Gå til innhold

Låse katter inn på rom under fest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Suverenbruker skrev (17 timer siden):

Det er ikke lås på døren, gammel dør desverre

Vi har to innekatter som jeg alltid er redd for at skal forsvinne hvis vi har gjester, og vi har hengt opp lapper på ulike språk når vi har besøk av folk med ulikt språk med at de ikke må åpne døren, og slippe ut kattene. Normale mennesker respekterer det, men tenker også at å sette en kommode foran er lurt for å virkelig understreke alvoret. 

Anonymkode: 18a51...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dropp festen, det er jævlig lite lurt å invitere 40 folk hjem til deg, ting vil bli ødelagt, stjelt og jeg kan love at de ikke kommer til å lyde en 17/18 år gammel jente.

Anonymkode: 5ae7c...d9d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørsmål 1: såklart låser du døra. Det bør være nok i massevis. 

Spørsmål 2: ha lavt volum på musikken, unngå at folk hyler og roper utendørs, og avslutt klokka 23. Da unngår du politiet. 

Anonymkode: 2e84a...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dropp festen, det er jævlig lite lurt å invitere 40 folk hjem til deg, ting vil bli ødelagt, stjelt og jeg kan love at de ikke kommer til å lyde en 17/18 år gammel jente.

Anonymkode: 5ae7c...d9d

Det er venner av meg! 30 av de kjenner jeg kjempegodt og er med ofte, 10 av de kjenner jeg litt men vet hvordan de er. Har utelukket de jeg syns er litt sketchy som jeg egt ikke kjenner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Suverenbruker skrev (25 minutter siden):

Men hva må jeg gjøre for å unngå at politiet kommer? Da ringer de foreldrene mine… bor ikke langt unna en politistasjon heller… de kom ikke ifjor og har heller aldri vært på en fest der politiet har kommet. Tips please

Du inviterer færre folk og sørger for at ikke festen sklir helt ut. 

Anonymkode: edf5d...56e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Suverenbruker skrev (3 minutter siden):

Det er venner av meg! 30 av de kjenner jeg kjempegodt og er med ofte, 10 av de kjenner jeg litt men vet hvordan de er. Har utelukket de jeg syns er litt sketchy som jeg egt ikke kjenner:-)

Hahaha haha 

Hahaha hahahahaha 

Haha

Blir stas, kjør på! 

Anonymkode: 0cca0...e47

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suverenbruker skrev (17 timer siden):

Kjenner ingen av naboene godt desverre   :(, han ene er veldig creepy uansett

Jeg tror uansett at kattene ville stresset mer og vært urolige om de ble satt bort til en fremmed nabo i et fremmed hjem, heller enn å være hjemme i en bolig de kjenner til, som lukter hjemme og de vet er hjemme.

Sett kommoden foran døra, så ikke folk uforvarende åpner døra og kattene kan stikke ut. De klarer seg fint noen timer der inne med yndlingsmaten sin (du nevnte kokt torsk?), vannskål, steder å sove, do-kasse og kanskje noen gode steder (kattesenger) å sove i om det ikke er en menneskeseng der inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alene hjemme fest? Tror du skal droppe det, og ikke bare hensyn til kattene.

Anonymkode: 80606...de9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Suverenbruker skrev (7 minutter siden):

Lol, ok 😂 

Anonymkode: 3e7a2...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...