Gå til innhold

Noen som faktisk har sex med en opptatt mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er så sant. Jeg har vært gift i ti år, og puter ei 10 år eldre legekollega på jobb enda hun vet at jeg er gift og har barn. Er selv født i 84. Kona mi som er f. I 89 tar meg som en selvfølge. Utad er vi det perfekte par og når hun gir meg fitte to ganger i måneden og er mer opptatt av oppvasken, holdet det ryddig og er slavisk opptatt av renhold og rydde etter meg er jeg så lei. Og skal gnåle om hvor grei hun er som stiller opp med fitte par ganger i måneden. Så ja, jeg er gift pga barna våre. Mens min ti år eldre elskerinne på legekontoret vet det og er fornøyd med å være nummer to og vet at jeg aldri kommer til å gå fra kona mi så lenge barna er små.

Anonymkode: 3dfcd...982

Var sexlivet like dårlig i starten? Jeg gikk i samme felle som kona di, det ble mindre og mindre sex..jeg ble vant til det, eksmannen min var selfølgelig ikke fornøyd. Han prøvde å fikse det, jeg ble mer og mer avvisende. Det var endel andre dårlige ting i det ekteskapet også. Men når det havarerte og jeg etterhvert fant meg en ny mann, er jeg nå opptatt av at sexlivet opprettholdes. Sex avler sex for min del og er sexliv kommer ikke helt av seg selv, det må jobbes med 

Anonymkode: 1d20b...bc2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Var sexlivet like dårlig i starten? Jeg gikk i samme felle som kona di, det ble mindre og mindre sex..jeg ble vant til det, eksmannen min var selfølgelig ikke fornøyd. Han prøvde å fikse det, jeg ble mer og mer avvisende. Det var endel andre dårlige ting i det ekteskapet også. Men når det havarerte og jeg etterhvert fant meg en ny mann, er jeg nå opptatt av at sexlivet opprettholdes. Sex avler sex for min del og er sexliv kommer ikke helt av seg selv, det må jobbes med 

Var fantastisk i starten med sex flere ganger om dagen. Siste to årene gått veldig ned. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tror du han liker siden han sier vi må holde kontakten? Er en grunn for at han vil holde den tenker jeg. 

Men ja, er enig. Burde ikke gjøre noe mer ut av meg og heller la han bestemme seg. Han kan ikke ha i både pose og sekk 

Han sa han ville se på bildene når han koset. 

Ser også at han ikke åpner snap hjemme, så antagelig så har han jobbtlf eller kjøpt en han kun har liggende i jobb bilen sin. For han åpner ikke før han er på jobb igjen....🙄

Anonymkode: d037e...f3b

Ja han liker deg, men om han vil gå fra dama si er noe annet. Han høres litt ut som typen som vil ha i både pose og sekk….og jeg får følelsen av at han holder på slik med andre siden han har forskjellige snap kontoer og kanskje egen telefon? Han høres ikke ut som hel ved for å si det sånn. 
Er du sikker på at du ikke er glad i oppmerksomheten og spenningen og ikke så interessert i han? At det er følelsen han gir deg som er interresant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja han liker deg, men om han vil gå fra dama si er noe annet. Han høres litt ut som typen som vil ha i både pose og sekk….og jeg får følelsen av at han holder på slik med andre siden han har forskjellige snap kontoer og kanskje egen telefon? Han høres ikke ut som hel ved for å si det sånn. 
Er du sikker på at du ikke er glad i oppmerksomheten og spenningen og ikke så interessert i han? At det er følelsen han gir deg som er interresant? 

Mente ikke å skrive som anonym 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tough cookie skrev (På 25.7.2024 den 15.18):

Forskning viser også at menn som puler på si og aldri forlater samboer/ barn, heller går ned i standard enn opp😏

Alle koners ønsketenkning.

Anonymkode: 8bac0...867

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 8.25):

Jo jeg ville vært veldig redd for det om vi går inn i et forhold. Men nå vet jeg ikke om vi gjør det. Isåfall må mye skje, veldig mye. 

Fikk mld av han idag at han må utsette treff fordi han har tappet seg for energi de siste dagene. (Tydelig mye som skjer ifølge han🙄)... men han hadde veldig lyst

Sikkert fått seg ett nypp hos kona. Men det jeg ikke forstår ts. Du skrev at dere hadde sex mens han var single. Så går han altså og gifter seg med en annen kvinne og nå kommer tilbake for sex.. ærlig talt. Hvorfor valget han deg når han var single?

Høres ut som en du kommer til å få ett hekt på. Been there done that. 

Anonymkode: fee89...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er så sant. Jeg har vært gift i ti år, og puter ei 10 år eldre legekollega på jobb enda hun vet at jeg er gift og har barn. Er selv født i 84. Kona mi som er f. I 89 tar meg som en selvfølge. Utad er vi det perfekte par og når hun gir meg fitte to ganger i måneden og er mer opptatt av oppvasken, holdet det ryddig og er slavisk opptatt av renhold og rydde etter meg er jeg så lei. Og skal gnåle om hvor grei hun er som stiller opp med fitte par ganger i måneden. Så ja, jeg er gift pga barna våre. Mens min ti år eldre elskerinne på legekontoret vet det og er fornøyd med å være nummer to og vet at jeg aldri kommer til å gå fra kona mi så lenge barna er små.

Bare av nysskjerrighet. Har du følelser for henne på legekontoret? Jeg har vært dame nr 2 til en opptatt mann i noen år før. Men jeg fikk aldri vite om han likte meg eller ikke??? Han prøver seg stadig men jeg orker ikke bare tøm og røm lengre da så jeg trenerer. Prøver å finne meg en ny som er "single" forhåpentligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 18.12):

Hvis dere er så jævle bekymret for å mennene deres har seg med andre damer, da må dere gjøre ekstra innsats på soveromet og vise å dere setter pris mennene - det er ikke mer komplisert enn det!

Tør å vedde å 75% av dere klager på alt mulig rart og dere er aldri  fornøyd med noen ting - i tillegg å føle sexpress pga av dere ikke kan ta ansvar for dere egen seksualitet... 🙃🤣

Anonymkode: 9fca6...782

Pick me

Årsaker til utroskap er mange, og ofte handler det ikke hva en får av hygge hjemme. Det er ofte bare unnskyldninger. 
Men selvfølgelig, det kan være mer forståelig i tilfeller der sengekosen har dabbet av i flere år.

Usikkerhet, og et utømmelig behov for bekreftelse er en hyppig kjent årsak derimot. Vil du være det? En av mange som aldri helt klarer å fylle tomrommet?

Anonymkode: 7399f...f6f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

To år siden det gikk nedover og du er lykkelig og stolt over å ha ei på si..

Ja, det sier noe om din karakter, like mye som din frie på støv på hjernen..

Håper dere begge er lykkelig på hver deres kant frem til barna er store nok til at dere kan være ærlig. 

Anonymkode: 5c043...661

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Alle koners ønsketenkning.

Anonymkode: 8bac0...867

Nei, triste fakta. Konene fortjener bedre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Bare av nysskjerrighet. Har du følelser for henne på legekontoret? Jeg har vært dame nr 2 til en opptatt mann i noen år før. Men jeg fikk aldri vite om han likte meg eller ikke??? Han prøver seg stadig men jeg orker ikke bare tøm og røm lengre da så jeg trenerer. Prøver å finne meg en ny som er "single" forhåpentligvis. 

Nei, ingen følelser. Fordi da hadde jeg gått ifra kjerring og barn. Jeg har alltid hatt høy sexdrive, og lett å tenne bare en dame ligger ved siden av meg. Og det er tilgjengeligheten til hun femtiåringen som gjør at jeg kan tømme meg i hu. Men sånn som min kollega sier, er at når man er femti og singel så er mannfolk som er eldre ofte forfallene og ser eldre ut, at hun ikke orker sånne menn. Da går hun heller ned i alder, og kan klå på meg. Har aldri vært muskuløs synes jeg, bare helt normalt kroppsbygging med en liten mage, og aldri opplevde at noen har kledd på armene mine og brystmusklene sånn. Men damer er forskjellige. Jeg liker femtiåringen som person og hennes voksne barn men ikke nok til at jeg går fra kona mi. Hadde hun  vært litt yngre og vært fruktbar så kunne jeg ha gått ifra kone og barn og fått et kull til med hu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

To år siden det gikk nedover og du er lykkelig og stolt over å ha ei på si..

Ja, det sier noe om din karakter, like mye som din frie på støv på hjernen..

Håper dere begge er lykkelig på hver deres kant frem til barna er store nok til at dere kan være ærlig. 

Hva du mener om min karakter bryr jeg meg særdeles lite om. Hadde du vært i mine sko, og jobbet 70 timer i uka og fått ingen erkjennelse for din eksistens så søker man det ute. Er ikke sort hvitt som du skal ha det til. Mange faktorer. Så om jeg har dårlig samvittighet? Absolutt ikke. Om du mener at jeg har karaktersvikt lever jeg godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ingen følelser. Fordi da hadde jeg gått ifra kjerring og barn. Jeg har alltid hatt høy sexdrive, og lett å tenne bare en dame ligger ved siden av meg. Og det er tilgjengeligheten til hun femtiåringen som gjør at jeg kan tømme meg i hu. Men sånn som min kollega sier, er at når man er femti og singel så er mannfolk som er eldre ofte forfallene og ser eldre ut, at hun ikke orker sånne menn. Da går hun heller ned i alder, og kan klå på meg. Har aldri vært muskuløs synes jeg, bare helt normalt kroppsbygging med en liten mage, og aldri opplevde at noen har kledd på armene mine og brystmusklene sånn. Men damer er forskjellige. Jeg liker femtiåringen som person og hennes voksne barn men ikke nok til at jeg går fra kona mi. Hadde hun  vært litt yngre og vært fruktbar så kunne jeg ha gått ifra kone og barn og fått et kull til med hu.

En skikkelig gentleman..

Anonymkode: 9d774...3ba

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En skikkelig gentleman..

Anonymkode: 9d774...3ba

As I care om hva du måtte tenke og mene om meg. Du lever ditt liv, jeg lever mitt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillyvally skrev (På 28.7.2024 den 10.07):

Mente ikke å skrive som anonym 

Er så merkelig det hele, ser på Instagram at han har lagt ut det familie bildet , hvordan leve et slikt dobbeltliv? Han har ikke vært på jobb hele uka. Ergo ikke fått sendt snap til meg.... Er han plutselig mettet på meg nå og glad i hun igjen? Jeg blir ikke såret over dette men undres hvordan han kan skifte så... de må ha kranglet i den perioden han begynte å ville ha av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er så merkelig det hele, ser på Instagram at han har lagt ut det familie bildet , hvordan leve et slikt dobbeltliv? Han har ikke vært på jobb hele uka. Ergo ikke fått sendt snap til meg.... Er han plutselig mettet på meg nå og glad i hun igjen? Jeg blir ikke såret over dette men undres hvordan han kan skifte så... de må ha kranglet i den perioden han begynte å ville ha av meg

Nei de må virkelig ikke det altså..noen menn kan fint ha god stemning på hjemmefronten og fortsatt ha litt spenning på si. Dette vet jeg av erfaring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 18.12):

Hvis dere er så jævle bekymret for å mennene deres har seg med andre damer, da må dere gjøre ekstra innsats på soveromet og vise å dere setter pris mennene - det er ikke mer komplisert enn det!

Tør å vedde å 75% av dere klager på alt mulig rart og dere er aldri  fornøyd med noen ting - i tillegg å føle sexpress pga av dere ikke kan ta ansvar for dere egen seksualitet... 🙃🤣

Anonymkode: 9fca6...782

Min eks var utro. Han hadde sex med meg samme dag og dagen etter. Nå, flere år etter er jeg fortsatt den han lengter etter. For tro meg, jeg gikk (tok et års tid dog).

Så det er ikke så enkelt som «å gjøre en ekstra innsats på soverommet». Utroskap kan komme av så mangt. For min eks var det spenning og booste sitt eget selvbilde. 

Nå har jeg heldigvis funnet en trofast mann som får nyte sex med meg daglig og som setter pris på det for det det er. Får fortsatt meldinger av eksen, spesielt når han er i forhold, for det er visst ingen som kan måle seg meg meg i senga. 

Anonymkode: 3dd00...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som gjør dette og et klar over at mannen er opptatt : håper dere har tenkt over at dere knuser hjerter. Jeg har aldri hatt det så vondt i mitt liv som da jeg fant ut av mannen min var utro... en dag er det kanskje dere. 

Anonymkode: 2b85d...ea0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...