Gå til innhold

Noen som faktisk har sex med en opptatt mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei de må virkelig ikke det altså..noen menn kan fint ha god stemning på hjemmefronten og fortsatt ha litt spenning på si. Dette vet jeg av erfaring 

Anonymkode: 1d20b...bc2

Men hvorfor er han ikke redd dette skal lekke ut da? Hva tror han, at han kan komme godt ut av dette om det blir fersket? De har bare vært sammen i 1.5år og ingen barn sammen 

Anonymkode: d037e...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stille igjen, nei vetdu hva. Helt utrolig åssen han kan være såå på, helt oppslukt til å tie helt stille. Jeg har uansett ikke troa på at det vil vare mellom de når det går så opp og ned. Hvordan vil han være i 40årskrisa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 20.56):

Dere som gjør dette og et klar over at mannen er opptatt : håper dere har tenkt over at dere knuser hjerter. Jeg har aldri hatt det så vondt i mitt liv som da jeg fant ut av mannen min var utro... en dag er det kanskje dere. 

Anonymkode: 2b85d...ea0

Det er den som er utro som har 100% skyld alltid. (Og det sier jeg selv om jeg la skyld selv på den andre part i mine yngre dager)

/M44

Anonymkode: 56074...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 20.43):

Min eks var utro. Han hadde sex med meg samme dag og dagen etter. Nå, flere år etter er jeg fortsatt den han lengter etter. For tro meg, jeg gikk (tok et års tid dog).

Så det er ikke så enkelt som «å gjøre en ekstra innsats på soverommet». Utroskap kan komme av så mangt. For min eks var det spenning og booste sitt eget selvbilde. 

Nå har jeg heldigvis funnet en trofast mann som får nyte sex med meg daglig og som setter pris på det for det det er. Får fortsatt meldinger av eksen, spesielt når han er i forhold, for det er visst ingen som kan måle seg meg meg i senga. 

Anonymkode: 3dd00...4ab

Æsj. Hadde aldri fått komme i nærheten av meg om jeg visste at han hadde pult ei annen samme dag eller dagen før! Motbydelig! Hva med sykdommer, han brukte sikkert ikke kondom heller?

Anonymkode: d8f63...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj. Hadde aldri fått komme i nærheten av meg om jeg visste at han hadde pult ei annen samme dag eller dagen før! Motbydelig! Hva med sykdommer, han brukte sikkert ikke kondom heller?

Han husker ikke om han brukte kondom da han var full. Jeg fant ut av det først noen dager etter…

Jeg hadde aldri i verden hatt sex med ham etterpå hvis jeg hadde visst at han hadde vært utro kvelden før. Tok flere måneder før vi hadde sex igjen og det var med en bismak fra min side. Forholdet endte et års tid etter. Jeg klarte ikke mer. 

Anonymkode: 3dd00...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 13.10):

Nå har jeg hverken bedratt noen eller blitt bedratt av noen, som jeg vet om☺️

Men tanken på å skulle ha sex med en som er i et forhold gjør meg nesten litt uvel.

Det er toppen av stusselighet😅

Anonymkode: f690f...7ba

Denne tankegangen er i full endring, og det er bare et tidsspørsmål før utroskap blir møtt med et skuldertrekk. Nå når utroskap snart er en hverdagslig ting, så kommer folk med holdninger som deg til å bli sett på som rare og merkelige. 

Sier ikke at jeg er uenig med deg, er på ditt lag, men skjønner tegninga for framtiden. 

Anonymkode: 8cfa3...8f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Stille igjen, nei vetdu hva. Helt utrolig åssen han kan være såå på, helt oppslukt til å tie helt stille. Jeg har uansett ikke troa på at det vil vare mellom de når det går så opp og ned. Hvordan vil han være i 40årskrisa? 

Håper du at han skal gå fra kona? Jeg skal love deg at det er fult mulig å være utro og kun ha vært gift i 1,5 år og ting er fint på hjemmefronten. Noen menn liker spenninga selv om de er gift med drømmedame. Seriøst ts gidder du det her? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tough cookie skrev (På 22.7.2024 den 17.31):

Du er virkelig en patetisk dame som involverer deg i opptatte menn.

Du burde smake din egen medisin, og bli bedratt av en mann du virkelig elsker.

Vel, mange av oss har opplevd det også. Sånn er livet. Still standing 🥰

Anonymkode: 452bc...fa4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han vil ikke ha deg. Han leker med deg og spiller et spill. Han vil ikke bli hos deg selv om det blir slutt med henne. Han holder deg på gress fordi du er grei å ha, om han plutselig må ut hjemmefra, regner han med at du står klar med åpne armer. Altså, han mater deg for å ha deg som andre valg, i reserve. Du vil nok aldri bli første valg. Det som er trist, er at du nok tror at om han blir singel, så blir det dere to, men det er ikke sannsynlig. Det er mer sannsynlig at han lar deg tro at du er nummer en fram til en annen dukker opp, og da blir du nummer to igjen. Han har neppe noen ønsker om å gjøre deg til en fast nummer én, da hadde du allerde vært det... Du er nok dessverre for tilgjengelig. 

Anonymkode: 452bc...fa4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne tankegangen er i full endring, og det er bare et tidsspørsmål før utroskap blir møtt med et skuldertrekk. Nå når utroskap snart er en hverdagslig ting, så kommer folk med holdninger som deg til å bli sett på som rare og merkelige. 

Sier ikke at jeg er uenig med deg, er på ditt lag, men skjønner tegninga for framtiden. 

Ikke enig. Det er moralen som er i endring, dessverre. Forstår det bare ikke, når folk gifter seg i kirka, gjør man ikke det med en/ei man vil dele alt og hele livet med? Både i gode og onde dager som det heter. En å stole 100% på, en å være glad i, ikke minst dele og hjelpe hverandre i hverdagen. Å pule nabokona/mannen i skjul, hva slags lykke gir dette?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke enig. Det er moralen som er i endring, dessverre. Forstår det bare ikke, når folk gifter seg i kirka, gjør man ikke det med en/ei man vil dele alt og hele livet med? Både i gode og onde dager som det heter. En å stole 100% på, en å være glad i, ikke minst dele og hjelpe hverandre i hverdagen. 

Poenget er at det er mange nok som tenker/gjør det samme, så endrer det folks flest sin tankegang. Tankegang og moral blir derfor to sider av samme sak. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å pule nabokona/mannen i skjul, hva slags lykke gir dette?

Det samme som for resten av samfunnsutviklingen, kortvarig lykke og overfladisk lykke, anses som viktigere enn en dypere langvarig lykke. På mange måter en selvdestruktiv tankegang, men ingen har tid til et dypere dykk i lykkebegrepet, så de skjønner ikke det selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kortvarig lykke. Man kunne jo begynne med dagens foreldre. Hadde ikke skadet å oppdra sine håpefulle med litt moral også? Se hva "russefeiringen" har blitt, stor del av våre barn puler rundt, rene gang-bang, dop, fyll og hundretusener i gjeld. Kjønnssykdommer. Er det slik vi vil ha det? Skal ingenting være eksklusivt lenger?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 5.53):

Hørt noe fra fyren ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 18.46):

Hørt noe fra fyren ts?

Ingenting. Men ser han ikke har vært aktiv på verken snap eller insta heller så mulig han har hatt ferie i 2 uker. Skjønner ikke vitsen i å få noen bilder og være helt vill i 2 uker får så tie helt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 6.20):

Det er den som er utro som har 100% skyld alltid. (Og det sier jeg selv om jeg la skyld selv på den andre part i mine yngre dager)

/M44

Anonymkode: 56074...4a5

Riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingenting. Men ser han ikke har vært aktiv på verken snap eller insta heller så mulig han har hatt ferie i 2 uker. Skjønner ikke vitsen i å få noen bilder og være helt vill i 2 uker får så tie helt? 

Jeg hadde ikke giddet. Han skal bare ha når det passer han. 

Anonymkode: 8bac0...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 10.13):

Jeg gjorde det for ett par år siden med en jeg kjenner. Han var lysten og jeg ble🙈 andre som ha kjent lysten rive i deg selv om det er galt? 

Neida TS.. husk at hard ereksjon av kåthet, bryr seg svært lite om fornuft og moral.. Og han var sikkert også en stor pådriver, for å få deg kåt nok til at du glemme det. Funfact?: Jo høyere sexlyst - jo mindre fornuft - jo mere vågal😅

Jeg er skråsikker på at du ikke hadde til planer å ha sex med han, når du ikke var kåt.. men du ble fristet til å "mistet hodet"?

Btw.. jeg vet dette, fordi jeg har vært i samme situasjon som deg TS. Men jeg har også mange ganger opplevd å ha sex med kvinner.. som sa de var single, men om morgenen fikk de det travelt med å komme seg hjem til mannen😄Vil ikke si at de løy for lure meg til sengs, .. Jeg vil heller dra frem dette med kåtheten i gjerningsøyeblikket, vi har jo pirret hverandre opp i enighet🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 16.13):

Okei... 

NY OPPDATERING ; 🙈🙈🙈

Jeg ts har nå pratet med denne opptatte mannen i 4 uker. Han ville jeg hele tiden skulle sende litt smånakent bilde til han, tok vel to uker før jeg sendte han et bilde han kan bruke til runk. Har latt merke til at denne brukeren han har ikke er hans ekte snap. Så han har laget din egen.. i begynnelsen var han helt crazy etter å få se meg igjen, savner sexen min, sa navnet mitt hele tiden og likte bilder på Facebook (også ikke hans ekte bruker) . Vi holdt jo på over en lengre periode for 2år siden.... Igår fikk han enda et nytt et og han sendte meg runkevideo tilbake... Idag skulle vi egentlig møtes men han hadde kranglet med dama hans i hele natt, det var visst ganske ille. Så vi utsatte det...Er dette pga meg de kranglet elr? 

Nå lurer jeg på.... Hva skjer med meg nå? Vil han fortsatt møtes? Nå som jeg allerede har gått så langt som dette så vil jeg resten også🙈 

Jeg vet dette er stygt, men meg og hun holdt på med han på likt og hun "fikk" han. 

Kan jeg få ærlig svar fra noen på min side ? 

Jeg tror dama hans har oppdaget hans aktivitet på snap.. Men så lenge du bruker nick, så klarer ikke hun å spore deg opp. Så pust lettet ut😅Ikke at jeg oppfordrer til utroskap, men det er forskjellige årsaker til utroskap. Så det er ikke alltid det kommer tydelig frem hva som er årsaken. Og ingen av oss vet hvordan forholdet hun og han har heller..

Forskjellige årsaker til utroskap da..

• Notorisk utro.. da driter man som regel i partneren, og om at det blir oppdaget..
  • Brudd utro.. da brukes utroskap for å bli kvitt partneren.. Direkte bevis eller i form av sladder..
  • Utroskap i fylla.. er som oftes enkelt tilfelle.. Bonanger, men holder likevel klokelig kjeft..
  • Utroskap for spenning.. oppleves som adrealinkick..
  • Utroskap som hevn.. brukes som redskap for indirekte straff når man gjentatte ganger har blitt krenket av partner.
  • Utroskap pga eiersyk partner.. der nektelse av sex og onani finnes parforholdet..
  • Utroskap skjer ofte av løgn av den utroe, eller holde igjen status av forhold..

Den siste har jeg opplevd mange ganger som singel, og mange ganger med samme person.. Og det er ikke noe jeg kan gjøre med, for jeg er heller ingen sladderhank til noen som vil meg godt🥰🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2024 at 10:41 AM, AnonymBruker said:

Den første var Arne, da var jeg rundt tjue og visste ikke at han var opptatt. Kjæresten hans ringte meg etterpå🥶

Så var det Bengt, som var opptatt men ble kjæresten og etterhvert mannen min.

Cato, han ble med meg og kjæresten min hjem, jeg kjenner kona hans så visste han var opptatt men trekant er jo litt spesielt.

Så var det vel Dag, tilfeldig på en jobbreise. Begge var opptatt. Kjedelig.

Så er det Erik, en felles venn. Vi har ligget sammen sikkert femti ganger de siste årene. 

Og så Fredrik, en kollega jeg har flørtet med i mange år. Vi lå sammen én gang og det ble bare kleint, så nå er vi bare gode kollegaer igjen. 

Jeg er egentlig ferdig med dette, men akkurat Erik er vanskelig å motstå.

Anonymkode: 4e614...2da

Da gjenstår bare Gaute Grøtta Grav så har du tatt alle de syv brødrene.

Anonymkode: aa298...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjenstår bare Gaute Grøtta Grav så har du tatt alle de syv brødrene.

Anonymkode: aa298...ab2

Har hørt fra sikre kilder at han har en forkjærlighet for reverse69. Altså mannen på topp der han kveler dama med hard munnknulling. Farmen ble aldri helt det samme etter at disse bildene dukket opp på netthinnen hver gang Gaute viste seg på skjermen.

Anonymkode: b1e3b...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...