Trolltunge Skrevet 24. juli 2024 #81 Del Skrevet 24. juli 2024 (endret) Majer skrev (14 minutter siden): Forskjellen på nålevende menn og tidligere generasjoner er at det har blitt langt vanligere med sex utenfor forhold nå enn tidligere. Forskning viser tydelig at relativ fattigdom er mer psykisk belastende enn absolutt fattigdom. Det kan nok overføres til sex. Man sammenligner seg med andre, og for mange menn er sex langt viktigere enn rikdom Sex er selvfølgelig viktig, men antallet man har sex med sier ABSOLUTT INGENTING om en mann er en velykket mann eller ikke. Det synet er faktisk en falitterklæring av de menn som mener og tror at DET er hva som gir dem verdi som mann og menneske. Mannens tradisjonelle rolle er å ivareta samfunn og familie. Hvilket IKKE gjøres - PÅ INGEN MÅTE- ved å knulle FLEST MULIG KVINNER. Etter den målestokken et faktisk nesten samtlige menn i min slekt tapere, fordi i min slekt er det veldig vanlig å treffe sin partner tidlig i livet, og være kjærlig og lojal og ivareta sine nære og kjære godt. Mennene som helt faktisk er hel ved, og som fyller den tradisjonelle mannsrollen svært godt, og som DERFOR er svært bra menn blir regelrett tapere etter den fullstendig idiotiske målestokken. Hvilket selvfølgelig er 100% ren idioti. Selv om sex uten forhold er mer vanlig nå er det også fremdeles overvekt av kvinner som IKKE deltar heftig i tilfeldig sex- markedet. Kvinner som ikke deltar i dette regnes av mange menn som de mest attraktive partnere, men det er altså kun kvinner som har mye tilfeldig sex og ons som skal avgjøre om en mann er vellykket eller en taper? Hvor mange kvinner må en mann ha hatt sex med for å ikke være taper etter den målestokken? 5, 10, 30 eller fler? Om denne målestokken skulle være reell, hvorfor har enormt mange svært velfungerende, dyktige og vellykkede menn helt faktisk hatt sex med svært få kvinner, og kanskje bare en? Bør slike menn outes og stemples som tapere nå, selv om de så absolutt fyller sin rolle som mann betydelig klokere og bedre? Endret 24. juli 2024 av Trolltunge 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #82 Del Skrevet 24. juli 2024 15 minutter siden, Majer said: Forskjellen på nålevende menn og tidligere generasjoner er at det har blitt langt vanligere med sex utenfor forhold nå enn tidligere. Forskning viser tydelig at relativ fattigdom er mer psykisk belastende enn absolutt fattigdom. Det kan nok overføres til sex. Man sammenligner seg med andre, og for mange menn er sex langt viktigere enn rikdom Ja, men jeg vil bare skyte inn at det er en usunn tankegang. Du får det ikke bedre av å se "Oj, de har det jeg ikke har". Det er som å gå inn i butikken når du er utsultet, og man ender ofte opp med å kjøpe mer enn man egentlig har behov for. Det er noe med at man må finne roen og freden i den livssituasjonen man er i. Anonymkode: 89ee5...0ec 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #83 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du er garantert penere enn du tror. Eller så utstråler du noe som menn trekkes veldig sterkt mot. Eventuelt begge deler samtidig. Selv kunne jeg sikkert bodd på et eller annet sted der det alltid er folk, men kan garantere at ingen hadde oppdaget at jeg var der. Og om de hadde sett meg, så er det fordi jeg var i veien, eller fordi de trodde jeg var gal. Jeg forlater i alle fall huset minst en gang om dagen for annet enn jobb, og om jeg ikke treffer noen jeg kjenner, snakker jeg ikke med andre enn dama bak kassa i butikken, eller et par pensjonister som har rotet seg bort. Ingen har noensinne kommet bort til meg bare for å prate. Men så er det selvsagt mulig at jeg også er styggere enn jeg tror, da. Anonymkode: f7477...361 Helt seriøst, jeg er ikke det. Jeg har dårlig hud, jeg begynner å bli grå i håret, jeg begynner å få rynker og har en nese jeg vurderer å operere (jeg har fått en god del kommentarer på den gjennom livet så jeg vet at den er så stygg som jeg mener selv). Også kan du legge til et par kroniske sykdommer og uføretrygd som burde vært enda mer avskrekkende, særlig når det kommer til forhold. Sminke hjelper litt, men skjuler ikke alt dette. De aller fleste av venninnene mine er penere enn meg så jeg er sjeldent den peneste i gruppa når vi er flere ute. Jeg er bevisst eget utseende og skavanker, men prøver å ikke ha særlig fokus på det. Kan det være selvtilliten som er hindringen hos deg? Jeg blir lei meg av å lese at du ikke tror noen ville merket deg med mindre de synes du var i veien eller tror du er gal, og tenker at du kanskje tenker litt for dårlig om deg selv? Ser du deg rundt når du er ute eller er du mest opptatt av å prøve å ikke være i veien/skjule deg selv? Det er vanskelig å ta kontakt med noen som oppleves som lukket og ikke tilgjengelig for kontakt. Jeg er ihvertfall veldig åpen for verden rundt meg og smiler og møter blikk, det kan jo spille inn? Jeg vet ikke helt med den utstrålingen du nevner, jeg føler meg ikke overbevist om at jeg har den, men jeg er sosial og liker å møte nye mennesker så det er kanskje heller den åpenheten jeg nevner? Jeg forstår det ikke selv og det er helt oppriktig ikke noe spesielt ved meg på noen måte. Anonymkode: cc841...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. juli 2024 #84 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Helt seriøst, jeg er ikke det. Jeg har dårlig hud, jeg begynner å bli grå i håret, jeg begynner å få rynker og har en nese jeg vurderer å operere (jeg har fått en god del kommentarer på den gjennom livet så jeg vet at den er så stygg som jeg mener selv). Også kan du legge til et par kroniske sykdommer og uføretrygd som burde vært enda mer avskrekkende, særlig når det kommer til forhold. Sminke hjelper litt, men skjuler ikke alt dette. De aller fleste av venninnene mine er penere enn meg så jeg er sjeldent den peneste i gruppa når vi er flere ute. Jeg er bevisst eget utseende og skavanker, men prøver å ikke ha særlig fokus på det. Kan det være selvtilliten som er hindringen hos deg? Jeg blir lei meg av å lese at du ikke tror noen ville merket deg med mindre de synes du var i veien eller tror du er gal, og tenker at du kanskje tenker litt for dårlig om deg selv? Ser du deg rundt når du er ute eller er du mest opptatt av å prøve å ikke være i veien/skjule deg selv? Det er vanskelig å ta kontakt med noen som oppleves som lukket og ikke tilgjengelig for kontakt. Jeg er ihvertfall veldig åpen for verden rundt meg og smiler og møter blikk, det kan jo spille inn? Jeg vet ikke helt med den utstrålingen du nevner, jeg føler meg ikke overbevist om at jeg har den, men jeg er sosial og liker å møte nye mennesker så det er kanskje heller den åpenheten jeg nevner? Jeg forstår det ikke selv og det er helt oppriktig ikke noe spesielt ved meg på noen måte. Anonymkode: cc841...266 Åpen for verden, smilende og imøtekommende et jo det største qluet ved å både stifte bekjentskaper og få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. For begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 24. juli 2024 #85 Del Skrevet 24. juli 2024 (endret) 2 hours ago, Trolltunge said: Ok, men da har altså menn laget seg en målestokk som bare er fullstendig idiotisk. Veldig mange kvinner deltar ikke engang i tilfeldig sex- markedet, så det sier seg selv (burde si seg selv) at tilfeldig sex- markedet ikke kan være målestokk på å være attraktiv eller vellykket mann. Jeg har begynt å innse over tid at denne målestokken helt faktisk eksisterer for svært mange menn, og det forklarer faktisk godt hvorfor stadig flere menn sliter med å ikke føle seg bra nok. Det har alltid eksistert en bevissthet rundt hvem som lett får seg dame og ikke, men å måle sin verdi som mann totalt sett etter hvor mange man hsr pult er relativt nytt, og fullstendig absolutt 100% idiotisk. Tidligere var det noe svært unge gutter var opptatt av. Det gjelder ikke i alle klikker av menn, men ja - det er en god del som har et ekstremt infantilt forhold til hvordan en navigerer internt. Det er liksom om å gjøre å være "best" på et eller annet, og når disse narrer seg inn i tanker om at jo mer puling, jo bedre, har de skapt seg et dobbeltproblem når de prøver så hardt og likevel mislykkes på den arenaen. For det første burde man drite i den konkurransementaliteten, hvor det handler om å være bedre enn kameratene i alt mulig, og for det andre burde man lære av kvinnene og ha en litt mer moden sjargong rundt dating og sex. Det er sikkert for mye å be om, men til syvende og sist er det disse gutta som har problemet og hvis de ikke godtar den løsningen, kan de ha det så godt. Jeg syns det er fint å delta i debattene, men jeg har ikke et fnugg av empati for dem som påfører seg selv problemer og ikke er villige til å endre seg for å komme seg ut av dem. Hele denne påståtte "datingkrisen" for menn er selvpåført. (komedien er jo fullført når noen skal late som at kvinner er like ulykkelige over å være singel, når alle vet at det ikke stemmer - bare for at man da lettere kan blame kvinner for at menns problemer) Endret 24. juli 2024 av knooters 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #86 Del Skrevet 24. juli 2024 Jeg har diskutert med flere av mine venninner og de har alle vært enige i at å ha sex med en mye flottere mann ikke er noe som ønskes. At det essensielle i det å ville ha sex og nyte det er med noen du føler tenner like mye på deg som omvendt. At lysten forsvinner hvis en ikke føler gjensidighet og mye av tenningen kommer av opplevelsen av at han finner deg attraktiv, viser omtanke for din nytelse og en føler et slags fortrolig samkvem og trygghet. Dette vet jeg er stikk i strid med hva «tindereksperter», mener. Dette at kvinner lett ligger med kun med de flotteste menn. Kjenner to venninner som har hatt/ har yngre elskere, men de er til gjengjeld nydelige, noen alle menn i alle aldere snur seg etter. Det jeg har svært vanskelig for å skjønne er de som har sex kun for egen nytelse. Der er det nok store individuelle forskjeller, men mest at kvinner og menn er totalt ulike der. Jeg tenker på prostitusjon, (Joda, noen få kvinner er også kunder), barnebruder, voldtekt, og de som er ego i senga. Forferdelige eksempler de første, jeg vet, men likevel. Hvilken nytelse kan det i det hele tatt gi? Uforståelig for meg, så fint om menn kan svare på dette. En som skriver ovenfor her at manglende tilgang på sex er urettferdig og kan rettes opp i ved å legalisere sexkjøp. Leste i en tidligere tråd en mann som mente at prostituerte også fant glede og tilfredstillelse i å tilfredstille kunden. Synes det er så fjern tankegang. Tenker virkelig noen slik? Er det tankegangen til disse menn som gjør de sexløse? At de ikke forstår hvordan man sjekker, at de kun er opptatt av egennytte og ikke skjønner at det er et samspill? Bare lurer. Kan også forstå at menn som aldri får tilgang på sex ser opp til menn som lett oppnår dette, og at det kan være sårt aldri å få oppleve. Her igjen kommer jeg med svogerforskning. Jeg kjenner to menn i min perifere vennekrets som gjennom år har vært såkalte fuckboys. Ingen av de har noe mer enn et normalt utseende, men de er utrolig sjarmerende, utadvendte, hyggelige og greie. Har nok et svært stort bekreftelses og spenningsbehov mer enn en smellvakker mann som blir sjekket opp til stadighet, tenker jeg. Den ene fòr «over alt» inntil han møtte drømmedama. Den andre fortsetter ennå etter å ha vært gift i årevis. Utrolig hvor fort disse skaffet seg «et nummer» i de utroligste situasjoner. Nesten komisk hvor lett. Det disse karene kan er spillet. Flørte, få jenter til å føle seg vel, sett og begjært. Det menn som ikke får seg sex bør gjøre er jo å se på, og lære av disse mennene. (Ikke å være utro da.) Vet det høres enkelt ut, men her igjen må det innsats til og endring av tankesett fra «jeg må også få», til «hvordan kan jeg lykkes». Rett og slett å lære seg å komme i kontakt med kvinner på rett måte. Det bør være mulig for de fleste, selv om utgangspunktet er dårlig. Anonymkode: a3d1e...7ea 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 24. juli 2024 #87 Del Skrevet 24. juli 2024 2 hours ago, Majer said: Forskjellen på nålevende menn og tidligere generasjoner er at det har blitt langt vanligere med sex utenfor forhold nå enn tidligere. Forskning viser tydelig at relativ fattigdom er mer psykisk belastende enn absolutt fattigdom. Det kan nok overføres til sex. Man sammenligner seg med andre, og for mange menn er sex langt viktigere enn rikdom Dette er også noe man velger selv. Altså, man velger selv om man vil henge seg opp i om naboen har større bil enn seg selv. På et eller annet tidspunkt, må en stoppe opp og spørre seg hva relevansen er omkring hva andre har eller ikke har, og hvis du har nok handlingsrom selv til å bli lykkelig er det jo det som teller. Det er ingen som har noen rimelig grunn til å bli ulykkelig av at andre har noe en selv ikke har. Det er jo ikke sånn at ens eget liv blir noe mer innholdsrikt bare fordi andres liv blir mindre innholdsrikt. Og, det gjelder "damer", muligheten til å reise jorden rundt, muligheten til å delta på dyre fritidsaktiviteter og så videre. Selv bor jeg i en sokkel i Bærum, omgitt av folk med åttesifret i verdier, fete hjem og millionglis av noen biler. Og som reiser over alt. Selv løper jeg en tur over Tryvann og i Nordmarka nå og da, eller opp til noen badeplasser i nærheten. Det koster null og niks, hvorfor skulle jeg ofre EN kalori på "sydenturene" til naboen? It makes no sense. Men jeg har jo da erkjent at jeg kan ha det fint ut fra mine forutsetninger, og det er jo DET som teller. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompetent Skrevet 24. juli 2024 #88 Del Skrevet 24. juli 2024 Det er jo også et interessant poeng at det er mye lettere for de fleste kvinner å få sex med kvinner også, ikke bare med menn. Virker som gynosexualitet er svært utbredt. Det er for øvrig kun heteroseksuelle menn som ikke kan få sex når de ønsker det. For alle andre kjønn og legninger, finnes det en tilsvarende motpart. Ser man videoer på YT filmet med skjult kamera, avviser kvinner nesten alltid menn som ønsker sex, date eller telefonnummer, men kvinner avviser sjelden kvinner som vil ha date eller telefonnummer. Her kan man se 2 unge kvinner tilby trekant til tilfeldig forbipasserende. Menn varierer i svarene, mens av de 2 kvinnene som blir spurt, sier den ene umiddelbart ja, mens den andre avslår, men angrer tydeligvis etter 1 sekund. https://www.youtube.com/watch?v=OtSrhFsyFWY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. juli 2024 #89 Del Skrevet 24. juli 2024 (endret) knooters skrev (40 minutter siden): Det gjelder ikke i alle klikker av menn, men ja - det er en god del som har et ekstremt infantilt forhold til hvordan en navigerer internt. Det er liksom om å gjøre å være "best" på et eller annet, og når disse narrer seg inn i tanker om at jo mer puling, jo bedre, har de skapt seg et dobbeltproblem når de prøver så hardt og likevel mislykkes på den arenaen. For det første burde man drite i den konkurransementaliteten, hvor det handler om å være bedre enn kameratene i alt mulig, og ikke minst lære av kvinnene og ha en litt mer moden sjargong rundt dating og sex. Det er sikkert for mye å be om, men til syvende og sist er det disse gutta som har problemet og hvis de ikke godtar den løsningen, kan de ha det så godt. Jeg syns det er fint å delta i debattene, men jeg har ikke et fnugg av empati for dem som påfører seg selv problemer og ikke er villige til å endre seg for å komme seg ut av dem. Hele denne påståtte "datingkrisen" for menn er selvpåført. (komedien er jo fullført når noen skal late som at kvinner er like ulykkelige over å være singel, når alle vet at det ikke stemmer - bare for at man da lettere kan blame kvinner for at menns problemer) Veldig enig med deg angående dette. Jeg deltar gjerne i slike debatter, men blir pokker meg så oppgitt over hvordan folk SKAPER seg (helt irrelevante) regler, og ødelegger for seg selv ved å gjøre dette og ha slikt fokus. Hvor mange man får og har uforpliktende sex med har aldri vært og vil aldri kunne bli hvordan man blir vellykket i livet, eller en mal for hvor tilfreds man blir i livet. Mine lykkelige og fornøyde med livet fettere, og også sønn og nevø, er på ingen måte tapere fordi de traff kvinnen i sitt liv tidlig, og dermed ikke har hatt mye uforpliktende sex. Skaper man seg en illusjon om at DET er målestokken for hvor bra mann man er er man regelrett på ville veier. Min mann som hadde mye uforpliktende sex tidligere var på ingen måte tilfreds og lykkelig med det, selv om det blant enkelte menn ga ham en viss status, og det nok periodisk var gøy. Han var utilfreds og rastløs, og det han gjentar når han blir litt beruset og sentimental er hvor meningsløst livet var til han møtte meg og fikk barna, og at han var på vei til å bli ødelagt som menneske av alt det der. At jeg og å møte ekte kjærlighet, og så barna, var det som reddet ham ut av et trist og meningsløst liv. "Jeg hadde vært helt ferdig og ødelagt nå om jeg ikke fant deg og ekte kjærlighet. Bare se på de av mine kamerater som ikke var så heldige. For et trist liv de har!" Meningen med livet er rett og slett ikke å makse antall hakk i sengestolpen. Det gir ingen dyp mening, eller tilfredshet i lengden. Vi mennesker er skapt for å finne og skape fellesskap, ha en betydning for noen, ikke for å pule rundt uten mål og mening. Det gir kun få minutters seksuell tilfredsstillelse, men ingen dypere mening som vedvarer. Årsaken til at min mann rotet mye rundt var forøvrig ikke at han var noe alfa, men fordi han hadde en traumatisk oppvekst som ga ham dype relasjonsskader. Han hadde problemer med å stole tilstrekkelig på noen til å slippe dem nært innpå seg. Ytre sjarm hadde han tidlig lært seg for å sno seg unna problemer, og det var nyttig for å sjekke kvinner, men hjalp overhodet ikke på de grunnleggende Traumene bak. Heller tvert imot. Sannheten er at svært mange menn som roter rundt slik er tilsvarende relasjonsskadet, de er IKKE alfaer eller top of the top- menn. Mine fettere for eksempel, som vokste opp med god og solid familie og ikke var relasjonsskadet rotet ikke rundt, men fant tidlig kvinnen i sitt liv, og skapte et godt liv sammen med henne. De hadde så tillit til mennesker og kjærlighet at da ble det noe de våget. Å gå for det som helt faktisk gir tilfredshet i livet ble da ikke vanskelig for dem. Å velge bort overfladisk og kortvarig konkurranse- tull ble ikke vanskelig når de hadde trygghet i seg selv og sine relasjoner. Blir fryktelig ironisk å da påstå at menn som min mann er vinnere blant menn og mine fettere (og sønn og nevø også) er tapere, når det er sistnevnte som har hatt en så stabil og god oppvekst at de har så tillit og trygghet til både seg selv og andre at de har roen i seg selv til å oppnå både utdannelsen og livet de generelt ønsker og har det godt i. Skal snart møte min fetter. En helt herlig fyr som traff sin kone (som han fremdeles er veldig glad i, og hun i han) 19 år gammel, tok god utdannelsen, har hatt en fantastisk karriere, har tre nydelige og sosialt velfungerende og trygge barn (mye et produkt av kjærlige, gode og trygge foreldre), har hus, hytte, bil og alt på stell. Burde kanskje fortelle ham at han er en stor taper etter målestokken som nå gjelder? 😆 Endret 24. juli 2024 av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #90 Del Skrevet 24. juli 2024 Kompetent skrev (1 time siden): Det er jo også et interessant poeng at det er mye lettere for de fleste kvinner å få sex med kvinner også, ikke bare med menn. Virker som gynosexualitet er svært utbredt. Det er for øvrig kun heteroseksuelle menn som ikke kan få sex når de ønsker det. For alle andre kjønn og legninger, finnes det en tilsvarende motpart. Ser man videoer på YT filmet med skjult kamera, avviser kvinner nesten alltid menn som ønsker sex, date eller telefonnummer, men kvinner avviser sjelden kvinner som vil ha date eller telefonnummer. Her kan man se 2 unge kvinner tilby trekant til tilfeldig forbipasserende. Menn varierer i svarene, mens av de 2 kvinnene som blir spurt, sier den ene umiddelbart ja, mens den andre avslår, men angrer tydeligvis etter 1 sekund. https://www.youtube.com/watch?v=OtSrhFsyFWY Jeg er kvinne, og kunne selvsagt ikke få sex når jeg ville da jeg var singel. Det du sier, stemmer altså ikke. PENE kvinner kan få sex når de vil. Middels og stygge kvinner - not so much. Anonymkode: 7b6c4...8b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompetent Skrevet 24. juli 2024 #91 Del Skrevet 24. juli 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne, og kunne selvsagt ikke få sex når jeg ville da jeg var singel. Det du sier, stemmer altså ikke. PENE kvinner kan få sex når de vil. Middels og stygge kvinner - not so much. Anonymkode: 7b6c4...8b8 Tall fra Tinder viser at kvinner har over 30% sjanse for å matche med en de liker der, selv om de kun liker 5% av menn. Mens menn på sin side har 3% sjanse for å matche med en kvinne de liker på Tinder, selv om menn liker 60% av kvinner der. Vil det at du ikke kunne få sex når du ville som singel, si at du ikke avviste menn du mente ikke var gode nok for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #92 Del Skrevet 24. juli 2024 Kompetent skrev (17 minutter siden): Tall fra Tinder viser at kvinner har over 30% sjanse for å matche med en de liker der, selv om de kun liker 5% av menn. Mens menn på sin side har 3% sjanse for å matche med en kvinne de liker på Tinder, selv om menn liker 60% av kvinner der. Vil det at du ikke kunne få sex når du ville som singel, si at du ikke avviste menn du mente ikke var gode nok for deg? Jeg fikk ingen tilbud. Anonymkode: 7b6c4...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #93 Del Skrevet 24. juli 2024 Trolltunge skrev (5 timer siden): Mannens tradisjonelle rolle er å ivareta samfunn og familie. Hvilket IKKE gjøres - PÅ INGEN MÅTE- ved å knulle FLEST MULIG KVINNER. Ivareta samfunnet mens chad ligger rundt? Nei takk Anonymkode: e0425...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #94 Del Skrevet 24. juli 2024 Hehe blir skyhøy "miles" og body count, ikke bli skuffet om null vil ha forhold etter eventyret. Det er stor forskjell på interesse fra men for bare sex kontra om du er koneemne, Spesielt når man har høyt turtall. Vær obs på dette. Anonymkode: e67bf...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. juli 2024 #95 Del Skrevet 24. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ivareta samfunnet mens chad ligger rundt? Nei takk Anonymkode: e0425...50e Chad ble gjerne banket av sin far og sviktet av sin mor under oppveksten og har dårlige forutsetninger for å få til varige relasjoner, men lærte seg å prate for seg og sjarmere, fordi det var nødvendig for å overleve sin situasjon rett og slett. Chad sliter gjerne psykisk bak sin tøffe og kule maske, og det han ønsker mest av alt er en han kan bli elsket av og stole skikkelig på, og gi all sin kjærlighet og godhet som han føler han har i seg, men aldri våget å vise frem fordi han er sviktet av alle som burde stått ham nær. Chad har definitivt sine utfordringer han også og er på ingen måte en overmann. Etterhvert fører ofte livsstilen til selvforakt. Eventuelt at forakten vendes utover til hat mot andre mennesker/kvinner, fordi ingen redder dem. Beskrevet Chad er på bakgrunn av flere såkalte playboys jeg kjenner nært og personlig, fra tre generasjoner menn. Det du med forakt takker nei til er hva vi mennesker er skapt for. Å ha meningsfulle relasjoner, samarbeid og samhandling med andre for å ivareta og videreføre vårt samfunn på alle måter. Endret 24. juli 2024 av Trolltunge 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #96 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hehe blir skyhøy "miles" og body count, ikke bli skuffet om null vil ha forhold etter eventyret. Det er stor forskjell på interesse fra men for bare sex kontra om du er koneemne, Spesielt når man har høyt turtall. Vær obs på dette. Anonymkode: e67bf...c9a Ikke vær obs på dette, TS. Menn som selv har høyt antall, men forventer at du lever i sølibat, er ikke menn du vil ha. Det er heller ikke noe som heter koneemne i 2024. Anonymkode: 7b6c4...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #97 Del Skrevet 24. juli 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke vær obs på dette, TS. Menn som selv har høyt antall, men forventer at du lever i sølibat, er ikke menn du vil ha. Det er heller ikke noe som heter koneemne i 2024. Anonymkode: 7b6c4...8b8 Det er nesten det som er litt morsomt sånn sett, for alle menn jeg har møtt som ligger rundt, er de med det største egoet og samtidig de mennene som er mest usikre på seg selv. De skal ha en ren og fin dame, som ikke har ligget rundt, men samtidig så har de humpet over alt med puls. 😅 Anonymkode: 89ee5...0ec 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #98 Del Skrevet 24. juli 2024 3 hours ago, Trolltunge said: Veldig enig med deg angående dette. Jeg deltar gjerne i slike debatter, men blir pokker meg så oppgitt over hvordan folk SKAPER seg (helt irrelevante) regler, og ødelegger for seg selv ved å gjøre dette og ha slikt fokus. Hvor mange man får og har uforpliktende sex med har aldri vært og vil aldri kunne bli hvordan man blir vellykket i livet, eller en mal for hvor tilfreds man blir i livet. Mine lykkelige og fornøyde med livet fettere, og også sønn og nevø, er på ingen måte tapere fordi de traff kvinnen i sitt liv tidlig, og dermed ikke har hatt mye uforpliktende sex. Skaper man seg en illusjon om at DET er målestokken for hvor bra mann man er er man regelrett på ville veier. Min mann som hadde mye uforpliktende sex tidligere var på ingen måte tilfreds og lykkelig med det, selv om det blant enkelte menn ga ham en viss status, og det nok periodisk var gøy. Han var utilfreds og rastløs, og det han gjentar når han blir litt beruset og sentimental er hvor meningsløst livet var til han møtte meg og fikk barna, og at han var på vei til å bli ødelagt som menneske av alt det der. At jeg og å møte ekte kjærlighet, og så barna, var det som reddet ham ut av et trist og meningsløst liv. "Jeg hadde vært helt ferdig og ødelagt nå om jeg ikke fant deg og ekte kjærlighet. Bare se på de av mine kamerater som ikke var så heldige. For et trist liv de har!" Meningen med livet er rett og slett ikke å makse antall hakk i sengestolpen. Det gir ingen dyp mening, eller tilfredshet i lengden. Vi mennesker er skapt for å finne og skape fellesskap, ha en betydning for noen, ikke for å pule rundt uten mål og mening. Det gir kun få minutters seksuell tilfredsstillelse, men ingen dypere mening som vedvarer. Årsaken til at min mann rotet mye rundt var forøvrig ikke at han var noe alfa, men fordi han hadde en traumatisk oppvekst som ga ham dype relasjonsskader. Han hadde problemer med å stole tilstrekkelig på noen til å slippe dem nært innpå seg. Ytre sjarm hadde han tidlig lært seg for å sno seg unna problemer, og det var nyttig for å sjekke kvinner, men hjalp overhodet ikke på de grunnleggende Traumene bak. Heller tvert imot. Sannheten er at svært mange menn som roter rundt slik er tilsvarende relasjonsskadet, de er IKKE alfaer eller top of the top- menn. Mine fettere for eksempel, som vokste opp med god og solid familie og ikke var relasjonsskadet rotet ikke rundt, men fant tidlig kvinnen i sitt liv, og skapte et godt liv sammen med henne. De hadde så tillit til mennesker og kjærlighet at da ble det noe de våget. Å gå for det som helt faktisk gir tilfredshet i livet ble da ikke vanskelig for dem. Å velge bort overfladisk og kortvarig konkurranse- tull ble ikke vanskelig når de hadde trygghet i seg selv og sine relasjoner. Blir fryktelig ironisk å da påstå at menn som min mann er vinnere blant menn og mine fettere (og sønn og nevø også) er tapere, når det er sistnevnte som har hatt en så stabil og god oppvekst at de har så tillit og trygghet til både seg selv og andre at de har roen i seg selv til å oppnå både utdannelsen og livet de generelt ønsker og har det godt i. Skal snart møte min fetter. En helt herlig fyr som traff sin kone (som han fremdeles er veldig glad i, og hun i han) 19 år gammel, tok god utdannelsen, har hatt en fantastisk karriere, har tre nydelige og sosialt velfungerende og trygge barn (mye et produkt av kjærlige, gode og trygge foreldre), har hus, hytte, bil og alt på stell. Burde kanskje fortelle ham at han er en stor taper etter målestokken som nå gjelder? 😆 Jeg er enig med deg. Det er også min erfaring med den type menn. Det er et eller annen psykisk med dem. Anonymkode: 89ee5...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #99 Del Skrevet 24. juli 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har diskutert med flere av mine venninner og de har alle vært enige i at å ha sex med en mye flottere mann ikke er noe som ønskes. At det essensielle i det å ville ha sex og nyte det er med noen du føler tenner like mye på deg som omvendt. At lysten forsvinner hvis en ikke føler gjensidighet og mye av tenningen kommer av opplevelsen av at han finner deg attraktiv, viser omtanke for din nytelse og en føler et slags fortrolig samkvem og trygghet. Dette vet jeg er stikk i strid med hva «tindereksperter», mener. Dette at kvinner lett ligger med kun med de flotteste menn. Kjenner to venninner som har hatt/ har yngre elskere, men de er til gjengjeld nydelige, noen alle menn i alle aldere snur seg etter. Det jeg har svært vanskelig for å skjønne er de som har sex kun for egen nytelse. Der er det nok store individuelle forskjeller, men mest at kvinner og menn er totalt ulike der. Jeg tenker på prostitusjon, (Joda, noen få kvinner er også kunder), barnebruder, voldtekt, og de som er ego i senga. Forferdelige eksempler de første, jeg vet, men likevel. Hvilken nytelse kan det i det hele tatt gi? Uforståelig for meg, så fint om menn kan svare på dette. En som skriver ovenfor her at manglende tilgang på sex er urettferdig og kan rettes opp i ved å legalisere sexkjøp. Leste i en tidligere tråd en mann som mente at prostituerte også fant glede og tilfredstillelse i å tilfredstille kunden. Synes det er så fjern tankegang. Tenker virkelig noen slik? Er det tankegangen til disse menn som gjør de sexløse? At de ikke forstår hvordan man sjekker, at de kun er opptatt av egennytte og ikke skjønner at det er et samspill? Bare lurer. Kan også forstå at menn som aldri får tilgang på sex ser opp til menn som lett oppnår dette, og at det kan være sårt aldri å få oppleve. Her igjen kommer jeg med svogerforskning. Jeg kjenner to menn i min perifere vennekrets som gjennom år har vært såkalte fuckboys. Ingen av de har noe mer enn et normalt utseende, men de er utrolig sjarmerende, utadvendte, hyggelige og greie. Har nok et svært stort bekreftelses og spenningsbehov mer enn en smellvakker mann som blir sjekket opp til stadighet, tenker jeg. Den ene fòr «over alt» inntil han møtte drømmedama. Den andre fortsetter ennå etter å ha vært gift i årevis. Utrolig hvor fort disse skaffet seg «et nummer» i de utroligste situasjoner. Nesten komisk hvor lett. Det disse karene kan er spillet. Flørte, få jenter til å føle seg vel, sett og begjært. Det menn som ikke får seg sex bør gjøre er jo å se på, og lære av disse mennene. (Ikke å være utro da.) Vet det høres enkelt ut, men her igjen må det innsats til og endring av tankesett fra «jeg må også få», til «hvordan kan jeg lykkes». Rett og slett å lære seg å komme i kontakt med kvinner på rett måte. Det bør være mulig for de fleste, selv om utgangspunktet er dårlig. Anonymkode: a3d1e...7ea Dette! Jeg er så lei av denne praten om sex sånn sett. Menn (som TS) som flere ganger gjentar hvordan kvinner har makten, kvinner kan bøye seg i støyet og bare plukke hvem de vil. Som om det er en slags bragd å ha en one night stand, med en eller annen mann som nærmest brekker seg over å ta i deg, men han har ikke annet tilgjengelig, så forsvinner han dagen etterpå og løper av gårde fordi at du er i hans øyne ikke noe å samle på, men en nødvendighet... Sist jeg var på byen så forfulgte en mann i 60-årene (jeg var 32 år om noen lurer) meg, klådde på meg og prøvde å tvinge meg til å sitte på fanget hans. Jeg sa nei flere ganger. Om dette er de mulighetene jeg har, så velger jeg heller å avstå. Anonymkode: 89ee5...0ec 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #100 Del Skrevet 24. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke vær obs på dette, TS. Menn som selv har høyt antall, men forventer at du lever i sølibat, er ikke menn du vil ha. Det er heller ikke noe som heter koneemne i 2024. Anonymkode: 7b6c4...8b8 Klart koneemne er viktig i 2024. Kanskje viktigere nå en før med alle de spinville kjerringene som springer rundt helt uten moral og respekt. Anonymkode: e67bf...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå