danbanan Skrevet 25. juli 2024 #121 Del Skrevet 25. juli 2024 Når man leser denne tråden og forstår hvor inkompetente kvinner er i forhold til menn og deres utfordringer på det seksuelle "markedet" eller dating generelt, så er d meget vanskelig å ta dette forumet seriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #122 Del Skrevet 25. juli 2024 danbanan skrev (21 minutter siden): Når man leser denne tråden og forstår hvor inkompetente kvinner er i forhold til menn og deres utfordringer på det seksuelle "markedet" eller dating generelt, så er d meget vanskelig å ta dette forumet seriøst! Er det inkompetent å dele sin erfaring som kvinne om at jeg ikke fikk noen tilbud om noe da jeg var singel, og at jeg er helt usynlig for menn i hverdagen? Anonymkode: 7b6c4...8b8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 25. juli 2024 #123 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det inkompetent å dele sin erfaring som kvinne om at jeg ikke fikk noen tilbud om noe da jeg var singel, og at jeg er helt usynlig for menn i hverdagen? Anonymkode: 7b6c4...8b8 Nope, ikke slike som deg jeg referer til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #124 Del Skrevet 25. juli 2024 23 hours ago, AnonymBruker said: Og dette er hva jeg opplever som et stort problem med en del menn i dagens samfunn, den nedlatende og nedsettende holdningen da det kommer til andre mennesker. Å omtale et annet menneske på den måten fordi at de ikke lever opp til dine standarder og hva du trenger, et annet menneske som ønsker å leve livet på en annen måte. Du er din egen sjef i ditt eget liv, du velger hvem du vil omgås. Du. Du. Du. Anonymkode: 89ee5...0ec ... Men jeg er kvinne selv. Har bare fått utrolig nok av å se andre kvinner ha så dårlig moral og lite respekt for seg selv. Body count er viktig og sier mye om deg... Og ja, jeg velger hvem jeg omgås. Venninner som oppfører seg som løse horer kaster jeg glatt. Ønsker bare venninner som har gode familieverdier, er pålitelige og respekterer seg selv. Anonymkode: e67bf...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #125 Del Skrevet 25. juli 2024 danbanan skrev (53 minutter siden): Når man leser denne tråden og forstår hvor inkompetente kvinner er i forhold til menn og deres utfordringer på det seksuelle "markedet" eller dating generelt, så er d meget vanskelig å ta dette forumet seriøst! Du kan ikke et øyeblikk tenke at vi helt faktisk og oppriktig prøver å gi menn gode råd? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #126 Del Skrevet 25. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: "Vær slank", "vær attraktiv", "kvinner MÅ suge" osv. Samtidig så er det masse syting over at "ingen damer vil GI dem sex". Vel, vanlige og mindre pene damer ser de ikke på engang. I tillegg er det svært få damer som ønsker å ha sex med kvinnehatere. Anonymkode: 7b6c4...8b8 Nå ønsker jeg bare å påpeke at det gjelder ikke alle menn eller ikke noe bestemt for kjønn i seg selv, da dette er psykisk sykdom som snakker i disse tilfellene. Det er depresjon, at man setter seg inn i en offerrolle og tenker at noen skal komme å redde dem fra den forferdelige verden de lever i. Problemet blir jo, som du sier, at det tas utover andre og at man blir påtrengende, aggressiv og sint. Man vil ha det fineste, flotteste og beste, man tror man fortjener langt mer enn andre og selvtilliten er skjør. Psykisk sykdom er beinhardt og tøft. Du ser det på tiktok og instagram, så de mennene som snakker mest om at det ikke finnes noen gode kvinner lengre er jo menn som ikke har oppnådd noe særlig i livet og som lengter etter at noen, endelig, skal ta vare på dem. Anonymkode: 89ee5...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #127 Del Skrevet 25. juli 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: ... Men jeg er kvinne selv. Har bare fått utrolig nok av å se andre kvinner ha så dårlig moral og lite respekt for seg selv. Body count er viktig og sier mye om deg... Og ja, jeg velger hvem jeg omgås. Venninner som oppfører seg som løse horer kaster jeg glatt. Ønsker bare venninner som har gode familieverdier, er pålitelige og respekterer seg selv. Anonymkode: e67bf...c9a Her igjen så havner den respektløse og dårlige holdningen til andre mennesker, fordi at de syns noe annet er viktig enn deg, så er de ikke dårlige mennesker. Du kan velge å omgås mennesker som har de samme verdiene som deg, men ingen er dårligere eller hevet over deg fordi at de velger å leve et annet liv enn deg. Anonymkode: 89ee5...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 25. juli 2024 #128 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 8.51): Vært i forhold i endel år, er i 30åra og ser helt gjennomsnittlig ut. Litt fordel med trent kropp dog, ellers ganske vanlig Startet litt med å date via nett og tinder, merker at det er så enorm pågang av menn med kontakt at man bare må ta pauser. "Dickpics" blokkerer jeg. Men er jo lysten på sex ettersom jeg er vandt med det fra forhold regelmessig, så har hatt etpar sextreff med godt hell. Men oppdager at som kvinne kan man faktisk skaffe seg et sextreff på 10-15min! 😅. Om man vil, har brukt litt lenger tid selv pga vil vite litt mer om mannen. Er fornøyd med treffene mine hvertfall. Er ganske ulikt maktbalanse i samfunnet der, kvinner har nok nesten alle makt når det kommer til å ha lett tilgang på sex. Forstår menn sin fustrasjon der, dessverre. Som kvinne vil jeg hvertfall bruke denne muligheten til å utforske litt, ha sex rett og slett. Ettersom jeg kan velge og vrake ❤️ Anonymkode: 1699b...6ad Endret 16. oktober 2024 av tidsfordriv2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 25. juli 2024 #129 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) Trolltunge skrev (8 minutter siden): Du kan ikke et øyeblikk tenke at vi helt faktisk og oppriktig prøver å gi menn gode råd? Vel, umulig for kvinner å gi menn "gode råd" når de aldri har opplevd å være mann selv på datingmarkedet. Noen av dere tror kanskje dere vet hva som er årsaken til at noen menn sliter osv, men må nok dessverre si at mange her inne bommer fryktelig. Menn generelt har det mye tøffere på dating markedet og kvinner generelt er mer selektive. Igjen, handler nok om våres biologi og man finner mye av forklaringen der. Og ikke minst valgmuligheter, kvinner " vinner" jo overlegent her! Men dette henger jo sammen. Må nesten bare akseptere ting som det er å gjøre d beste ut av det man har, enten man er mann eller kvinne😏 Endret 25. juli 2024 av danbanan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 25. juli 2024 #130 Del Skrevet 25. juli 2024 3 hours ago, Kompetent said: Er litt interessant at du sier menn kan prate med kvinner så lenge det er "uten baktanker". Antar det vil si at han må skjule sine heteroseksuelle intensjoner. Det er jo nærmest en heterofob innstilling å fordømme en mann fordi han snakker med en kvinne fordi han er seksuelt interessert. Det er også en trend at menn ikke investerer i utdannelse og karriere slik som de gjorde før, og faller utenfor arbeidsmarkedet. Dersom belønningen for utdannelse og arbeid ikke er å bli belønnet med sex fra kvinner lengre, har mange menn ingen motivasjon for å anstrenge seg, og konsekvensen blir at menn ikke bidrar til verdiskapingen i samfunnet. Kvinner klarer seg utmerket uten menn seksuelt, noe kvinner ofte skryter av, og sier de er lykkeligere bare de får kastet ut mannen. Vel, det er menn som utfører alle de essensielle jobbene i samfunnet, bygger vei, hus, ingeniører, søppeltømmere og lignende, jobbene som gjør at samfunnet fungerer. Kanskje det bør bli en kollektiv streik blant menn, slik at kvinner igjen blir motivert til å inngå seksuelle relasjoner med menn. Nå er jo menn også materialister. Hvordan skal man liksom få råd til den fete bilen, eller det store huset man har drømt om, uten en skikkelig inntekt? Eller all biffen som ultramachochad-dudesa skal proppe i seg for å "bygge muskler"? Menn trenger også mat på bordet, og det får dem ikke hvis de sitter hjemme og tvinner tommeltotter "fordi de ikke får pult". Dessuten: hvorfor skulle liksom kvinner jobbe når de, ut fra denne logikken din, ikke skulle hatt motivasjon til å jobbe selv? Dessuten er det ikke sånn at det går an å streike seg til puling. Herre fred, for en idé. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 25. juli 2024 #131 Del Skrevet 25. juli 2024 De fleste kvinner får seg ligg, og velger derfor kun blant mest attraktive mennene. Så det er en voldsom skjevfordeling. Mange kvinner ligger derfor med et mindretall menn (de som er de mest attraktive). Derfor er det sykt mye spredning av kjønnssykdommer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. juli 2024 #132 Del Skrevet 25. juli 2024 Memorangen skrev (På 22.7.2024 den 9.24): Garantert skrevet av en mann🙂 Nei, jeg kan få sex på en to tre, pga menn er enkle og vil h sex rett og slett. Det ER enkelt for kviner å få sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 25. juli 2024 #133 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) Mysticgirl skrev (3 minutter siden): Nei, jeg kan få sex på en to tre, pga menn er enkle og vil h sex rett og slett. Det ER enkelt for kviner å få sex. Hurra for deg igjen som har skjønt d og ikke henger deg oppi å "forsvare" ditt eget kjønn😉 Men finnes nok også en del kvinner som sliter, de som er mindre attraktive. Menn er jo veldig visuelle og opptatt av utseendet. Meg selv inkludert.. Endret 25. juli 2024 av danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #134 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) danbanan skrev (15 minutter siden): Vel, umulig for kvinner å gi menn "gode råd" når de aldri har opplevd å være mann selv på datingmarkedet. Noen av dere tror kanskje dere vet hva som er årsaken til at noen menn sliter osv, men må nok dessverre si at mange her inne bommer fryktelig. Menn generelt har det mye tøffere på dating markedet og kvinner generelt er mer selektive. Igjen, handler nok om våres biologi og man finner mye av forklaringen der. Og ikke minst valgmuligheter, kvinner " vinner" jo overlegent her! Men dette henger jo sammen. Må nesten bare akseptere ting som det er å gjøre d beste ut av det man har, enten man er mann eller kvinne😏 Ja å akseptere at verden er som den er og gjøre det beste ut av det, gjerne ved å prøve å utvikle seg selv til bedre tilpasset verden som den faktisk er, er nøyaktig hva man bør gjøre. Klart vi kvinner vet at det er store ulikheter for kvinner som er pene nok til å være ønsket og gjennomsnittlig mann. Det er bare slik det er. Mindre forskjell er det nok mellom kvinner som ikke blir vurdert som pene nok av menn og gjennomsnittlig/lite attraktiv mann. Der er ofte situasjonen temmelig lik. Men ditt innlegg viser jo også til en til ting vi kvinner vet; Mindre pene kvinner blir av menn ikke regnet med som kvinner engang. Hvilket er fryktelig tydelig når menn påstår at kvinner ikke vet hvordan det er å bli valgt bort/ikke sett/ikke vurdert. Redigert etter ditt siste innlegg: Jøss, du skjønner faktisk det, men likevel skriver du at kvinner ikke forstår. Selv om du altså har forstått at en del kvinner er i nøyaktig samme situasjon. Endret 25. juli 2024 av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #135 Del Skrevet 25. juli 2024 1 minutt siden, Trolltunge said: Ja å akseptere at verden er som den er og gjøre det beste ut av det, gjerne ved å prøve å utvikle seg selv til bedre tilpasset verden som den faktisk er, er nøyaktig hva man bør gjøre. Klart vi kvinner vet at det er store ulikheter for kvinner som er pene nok til å være ønsket og gjennomsnittlig mann. Det er bare slik det er. Mindre forskjell er det nok mellom kvinner som ikke blir vurdert som pene nok av menn og gjennomsnittlig/lite attraktiv mann. Der er ofte situasjonen temmelig lik. Men ditt innlegg viser jo også til en til ting vi kvinner vet; Mindre pene kvinner blir av menn ikke regnet med som kvinner engang. Hvilket er fryktelig tydelig når menn påstår at kvinner ikke vet hvordan det er å bli valgt bort/ikke sett/ikke vurdert. Og jeg vil legge til, som jeg har sagt gang på gang, hvem ønsker å være hun som blir brukt som en tømmestasjon fordi at han sitter der og tenker "jaja, dette er det jeg må ta til takke til"? Man ønsker en som faktisk liker å ha sex med en, en som faktisk tenner på en og der spenningen og kjemien ligger til at man faktisk ønsker å rive av en klærne. Anonymkode: 89ee5...0ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprut Skrevet 25. juli 2024 #136 Del Skrevet 25. juli 2024 Da var tråden lest gjennom, og oppsummeringen er som følger: Litt sprut får en uten altfor mye innsats som kvinne. 💦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #137 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og jeg vil legge til, som jeg har sagt gang på gang, hvem ønsker å være hun som blir brukt som en tømmestasjon fordi at han sitter der og tenker "jaja, dette er det jeg må ta til takke til"? Man ønsker en som faktisk liker å ha sex med en, en som faktisk tenner på en og der spenningen og kjemien ligger til at man faktisk ønsker å rive av en klærne. Anonymkode: 89ee5...0ec Akkurat! Å bli brukt slik, på den måten, er så fryktelig at kvinner i den situasjonen ofte velger å la være å ha sex/forhold. Så for dem er ikke det en større fordel at "kvinner kan iallefall få sex" enn at det oppleves så vondt og traumatiserende at de velger bort den "fordelen". Noe som burde gjøre det innlysende at da er det absolutt ingen fordel. Hadde det vært en fordel ved det ville de nemlig ikke valgt det bort, men isåfall tatt imot det. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 25. juli 2024 #138 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) Trolltunge skrev (10 minutter siden): Ja å akseptere at verden er som den er og gjøre det beste ut av det, gjerne ved å prøve å utvikle seg selv til bedre tilpasset verden som den faktisk er, er nøyaktig hva man bør gjøre. Klart vi kvinner vet at det er store ulikheter for kvinner som er pene nok til å være ønsket og gjennomsnittlig mann. Det er bare slik det er. Mindre forskjell er det nok mellom kvinner som ikke blir vurdert som pene nok av menn og gjennomsnittlig/lite attraktiv mann. Der er ofte situasjonen temmelig lik. Men ditt innlegg viser jo også til en til ting vi kvinner vet; Mindre pene kvinner blir av menn ikke regnet med som kvinner engang. Hvilket er fryktelig tydelig når menn påstår at kvinner ikke vet hvordan det er å bli valgt bort/ikke sett/ikke vurdert. Redigert etter ditt siste innlegg: Jøss, du skjønner faktisk det, men likevel skriver du at kvinner ikke forstår. Selv om du altså har forstått at en del kvinner er i nøyaktig samme situasjon. Ja, skjønner d. Men det mange kvinner ikke skjønner at det er en vestentlig større andel menn som blir "valgt bort" en kvinner. Les om hypergami, det er faktisk noe reelt som eksisterer i kvinners biologi og er ikke bare "incel svada" som sikkert mange kvinner her inne påstår. Men betyr ikke at alle kvinner må ha noe bedre, men må heller ikke fornekte våres biologi. Kvinner har sine "dårlige sider" akkurat som oss menn! Endret 25. juli 2024 av danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #139 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) Sprut skrev (5 timer siden): Da var tråden lest gjennom, og oppsummeringen er som følger: Litt sprut får en uten altfor mye innsats som kvinne. 💦 Ja, men orgasme og tilfredsstillelse selv kan man egentlig se langt etter med mindre man er pen nok til at menn gidder å gjøre en innsats for deg. (Og ikke alltid bankers da heller.) Hva er vitsen med å motta sprut uten egen glede ved det? Sex har man fordi det er deilig og tilfredsstillende, og er det derimot nedverdigende og ugreit har sex ingenting for seg. Endret 26. juli 2024 av Trolltunge 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #140 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) danbanan skrev (5 minutter siden): Ja, skjønner d. Men det mange kvinner ikke skjønner at det er en vestentlig større andel menn som blir "valgt bort" en kvinner. Les om hypergami, det er faktisk noe reelt som eksisterer i kvinners biologi og er ikke bare "incel svada" som sikkert mange kvinner her inne påstår. Men betyr ikke at alle kvinner må ha noe bedre, men må heller ikke fornekte våres biologi. Kvinner har sine "dårlige sider" akkurat som oss menn! Ja det har vi så absolutt, men verden er som den er, og har man ikke det å tilby som medfører at man er ønsket av kvinner kan man prøve å gjøre noe med det. Å furte over at at tingenes tilstand er som de er fører ingen vei. Kvinner vil aldri begynne å sympatiknulle menn dersom de bare furter tilstrekkelig. Det skjer ikke. Endret 25. juli 2024 av Trolltunge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå