AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg skal muligens ha en fest neste uke, er alene hjemme, har to katter (innekatter) og tenker å låse de inne på er stort soverom med mat, vann, leker, pledd og koke litt torsk til de. Jeg er bare så utrolig redd for at noen skal åpne døren og at de løper ut. Har tenkt på å sette en kommode foran døren og et bilde foran der igjen. Noen som har tips? Hvis kattene ikke har det bra så har jeg ikke fest. De betyr alt for meg. Selvom jeg også har lyst til å invitere ca 40 hjem til en sammenkomst 💕 trenger motivasjonstips eller skjerpings, skriv hva enn dere føler om dette og vær ærlig Anonymkode: 431f9...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #2 Del Skrevet 21. juli 2024 Låse døra? Anonymkode: 17270...1e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suverenbruker Skrevet 21. juli 2024 #3 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Låse døra? Anonymkode: 17270...1e9 Det er ikke lås på døren, gammel dør desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Del Skrevet 21. juli 2024 Det høres da greit ut det. Katter tåler fint å være i et rom uten oppsyn noen timer. Spesielt hvis de har mat og do. Litt spesielt å sette en kommode foran døra, men hvis du ikke kan låse den og du absolutt ikke vil risikere at noen åpner den, så greit nok. Anonymkode: ac4c4...825 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Del Skrevet 21. juli 2024 Ja det går helt fint det, må bare sørge for at hen har mat/drikke. Anonymkode: b0546...1dc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #6 Del Skrevet 21. juli 2024 Kanskje du kan låse kattene inn der en liten stund noen dager i forveien som en øvelse, så de ikke kommer opp i en helt ny situasjon samtidig som masse fremmede stemmer høres. (Det ville de sikkert også tålt fint, men om du har en følsom katt eller bare vil være ekstra ekstra ekstra sikker på at de takler det fint - om ikke annet så bare for din skyld så du ikke er bekymret - så kan det være en god ide.) Anonymkode: ac4c4...825 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #7 Del Skrevet 21. juli 2024 Har de kattedo, mat og vann så har de jo det de trenger. Katter sover jo uansett. Men å ha innekatter er jo et trist fenomen uansett Anonymkode: e3a0e...f3c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #8 Del Skrevet 22. juli 2024 er det Inge som kan passe dem hos seg over natta? en nabo? Anonymkode: db87f...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suverenbruker Skrevet 22. juli 2024 #9 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er det Inge som kan passe dem hos seg over natta? en nabo? Anonymkode: db87f...50f Kjenner ingen av naboene godt desverre :(, han ene er veldig creepy uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #10 Del Skrevet 22. juli 2024 Sett den kommoden foran døra du! Det går nok helt fint! Ikke noe særlig gøy om de skulle kommet seg ut om det er 40 stk fulle mennesker og høy musikk. Da kan det fort hende at de stikker ut om noen åpner en dør. Anonymkode: 6b4e8...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 22. juli 2024 #11 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg skal muligens ha en fest neste uke, er alene hjemme, har to katter (innekatter) og tenker å låse de inne på er stort soverom med mat, vann, leker, pledd og koke litt torsk til de. Jeg er bare så utrolig redd for at noen skal åpne døren og at de løper ut. Har tenkt på å sette en kommode foran døren og et bilde foran der igjen. Noen som har tips? Hvis kattene ikke har det bra så har jeg ikke fest. De betyr alt for meg. Selvom jeg også har lyst til å invitere ca 40 hjem til en sammenkomst 💕 trenger motivasjonstips eller skjerpings, skriv hva enn dere føler om dette og vær ærlig Anonymkode: 431f9...ef7 God ide 🥰🥰 de må få masse kos før og etter «fengsel-tiden» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suverenbruker Skrevet 22. juli 2024 #12 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sett den kommoden foran døra du! Det går nok helt fint! Ikke noe særlig gøy om de skulle kommet seg ut om det er 40 stk fulle mennesker og høy musikk. Da kan det fort hende at de stikker ut om noen åpner en dør. Anonymkode: 6b4e8...3c9 ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suverenbruker Skrevet 22. juli 2024 #13 Del Skrevet 22. juli 2024 Sofie Maria skrev (2 minutter siden): God ide 🥰🥰 de må få masse kos før og etter «fengsel-tiden» Om de får!! Skal gi de masse ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 22. juli 2024 #14 Del Skrevet 22. juli 2024 Suverenbruker skrev (2 minutter siden): Om de får!! Skal gi de masse ❤️ ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suverenbruker Skrevet 22. juli 2024 #15 Del Skrevet 22. juli 2024 Men hva må jeg gjøre for å unngå at politiet kommer? Da ringer de foreldrene mine… bor ikke langt unna en politistasjon heller… de kom ikke ifjor og har heller aldri vært på en fest der politiet har kommet. Tips please Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #16 Del Skrevet 22. juli 2024 Er du ikke gammel nok siden du er redd for politi og tlf til foreldrene dine? Anonymkode: bdf68...de0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suverenbruker Skrevet 22. juli 2024 #17 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du ikke gammel nok siden du er redd for politi og tlf til foreldrene dine? Anonymkode: bdf68...de0 Ja, Er 17 fyller 18 om en måned 🫤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. juli 2024 #18 Del Skrevet 22. juli 2024 Synes det høres ut som en god idé, mye tryggere og roligere for dem. Bare de har friskt vann, mat og kattedo, så er det mye bedre å være der inne i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #19 Del Skrevet 22. juli 2024 Suverenbruker skrev (7 minutter siden): Ja, Er 17 fyller 18 om en måned 🫤 Da dropper du festen. Anonymkode: 98a9a...a55 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suverenbruker Skrevet 22. juli 2024 #20 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da dropper du festen. Anonymkode: 98a9a...a55 Åå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå