AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #81 Del Skrevet 25. juli 2024 Lillyvally skrev (2 timer siden): Har han sagt at han vil ut av ekteskapet da? Har han sagt at han vil ha deg istedetfor? Nei han sa bare at de kranglet litt av og på hele tiden. Han hadde ikke sovet noe igår og lite inatt også. Jeg spurte for ei uke siden om det kunne skje at han ble singel, å han skrev "tiden vil vise." Så jeg aner ikke altså .. Anonymkode: d037e...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2024 #82 Del Skrevet 26. juli 2024 Ingen som hadde sex med meg som opptatt mann, jeg er for trofast i forhold.. Men det var likevel en del gifte kvinner som ymtet, selv om vi så hverandres giftering. Det virket som gifteringen var et vanntett alibi, for at sexen skulle holdes hemmelig? Som singel har jeg opplevd flere ganger å sex med opptatte kvinner.. Jeg så ikke etter ring eller ringmerker, og det ble heller ikke diskutert status. Og noen er jo flinke til å holde stausen skjult, men jeg tror også enkelte kvinner leser meg fort. Ting skjer utrolig fort når vi tenner og blir kåte på hverandre, da blir vi begge litt bedøvd av rusen som fratar oss sunn fornuft🤗🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 26. juli 2024 #83 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan det være det er da han gjør noe med det? Jeg tenker, hvis han virkelig vil ha meg, da gjør han noe med ekteskapet han er i. Jeg skal ikke fore han i det hele tatt, bare være likegyldig. Anonymkode: d037e...f3b Hvordan klarer noen å bli sammen med en som er utro mot sin kone? Er du ikke redd for at han kommer til å gjøre det samme mot deg?? Jeg har bare aldri skjønt det, jeg hadde virkelig hatt problemer med å stole på han etterpå 😭😭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #84 Del Skrevet 26. juli 2024 Nonish91 skrev (2 timer siden): Hvordan klarer noen å bli sammen med en som er utro mot sin kone? Er du ikke redd for at han kommer til å gjøre det samme mot deg?? Jeg har bare aldri skjønt det, jeg hadde virkelig hatt problemer med å stole på han etterpå 😭😭 Jo jeg ville vært veldig redd for det om vi går inn i et forhold. Men nå vet jeg ikke om vi gjør det. Isåfall må mye skje, veldig mye. Fikk mld av han idag at han må utsette treff fordi han har tappet seg for energi de siste dagene. (Tydelig mye som skjer ifølge han🙄)... men han hadde veldig lyst Anonymkode: d037e...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #85 Del Skrevet 26. juli 2024 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Ingen som hadde sex med meg som opptatt mann, jeg er for trofast i forhold.. Men det var likevel en del gifte kvinner som ymtet, selv om vi så hverandres giftering. Det virket som gifteringen var et vanntett alibi, for at sexen skulle holdes hemmelig? Som singel har jeg opplevd flere ganger å sex med opptatte kvinner.. Jeg så ikke etter ring eller ringmerker, og det ble heller ikke diskutert status. Og noen er jo flinke til å holde stausen skjult, men jeg tror også enkelte kvinner leser meg fort. Ting skjer utrolig fort når vi tenner og blir kåte på hverandre, da blir vi begge litt bedøvd av rusen som fratar oss sunn fornuft🤗🥰 For min del handler det ikke om at det må være så hemmelig nødvendigvis, men det reduserer i hvert fall risikoen for at han plutselig står på døra og vil ha et forhold. Anonymkode: d70a5...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 26. juli 2024 #86 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 18.12): Hvis dere er så jævle bekymret for å mennene deres har seg med andre damer, da må dere gjøre ekstra innsats på soveromet og vise å dere setter pris mennene - det er ikke mer komplisert enn det! Tør å vedde å 75% av dere klager på alt mulig rart og dere er aldri fornøyd med noen ting - i tillegg å føle sexpress pga av dere ikke kan ta ansvar for dere egen seksualitet... 🙃🤣 Anonymkode: 9fca6...782 Tragisk utsagn. Trodde alle hadde fått med seg at utroskap er noe som ligger på utøveren 99% av gangene. Det blir som å si at hvis man ikke vil bli voldtatt, ma man slutte å omgås folk og ta ansvar. Dersom man er misfornøyd i et forhold, være seg seksuelt eller annet, er det faktisk opp til en sjøl å fjerne seg fra den ligninga før man entrer en annen så sant ikke partner ønsker et åpent forhold. Vi er mange som praktiserer åpne forhold og trives med det. Men utro folk unngår jeg, da det er en karakterbrist, ikke partners feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #87 Del Skrevet 26. juli 2024 Tough cookie skrev (17 timer siden): Tror du virkelig at opptatte menn er utro kun fordi de ikke får noe hjemme? For en del menn er ikke hverken sex eller den oppmerksomheten de får hjemme nok, fordi de har en sykelig avhengighet. Forskning viser også at menn som puler på si og aldri forlater samboer/ barn, heller går ned i standard enn opp😏 Dette. Min siste partner var opptatt i ett forhold da vi ble sammen. Han sa han var singel. Han holdt på med flere fra dag en. Han klikket en gang da jeg pratet med en tidligere kjæreste vi begge traff på ute. Anonymkode: a299d...737 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #88 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei han sa bare at de kranglet litt av og på hele tiden. Han hadde ikke sovet noe igår og lite inatt også. Jeg spurte for ei uke siden om det kunne skje at han ble singel, å han skrev "tiden vil vise." Så jeg aner ikke altså .. Anonymkode: d037e...f3b Tiden vil vise de betyr "har ingen planer om det, men er ikke dum nok til å tro at den ringen jeg ikke forholder meg til ellers skal redde noe som helst".. Karma har det med å komme for folk, så neste gang du er i hva du tror er et trygt og stabilt forhold, vil du oppdage at din partner har gått bak ryggen din. Trolig med en bekjent, da karma som regel slår til litt ekstra.. Håper du ser tilbake på dette og tar det som måtte komme din vei på strak arm. Faktum er at de rundt deg vil miste all respekt for deg om dette kommer ut. Bor du på et lite sted, eller i en "liten bransje" vil det bli vanskeligere å få jobb da lojalitet er mye de fleste setter høyt. Og i 2024 blir fortsatt kvinner dømt hardere enn menn når det kommer til utroskap. Er du heldig, tror folk du bare er stokk dum og tar avstand fordi de ikke vil assosieres. Er du uheldig, sitter noen på ting om deg som de med glede deler når de finner ut av det. Anonymkode: 5c043...661 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #89 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tiden vil vise de betyr "har ingen planer om det, men er ikke dum nok til å tro at den ringen jeg ikke forholder meg til ellers skal redde noe som helst".. Karma har det med å komme for folk, så neste gang du er i hva du tror er et trygt og stabilt forhold, vil du oppdage at din partner har gått bak ryggen din. Trolig med en bekjent, da karma som regel slår til litt ekstra.. Håper du ser tilbake på dette og tar det som måtte komme din vei på strak arm. Faktum er at de rundt deg vil miste all respekt for deg om dette kommer ut. Bor du på et lite sted, eller i en "liten bransje" vil det bli vanskeligere å få jobb da lojalitet er mye de fleste setter høyt. Og i 2024 blir fortsatt kvinner dømt hardere enn menn når det kommer til utroskap. Er du heldig, tror folk du bare er stokk dum og tar avstand fordi de ikke vil assosieres. Er du uheldig, sitter noen på ting om deg som de med glede deler når de finner ut av det. Anonymkode: 5c043...661 Ja jeg skrev til han at vi kan treffes om han ei gang blir singel. Det som irriterer meg er at han legger ballen død nå som jeg har sendt masse bilder til han. Akkurat som det er mindre utroskapsverdig enn å møtes. Nå får han gjøre om litt på ting i livet. Jeg kan ikke gå etter hans humør og energi.... nå er han tappet sier han, hvorfor? Anonymkode: d037e...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 26. juli 2024 #90 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ja jeg skrev til han at vi kan treffes om han ei gang blir singel. Det som irriterer meg er at han legger ballen død nå som jeg har sendt masse bilder til han. Akkurat som det er mindre utroskapsverdig enn å møtes. Nå får han gjøre om litt på ting i livet. Jeg kan ikke gå etter hans humør og energi.... nå er han tappet sier han, hvorfor? Anonymkode: d037e...f3b Tappet for energi? Er man interessert i noen og synes noe er nytt og spennende får man jo masse energi. Sorry men dette virker som null interesse fra hans side. Bra du avslutta. Nå blokkerer du han fra some. Og detoxer deg fra denne mannen… drit i nakenbildene, gjort er gjort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2024 #91 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For min del handler det ikke om at det må være så hemmelig nødvendigvis, men det reduserer i hvert fall risikoen for at han plutselig står på døra og vil ha et forhold. Anonymkode: d70a5...9b9 Haha.. ja det å være en god elsker kan også være plagsomt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. juli 2024 #92 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 15.02): Alt for mange emoji's. Anonymkode: dc3ee...f10 Det var DET du hengte deg opp i?!? 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 26. juli 2024 #93 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jo jeg ville vært veldig redd for det om vi går inn i et forhold. Men nå vet jeg ikke om vi gjør det. Isåfall må mye skje, veldig mye. Fikk mld av han idag at han må utsette treff fordi han har tappet seg for energi de siste dagene. (Tydelig mye som skjer ifølge han🙄)... men han hadde veldig lyst Anonymkode: d037e...f3b Det er bra at du tror på at han hadde lyst, hadde jeg vært deg så hadde jeg bare blokkert og sett videre 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #94 Del Skrevet 26. juli 2024 Lillyvally skrev (11 timer siden): Tappet for energi? Er man interessert i noen og synes noe er nytt og spennende får man jo masse energi. Sorry men dette virker som null interesse fra hans side. Bra du avslutta. Nå blokkerer du han fra some. Og detoxer deg fra denne mannen… drit i nakenbildene, gjort er gjort. Tror han blir tappet at det som skjer hjemme. Han skrev idag " Vi fortsetter å holde kontakten så ser vi hva som skjer" vi holder uansett kontakten, skrev han. Jeg spurte da om hva som skulle skje? Om vi skulle se an sivilstatusen etterhvert. Han skrev da " Jepp";) Hva føler du han vil med dette? Anonymkode: d037e...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #95 Del Skrevet 27. juli 2024 Nonish91 skrev (20 timer siden): Det er bra at du tror på at han hadde lyst, hadde jeg vært deg så hadde jeg bare blokkert og sett videre 💖 Ja men han sier vel egentlig at han vil ha neg itilfelle det blir slutt mellom de to. Han sa, vi holder uansett kontakten. Anonymkode: d037e...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #96 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tror han blir tappet at det som skjer hjemme. Han skrev idag " Vi fortsetter å holde kontakten så ser vi hva som skjer" vi holder uansett kontakten, skrev han. Jeg spurte da om hva som skulle skje? Om vi skulle se an sivilstatusen etterhvert. Han skrev da " Jepp";) Hva føler du han vil med dette? Anonymkode: d037e...f3b ❤️ AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja men han sier vel egentlig at han vil ha neg itilfelle det blir slutt mellom de to. Han sa, vi holder uansett kontakten. Anonymkode: d037e...f3b ❤️ Anonymkode: 9fca6...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 27. juli 2024 #97 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tror han blir tappet at det som skjer hjemme. Han skrev idag " Vi fortsetter å holde kontakten så ser vi hva som skjer" vi holder uansett kontakten, skrev han. Jeg spurte da om hva som skulle skje? Om vi skulle se an sivilstatusen etterhvert. Han skrev da " Jepp";) Hva føler du han vil med dette? Anonymkode: d037e...f3b Han liker deg nok. Så bare vent å se hva som skjer, der virker på meg som du har lyst å gå inn i et forhold med denne mannen. Da ville jeg venta til han har avslutta det han holder på med hjemme. Mulig han er utspekulert og vil ha en elskerinne. Ville ikke sendt han noe mer nakenbilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 27. juli 2024 #98 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja men han sier vel egentlig at han vil ha neg itilfelle det blir slutt mellom de to. Han sa, vi holder uansett kontakten. Anonymkode: d037e...f3b Det er bra at du er naiv ❤️ du får sitte å vente på han 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #99 Del Skrevet 27. juli 2024 Lillyvally skrev (2 timer siden): Han liker deg nok. Så bare vent å se hva som skjer, der virker på meg som du har lyst å gå inn i et forhold med denne mannen. Da ville jeg venta til han har avslutta det han holder på med hjemme. Mulig han er utspekulert og vil ha en elskerinne. Ville ikke sendt han noe mer nakenbilder Tror du han liker siden han sier vi må holde kontakten? Er en grunn for at han vil holde den tenker jeg. Men ja, er enig. Burde ikke gjøre noe mer ut av meg og heller la han bestemme seg. Han kan ikke ha i både pose og sekk Han sa han ville se på bildene når han koset. Ser også at han ikke åpner snap hjemme, så antagelig så har han jobbtlf eller kjøpt en han kun har liggende i jobb bilen sin. For han åpner ikke før han er på jobb igjen....🙄 Anonymkode: d037e...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #100 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 13.23): Ja men dette vil ikke disse kjerringene her inne høre på. De har ikke selvinsikt De tror oppriktig at menn er utro, mens hun perfekte fruen er hjemme og tørker støv på brylløpsbilderamma med buttplugg i rompa og står klar til å bli pult når han kommer hjem. Det er bare ikke tilfellet. Ofte er disse damene svært sære og ser på vanligt sex og samliv som ork og mener at en mann kan ikke få i pose og sekk... 🤯😅 Anonymkode: 9fca6...782 Det er så sant. Jeg har vært gift i ti år, og puter ei 10 år eldre legekollega på jobb enda hun vet at jeg er gift og har barn. Er selv født i 84. Kona mi som er f. I 89 tar meg som en selvfølge. Utad er vi det perfekte par og når hun gir meg fitte to ganger i måneden og er mer opptatt av oppvasken, holdet det ryddig og er slavisk opptatt av renhold og rydde etter meg er jeg så lei. Og skal gnåle om hvor grei hun er som stiller opp med fitte par ganger i måneden. Så ja, jeg er gift pga barna våre. Mens min ti år eldre elskerinne på legekontoret vet det og er fornøyd med å være nummer to og vet at jeg aldri kommer til å gå fra kona mi så lenge barna er små. Anonymkode: 3dfcd...982 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå