AnonymBruker Skrevet 16. august #161 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gjør deg selv en stor tjeneste, slett han, blokker han, samma faxx bare du holder deg unna han. Fyren er totalt ute å kjøre. Anonymkode: decc2...a56 Hva skjer med han? Han har tydelig ikke glemt meg... Anonymkode: d037e...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #162 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 14.23): Ja, de vil ha forskjellige matretter og ikke spise samme kjøttkaka dag ut og inn resten av sitt liv. Anonymkode: decc2...a56 Aner ikke... virker som han har meg litt på vent. Anonymkode: d037e...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartMammaLykke Skrevet 17. august #163 Del Skrevet 17. august Lavmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #164 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aner ikke... virker som han har meg litt på vent. Anonymkode: d037e...f3b Ja det har han..og er du fornøyd med det selv? At du skal få oppmerksomhet av en gift mann et par ganger i mnd? Og da vil han ha nakenbilde av deg? Jeg ville skrevet en ting til han før jeg sletta og det hadde vært fuck off, fiks ditt eget ekteskap. mat du skal ta til takke med smuler fra denne umodne dusten er i mine øyne helt uaktuelt. Slett han ts, før du ender opp i en enda mer usunn hekt! Anonymkode: 1d20b...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 17. august #165 Del Skrevet 17. august Jeg mistenker at jeg har hatt sex med en mann som var opptatt, men som jeg selvsagt ikke visste var opptatt. Jeg var ny og naiv innen dating, og forstod nok ikke alle de rød flaggene før jeg ble mer erfaren. Han var feks helt umulig å få tak i, visse tider av døgnet. Hadde en fullstendig privat Instagram, det i seg selv er greit nok, men de fleste åpner jo får at man kan følge hverandre etter noen uker med dating, han viste meg ikke engang profilen sin. Han foretrakk å kommunisere på snapchat. Ville selvsagt aldri hatt sex med en mann jeg visste var i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #166 Del Skrevet 17. august Det er mange, både menn og kvinner, som er i et forhold og ikke har moralen eller holdningene til å holde seg unna andre. Det er disse som svikter sin partner. Det å være utro er et valg. Du har de som velger å være det, og de som velger og ikke være det. Man kan selvsagt også velge å legge ansvaret på elsker/elskerinne, men har man tilbøyelighet for å bedra er det problemet i forholdet og ikke med hvem. Anonymkode: 498be...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #167 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er mange, både menn og kvinner, som er i et forhold og ikke har moralen eller holdningene til å holde seg unna andre. Det er disse som svikter sin partner. Det å være utro er et valg. Du har de som velger å være det, og de som velger og ikke være det. Man kan selvsagt også velge å legge ansvaret på elsker/elskerinne, men har man tilbøyelighet for å bedra er det problemet i forholdet og ikke med hvem. Anonymkode: 498be...d2d Men hvorfor vil han ha litt av meg igjen. Han vil helst se alt av meg, intime detaljer. Hva oppnår han med det? Vet han egentlig at det ei gang vil bli slutt med han og hans 'nettopp blitt' kone? Anonymkode: d037e...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. august #168 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 17.25): Ts her ! Nå har han begynt igjen, han var visst sykemeldt i 2 uker. Han sier vi skal treffes, men nå vil han ha bilder. Hva er greia? Hva vil han egentlig ? Spurte om ikke vi skulle treffes da, nå har jeg jo gått så langt med å sende bilder. Han skrev, ikke helt enda men at det skjer. Hva ? Og hva har egentlig skjedd hjemme? Ikke sikkert det vil vare dette ekteskapet de sitt. De har ikke vært sammen lenge ...2år Anonymkode: d037e...f3b Er du så skråsikker at det er han som spør etter bilder? Kan det være kona som spør om bilder, for å finne ut om hun kjenner deg igjen? Plutselig står hun på trappa di, med kjevle i hånden😅 Neida.. det var bare et tankespill.. jeg skal ikke frarøve deg nytelsen.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #169 Del Skrevet 22. august Har hatt forhold med gifte og samboende menn mange ganger. Var yngre og ganske kynisk, ville ikke gjort det i dag. Anonymkode: ef635...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #170 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 17.25): Ts her ! Nå har han begynt igjen, han var visst sykemeldt i 2 uker. Han sier vi skal treffes, men nå vil han ha bilder. Hva er greia? Hva vil han egentlig ? Spurte om ikke vi skulle treffes da, nå har jeg jo gått så langt med å sende bilder. Han skrev, ikke helt enda men at det skjer. Hva ? Og hva har egentlig skjedd hjemme? Ikke sikkert det vil vare dette ekteskapet de sitt. De har ikke vært sammen lenge ...2år Anonymkode: d037e...f3b Dersom han ville gå fra henne, hadde han gjort det. Han er vel sykmeldt fordi hun har truet med å gå. Han er absolutt ikke noe å satse på, for noen. Anonymkode: 2abd6...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå