AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #101 Del Skrevet 24. juli 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Klart koneemne er viktig i 2024. Kanskje viktigere nå en før med alle de spinville kjerringene som springer rundt helt uten moral og respekt. Anonymkode: e67bf...c9a Og dette er hva jeg opplever som et stort problem med en del menn i dagens samfunn, den nedlatende og nedsettende holdningen da det kommer til andre mennesker. Å omtale et annet menneske på den måten fordi at de ikke lever opp til dine standarder og hva du trenger, et annet menneske som ønsker å leve livet på en annen måte. Du er din egen sjef i ditt eget liv, du velger hvem du vil omgås. Du. Du. Du. Anonymkode: 89ee5...0ec 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #102 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Klart koneemne er viktig i 2024. Kanskje viktigere nå en før med alle de spinville kjerringene som springer rundt helt uten moral og respekt. Anonymkode: e67bf...c9a Hvor finner du alle disse spinnville kjerringene uten moral og respekt som springer rundt, egentlig? Du må jo kjenne de veldig godt siden du vet de er uten moral? Hva er det de ikke respekterer? Kanskje du bør skifte miljø? Anonymkode: a3d1e...7ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #103 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt seriøst, jeg er ikke det. Jeg har dårlig hud, jeg begynner å bli grå i håret, jeg begynner å få rynker og har en nese jeg vurderer å operere (jeg har fått en god del kommentarer på den gjennom livet så jeg vet at den er så stygg som jeg mener selv). Også kan du legge til et par kroniske sykdommer og uføretrygd som burde vært enda mer avskrekkende, særlig når det kommer til forhold. Sminke hjelper litt, men skjuler ikke alt dette. De aller fleste av venninnene mine er penere enn meg så jeg er sjeldent den peneste i gruppa når vi er flere ute. Jeg er bevisst eget utseende og skavanker, men prøver å ikke ha særlig fokus på det. Kan det være selvtilliten som er hindringen hos deg? Jeg blir lei meg av å lese at du ikke tror noen ville merket deg med mindre de synes du var i veien eller tror du er gal, og tenker at du kanskje tenker litt for dårlig om deg selv? Ser du deg rundt når du er ute eller er du mest opptatt av å prøve å ikke være i veien/skjule deg selv? Det er vanskelig å ta kontakt med noen som oppleves som lukket og ikke tilgjengelig for kontakt. Jeg er ihvertfall veldig åpen for verden rundt meg og smiler og møter blikk, det kan jo spille inn? Jeg vet ikke helt med den utstrålingen du nevner, jeg føler meg ikke overbevist om at jeg har den, men jeg er sosial og liker å møte nye mennesker så det er kanskje heller den åpenheten jeg nevner? Jeg forstår det ikke selv og det er helt oppriktig ikke noe spesielt ved meg på noen måte. Anonymkode: cc841...266 Jeg tror du kan være inne på noe når det gjelder det å møte blikk, for det gjør jeg aldri. Det vil si, jeg gjør det om jeg er i en situasjon der kontakt er etablert, med venner, mennesker jeg blir introdusert for, eller dama i kassa på Kiwi, men jeg gjør aldri det ellers. Jeg har vært bevisst på det selv også, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne for å endre på det. Jeg ble alltid irettesatt som barn, om jeg så mye som våget å kaste et blikk på noen, og fikk høre at jeg ikke måtte glane. Og dronningen i klassen på barne- og ungdomsskolen elsket å gjøre sjokkerende ting, for så å slenge dritt etter dem som så på i vantro, da var vi ekle, patetiske, barnslige eller noe annet negativ. Så til slutt så turte ikke jeg å se på noen som helst, for å unngå å bli irettesatt eller stemplet som noe jeg ikke ville være. Det sitter virkelig i ryggmargen at jeg ikke tør å se på fremmede. Jeg har hatt prosjekter for meg selv, hvor jeg skal utfordre meg selv til å se meg rundt, men så er ryggmargsrefleksen å se bort eller ned, og det skjer så naturlig at jeg legger ikke merke til det engang. Før jeg kommer hjem og tenker over det, og oppdager at jeg ikke så på noen mens jeg var ute. Jeg er så gammel at jeg har gått glipp av å lære hvordan man skal se på folk uten å virke rar, eller påtrengende, eller bare splitter pine gal. Hvor lærer man sånt etter man har blitt voksen da? Eller må jeg bare innse at løpet er kjørt? Anonymkode: f7477...361 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #104 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og dette er hva jeg opplever som et stort problem med en del menn i dagens samfunn, den nedlatende og nedsettende holdningen da det kommer til andre mennesker. Å omtale et annet menneske på den måten fordi at de ikke lever opp til dine standarder og hva du trenger, et annet menneske som ønsker å leve livet på en annen måte. Du er din egen sjef i ditt eget liv, du velger hvem du vil omgås. Du. Du. Du. Anonymkode: 89ee5...0ec Det her er noe bare menn gjør? Anonymkode: e0425...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #105 Del Skrevet 24. juli 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det her er noe bare menn gjør? Anonymkode: e0425...50e Hvor i alle dager er sammenhengen med din kommentar og den samtalen som foregår her? Om det er noe du har lyst å si, så si det og ikke bare kom med sånne vage greier. Anonymkode: 89ee5...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #106 Del Skrevet 24. juli 2024 Opplevde det samme 🥰 At tilgangen var ikke så umulig som jeg forestilte meg. Jeg fant ut at jeg måtte ha noe mer trygghet, så følte meg ganske "tom" etter noen år 💔 Anonymkode: 974ed...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #107 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klart koneemne er viktig i 2024. Kanskje viktigere nå en før med alle de spinville kjerringene som springer rundt helt uten moral og respekt. Anonymkode: e67bf...c9a På samme måte som de fleste menn ikke har moral eller respekt. Anonymkode: 7b6c4...8b8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #108 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klart koneemne er viktig i 2024. Kanskje viktigere nå en før med alle de spinville kjerringene som springer rundt helt uten moral og respekt. Anonymkode: e67bf...c9a Hva med alle fyrene som jukker løs på nye damer hver helg? Hvor mye moral og respekt har de? Anonymkode: 605c4...93e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #109 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror du kan være inne på noe når det gjelder det å møte blikk, for det gjør jeg aldri. Det vil si, jeg gjør det om jeg er i en situasjon der kontakt er etablert, med venner, mennesker jeg blir introdusert for, eller dama i kassa på Kiwi, men jeg gjør aldri det ellers. Jeg har vært bevisst på det selv også, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne for å endre på det. Jeg ble alltid irettesatt som barn, om jeg så mye som våget å kaste et blikk på noen, og fikk høre at jeg ikke måtte glane. Og dronningen i klassen på barne- og ungdomsskolen elsket å gjøre sjokkerende ting, for så å slenge dritt etter dem som så på i vantro, da var vi ekle, patetiske, barnslige eller noe annet negativ. Så til slutt så turte ikke jeg å se på noen som helst, for å unngå å bli irettesatt eller stemplet som noe jeg ikke ville være. Det sitter virkelig i ryggmargen at jeg ikke tør å se på fremmede. Jeg har hatt prosjekter for meg selv, hvor jeg skal utfordre meg selv til å se meg rundt, men så er ryggmargsrefleksen å se bort eller ned, og det skjer så naturlig at jeg legger ikke merke til det engang. Før jeg kommer hjem og tenker over det, og oppdager at jeg ikke så på noen mens jeg var ute. Jeg er så gammel at jeg har gått glipp av å lære hvordan man skal se på folk uten å virke rar, eller påtrengende, eller bare splitter pine gal. Hvor lærer man sånt etter man har blitt voksen da? Eller må jeg bare innse at løpet er kjørt? Anonymkode: f7477...361 Huff, så trist å høre at du har hatt det sånn, det kan ikke ha vært greit. Jeg tenker det kan være en ide å begynne i det små? Nå vet jeg ikke hvordan du bor og hvor godt du kjenner dem i området, men å møte blikket til naboene kan jo være en god start, så kan du trappe opp til å si hei i tillegg etter hvert (dette kommer gjerne automatisk fra motparten når du har møtt blikket deres noen ganger før så det gir deg kanskje et ekstra «spark i rumpa»)? Også ta det litt mer ut i verden etter hvert, begynn å se på og smile til folk feks når du kommer til busstoppen, når du kommer inn på bussen, når noen setter seg ved siden av deg osv. kanskje kan det også hjelpe deg i gang å vite at et smil eller et hei fra en fremmed kan bety mye for noen som har få mennesker rundt seg eller som har det veldig tungt, med å se på og smile til folk viser du liksom at du er der og ser dem, det kan faktisk gjøre en forskjell for noen. Jeg tviler sterkt på at noen kommer til å oppfatte deg som sprø, du blir nok heller oppfattet som en blid og hyggelig dame som er åpen for kontakt med omverden 🥰 Håper det løsner litt etter hvert! Anonymkode: cc841...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. juli 2024 #110 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 14.01): Det finnes menn som ville ligget med stygge bestemødre. Poenget er at alle kvinner kan få sex umiddelbart og hvis du ikke tror på det, sjekk det ut selv på en dating app Anonymkode: e0425...50e For en kynisk tankegang...Ingen mennesker er stygge som du kaller det. Mange mennesker kan ha et pent ytre, men være stygge innvendig, i den grad at de ikke behandler andre mennesker noe bra. Jeg vil mye heller bli sett på som stygg og feit, enn overfladisk ihvertfall. Tusen takk for at du minte meg på det 👏👏👏👏. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #111 Del Skrevet 25. juli 2024 On 7/24/2024 at 10:27 AM, Trolltunge said: På ingen måte. Er det dette dere menn har fått for dere? Derfor det plutselig er blitt så viktig å få ligge rundt og å anse seg selv som håpløs, meningsløs taper dersom man ikke enkelt får tilfeldig sex? Hvor kommer den teorien fra? Det har aldri vært slik at menns totale verdi er basert på dette og det kommer aldri til å bli slik heller. Mange av de menn som relativt enkelt får ons er absolutt ikke type menn kvinner har lyst på forhold til. Ofte er den sjarmen det eneste ved dem egentlig. Også menn kan være dum og deilig. Jeg er ganske enig med deg. Samtidig er muligheten for tilfeldig sex noe som faktisk er av stor betydning, selv om man velger å ikke benytte seg av den. Anses man som seksuelt attraktiv er det mye, mye lettere å komme seg på date – selvsagt også for seriøse menn. Om man først er på date er veien til et forhold også mye kortere. Om man ikke er noe typisk ONS-materiale i utgangspunktet tar det for mange menn kanskje et par år å finne seg en eneste date. 23 hours ago, Kompetent said: Det er jo også et interessant poeng at det er mye lettere for de fleste kvinner å få sex med kvinner også, ikke bare med menn. Virker som gynosexualitet er svært utbredt. Det er for øvrig kun heteroseksuelle menn som ikke kan få sex når de ønsker det. For alle andre kjønn og legninger, finnes det en tilsvarende motpart. Ser man videoer på YT filmet med skjult kamera, avviser kvinner nesten alltid menn som ønsker sex, date eller telefonnummer, men kvinner avviser sjelden kvinner som vil ha date eller telefonnummer. Her kan man se 2 unge kvinner tilby trekant til tilfeldig forbipasserende. Menn varierer i svarene, mens av de 2 kvinnene som blir spurt, sier den ene umiddelbart ja, mens den andre avslår, men angrer tydeligvis etter 1 sekund. https://www.youtube.com/watch?v=OtSrhFsyFWY Som heterofil mann er det pussig å se hvor mye grønnere gresset er på den andre siden. Jeg var 29 da jeg debuterte seksuelt. Allerede da jeg var 19 hadde jeg flere konkrete "tilbud" fra menn. Hadde jeg vært skeiv hadde jeg opplevd et helt annet "marked". Nå var det aldri aktuelt for meg å benytte meg av tilbud fra feil fil, og ei heller ønsker jeg tilfeldig sex overhodet, men jeg vet at jeg kunne fått kjæreste eller sex relativt enkelt om jeg var homofil. Anonymkode: 0ea30...aba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #112 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er ganske enig med deg. Samtidig er muligheten for tilfeldig sex noe som faktisk er av stor betydning, selv om man velger å ikke benytte seg av den. Anses man som seksuelt attraktiv er det mye, mye lettere å komme seg på date – selvsagt også for seriøse menn. Om man først er på date er veien til et forhold også mye kortere. Om man ikke er noe typisk ONS-materiale i utgangspunktet tar det for mange menn kanskje et par år å finne seg en eneste date. Anonymkode: 0ea30...aba Kanskje mentalt, men helt alvorlig bestemmer man selv hvor man legger sitt mentale fokus. Menn har et veldig bredt arsenal de kan spille på ovenfor kvinner (i motsetning til hvor mye utseendet er ganske alt eller ingenting andre veien), så det er jo mye klokere å jobbe med de faktorer som kan åpne dører mot kvinner enn å ha fokus på hvor mye uforpliktende sex man har tilbud om. Svært mange kvinner er jo ikke engang del av dette uforpliktende sex- markedet, så for svært mange kvinner er man ikke noe ons- materiale uansett. Det man må sørge for er derfor å være/bli aktuell for å bli vurdert for date/forhold- markedet. Der er det mye å kunne jobbe med for å bli vurdert oftere. Ikke minst øve seg på å prate med kvinner i det daglige, uten baktanker. Bare bli synlig. Med mindre du altså er spesielt ute etter kvinner med mye variert seksuell erfaring. De som faktisk vurderer menn for ons og har det jevnlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompetent Skrevet 25. juli 2024 #113 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) 1 hour ago, Trolltunge said: Kanskje mentalt, men helt alvorlig bestemmer man selv hvor man legger sitt mentale fokus. Menn har et veldig bredt arsenal de kan spille på ovenfor kvinner (i motsetning til hvor mye utseendet er ganske alt eller ingenting andre veien), så det er jo mye klokere å jobbe med de faktorer som kan åpne dører mot kvinner enn å ha fokus på hvor mye uforpliktende sex man har tilbud om. Svært mange kvinner er jo ikke engang del av dette uforpliktende sex- markedet, så for svært mange kvinner er man ikke noe ons- materiale uansett. Det man må sørge for er derfor å være/bli aktuell for å bli vurdert for date/forhold- markedet. Der er det mye å kunne jobbe med for å bli vurdert oftere. Ikke minst øve seg på å prate med kvinner i det daglige, uten baktanker. Bare bli synlig. Med mindre du altså er spesielt ute etter kvinner med mye variert seksuell erfaring. De som faktisk vurderer menn for ons og har det jevnlig. Er litt interessant at du sier menn kan prate med kvinner så lenge det er "uten baktanker". Antar det vil si at han må skjule sine heteroseksuelle intensjoner. Det er jo nærmest en heterofob innstilling å fordømme en mann fordi han snakker med en kvinne fordi han er seksuelt interessert. Det er også en trend at menn ikke investerer i utdannelse og karriere slik som de gjorde før, og faller utenfor arbeidsmarkedet. Dersom belønningen for utdannelse og arbeid ikke er å bli belønnet med sex fra kvinner lengre, har mange menn ingen motivasjon for å anstrenge seg, og konsekvensen blir at menn