bestemt, selvsikker, kan prate med han om det meste. Anonymkode: fee89...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #43 Del Skrevet 22. juli 2024 Men de har vært sammen I to år. Siden hsn nå tar kontakt 3år etter vi holdt på, er han usikker på forholdet de sitt? Anonymkode: d037e...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #44 Del Skrevet 22. juli 2024 Ja, for tiden to forskjellige. Ikke mitt problem.. Anonymkode: 9d774...3ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #45 Del Skrevet 22. juli 2024 Vet av en som er notorisk utro. Både kona og barna vet at han har vært utro for 8-10 år siden, og tror nok det tok slutt da de fikk vite om det. Men han har aldri sluttet. Møter mange nye damer hele tiden. På jobb, lange kvelder og på overnatting med jobben. Liker de gjerne 20-40 år yngre enn seg selv. Barna er ca 25-40 år gamle, så dere kan jo tenke dere. Anonymkode: 54349...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #46 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil også si meg enig i dette. Hadde han vært fornøyd med sexen hun ga han, så hadde han ikke villet dette. Han og jeg har hatt utrolig deilig sex tidligere. Anonymkode: d037e...f3b Det er ikke nødvendigvis sant, mange menn som har gode forhold med mye sex som allikevel søker seg ut til andre damer, de ønsker seg bare variasjon i hvem de knuller. Anonymkode: 070fe...ceb 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #47 Del Skrevet 22. juli 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Vet av en som er notorisk utro. Både kona og barna vet at han har vært utro for 8-10 år siden, og tror nok det tok slutt da de fikk vite om det. Men han har aldri sluttet. Møter mange nye damer hele tiden. På jobb, lange kvelder og på overnatting med jobben. Liker de gjerne 20-40 år yngre enn seg selv. Barna er ca 25-40 år gamle, så dere kan jo tenke dere. Anonymkode: 54349...b82 Han må være veldig kjekk Anonymkode: dc3ee...f10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #48 Del Skrevet 22. juli 2024 Ja, mange ganger. Partnerne deres er ikke mitt ansvar. Anonymkode: e5465...79b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #49 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er ikke nødvendigvis sant, mange menn som har gode forhold med mye sex som allikevel søker seg ut til andre damer, de ønsker seg bare variasjon i hvem de knuller. Anonymkode: 070fe...ceb Pluss en idiotisk "bekreftelse" på at han er attraktiv i hans eget ego hode. Anonymkode: d8f63...395 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #50 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja har hatt sex med samme opptatte mann siden 2020. Jeg visste ikke at han var opptatt i begynnelsen og ble skikkelig forelsket og siden da har jeg ikke klart å gå videre. Da han er den som tar kontakt igjen og igjen. Jeg kjenner ikke samboeren hans og ønsker heller ikke at de skal gå fra hverandre. Jeg ønsker å være single resten av livet. Han er noen år yngre enn meg. Men han har det meste jeg har sett etter i en mann. Kjekk, sjarmerende, gentleman, kreativ, smart, oppfinnsom, bestemt, selvsikker, kan prate med han om det meste. Anonymkode: fee89...a39 Så slik definerer du en som er notorisk utro? Anonymkode: d8f63...395 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #51 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så slik definerer du en som er notorisk utro? Anonymkode: d8f63...395 Han har jo vært utro med meg da disse snart 5 åra da. Er ikke det notorisk utro da?? Anonymkode: fee89...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #52 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Samme her ..aner ikke hvem hun er. Hans problem tenker jeg også. Er litt sånn lei av å gå etter boka. Vet jeg får mye hat for innlegget, men lyver om jeg sier motsatt🙈 Anonymkode: d037e...f3b Dette kunne jeg ha skrevet selv, tar dette som anonym gitt . Anonymkode: a1d97...8b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #53 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg har hatt sex med opptatte menn. Gjentatte ganger over år. Hatt det lidenskapelig og deilig. Den siste jeg tenker på er samboer/kona. Om det er verdt å ha sex med meg, når de vet hva risikoen er, så er hun hjemme ikke mye å miste. De tar og sjansen på at barna blir skilksmissebarn. Det sier mye om hvor desperate gifte menn er. Jeg har sex med hvem jeg vil, gift eller singel. Anonymkode: 8bac0...867 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #54 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt sex med opptatte menn. Gjentatte ganger over år. Hatt det lidenskapelig og deilig. Den siste jeg tenker på er samboer/kona. Om det er verdt å ha sex med meg, når de vet hva risikoen er, så er hun hjemme ikke mye å miste. De tar og sjansen på at barna blir skilksmissebarn. Det sier mye om hvor desperate gifte menn er. Jeg har sex med hvem jeg vil, gift eller singel. Anonymkode: 8bac0...867 Ja men dette vil ikke disse kjerringene her inne høre på. De har ikke selvinsikt De tror oppriktig at menn er utro, mens hun perfekte fruen er hjemme og tørker støv på brylløpsbilderamma med buttplugg i rompa og står klar til å bli pult når han kommer hjem. Det er bare ikke tilfellet. Ofte er disse damene svært sære og ser på vanligt sex og samliv som ork og mener at en mann kan ikke få i pose og sekk... 🤯😅 Anonymkode: 9fca6...782 6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #55 Del Skrevet 23. juli 2024 Altså, gigantiske komplekse for seksualitet! Anonymkode: 9fca6...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #56 Del Skrevet 24. juli 2024 Okei... NY OPPDATERING ; 🙈🙈🙈 Jeg ts har nå pratet med denne opptatte mannen i 4 uker. Han ville jeg hele tiden skulle sende litt smånakent bilde til han, tok vel to uker før jeg sendte han et bilde han kan bruke til runk. Har latt merke til at denne brukeren han har ikke er hans ekte snap. Så han har laget din egen.. i begynnelsen var han helt crazy etter å få se meg igjen, savner sexen min, sa navnet mitt hele tiden og likte bilder på Facebook (også ikke hans ekte bruker) . Vi holdt jo på over en lengre periode for 2år siden.... Igår fikk han enda et nytt et og han sendte meg runkevideo tilbake... Idag skulle vi egentlig møtes men han hadde kranglet med dama hans i hele natt, det var visst ganske ille. Så vi utsatte det...Er dette pga meg de kranglet elr? Nå lurer jeg på.... Hva skjer med meg nå? Vil han fortsatt møtes? Nå som jeg allerede har gått så langt som dette så vil jeg resten også🙈 Jeg vet dette er stygt, men meg og hun holdt på med han på likt og hun "fikk" han. Kan jeg få ærlig svar fra noen på min side ? Anonymkode: d037e...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #57 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 20.54): Jeg vil også si meg enig i dette. Hadde han vært fornøyd med sexen hun ga han, så hadde han ikke villet dette. Han og jeg har hatt utrolig deilig sex tidligere. Anonymkode: d037e...f3b Det er dette utro menn lurer damer til å tro. Går i samme løgnene gang etter gang, at forholdet går dårlig og at sexen er fraværende eller dårlig. Dette stemmer nok iblant, men oftest er dette taktiske løgner for å få seg ligg med andre damer, da føler damene seg spesielle, siden de blir overbevist om at de er bedre i sengen enn kona, mye lettere å lure til seg ligging da Anonymkode: 3c871...2ba 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 24. juli 2024 #58 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Okei... NY OPPDATERING ; 🙈🙈🙈 Jeg ts har nå pratet med denne opptatte mannen i 4 uker. Han ville jeg hele tiden skulle sende litt smånakent bilde til han, tok vel to uker før jeg sendte han et bilde han kan bruke til runk. Har latt merke til at denne brukeren han har ikke er hans ekte snap. Så han har laget din egen.. i begynnelsen var han helt crazy etter å få se meg igjen, savner sexen min, sa navnet mitt hele tiden og likte bilder på Facebook (også ikke hans ekte bruker) . Vi holdt jo på over en lengre periode for 2år siden.... Igår fikk han enda et nytt et og han sendte meg runkevideo tilbake... Idag skulle vi egentlig møtes men han hadde kranglet med dama hans i hele natt, det var visst ganske ille. Så vi utsatte det...Er dette pga meg de kranglet elr? Nå lurer jeg på.... Hva skjer med meg nå? Vil han fortsatt møtes? Nå som jeg allerede har gått så langt som dette så vil jeg resten også🙈 Jeg vet dette er stygt, men meg og hun holdt på med han på likt og hun "fikk" han. Kan jeg få ærlig svar fra noen på min side ? Anonymkode: d037e...f3b Han virker veldig avansert med tanke på at han har flere kontoer både på snap og på Facebook? For meg virker det veldig snodig , og jeg får virkelig en følelse av at han holder på slikt med flere. mang å møtes kan der være at det er bare noe han sier for å holde deg varm. Kanskje nakenbilde av det holder i massevis for han. Hva han og dama krangler om kan jo være så mangt, men at de krangler om deg er jo en mulighet. Ønsker du et seriøst forhold til denne mannen eller kun være elskerinne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #59 Del Skrevet 25. juli 2024 Lillyvally skrev (17 timer siden): Han virker veldig avansert med tanke på at han har flere kontoer både på snap og på Facebook? For meg virker det veldig snodig , og jeg får virkelig en følelse av at han holder på slikt med flere. mang å møtes kan der være at det er bare noe han sier for å holde deg varm. Kanskje nakenbilde av det holder i massevis for han. Hva han og dama krangler om kan jo være så mangt, men at de krangler om deg er jo en mulighet. Ønsker du et seriøst forhold til denne mannen eller kun være elskerinne? Nei jeg gjør ikke det. Mulig han bare ville ha nakenbilde ja og at det var det han trengte. Jeg ser jo at han ikke ha oppgitt riktig fødselsdato på snap, så denne kontoen bruker han garantert ikke til dama si. Merkelig han gjør dette, farger opp bilder av muligens flere ...? Såklart har jeg tenkt tanken. Tror du han holder meg varm itilfelle han skulle blitt alene? Anonymkode: d037e...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #60 Del Skrevet 25. juli 2024 Helt uproblematisk, jeg ser på alle mennesker som frie individer som kan gjøre hva enn de vil. Det er ikke noe som heter "opptatt" i min verden. Anonymkode: d70a5...9b9 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå