Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

4 kvinner, 1 av dem var et langt forhold.

1 mann, for å se hva jeg går «glipp av» 

k39

Anonymkode: b890f...225

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 hours ago, DelvisPresley said:

3 stk.

Nå er det så lenge siden sist at jeg har utviket issues. Føler på ubehag ved tanken på å prestere. Tenker at det at noen skal være nær meg er invaderende.

Tror ikke det blir noen nummer 4.

Hvis du har ligget med tre kvinner er du jo ikke så verst attraktiv, og burde ha gode muligheter hvis du vil. Jeg har kun ligget med en psykopat, så det teller egentlig kun som 0,5. Håper fortsatt på å finne en empatisk kvinne, selv om det kanskje er vanskeligere enn å vinne i Lotto. Å gi opp eller være negativ hjelper i hvert fall ikke.

Anonymkode: af92b...abb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 43. Har vel ca 40-45 forskjellige kvinner opp gjennom årene. Er nå gift med en kvinne som liker sex med andre kvinner sammen med meg så det blir nok noen flere. 

Anonymkode: 6c036...3ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her.

takker for seriøse svar! 

Husker fra «american pie» filmene at de sier «menn ganger antallet sitt med 3, kvinner deler antallet sitt med 3». 

Mon tro om det ligger noe i dét 🤭

Anonymkode: a0012...0be

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget med veldig få. 

Er litt et definisjonsspørsmål hvor mange siden da jeg var yngre hadde jeg en del tilfeller (ONS etc) hvor jeg enten angret og stoppet etter 20 sekunders penetrering eller var nervøs og måtte gi meg underveis,  eller lignende. 

Jeg tror jammen bare det er 6 stk. Og det synes jeg er helt greit. Har vært i lange forhold da, det skal sies.

M42 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 18.55):

Ja det gjør jeg…

Anonymkode: c40ee...ddc

jeg har ikke så lett for å variere mellom pulevenninner, men gjorde det en periode fordi hun ene var 20 år eldre enn jeg og den andre 10 år yngre enn jeg. så var variasjon. litt ulike kropper (pupper, mus og lår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 12.11):

Kanskje for en selv, ikke for å dele? Hvis noen spør så sier jeg kanskje 8-9 😂 

Jeg synes det er sykt digg å tenke at så mange menn har hatt lyst å ligge med meg, kanskje til og med litt stolt. Hvorfor ikke telle? 

Anonymkode: a0012...0be

Det er ganske mange som har hatt lyst til å ligge med meg også, men bare to har fått lov. Ekskjæresten, og nåværende ektemann. 

K40

Anonymkode: 41d3d...28a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

40-50 stk,mye mobbet og utestengt så brukt sex for bli sett,angrer nå.Orker ikke tanken på sex mer.Ikke hatt sex på 1 år nå.Lei av bli brukt.er 46 år.

Anonymkode: 76e1f...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en dame på 41 år. Håper jeg er heldig, og får en siste kjærlighet i livet ❤️

Alle gode ting er tre sier dem ❤️❤️❤️. Så da håper jeg på det 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 10.50):

Skal man telle? 

Anonymkode: 05ae5...7d7

Føre regnskap 😂

Anonymkode: ffac5...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K46. Var gift/i forhold i 25 år, har ligget med 12 stk. 9 av de etter jeg ble skillt. 

Anonymkode: 3dd51...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2 stk, første var et langvarig forhold. 

kvinne 36

Anonymkode: 41755...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

1. Min mann ♡ 

Vært sammen i 23 år.

Anonymkode: 07e10...9dc

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K 52.

Aner ikke. Men 60+ kanskje. Betyr ingenting for meg. Har hatt to stabile, langvarig gode forhold uten utroskap. Jeg nevner det fordi noen idioter tror det har sammenheng. 🙄🙄🙄😂

Anonymkode: 6765b...45f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 2.11):

Hvis du har ligget med tre kvinner er du jo ikke så verst attraktiv, og burde ha gode muligheter hvis du vil. Jeg har kun ligget med en psykopat, så det teller egentlig kun som 0,5. Håper fortsatt på å finne en empatisk kvinne, selv om det kanskje er vanskeligere enn å vinne i Lotto. Å gi opp eller være negativ hjelper i hvert fall ikke.

Anonymkode: af92b...abb

Så man er ikke attraktiv eller empatisk hvis man har hatt flere sexpartnere???😂 Men skal gi deg litt slakk fordi du ikle har erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Mellom 30-40, er k28. Har ikke hatt sex på flere år, som noen andre over også nevnte brukte jeg det som metode for å selvskade etter overgrep

Anonymkode: fb5fe...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

K 52.

Aner ikke. Men 60+ kanskje. Betyr ingenting for meg. Har hatt to stabile, langvarig gode forhold uten utroskap. Jeg nevner det fordi noen idioter tror det har sammenheng. 🙄🙄🙄😂

Det er en sammenheng mellom trofasthet og antall partnere.  Dette er det forsket og studert på. Så gjelder ikke det deg sikkert.  Men rundbrennere får lettere tilbakefall.  Menn og kvinner som lett lar seg rive med har lavere terskel.  Kunne lagt inn 14 linker men tror ikke det hadde endret ditt syn.

Anonymkode: 3e9a4...4ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 45. Ligget med 5. Noe jeg synes er lite, men de er alle forhold. Over 20år med min nåværende. Aldri hatt ONS.

Anonymkode: d6136...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...