Gå til innhold

Single etter langt forhold, trodde ikke det var så lett få sex.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 9.03):

Mitt inntrykk er at et mindretall av menn har det på samme måte som kvinner. "Markedet" for ONS er nok i stor grad slik at de som først er på og har suksess der står for omtrent all aktiviteten. Kvinner og menn med mange partnere har nok hovedsakelig ligget med andre som ligner seg selv.

Som mann har jeg det helt motsatt. Jeg har vært singel i fem år, og ikke vært i nærheten av noe som helst. Ser etter forhold, men det har ikke vært noen teoretisk mulighet for noe annet underveis. Jeg er både høy og i god form, så jeg er ikke spesielt dårlig stilt heller.

Anonymkode: 0ea30...aba

Ekspander  

Men HVORFOR må du ha "noe annet underveis"? De fleste kvinner ønsker ikke å pule rundt. Hvorfor MÅ menn pule rundt, da?

Anonymkode: 7b6c4...8b8

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har og vært singel og midt i tredveårene og lysten på sex. Jeg var derimot skuffet over tilgangen, kvaliteten og etterhvert min egen sikkerhet. Nå har jeg kun sex med folk jeg kjenner godt og hvor en mengde ting er trygt og avklart. Det skjer så og si aldri.

Anonymkode: 96395...cf9

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 6.51):

Forstår menn sin fustrasjon der, dessverre.

Ekspander  

Hvis jeg forstår noe, så tenker jeg; "heldigvis, at jeg forstår det". 

Anonymkode: f89c4...e34

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bitter incel-type utgir seg for kvinne for sympati på internettet...og lurer fremdeles på hvorfor han ikke får seg noe. 

Fascinerende. 

Anonymkode: b1d3b...6bc

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skrevet av en mann.

Ingen kvinne tenker du har makt over noe som helst, bare fordi så mange menn gjør hva som helst for å få seg noe.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også ute etter laaangt forhold og (siden jeg faktisk garantert er kvinne!) opplever jeg situasjonen litt annerledes.
Ja, det er lett å få sex, men er den bra, tilfredsstillende for meg? Der er det dessverre et enormt gap mellom tilbud og kvalitet. Har brent meg på noen fyrer som var utrolig egoistiske og lite opptatt av meg. Da dropper jeg heller sex, så nå er jeg av alle apper og tenker å ta meg god tid og ev møte noen i virkeligheten.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 9.07):

Men HVORFOR må du ha "noe annet underveis"? De fleste kvinner ønsker ikke å pule rundt. Hvorfor MÅ menn pule rundt, da?

Ekspander  

Jeg er ikke interessert i det overhodet, så det kan jeg ikke svare på. Poenget er bare at det heller ikke er teoretisk mulig. Så er det jo klart at selvtilliten får seg en knekk etter så mange år som singel, og det er ingen fordel.

Anonymkode: 0ea30...aba

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 7.12):

Med dette innlegget så sier du jo at det er lett for menn å få sex på en datingapp også.. 

De som treffer deg får jo sex? 

Skjønner ikke helt poenget

Anonymkode: 9dc12...ce1

Ekspander  

Tråden er nok startet av et 19 år gammelt gutteromstroll (mental alder)

Men ditt svar tyder på at du ikke har forstått at det er de samme tre mennene som harver over alle løse tinder-tauser i landet. For alle menn unntatt disse tre er det litt mindre lett.

Anonymkode: f8370...916

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 9.06):

Jeg er kvinne, og har aldri opplevd "stor pågang av menn". Mange kvinner "i historien" har vært gamle jomfruer. Sikkert fordi det var så lett for dem å få sex...

Ekspander  

Ja, selvsagt har det vært lett for dem å få sex. Men det var jo uaktuelt uten ekteskap. Vet  du INGENTING om historie?

Anonymkode: c643e...e2a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 6.51):

Vært i forhold i endel år, er i 30åra og ser helt gjennomsnittlig ut. Litt fordel med trent kropp dog, ellers ganske vanlig :) Startet litt med å date via nett og tinder, merker at det er så enorm pågang av menn med kontakt at man bare må ta pauser. "Dickpics" blokkerer jeg.

Men er jo lysten på sex ettersom jeg er vandt med det fra forhold regelmessig, så har hatt etpar sextreff med godt hell. Men oppdager at som kvinne kan man faktisk skaffe seg et sextreff på 10-15min! 😅. Om man vil, har brukt litt lenger tid selv pga vil vite litt mer om mannen. Er fornøyd med treffene mine hvertfall.

Er ganske ulikt maktbalanse i samfunnet der, kvinner har nok nesten alle makt når det kommer til å ha lett tilgang på sex. Forstår menn sin fustrasjon der, dessverre.

Som kvinne vil jeg hvertfall bruke denne muligheten til å utforske litt, ha sex rett og slett. Ettersom jeg kan velge og vrake ❤️

Anonymkode: 1699b...6ad

Ekspander  

KJør på hvis du ikke knytter deg til menn ved sex over tid.  Fins ikke noe som er lettere enn å få overfladisk sex fra menn der du kun er sett på som ett sexobjekt og betyr nix nada noe annet til dem. Som dame er det kjempe enkelt å få sex veldig fort til og med jeg som er langt oppi 50 åra får  tilbud om det hver dag på nett. Men jeg gidder ikke overfaldiske engangsligg. Jeg får ikke noe ut av det for min del. Men får du mye ut av det. Kjør på. Feel free.. husk prevensjon og kondom. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Memorangen skrev (På 22.7.2024 den 7.24):

Garantert skrevet av en mann🙂

Ekspander  

Kvinner er opptatt med å ha sex, så det stemmer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Been there - done that. Etter lang tida sølibat i et ekteskap hadde jeg plutselig all den sexen jeg ville ha. Det er damenes marked nå og de kan si hva de vil ha og får det. HI er nok ikke en mann, men en dame som har funnet ut alle valgmulighetene hun har. 

Anonymkode: 39929...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 10.39):

Been there - done that. Etter lang tida sølibat i et ekteskap hadde jeg plutselig all den sexen jeg ville ha. Det er damenes marked nå og de kan si hva de vil ha og får det. HI er nok ikke en mann, men en dame som har funnet ut alle valgmulighetene hun har. 

Ekspander  

Å bytte på pikk, er ikke en valgmulighet kvinner setter pris på.

Kvinner vil ha en skikkelig lojal bra mann.

En mann som bare tilbyr sex, er verdt veldig lite. 

VELDIG LITE.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  MizzVic skrev (På 22.7.2024 den 10.42):

Å bytte på pikk, er ikke en valgmulighet kvinner setter pris på.

Kvinner vil ha en skikkelig lojal bra mann.

En mann som bare tilbyr sex, er verdt veldig lite. 

VELDIG LITE.

Ekspander  

Kvinner kan fint sette pris på begge deler takk. Jeg hadde en ff for å «kurere» den verste sexlysten. Ikke noe problem i å ha en lojal bra mann senere. Du virker sneversynt og tenker at damer ikke kan ha valgfrihet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ekspander  

Det er alltid menn som henger seg opp i kortidsmarkedet, og at de ikke har ubegrenset tilgang på damer som de forventer at de burde ha. Å ha sex handler om at to partner samtykker til og ha sex med hverandre. Og dersom du ikke får det som du ønsker, så ja, da kan du enten tilpasse deg, forberede deg eller la være å delta. 

Anonymkode: 89ee5...0ec

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50+, tjukk og helt ordinær ellers. Å få sex er veldig enkelt. Også med kjekkaser 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Det tror jeg også.

AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 9.07):

Ekspander  

Det må da være lov å ha lyst på sex uten noe mer? Jeg er ikke der selv, men har vært der og forstår ønsket.

Anonymkode: 9202d...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også hørt det fra ei dame i 40-årene, at det var veldig lett å få sex, så lett at hun ikke kunne si nei til alle tilbudene….

Anonymkode: 0e94f...8cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...