ikke bidrar til verdiskapingen i samfunnet. Kvinner klarer seg utmerket uten menn seksuelt, noe kvinner ofte skryter av, og sier de er lykkeligere bare de får kastet ut mannen. Vel, det er menn som utfører alle de essensielle jobbene i samfunnet, bygger vei, hus, ingeniører, søppeltømmere og lignende, jobbene som gjør at samfunnet fungerer. Kanskje det bør bli en kollektiv streik blant menn, slik at kvinner igjen blir motivert til å inngå seksuelle relasjoner med menn. Endret 25. juli 2024 av Kompetent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #114 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) Kompetent skrev (1 time siden): Er litt interessant at du sier menn kan prate med kvinner så lenge det er "uten baktanker". Antar det vil si at han må skjule sine heteroseksuelle intensjoner. Det er jo nærmest en heterofob innstilling å fordømme en mann fordi han snakker med en kvinne fordi han er seksuelt interessert. Det er også en trend at menn ikke investerer i utdannelse og karriere slik som de gjorde før, og faller utenfor arbeidsmarkedet. Dersom belønningen for utdannelse og arbeid ikke er å bli belønnet med sex fra kvinner lengre, har mange menn ingen motivasjon for å anstrenge seg, og konsekvensen blir at menn ikke bidrar til verdiskapingen i samfunnet. Kvinner klarer seg utmerket uten menn seksuelt, noe kvinner ofte skryter av, og sier de er lykkeligere bare de får kastet ut mannen. Vel, det er menn som utfører alle de essensielle jobbene i samfunnet, bygger vei, hus, ingeniører, søppeltømmere og lignende, jobbene som gjør at samfunnet fungerer. Kanskje det bør bli en kollektiv streik blant menn, slik at kvinner igjen blir motivert til å inngå seksuelle relasjoner med menn. Beklager, dette ble mye bla bla bla for min del. Med å øve seg på å prate med kvinner mente jeg egentlig det jeg også kunne kalle å øve seg på å være bedre på sosiale situasjoner, for det som ofte står i veien for menn er at de er tause og usynlige, eller kleine i sosial kontakt. Slikt kan man generelt øve seg på å bli bedre på, ved å snakke litt med kvinner, og menn også faktisk, i situasjoner som er tryggere å øve seg i enn direkte sjekkesituasjoner. Også kvinner kan ha god utbytte av å øve seg på sosialisering og dialog med andre dersom dette er svake punkt de har. Jeg og en venninne øvde oss helt faktisk på slikt da vi var 18- 20 år gamle og hadde store karriereambisjoner, men opplevde at vi ble usikre i enkelte situasjoner. Vi øvde ved å gi hverandre utfordringer, som å innlede en liten hyggelig samtale med en butikkansatt, gi et kompliment til en tilfeldig fremmed, flørte med en mann i en dagligvarebutikk, og lignende. Utover flørte- utfordringer var det uvesentlig hvilket kjønn noen hadde og hvilken alder. Det vesentlige var å våge å ta kontakt med og prate med ukjente utover det som var standard ren høflighet. (Hei, neitakk til pose og ha en fin dag er jo lett og standard. Vi øvde på ting utover dette.) Det skal jeg si deg, dette gikk enklere og enklere med å ha gjort det mange ganger (øve altså), og videre i livet har jeg aldri engang følt på at slikt er krevende. Det faller seg helt naturlig for meg å smile til og prate med ukjente folk. Ting jeg synes var skummelt før jeg øvde og ble trygg på det å føre små hyggelige samtaler med ukjente. Som er inngangen til så mye. (Vennskap, få hjelp til noe, få informasjon om noe, innlede en flørt, med mer.) Selvfølgelig kan dere menn gå til streik for å få mer sex. Lykke til med det! (Kommer definitivt til å virke mot sin hensikt.) Eller man kan jobbe med egne utfordringer angående det man kjenner er et hinder i livet, og legge bort furtinga. Så går det nok bedre. (Både for kvinner og menn. ) Endret 25. juli 2024 av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #115 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Og dette er hva jeg opplever som et stort problem med en del menn i dagens samfunn, den nedlatende og nedsettende holdningen da det kommer til andre mennesker. Å omtale et annet menneske på den måten fordi at de ikke lever opp til dine standarder og hva du trenger, et annet menneske som ønsker å leve livet på en annen måte. Du er din egen sjef i ditt eget liv, du velger hvem du vil omgås. Du. Du. Du. Anonymkode: 89ee5...0ec Så enig. Det er faktisk helt vanvittig at voksne menn har et behov for å rakke ned på samtlige kvinner som ikke er i henhold til deres preferanser. Alle mennesker har preferanser, men det er faktisk ikke normalt å liksom måtte rakke ned på folk som ikke er etter dine preferanser. Det virker bare sosialt umodent og som forsøk på å få folk til å endre seg til sine preferanser ved å påføre skam. Som man selv er verdens navle, liksom. (Hvilket ER svært umodent, ettersom narsisistiske tendenser skal man begynne å modne fra allerede ved 5 årsalderen. ) Åh nei åh nei, jeg må virkelig endre min oppførsel og mitt liv slik at akkurat Per Ukjent Hvemsomhelst vil like meg! 🤪 Nei det fungerer ikke slik. Endret 25. juli 2024 av Trolltunge 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #116 Del Skrevet 25. juli 2024 1 hour ago, Kompetent said: Er litt interessant at du sier menn kan prate med kvinner så lenge det er "uten baktanker". Antar det vil si at han må skjule sine heteroseksuelle intensjoner. Det er jo nærmest en heterofob innstilling å fordømme en mann fordi han snakker med en kvinne fordi han er seksuelt interessert. Det er også en trend at menn ikke investerer i utdannelse og karriere slik som de gjorde før, og faller utenfor arbeidsmarkedet. Dersom belønningen for utdannelse og arbeid ikke er å bli belønnet med sex fra kvinner lengre, har mange menn ingen motivasjon for å anstrenge seg, og konsekvensen blir at menn ikke bidrar til verdiskapingen i samfunnet. Kvinner klarer seg utmerket uten menn seksuelt, noe kvinner ofte skryter av, og sier de er lykkeligere bare de får kastet ut mannen. Vel, det er menn som utfører alle de essensielle jobbene i samfunnet, bygger vei, hus, ingeniører, søppeltømmere og lignende, jobbene som gjør at samfunnet fungerer. Kanskje det bør bli en kollektiv streik blant menn, slik at kvinner igjen blir motivert til å inngå seksuelle relasjoner med menn. Dette er det mest patetiske jeg har lest. Du investerer i utdannelse og jobb for deg selv, ikke for noen andre. Det er ikke en belønningssystem, om at folk skal samle seg rundt deg og kysse bakken du går på fordi at du orker å skape deg selv et ordentlig liv. Du gjør det for å skape deg et godt liv, for at du er interessert og brenner for noe, for å skape deg venner, en verdi og mening med livet, for å nyte livet og kunne ha råd til det du ønsker. For du har ansvar for ditt eget liv. Snakk om fraskrive seg ansvaret for eget liv og skylde på andre. Og dette er det som er problemet med menn. De skylder på kvinner fordi at de feiler i livet som en kvinne er en slags gode som skal komme å redde dem fra sutringen deres, mens kvinner skylder på seg selv og jobber med å skape seg et bedre liv på egenhånd. Anonymkode: 89ee5...0ec 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #117 Del Skrevet 25. juli 2024 3 minutter siden, Trolltunge said: Så enig. Det er faktisk helt vanvittig at voksne menn har et behov for å rakke ned på samtlige kvinner som ikke er i henhold til deres preferanser. Alle mennesker har preferanser, men det er faktisk ikke normalt å liksom måtte rakke ned på folk som ikke er etter dine preferanser. Det virker bare sosialt umodent og som forsøk på å få folk til å endre seg til sine preferanser ved å påføre skam. Som man selv er verdens navle, liksom. Åh nei åh nei, jeg må virkelig endre min oppførsel og mitt liv slik at akkurat Per Ukjent Hvemsomhelst vil like meg! 🤪 Ja, det er helt vanvittig å sitte og høre på, det egoet som en del menn faktisk har er patetisk. Får du ikke det som du trenger, så må du enten justere deg ned til det du kan få i en dame eller så er du nødt til å bli bedre. For å ta et eksempel fra eget liv, så for fire år siden så gikk jeg på et stevnemøte med en mann som jeg endte opp med å finne direkte ubehagelig. Jeg sa at jeg ikke ønsket å treffe han igjen. Han kom på jobben min, tryglet meg om mer, sendte meg meldinger, fant ut hvor jeg bodde. Det hele var forferdelig. Jeg så han igjen for et år måneder siden. Han hadde fikset året, fått seg ordentlig klær, begynt å trene (fått masse muskler) og hadde en helt annen energi. Han hadde snudd om tankegangen og han gikk rett forbi meg, uten en gang å se på meg, som var deilig. Men istedenfor å klandre andre for at livet ikke ble som han ønsket, så snudde han mot seg selv, gjorde en innsats og den flotte damen som han gikk med armen rundt om (hun var langt yngre enn meg og så vakker) - jeg ble glad på hans vegne for at det hadde gått så bra for han! Det var flott, fantastisk, strålende. Du kan ikke endre folk til å tilpasse din standard, men du kan endre deg selv og ta ansvar for deg selv, sånn at du lager det best mulig for deg selv og ditt liv. Anonymkode: 89ee5...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #118 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er helt vanvittig å sitte og høre på, det egoet som en del menn faktisk har er patetisk. Får du ikke det som du trenger, så må du enten justere deg ned til det du kan få i en dame eller så er du nødt til å bli bedre. For å ta et eksempel fra eget liv, så for fire år siden så gikk jeg på et stevnemøte med en mann som jeg endte opp med å finne direkte ubehagelig. Jeg sa at jeg ikke ønsket å treffe han igjen. Han kom på jobben min, tryglet meg om mer, sendte meg meldinger, fant ut hvor jeg bodde. Det hele var forferdelig. Jeg så han igjen for et år måneder siden. Han hadde fikset året, fått seg ordentlig klær, begynt å trene (fått masse muskler) og hadde en helt annen energi. Han hadde snudd om tankegangen og han gikk rett forbi meg, uten en gang å se på meg, som var deilig. Men istedenfor å klandre andre for at livet ikke ble som han ønsket, så snudde han mot seg selv, gjorde en innsats og den flotte damen som han gikk med armen rundt om (hun var langt yngre enn meg og så vakker) - jeg ble glad på hans vegne for at det hadde gått så bra for han! Det var flott, fantastisk, strålende. Du kan ikke endre folk til å tilpasse din standard, men du kan endre deg selv og ta ansvar for deg selv, sånn at du lager det best mulig for deg selv og ditt liv. Anonymkode: 89ee5...0ec Akkurat! Og dette med å jobbe med egne utfordringer og bli en bedre utgave av seg selv, en utgave som lettere kan oppnå det man ønsker seg, kan absolutt ingen gjøre for deg, men man kan virkelig gjøre mye med det selv. Jeg hadde personlig ikke fått den karriere jeg ønsket meg om jeg ikke øvde på å komme over det at det var skummelt å prate med ukjente, og den innsatsen jeg gjorde angående det kunne ingen ha gjort for meg. Jeg hadde neppe fått den mannen jeg er gift med heller om jeg bare lot slike utfordringer være vedvarende utfordringer, for det å bli trygg på slikt var hva som medførte at jeg uten frykt sjekket ham opp. Hadde jeg fremdeles latt slikt være skummelt og vanskelig hadde jeg kanskje notert meg at oi, det var en flott fyr, men ikke gått uredd bort til ham, som jeg faktisk gjorde, og som vekket hans interesse. Det er virkelig ikke slik at bare menn må jobbe med seg selv heller. Vi kvinner må også utvikle oss i forhold til hva vi ønsker å oppnå i livet, og det er betydelig klokere enn å furte over at verden ikke tilpasser seg deg og dine behov. Det vil verden aldri gjøre, men hver og en av oss har mye potensiale for utvikling og læring. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #119 Del Skrevet 25. juli 2024 Kompetent skrev (2 timer siden): Er litt interessant at du sier menn kan prate med kvinner så lenge det er "uten baktanker". Antar det vil si at han må skjule sine heteroseksuelle intensjoner. Det er jo nærmest en heterofob innstilling å fordømme en mann fordi han snakker med en kvinne fordi han er seksuelt interessert. Det er også en trend at menn ikke investerer i utdannelse og karriere slik som de gjorde før, og faller utenfor arbeidsmarkedet. Dersom belønningen for utdannelse og arbeid ikke er å bli belønnet med sex fra kvinner lengre, har mange menn ingen motivasjon for å anstrenge seg, og konsekvensen blir at menn ikke bidrar til verdiskapingen i samfunnet. Kvinner klarer seg utmerket uten menn seksuelt, noe kvinner ofte skryter av, og sier de er lykkeligere bare de får kastet ut mannen. Vel, det er menn som utfører alle de essensielle jobbene i samfunnet, bygger vei, hus, ingeniører, søppeltømmere og lignende, jobbene som gjør at samfunnet fungerer. Kanskje det bør bli en kollektiv streik blant menn, slik at kvinner igjen blir motivert til å inngå seksuelle relasjoner med menn. Vel. Enkelte menn som ikke bare tenker med pikken 24/7, klarer å finne andre verdier i livet I TILLEGG til sexen. Min sønn tar en utdanning for å få bedre lønn og mer gunstige arbeidstider enn ufaglærte har. Han interesserer seg innen feltet og finner verdi i å lære mer om det. Han er også opptatt av bil, og verdsetter treff med kompiser der de kjører sammen, mekker bil og prater om bil, veldig høyt. Han har suksess på Tinder, men er uinteressert i å pule rundt. Ønsker å bli ferdig med utdanning før han etablerer seg. Han er derimot en intelligent ung mann. Dumme menn, de må pule rundt og bli belønnet med fitte for å gidde å gjøre noe her i livet. Slike menn bygger ikke opp millionbedrifter, oppdager ikke ny medisin, blir ikke berømte skuespillere eller vitenskapsmenn. Anonymkode: 7b6c4...8b8 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #120 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, det er helt vanvittig å sitte og høre på, det egoet som en del menn faktisk har er patetisk. Får du ikke det som du trenger, så må du enten justere deg ned til det du kan få i en dame eller så er du nødt til å bli bedre. For å ta et eksempel fra eget liv, så for fire år siden så gikk jeg på et stevnemøte med en mann som jeg endte opp med å finne direkte ubehagelig. Jeg sa at jeg ikke ønsket å treffe han igjen. Han kom på jobben min, tryglet meg om mer, sendte meg meldinger, fant ut hvor jeg bodde. Det hele var forferdelig. Jeg så han igjen for et år måneder siden. Han hadde fikset året, fått seg ordentlig klær, begynt å trene (fått masse muskler) og hadde en helt annen energi. Han hadde snudd om tankegangen og han gikk rett forbi meg, uten en gang å se på meg, som var deilig. Men istedenfor å klandre andre for at livet ikke ble som han ønsket, så snudde han mot seg selv, gjorde en innsats og den flotte damen som han gikk med armen rundt om (hun var langt yngre enn meg og så vakker) - jeg ble glad på hans vegne for at det hadde gått så bra for han! Det var flott, fantastisk, strålende. Du kan ikke endre folk til å tilpasse din standard, men du kan endre deg selv og ta ansvar for deg selv, sånn at du lager det best mulig for deg selv og ditt liv. Anonymkode: 89ee5...0ec "Vær slank", "vær attraktiv", "kvinner MÅ suge" osv. Samtidig så er det masse syting over at "ingen damer vil GI dem sex". Vel, vanlige og mindre pene damer ser de ikke på engang. I tillegg er det svært få damer som ønsker å ha sex med kvinnehatere. Anonymkode: 7b6c4...8b8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå