Gå til innhold

Noen som faktisk har sex med en opptatt mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har hørt fra sikre kilder at han har en forkjærlighet for reverse69. Altså mannen på topp der han kveler dama med hard munnknulling. Farmen ble aldri helt det samme etter at disse bildene dukket opp på netthinnen hver gang Gaute viste seg på skjermen.

Anonymkode: b1e3b...f1d

Sikre kilder liksom....  Haha..  :fnise:    Kjerringslarv tenker jeg vi sier   🙄  

Anonymkode: a1d97...8b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kollega er "sammen" med en Eirik når han er hjemme fra sjøen, selv om hun vet han er samboer og forlovet. Men forloveden hans er like ille, hun har seg med menn rundt på byen når samboer på jobb. Han ene kompisen min som lå med hun sa at hun fikk kick av at menn likte at hun så ut som et barn og var så liten. Hun ser ut som en 12 åring. 

Derfor skal jeg aldri bli sammen med en dame selv og være ungkar hele livet.

Anonymkode: decc2...a56

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 0.19):

Det er ikke nødvendigvis sant, mange menn som har gode forhold med mye sex som allikevel søker seg ut til andre damer, de ønsker seg bare variasjon i hvem de knuller. 

Anonymkode: 070fe...ceb

Ja, de vil ha forskjellige matretter og ikke spise samme kjøttkaka dag ut og inn resten av sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 8.57):

Ja jeg skrev til han at vi kan treffes om han ei gang blir singel. Det som irriterer meg er at han legger ballen død nå som jeg har sendt masse bilder til han. Akkurat som det er mindre utroskapsverdig enn å møtes. Nå får han gjøre om litt på ting i livet. Jeg kan ikke gå etter hans humør og energi.... nå er han tappet sier han, hvorfor? 

Anonymkode: d037e...f3b

Fordi han holder på med flere enn deg og kona har oppdaget sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min kollega er "sammen" med en Eirik når han er hjemme fra sjøen, selv om hun vet han er samboer og forlovet. Men forloveden hans er like ille, hun har seg med menn rundt på byen når samboer på jobb. Han ene kompisen min som lå med hun sa at hun fikk kick av at menn likte at hun så ut som et barn og var så liten. Hun ser ut som en 12 åring. 

Derfor skal jeg aldri bli sammen med en dame selv og være ungkar hele livet.

HVa er greia med alle Erikene? Det er seriøst et belasta navn på sex og utroskapsfronten! Kjenner flere Erik og Eirik, de klarer seriøst ikke å holde seg til kona. Noen bør forske på dette! 

Anonymkode: 1d20b...bc2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, de vil ha forskjellige matretter og ikke spise samme kjøttkaka dag ut og inn resten av sitt liv.

Eller få en "bekreftelse" i eget hode om at han fortsatt er attraktiv og har draget. Primitive menn..

Anonymkode: d8f63...395

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Eller få en "bekreftelse" i eget hode om at han fortsatt er attraktiv og har draget. Primitive menn..

Damer får ofte bekreftelses-syken når de passerer 40/45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Damer får ofte bekreftelses-syken når de passerer 40/45

Det er riktig. Har til og med ei tante i 60-åra som er nokså desperat, he he

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre om det er samme mann som mannen min og jeg deler innimellom, så ;)

Anonymkode: 93c86...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner mindre på opptatte menn.  

Jeg respekterer partneren for mye. Dvs så lenge hun ikke er en forbanna fi**e 

Anonymkode: 81b45...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2024 at 10:13 AM, AnonymBruker said:

Jeg gjorde det for ett par år siden med en jeg kjenner. Han var lysten og jeg ble🙈 andre som ha kjent lysten rive i deg selv om det er galt? 

Trist sak OMG🙉Sei fra så skal du bli overasket som aldrei før jeg gi zorgasma garenti på minst 3 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 20.56):

Dere som gjør dette og et klar over at mannen er opptatt : håper dere har tenkt over at dere knuser hjerter. Jeg har aldri hatt det så vondt i mitt liv som da jeg fant ut av mannen min var utro... en dag er det kanskje dere. 

Anonymkode: 2b85d...ea0

Tror ikke du skal forvente at noen av disse forstår såpass.

Du ser på måten de uttrykker seg på og hva de deler, at dette er selve bunnslammet av mennesker.

Anonymkode: 867cd...7c2

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her ! 

Nå har han begynt igjen, han var visst sykemeldt i 2 uker. Han sier vi skal treffes, men nå vil han ha bilder. Hva er greia? Hva vil han egentlig ? Spurte om ikke vi skulle treffes da, nå har jeg jo gått så langt med å sende bilder. Han skrev, ikke helt enda men at det skjer. 

Hva ? Og hva har egentlig skjedd hjemme? Ikke sikkert det vil vare dette ekteskapet de sitt. De har ikke vært sammen lenge ...2år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 18.46):

Hørt noe fra fyren ts?

Ja etter 2 uker begynte kåtheten hans igjen. Han var sykemeldt litt, aner ikke grunnen men gikk visst bedre nå.  Sier vi skal møtes, han vil ha meg osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her ! 

Nå har han begynt igjen, han var visst sykemeldt i 2 uker. Han sier vi skal treffes, men nå vil han ha bilder. Hva er greia? Hva vil han egentlig ? Spurte om ikke vi skulle treffes da, nå har jeg jo gått så langt med å sende bilder. Han skrev, ikke helt enda men at det skjer. 

Hva ? Og hva har egentlig skjedd hjemme? Ikke sikkert det vil vare dette ekteskapet de sitt. De har ikke vært sammen lenge ...2år

Ingen andre sa ja, men du er villig tydeligvis. Kjekt å være tømmestasjon?

Anonymkode: ba3bf...ed2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja etter 2 uker begynte kåtheten hans igjen. Han var sykemeldt litt, aner ikke grunnen men gikk visst bedre nå.  Sier vi skal møtes, han vil ha meg osv. 

Ville ikke sendt han noe jeg. Jeg har vært borti lignende menn, og jeg vet…de trenger ikke ha det dårlig på hjemmefronten tro meg!!! Men han kan ha et behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Han holder på slikt med flere mest sannsynlig. Kan du ikke gjøre et eksperiment da Ts. Svar han lunkent, virk lite interessert se hva som skjer da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva svarer du han da ? Og hva tenker du om at han bare forsvinner i to uker ? Tenker du å møte han ?

Anonymkode: 8ab19...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ville ikke sendt han noe jeg. Jeg har vært borti lignende menn, og jeg vet…de trenger ikke ha det dårlig på hjemmefronten tro meg!!! Men han kan ha et behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Han holder på slikt med flere mest sannsynlig. Kan du ikke gjøre et eksperiment da Ts. Svar han lunkent, virk lite interessert se hva som skjer da? 

Jeg kan prøve. Han venter at jeg sender han noe deilig av meg selv til morgenen han kommer på jobb. Noen sier han har meg itilfelle , kan det stemme? Å hvorfor sykemeldt, mulig hun har tatt han i noe? Så søsteren hennes kom som venneforslag på facebook, uten mye felles bekjente så det var litt rart. 

Jeg er ikke 'superpå' og gir han litt stikk med at jeg ikke bare vil gi ut bilder og video, når vi er gått så langt kan vi vel da likegodt møtes? 

Meg og hun han nå har holdt på med han likt. Jeg er desverre litt kald og ekkel i denne situasjonen men jeg er ganske svak for han 😣🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller mest ufordragelige og de jeg lett kaller ho..., er de som er utro med samme mann/kvinne over lang tid, gjerne både to og tre år. Da kan vi snakke om råttenskap satt i system. At det kan skje en gang i fylla er ikke greit, men kan på en måte forstås, men når du med vitende og vilje holder det gående,- ja hva slags respekt har du for den som lever sammen med deg, stoler på deg, samt hele familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 17.25):

Ts her ! 

Gjør deg selv en stor tjeneste, slett han, blokker han, samma faxx bare du holder deg unna han. Fyren er totalt ute å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...